لیفت-صورت-با-نخ

عمل لیفت صورت با نخ

عمل لیفت صورت با نخ

با افزایش سن و سال، پوست به‌شکل طبیعی استحکام خود را به‌علت کاهش تولید کلاژن و الاستین از دست می‌دهد. ایجاد خطوط ریز، چین‌وچروک‌ها و شل شدن پوست صورت، از اولین نتیجه‌های از دست‌دادن استحکام پوست به حساب می‌آید.

همچنین عوامل گوناگونی مثل ژنتیک، قرارگیری مداوم در هوای آلوده و عدم مراقبت درست از پوست نیز در افتادگی و پیری پوست موثر است. این درحالیست که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بیشتر افراد بر روی شادابی و زیبایی چهره خود وسواس دارند.

لیفت صورت با نخ ازجمله درمان‌های پرطرفدار و رایج جهت ازبین‌بردن افتادگی بخش‌های مختلف صورت است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین نتایج را برایتان به ارمغان می‌آورد.

از این متد درمانی موثر و کاربردی برای قسمت‌های مختلف صورت و بدن میتوان استفاده کرد. در این مقاله به بررسی کامل لیفتینگ با نخ، کاربردها، مزایا و معایب و مراقبت‌های قبل و بعد از انجام لیفت پوست با نخ می‌پردازیم.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

لیفت-صورت-با-نخ

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ، یکی از روش‌های درمانی زیبایی است که در آن از نخ جهت افزایش استحکام و کشیدگی پوست استفاده می‌گردد. این متد درمانی، کم‌تهاجمی بوده و نخ‌های مورد استفاده قابل جذب میباشند.

درواقع لیفت با نخ روشی است که در آن از بخیه‌هایی موقت جهت ایجاد لیفت ظریف ولی قابل مشاهده در پوست استفاده می‌گردد که بهترین جایگزین درمان‌های مبتنی‌ بر جراحی به حساب می‌آید.

به کمک لیفت صورت با نخ که یک درمان زیبایی محسوب می‌شود، پوست کمی به عقب لیفت شده و درنتیجه صورت کشیده و سفت خواهد شد. نخ‌های به‌کاررفته در این مدل درمان، علاوه‌ بر ایده‌آل‌ بودن برای لیفت پوست، به روش دیگری با پیری نیز مبارزه می‌کنند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

نخ‌ها با تحریک کلاژن و ایجاد یک پاسخ درمانی، بدن را به هدایت موج‌های زیادی از کلاژن به مناطق تحت‌ درمان وادار کرده و به این صورت روند طبیعی تولید کلاژن را احیا می‌کنند.

همان‌گونه که در جریان هستید، کلاژن نقش بسیار حیاتی و موثری در کاهش و افزایش روند پیری دارد. همچنین کلاژن به حمایت از عوامل رشد که تا حد بسیار زیادی بر وضعیت پوست تأثیرگذار است نیز کمک می‌کند.

تولید کافی کلاژن علاوه‌بر اینکه به ترمیم زخم‌ها میپردازد، به قوی، حجیم و انعطاف‌پذیر نگه‌داشتن پوست هم کمک میکند. درحالی که یکی از مزایای بسیار مهم لیفت صورت با نخ، تحریک تولید طبیعی کلاژن توسط بدن می‌باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

با زیاد شدن سن و سال، بدن ما به‌مرور زمان کلاژن کمتر و کمتری تولید می‎کند که این روال منجربه کاهش 80درصدی ضخامت پوست تا سن 70سالگی می‌شود. حجم و قدرت، عامل تاثیرگذاری در ایجاد پوست اضافی و چین‌وچروک پوست می‌باشد.

با ضعیف‌تر شدن پوست صورت، دیگر حمایت کافی از بافت‌های زیرین صورت نمیگیرد. این به این معنی است که نیروی جاذبه پوست صورت را به سمت پایین می‌کشد و آنرا افتاده و شل می‌کند.

