فیلر-اپریلاین

فیلر اپریلاین و انواع آن (Apriline)

فیلر اپریلاین و انواع آن (Apriline)

فیلر-اپریلاین

تزریق فیلر یا ژل به صورت و بدن، روشی برای زیبایی است و تکنیکی غیرتهاجمی به حساب می‌آید که امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. به شکل معمول فیلرها بدون عوارض و نسبتا ارزان قیمت هستند. امروزه برندهای بسیاری در زمینه تولید فیلر و ژل موجود می‌باشند و انتخاب از بین آنها امری دشوار و مهم است. یکی از باکیفیت‌ترین و معتبرترین فیلرهای دنیا، فیلر اپریلاین Apriline می‌باشد. پرکننده‌های پوستی اپریلاین (APRILINE) مورد تأیید FDA و دارای استاندارد ISO 13485 میباشند. این ژل از تکنولوژی اتصال عرضی برای ساخت محصولات هیالورونیک اسیدی خود استفاده میکند.

فیلر اپریلاین یک راه حل بسیار خوب به منظور پر کردن چین و چروک، لیفتینگ و جوانسازی پوست است. این پرکننده نسل جدید به منظور دستیابی به نتایجی سریع و طولانی مدت تولید گردیده است. فیلرهای اپریلاین دارای CE بر پایه HA، توسط دانشمندانی با سابقه طولانی در حوزه تحقیقات هیالورونیک اسید تولید شده‌اند.

فیلر اپریلاین تنها ژل صددرصد هیالورونیک اسید مونوفاز می‌باشد که با استفاده از تکنولوژی A.P.R.I ویژه ساخته شده است. این برند نسل جدیدی از پرکننده‌ها بر پایه هیالورونیک اسید تثبیت شده با منشا بیوتکنولوژیکی را ارائه می‌دهد. ژل اپریلاین توسط بسیاری از شرکت‌های کشورهای مختلف، ازجمله سوئیس، فرانسه، ایرلند و آلمان تهیه و تولید می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

انواع فیلر اپریلاین (Apriline) و کاربرد آنها

فیلر اپریلاین باید بر اساس محل تزریق و شرایط آن انتخاب شود تا نتیجه خوب حاصل شود. در غیر اینصورت تزریق فیلر اپریلاین نتیجه مطلوب را به شخص نخواهد داد.

تا به اکنون سه محصول معروف توسط برند اپریلاین در بازار به مشتریان عرضه شده است که هرکدام از این سه، بر اساس شرایط اولیه ظاهری، تشخیص پزشک و البته نیاز افراد، دارای کاربردها و مزایای گوناگونی هستند که در زیر برایتان شرح میدهیم:

فیلر اپریلاین هیدرو (HYDRO)

فیلر-اپریلاین

یکی از انواع فیلرهای اپریلاین، فیلر اپریلاین هیدرو است. این ژل یا همان فیلر، به‌منظور رفع انواع چین‌وچروک سطحی و کم‌عمق مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که خطوط صورت شما هنوز بسیار عمیق نشده باشد، انتخاب این فیلر گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب شود. به کمک این فیلر می‌توان کیفیت پوست و خاصیت کشسانی آن را بهبود بخشید. در حال حاضر فیلر اپریلاین هیدرو یکی از بهترین نمونه‌های فیلر پوستی موجود در دنیا به منظور مقابله با خطوط سطحی لایه درم است. میزان ماندگاری ژل اپریلاین هیدرو در پوست به شکل متوسط چیزی در حدود ۳ تا ۶ ماه می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

فیلر اپریلاین نرمال (NORMAL)

فیلر-اپریلاین

هنگامی که چین‌وچروک صورت افراد از حالت سطحی خارج میگردد، دیگر اپریلاین هیدرو به کارشان نخواهد آمد و باید برای این خطوط عمیق‌تر از یک فیلر مناسب‌تر استفاده نمایند. در چنین مواقعی پزشکان از فیلر اپریلاین نرمال به جهت کاهش و رفع خطوط گوناگون صورت و همینطور یکدست کردن پوست استفاده می‌نمایند. این فیلر به نسبت اپریلاین هیدرو ماندگاری، قدرت و اثرگذاری بیشتری داشته و بیشتر برای افراد میان‌سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان ماندگاری ژل اپریلاین نرمال در پوست بین ۶ الی ۱۰ ماه است.

فیلر اپریلاین فورته (FORTE)

فیلر-اپریلاین

فیلر اپریلاین فورته در واقع نوعی فیلر همه‌کاره بوده که کاربردهای گوناگونی دارد. پزشکان عموما از این محصول به منظور جوان‌سازی پوست و حجم‌دهی صورت، برطرف ساختن خطوط عمیق روی چهره و صاف کردن چین‌وچروک‌ها استفاده می‌نمایند. در حقیقت می‌توان گفت که اصلی‌ترین ویژگی تزریق ژل اپریلاین فورته، بازسازی فوری چین و چروک صورت است. فیلر فورته در مقایسه با سایر ژل‌های مشابه بسیار قدرتمندتر بوده و به همین علت تاثیرات بسیار قابل‌توجهی را پس از تزریق آن مشاهده خواهید کرد. میزان ماندگاری ژل اپریلاین فورته در پوست چیزی در حدود ۹ الی ۱۲ ماه خواهد بود.

