nose-filler

اصلاح فرم بینی با فیلر (Nose Filler Injection)

اصلاح فرم بينی با فيلر (Nose Filler Injection)

اصلاح-فرم-بینی-با-فیلر

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی نوعی ژل است که به شکلی موضعی ترزیق می‌شود و بلافاصله موجب تغییرات فرم بینی میگردد. اصلاح فرم بینی با فیلر به نسبت جراحی بینی علاوه بر عدم دارا بودن دوره نقاهت، از هزینه پایین‌تری نیز برخوردار است.

فیلر بینی یا جراحی بینی؟

تزریق فیلر به بینی یا همان اصلاح فرم بینی با فیلر که بدون جراحی صورت میگیرد، معمولا توسط افرادی که بینی‌شان دارای مشکلات جزئی است و تمایل به انجام جراحی بر روی بینی خود ندارند، ترجیح داده می‌شود. اثرات فیلر بینی بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و بیماران می‌توانند در همان روز به فعالیت ‌های عادی خود بازگردند.

تفاوت تزریق فیلر بینی و بوتاکس

عده‌ای تصور می‌کنند که انجام بوتاکس بتواند به تغییر فرم بيني منجر شود. در حالیکه اینطور نیست. بهترین توصیه برای افرادی که از جراحی بینی هراس دارند و میخواهند بینی خود را زاویه دار‌تر کنند، اصلاح فرم بینی با فیلر است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

اصلاح-فرم-بینی-با-فیلر-بوتاکس-بینی

روش تزریق فیلر به بینی

برای اصلاح فرم بینی با فیلر بیمار میبایست در وضعیتی نیمه نشسته روی تخت قرار گیرد و ناحیه‌ی سر کمی به عقب خم شده باشد.

بهتر است فشار خون چیزی در حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ درجه باشد تا وضعیت بدنی راحتی برای فرد ایجاد گردد. عموما بی‌حسی موضعی به‌ندرت لازم است، اگرچه در صورت تزریق نزدیک نوک بینی، بی‌حسی موضعی مفید می‌باشد.

در راینوپلاستی غیرتهاجمی و بدون عمل جراحی با استفاده از فیلر بینی، از مواد پرکننده پوستی برای تغییر شکل بینی استفاده می‌شود.

متد تزریق ژل به بینی یا همان اصلاح فرم بینی با فیلر به این شکل است که یک فیلر تزریقی که معمولاً اسید هیالورونیک می‌باشد، در زیر عمقی از پوست در مناطقی که فرد مایل به ایجاد تغییر فرم و یا اصلاح فرم بینی با فیلر می‌باشد، با صلاح دید پزشک، مورد استفاده قرار میگیرد.

در اصلاح فرم بینی با فیلر، ژل باید در لایه‌‌‌های عمیق ‌تر پوست بینی تزریق شود تا بتواند ثابت و بدون تغییر وضعیت بماند و فرم مورد نظر بینی را حفظ کند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

این امر می‌تواند بسته به نوع پوست و ماده مورد استفاده، اثرات اصلاح فرم بینی با فیلر را از ۶ ماه به ۳ سال تغییر دهد.

هدف از اصلاح فرم بینی با فیلر

روش غیرجراحی اصلاح فرم بینی با فیلر برای بسیاری از بیماران گزینه بسیار مناسبی است. به این دلیل که نتیجه فیلر بینی به سرعت مشخص می‌شود، ارزان ‌تر و کم تهاجمی‌تر از جراحی بینی است و برخلاف آن هیچ گونه درد و خونریزی و بخیه‌ای را به همراه ندارد.

میزان استفاده از فیلر جهت اصلاح فرم بینی با فیلر برای اشخاص مختلف متفاوت می‌باشد، زیرا هر فردی دارای بینی خاص خود و خواستار نتایجی متفاوت هستند.

هدف از تزریق فیلر بینی و اصلاح فرم بینی با فیلر آن است که هر بیمار به بهترین و طبیعی‌ترین نتایج ممکن در این فرایند دست پیدا کند. این بدان معناست که برای برخی از بیماران روش بهتر جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، انجام عمل جراحی بینی است.

پس بهتر است قبل از انجام اصلاح فرم بینی با فیلر و یا جراحی بینی حتما با یک متخصص پوست خوب و یا پزشک مطلع مشورت نمایید تا مشخص شود که کدام گزینه برای شما مناسب‌‌تر است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

اصلاح-فرم-بینی-با-فیلر

ماندگاری فیلر بینی

در اصلاح فرم بینی با فیلر از فیلر برای اضافه کردن حجم به پل بینی، نوک بینی یا ناهمواری‌‌هایی که در نواحی مختلف بینی وجود دارد استفاده می‌شود.

افرادی که قوز بزرگ بر روی بینی خود دارند و یا بینی‌شان دارای دفرمیت‌های حاد است، برای مثال انحراف ناشی از شکستگی و یا مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی دارند، معمولا عمل جراحی بینی گزینه بهتری برای آنهاست. زیرا ممکن است نیاز به پروتزهای دائمی باشد.