تزریق کردن کلاژن تازه به پوست صورت هنگامی‌که نشانه‌های شل شدن پوست هنوز کم باشد، می‌تواند به کاهش روند افتادگی با ضخیم‌شدن و آبرسانی پوست، و جلوگیری از تشدید آن با تقویت پوست کمک کند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

متقاضیانی که لیفت صورت با نخ را به‌جهت تحریک کلاژن انجام می‌دهند، بهبود تدریجی رنگ و استحکام پوست خود را مشاهده خواهند کرد.

در این متد درمانی هنگامی‌که نخ‌ها زیر پوست قرار می‌گیرند، پاسخ درمانی بدن به‌شکل مداوم فعال می‌شود، چون بدن می‌خواهد نواحی بخیه‌شده را ترمیم و درمان کند.

از لحاظ بیولوژیکی، بدن طوری برنامه‌ریزی شده که هر زمان جسمی خارجی را در لایه زیرپوست یا همان درم حس کند، به آن واکنش نشان میدهد.

به این شکل علاوه‌بر کشیده شدن نقاط افتاده پوست، روند بازسازی طبیعی پوست توسط بدن هم فعال شده و اثرات مفیدی به‌دنبال خواهد داشت.

لیفت صورت با نخ یک عمل زیبایی کم‌تهاجمی و غیرجراحی است که برای لیفت طبیعی صورت طراحی شده و اغلب جهت از بین بردن افتادگی پوست گونه و غبغب، خطوط لبخند و چین‌وچروک موجود در اطراف فک به‌کار می‌رود.

کاربردهای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ برای بعضی بخش‌های افتاده پوست صورت و بدن کاربرد دارد. از شایع‌ترین بخش‌های صورت که جهت صاف‌شدن از روش لیفت صورت با نخ استفاده می‌شود، ابروها، گونه و چانه است. ولی به‌صورت کلی این متد برای ناحیه‌هایی از پوست که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده‌ باشند، کاربرد دارد.

با کشیدن پوست در این نواحی، ظاهر جوان، قوی و محکم پوست برمی‌گردد و چهره فرد درخشان و شاداب خواهد شد. با اجرای لیفت صورت با نخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مطمئن‌ترین متد به درمان پیری و چین‌وچروک پوست خواهید رسید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

کاندیدای لیفت صورت با نخ

با توجه‌به اثرات این متد درمانی، بهترین کاندید برای لیفت صورت با نخ، اشخاص با پوست نسبتاً شل و افتاده بوده که به‌دنبال روشی موثر و درعین‌حال کوتاه‌مدت هستند.

همچنین بهترین سن جهت عمل لیفت صورت با نخ برای زنان یا مردان، 35سال و یا بیشتر است که در بیشتر موارد به‌دنبال لیفت بخش‌های یک‌سوم میانی یا پایینی صورت و افزایش جوان‌سازی قیافه خود هستند.

این نکته نیز توجه داشته باشید که بهترین کاندیدای لیفت صورت با نخ، متقاضیانی هستند که به‌تازگی متوجه کاهش کلاژن پوست خود شده و می‌خواهند ساختار پوست خود را قویتر کنند.

همچنین لیفت صورت با نخ برای متقاضیانی که حس می‌کنند پوست‌شان درحال ازدست‌دادن بخشی‌ از کشش طبیعی خود است هم ایده‌آل است.

برای آن دسته از اشخاصی که پوستشان به‌شکل مشهودی افتاده است و نیاز‌ به کشش پوستی عمیق‌تر دارند، ممکن است پزشک روش‌های درمانی دیگری را که همراه با جراحی است، تجویز کند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

لیفت-صورت-با-نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش موثر و کاربردی در درمان افتادگی‌های پوستی است که مزیت‌های زیادی را به‌دنبال دارد. شما به کمک لیفت صورت با نخ علاوه‌بر صاف‌ شدن و سفت شدن پوست، از برخی مزایای دیگر آن هم بهره‌مند خواهید شد.