مزایای فیلر اپریلاین

فیلر پرکننده اپریلاین دارای خواص و مزایای بسیار خوبی است که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

  • توزیع یکنواخت در بافت اطراف ناحیه تزریق که پرکردن طبیعی چین و چروک را باعث می‌شود.
  • تاثيرگزاری فوری که خاصیت کشسانی بالا، این نتایج فوری و قابل مشاهده را تضمین میکند.
  • هیالورونیک اسید با خلوص فوق العاده بالا که محصولی بسیار طبیعی را به شما ارائه میدهد.
  • ماندگاری طولانی که پراکندگی هوشمند محصول، اثرات طولانی مدت لیفت و سفت شدن را فراهم خواهد نمود.
  • کاملا بی‌خطر، دارای نشان CE و گواهی مطابقت با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید جهانی یعنی ISO 13485.

استفاده از فیلر اپریلاین برای پزشکان نیز مزیت‌هایی را به همراه دارد که در زیر به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • تطبیق پذیری: طیف وسیع محصولات اپریلاین بسیاری از نیازهای زیبایی شناسی صورت را پوشش میدهد. تطبیق پذیری اپریلاین به متخصصان این اجازه را خواهد داد تا تکنیک‌های خودشان را با نیازهای بیمار تنظیم نمایند.
  • خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته: حالت کشسانی و ویسکوزیته بهینه، اپریلاین را به انتخاب بسیار مناسبی برای بهبود نواحی حساس تبدیل نموده است که نتایجی با ظاهر طبیعی را ارائه داده که ماندگاری خوبی نیز دارند.
  • حجم دادن: دارایی از ویسکوالاستیک بالا به اپریلاین این توانایی را می‌دهد تا چین و چروک‌های عمیق را به آسانی پر نماید و همچنین حجم و خطوط بافت نرم را به شکلی موثر بازگرداند.

عوارض تزریق فیلر اپریلاین

مانند هر ژل دیگری تزریق فیلر اپریلاین نیز عوارض جانبی کوتاه مدتی را به دنبال خواهد داشت که در زیر برخی از آنها را شرح میدهیم:

  • درد
  • ورم
  • کهیر
  • خارش
  • کبودی
  • سرخی

اقدامات لازم پیش و پس از تزریق فیلر اپریلاین

  • اگر دچار بیماری خاصی مانند آلرژی و یا تب‌خال هستید و یا داروهای خاصی استفاده می‌کنید، حتما در مورد آنها به پزشک خود بگویید.
  • چند روز نخست بعد از تزریق از تحرکات سنگین بدنی بپرهیزید و روز اول خود را در معرض نور آفتاب و همچنین آب داغ قرار ندهید.
  • پیش و پس از تزریق ژل اپریلاین از مصرف هر مدل داروی رقیق‌کننده خون اجتناب کنید.
  • در روز تزریق ژل و ۴۸ ساعت پس از آن بهتر است از لوازم‌آرایشی استفاده نداشته باشید.
  • دست کم 1 هفته قبل و بعد از عمل، مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را متوقف کنید.
  • توسط کمپرس سرد و داروهایی که پزشک به شما تجویز نموده است، می‌توان عوارضی مانند کبودی، تورم و التهابات را به حداقل کاهش داد.
  • توصیه می‌گردد هرگز در روزهای نخست پس از تزریق به ناحیه تزریق دست نزنید و رو به سمتی بخوابید که فشار کمی به آن قسمت وارد شود.

با رعایت نکات ذکر شده می‌توان عوارض ناشی از تزریق این فیلر را به حداقل میزان کاهش داد و نتیجه‌ای بدون عارضه را تجربه کرد.

هزینه تزریق فیلر اپریلاین

فیلر اپریلاین روی هم رفته نرخ متعادلی دارد. نه می‌توان آن را جزو گران‌ترین ژل‌های موجود دانست و نه می‌توان آن را در فهرست فیلرهای ارزان قیمت قرار داد.

قیمت فیلر اپریلاین باتوجه به میزان دوام آن، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در مدت زمانی نزدیک به دو سال، از ماندگاری این فیلر در چهره خود برخوردار بشوید. البته این اتفاق به شرطی اتفاق خواهد افتاد که تزریق در شرایط کنترل شده صورت گرفته و شما نیز مراقبت‌های پس از عمل را به خوبی انجام بدهید.

ژل-اپریلاین

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلر اپریلاین و قیمت دقیق آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 25

دیدگاهتان را بنویسید