معمولا اصلاح فرم بینی با فیلر که از طریق تزریق فیلر به بینی صورت میگیرد، برای افراد مختلف، بسته به شرایط و انتظارات و صلاح دید پزشک متخصص، آنقدر تکرار می‌شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

در اصلاح فرم بینی با فیلر، فیلر به‌آرامی به بینی تزریق می‌شود و هنگامی که بیمار به ظاهر مورد نظر خود رسید، تقریباً ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری آن به طول می‌انجامد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

بدلیل آنکه بدن با گذشت زمان بطور طبیعی هیالورونیک اسید را متابولیزه می‌کند، بیشتر بیماران در هر ۶ تا ۱۲ ماه برای تکرار آن مراجعه می‌کنند تا زیبایی بینی خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارند.

راینوپلاستی بر پایه فیلر یعنی همان اصلاح فرم بینی با فیلر، نتایج فوری را ارائه می‌‌دهد و روشی بسیار آسان است.

اصلاح-فرم-بینی-با-فیلر-تزریق-فیلر-بینی

مراقبت‌های پس از ری‌مدلینگ بینی با تزریق فیلر

انتخاب یک متخصص خوب برای اصلاح فرم بینی با فیلر بر روی نتیجه این اقدام زیبایی بیشتر از هر مورد دیگری تاثیرگذار است. البته میتوان با انجام اقدامات لازم پس از تزریق فیلر بینی به رفع سریعتر عوارض و همچنین افزایش ماندگاری اثر آن کمک کرد.

برخی از مهم‌ترین مراقبت‌های پس از اصلاح فرم بینی با فیلر

  • به هنگام اصلاح فرم بینی با فیلر، از اپیلاسیون، کرم‌‌های سفید کننده، ضد‌لک و موبر بر روی بینی پس از تزریق فیلر خودداری کنید.
  • از محصولات موضعی مانند رتینول، رتینوئیدها، گلیکولیک اسید یا هرگونه محصولات ضد پیری بر روی ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • پس از اصلاح فرم بینی با فیلر از ۲ بالشت به مدت ۳ شب استفاده کنید، به این شکل که حتماً روی پشت و به صورت صاف بخوابید. این امر باعث می‌شود فیلر تازه تزریق شده به بینی در جای خود باقی بماند. و یا میتوانید از بالش‌‌های دور گردنی برای تثبیت سر استفاده کنید.

چه افرادی باید از اصلاح فرم بینی با فیلر اجتناب کنند؟

  • افرادی‌که دارای عفونت فعال در ناحیه سینوس باشند.
  • افرادی‌که حساسیت بالایی به لیدوکائین داشته باشند.
  • بیمارانی که به محصولات هیالورونیک اسید حساسیت دارند.
  • کسانیکه سابقه بیماری در بافت همبند یا اختلالات خونی دارند.
  • بانوانی که در دوران بارداری و شیردهی هستند.
  • افرادی‌که سابقه سینوزیت دارند (حتما با متخصص خود مشورت کنید).
  • افرادی‌که آسپیرین و یا آنتی بیوتیک مصرف می‌کنند.
  • کسانیکه با حساسیت شناخته شده به پروتئین باکتری‌‌‌های گرم مثبت باشند.
  • افرادی‌که عفونت در ناحیه ی لثه و یا دندان دارند بهتر است قبل از تزریق حتما نسبت به رفع مشکل به دندانپزشکی مراجعه کنند.

محتمل است اصلاح فرم بینی با فیلر، ایمنی بیمار را تحت تأثیر قرار دهد. مثلا باعث التهاب فعال، عفونت، ضایعات سرطانی یا پیش سرطانی و … شود. پس بهتر است باری انجام اصلاح فرم بینی با فیلر از پزشک متخصص کمک بگیرید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

اصلاح فرم بینی با فیلر چه عوارضی دارد؟

برای اکثر افراد، تنها عارضه جانبی اصلاح فرم بینی با فیلر یا همان راینوپلاستی، قرمزی و حساسیت در ناحیه تزریق در همان روز و یا دو روز بعد از انجام این عمل می‌باشد.

کبودی در محل تزریق اصلاح فرم بینی، تورم و حالت تهوع از عوارض شایع اصلاح فرم بینی با فیلر است.

آیا ممکن است فیلر بینی جابجا شود؟

تغییر پوزیشن و یا تغییر مکان فیلر تزریقی، به این معنی است که ماده تزریقی به مناطق دیگر بینی یا ناحیه زیر چشم سرایت کند و ظاهری موج دار و یا پر از آب ایجاد کند. که این مورد یکی از عوارض نادر اصلاح فرم بینی با فیلر است.

اصلاح فرم بینی با فیلر برای بینی‌های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

به طور دقیق نمیتوان گفت که تزریق فیلر بینی برای کدام یک از انواع بینی مناسب‌تر است. چراکه باید بینی شما مورد معاینه و بررسی پزشک قرار بگیرد تا بتوان گفت که اصلاح فرم بینی با فیلر برایتان مناسب است یا خیر.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

به طور کلی اصلاح فرم بینی با فیلر هم برای بینی‌های استخوانی و هم برای بینی‌های گوشتی نتایج مورد قبولی را به‌دنبال داشته است.

هزینه اصلاح فرم بینی با فیلر چقدر است؟

هزینه اصلاح فرم بینی با فیلر یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که در این‌باره پرسیده می‌شود.

نمیتوانیم به طور دقیق هزینه‌ای واحد را برای تزریق فیلر به بینی مشخص کنیم. چراکه بر اساس میزان فیلر مورد نیاز برای اصلاح بینی و شدت مشکلات ظاهری آن، و البته نوع و جنس فیلر، هزینه تزریق ژل به دماغ متفاوت خواهد بود.

Views: 77

دیدگاهتان را بنویسید