تعدادی از مهم‌ترین مزایای لیفت صورت با نخ شامل موارد زیر میشود:

  • ظاهر شدن اثر لیفت و نتایج درمان بلافاصله پس از درمان
  • بهبود طولانی‌مدت در کیفیت پوست و افزایش تولید طبیعی کلاژن بدن
  • مقرون‌به‌صرفه‌‌تربودن نسبت‌به لیفت صورت به‌صورت تهاجیمی و جراحی
  • عوارض جانبی کمتر نسبت‌به سایر درمان‌های افتادگی پوست
  • عدم نیاز به بی‌هوشی عمومی و بازگشت به روند معمول روزانه بلافاصله پس از عمل
  • نسبتا بدون درد
  • دارای اثر بازسازی‌کننده‌ی طبیعی پوست
  • روشی بسیار مناسب برای بیشتر مدل‌های پوست‌ با شدت افتادگی متفاوت
  • غیرقابل مشاهده و لمس بودن نخ‌های مصرفی
  • کمتر بودن درد، کبودی و تورم این روش در مقایسه با روش سنتی لیفت
  • عدم برجای ماندن هیچگونه اثر زخم و برش روی پوست
  • مناسب برای پوست‌های حساس

معایب لیفت صورت با نخ

همان‌گونه که اشاره کردیم، بالاکشیدن پوست و درمان افتادگی و شلی پوست با استفاده از نخ، یک متد درمانی با ریسک پایین بوده که با انجام آن، حداقل عوارض جانبی را به‌همراه کوتاه‌ترین زمان بهبودی تجربه خواهید کرد.

اما این نکته را نیز باید درنظر داشته باشید که با برخی عوارض جانبی خفیف لیفت صورت با نخ هم مواجه خواهید شد که درصورت رعایت صحیح مراقبت‌های پس از درمان، بزودی از بین خواهند رفت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

همچنین بعضی از این عوارض به مدل انجام درمان و میزان مهارت پزشک انتخابی شما نیز بستگی دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب پزشک جهت اجرای این روش درمانی تحقیق کافی انجام داده و دقت داشته باشید.

برخی از رایج‌ترین عوارض و معایب لیفت صورت با نخ شامل موارد زیر میشود:

  • قابل مشاهده بودن نخ‌های استفاده شده، درصورتی که بیش‌ازحد سطحی قرار بگیرند یا پوست بیمار بسیار نازک باشد.
  • احتمال جمع شدن پوست اضافی با کشیده‌شدن پوست، چراکه پوست اضافی غیرقابل برداشت بوده و درصورت تجمع آن‌ها، به جراحی نیاز پیدا خواهد شد.
  • احتمال ایجاد عفونت در برخی از موارد نادر.
  • احتمال وجود درد یا ناراحتی طولانی‌مدت لیفت صورت با نخ در برخی موارد نادر دیگر.
  • پیدایش کبودی، تورم، فرورفتگی و جای‌زخم  که در صورت رویت حتما باید به پزشک مراجعه شود.
  • مناسب نبودن لیفت صورت با نخ برای چین‌وچروک‌های عمیق و افتادگی‌های زیاد پوست و مناسب بودن تنها برای رفع علائم اولیه پیری.
  • در معرض خطر قرار داشتن بعضی از نواحی صورت به‌علت وجود رگ‌های اصلی، عروق و یا اعصاب. در این مورد لازم است که پزشک معالج از دانش آناتومی پیشرفته برخوردار باشد.
  • عدم تقارن صورت به‌علت حرکت نخ‌ها در طول زمان یکی دیگر از معایب لیفت صورت با نخ می‌باشد.
  • امکان احساس درد در برخی افراد صرف‌نظر از اینکه از داروهای بی‌حسی موضعی هنگام لیفت استفاده شده باشد.
  • داشتن دوره نقاهت هرچند که خطر لیفت صورت با نخ از جراحی سنتی آن کمتر باشد.

لیفت صورت با نخ برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت ‌با نخ بیشتر مناسب افرادی است که به‌دنبال لیفت طبیعی صورت خود هستند و مشکلات خاصی را در قسمت پایینی صورت دارند.

اشخاصی که قبلاً از روش‌های دیگری به‌منظور لیفتینگ صورت استفاده کرده‌اند و اکنون پوست آنها افتاده شده است، می‌توانند از روش لیفت صورت با نخ برای لیفت طبیعی صورت خود استفاده کنند.

به‌شکل کلی نامزدهای ایده­‌آل جهت درمان لیفت صورت با نخ عبارتند از:

  • کسانی‌که علائم پیری قابل‌ مشاهده مثل افتادگی پوست، چین‌وچروک، غبغب آویزان، خط لبخند، افتادگی پلک در زیر چشم و گردن بوقلمونی دارند.
  • مردان و زنان در رنج سنی ۳۵ تا ۵۵ سال.
  • متقاضیانی که به روش‌های تهاجمی و سنتی لیفت صورت تمایل ندارند.

لیفت-صورت-با-نخ

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

یکی از بیشترین دغدغه‌ها برای انجام لیفت صورت با نخ، این است که عموما این روش درمانی به چه شکل انجام می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که مدت زمان انجام این عمل زیبایی بسیار کوتاه است و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. به‌همین دلیل، مراحل اجرای آن نیز از قبل برای شما واضح و مشخص خواهد بود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

پیش از انجام لیفت صورت با نخ، ابتدا در طی یک جلسه مشاوره با پزشک، نوع پوست و نقاط مورد نیاز جهت درمان شما تعیین می‌شود.

سپس در روز درمان و پیش از شروع لیفت، ناحیه‌ی درمان، تمیز ارزیابی و علامت‌گذاری شده تا مشخص بشود که نخ‌ها باید کجا قرار بگیرند. بعد از این مرحله، آمپول یا کرم موضعی بی‌حس‌کننده جهت کاهش درد ناشی‌ از درمان برای شما استفاده می‌شود.

در مرحله بعدی، نخ‌ها در زیر پوست شما قرار گرفته و پوست صاف و کشیده می‌شود. برخی‌ از انواع نخ‌ها یک تکه دم انتهایی دارند که بعد از درگیر‌شدن بافت‌ها با نخ باید قطع بشوند.

پس‌از قرارگیری تمام نخ‌ها، ناحیه تحت‌درمان به‌آرامی پاک و تمیز می‌شود و بیمار می‌تواند به انجام فعالیت‌های معمول و البته سبک روزانه خود بپردازد و باید از فعالیت‌های شدید اجتناب شود. معمولا کل جلسه‌ی درمان چیزی در حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

به این نکته هم توجه داشته باشید که با توجه‌به تنوع محصولات مختلف بالابر با نخ، امکان دارد تفاوت‌های فنی گوناگونی بین فرایندهای اجرایی درمان به‌وجود بیاید.

هدف اصلی لیفت صورت با نخ این است که بافت‌های افتاد و آویزان را به ناحیه مرجع قوی‌تر و بدون افتادگی اتصال دهد. لیفت صورت با نخ به‌همراه بی‌حسی موضعی انجام میگیرد و بعد از عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست.

آیا لیفت صورت با نخ درد دارد؟

با توجه‌به این مورد که در لیفت صورت با نخ، بخیه‌ها پوست را به عقب کشیده و صاف می‌کنند، شاید تصور کنید که این روش درمان بسیار دردناک است.

اما بدانید که جای نگرانی نیست، چراکه نخ‌ها عموما با استفاده‌ از بی‌حسی موضعی در زیر پوست قرار می‌گیرند، درنتیجه بیماران احساس زیادی ندارند.

همچنین برای تزریق داروهای بی‌حس‌کننده، از سوزن‌های ریزی که به‌ظاهر سایزی مشابه با سوزن‌های بوتاکس دارند، استفاده می‌شود که پوست اطراف صورت را بی‌حس می‌کند. به همین دلیل شما در طول درمان، کمترین میزان درد را تجربه خواهید کرد.

اقدامات مورد نیاز پیش از لیفت صورت با نخ

اگر تصمیم خود را جهت انجام لیفت پوست با نخ گرفته‌اید، پیش از جلسه درمان، باید به رعایت نکات مراقبتی ارائه شده توسط پزشک خود بپردازید. آمادگی شما جهت لیفت صورت با نخ برای رسیدن‌ به بهترین نتیجه و در کوتاه‌ترین زمان بهبودی بسیار تاثیرگذار است.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
021-88690092

برخی از مهم‌ترین این اقدامات عبارتند از:

  • خودداری از مصرف هرگونه رقیق‌کننده‌های خون، مکمل‌ها، NSAIDS، چای سبز و ویتامین‌های رقیق‌کننده‌ی خون بمدت دو هفته پیش از عمل، چون همه این موارد امکان دارد سبب افزایش خونریزی و کبودی بشوند.
  • کاهش مصرف الکل که می‌تواند اثر جلوگیری از کبودی را در پی داشته باشد.
  • اگر یک عفونت فعال در صورت و پوست خود دارید و یا یک جراحی دندانپزشکی اخیر داشته‌اید و یا میخواهید بزودی انجام دهید، بهتر است درمان را به زمان دیگری موکول کنید.

هزینه لیفت صورت با نخ

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها جهت انتخاب متد درمانی لیفت صورت با نخ و کلینیکی که می‌خواهید این‌ روش را در آن انجام بدهید، هزینه‌ی لیفت صورت با نخ می‌باشد.

عوامل متفاوتی در تعیین بودجه پرداختی شما تاثیرگذارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • گستردگی نواحی مورد انتظار شما برای درمان
  • نوع مواد و برندهای به‌کاررفته برای درمان
  • میزان سابقه کار کلینیک و قیمت مشخص آن‌ها
  • حرفه‌ای بودن و مهارت پزشک
  • میزان افتادگی و پیری پوست

مراقبت‌های پس از لیفت صورت با نخ

چنانچه از نکات مراقبتی پس از لیفت صورت با نخ که دکتر متخصص به شما ارائه می‌کند پیروی کنید، عوارض جانبی کمتر و زمان بهبودی سریع‌تری را تجربه خواهید کرد.

رعایت این مراقبت‌ها پس از لیفت صورت با نخ برای رسیدن‌ به بهترین و موثرترین نتایج درمان از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • از کمپرس سرد برای کم کردن کبودی و تورم استفاده کنید. توصیه می‌شود یخ را به‌شکل مستقیم روی نواحی تحت‌درمان قرار ندهید. بهترین روش، استفاده از کمپرس یخ در اطراف نقطه موردنظر می‌باشد.
  • بهتر است به پشت و با سر روبه‌بالا بخوابید تا از ورود هرنوع فشار به صورت خود پیشگیری کنید. این یک توصیه خوب برای افرادی است که می‌خواهند چین‌وچروک و عدم تقارن صورت خود را کاهش بدهند.
  • بیماران باید دست‌کم به مدت 24ساعت از شستن یا حتی لمس منطقه درمان خودداری کنند.
  • بعد از گذشت مدت زمان تعیین‌شده توسط پزشک، پاکسازی بسیار ملایم صورت ایرادی ندارد.
  • به مدت دو الی سه هفته پس از درمان نباید مالش شدید صورت یا ماساژ صورت انجام بگیرد تا احتمال بازشدن بخیه یا از دست‌دادن چسبندگی آن کمتر شود.
  • انجام تحرکات و ورزش‌های شدید باید برای یک الی دو هفته محدود شود. باید توجه داشته باشید محدودیت‌های فعالیت بدنی برای نخ‌های لیفتینگ بسیار دشوارتر است و باید به‌خوبی آنها را رعایت کنید.

لیفت-صورت-با-نخ

شما عزیزان گرامی سایت راز زیبایی میتوانید با مقاله دیگری درمورد لیفت بینی با نخ اطلاعات تکمیلی‌تری کسب کنید.

Views: 11

دیدگاهتان را بنویسید