راز-زیبایی-اندام

راز زیبایی اندام

راز زیبایی اندام

راز-زیبایی-اندام

داشتن اندام متناسب و بدن جذاب یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های ارزیابی زیبایی و درنتیجه یک راز زیبایی به حساب می‌آید. برای رسیدن به اندام جذاب می‌توان از دو روش طبیعی و جراحی بهره برد.

روش طبیعی برای رسیدن به اندام زیبا، همان ورزش کردن است که می‌توان با به کارگیری یک برنامه تمرینی مناسب و پیوسته، به مرور زمان به این مهم دست پیدا کرد. البته استفاده از ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن هم در رسیدن به این راه کمک شایانی به شما خواهند کرد.

اما برای رسیدن یکباره به اندام دلخواه خودتان باید از روش‌های جراحی استفاده کنید. تنوع این روش بالاست و در هر نقطه بدنی با توصیه پزشک معالج، به شکل مخصوصی اجرا می‌شود. برای مثال می‌توان با حذف و یا اضافه کردن چربی موضعی به بدن، به سرعت به فرم دلخواه بدن رسید. البته باید توجه داشت که عمل‌های تهاجمی دوره نقاهت و همچنین عوارضی را هم با خود به همراه خواهند داشت.

اما روش‌های کم تهاجمی یا غیرتهاجمی نیز وجود دارند که چنین مشکلاتی را یا ندارند و یا بسیار کمتر به دنبال خود دارند. که شما می‌توانید برای رسیدن به بدن خوش فرم دلخواه خودتان از این راز زیبایی بهره‌مند شوید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

داشتن ساختار بدنی و هیکل خوش فرم، راز زیبایی اندام است.

روش‌های جراحی برای رسیدن به راز زیبایی اندام

چاقی و یا لاغری بیش از حد از جمله مشکلاتی است که هرکس ممکن است با آن دست و پنجه نرم کند. گاهی تغییر در روند غذایی و ورزش کردن به منظور رسیدن به راز زیبایی اندام کاری غیرممکن و یا بسیار زمانبری خواهد بود. از این رو علم و تکنولوژی به کمک ما آمده تا به آسانی بتوانیم به راز زیبایی اندام خودمان برسیم. ازجمله متدهای جراحی برای رسیدن به راز زیبایی اندام به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

رسیدن به راز زیبایی اندام با پیکرتراشی یا بادی کانتورینگ (Body Contouring)

پیکرتراشی

پیکرتراشی یا همان بادی کانتورینگ، نوعی روش جراحی زیبایی محسوب می‌شود که در آن معمولا از ابزار ساکشن یا مکش، جهت برداشتن چربی‌های نواحی خاص بدن مثل شکم، باسن، ران، بازوها و یا گردن استفاده می‌گردد.

به‌علاوه، تکنیک پیکرتراشی قادر است تا در حین انجام بر روی نواحی خاص از بدن، به آنها شکل هم بدهد. درنتیجه از نام‌های دیگر پیکرتراشی می‌توان به لیپوساکشن و چربی کشی نیز اشاره کرد.

پس اگر دچار اضافه وزن شدیدی هستید، احتمالا میبایست ازطریق برنامه رژیم غذایی و ورزش و یا ازطریق روش‌های لاغری دیگر مثل جراحی بای‌پس معده نسبت به لاغری خود اقدام نمائید.

انجام این تکنیک‌ها سوای پیکرتراشی نه‌تنها می‌تواند نتایج بهتری را برای شما رقم بزند، بلکه مقادیر بیشتری از وزن بدنی را در شما کم می‌کند.

اما چنانچه در نقاط خاصی، چربی بدن‌تان بسیار بالاست ولی وزن بدنی ثابتی دارید، احتمالا کاندیدای انجام عمل پیکرتراشی باشید.

پس پیکرتراشی یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با لیپوساکشن یا چربی کشی بدن

لیپوساکشن

لیپوساکشن یا همان چربی‌کِشی، نوعی روش جراحی زیبایی محسوب می‌شود که از ابزار ساکشن یا مکش، جهت برداشتن چربی‌های نواحی خاص بدن مثل شکم، باسن، ران، بازوها و یا گردن استفاده می‌گردد.

به‌علاوه، تکنیک لیپوساکشن قادر است تا در حین انجام بر روی نواحی خاص از بدن، به آنها شکل هم بدهد. درنتیجه از نام‌های دیگر لیپوساکشن می‌توان به لیپوپلاستی و کانتورینگ بدن نیز اشاره کرد.

پس اگر دچار اضافه وزن شدیدی هستید، احتمالا میبایست ازطریق برنامه رژیم غذایی و ورزش و یا ازطریق روش‌های لاغری دیگر مثل جراحی بای‌پس معده نسبت به لاغری خود اقدام نمائید.

انجام این تکنیک‌ها سوای لیپوساکشن نه‌تنها می‌تواند نتایج بهتری را برای شما رقم بزند، بلکه مقادیر بیشتری از وزن بدنی را در شما کم می‌کند.

اما چنانچه در نقاط خاصی، چربی بدن‌تان بسیار بالاست ولی وزن بدنی ثابتی دارید، احتمالا کاندیدای انجام عمل لیپوساکشن با لیزر باشید.

پس لیپوساکشن یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با تزریق چربی به بدن یا عمل پیوند چربی

تزریق-چربی

امروزه پزشکان متدها و موارد مختلفی را جهت بازگردانی شادابی و جوانی به ظاهر شما پیشنهاد می‌کنند. روش‌های تزریقی یکی از رایج‌ترین متدها، و چربی یکی از شایع‌ترین موادی است که جهت این کار استفاده میگردد.

تزریق چربی به بدن یا همان انتقال چربی، به روشی گفته می‌شود که در آن چربی از شکم و یا سایر نواحی بدن فرد گرفته شده و به صورت یا به دیگر نواحی مورد نظر فرد، تزریق می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

هدف از این تکنیک، اضافه کردن حجم صورت، باسن، لب‌ها و یا دست‌ها است که موجب پرتر شدن و جوانتر شدن نمای آن می‌شود. تزریق چربی به بدن می‌تواند فرورفتگی‌های صورت و بعضی از انواع اسکار را پر کرده و موجب بهتر شدن ظاهر آن‌ها بشود.

تزریق چربی صورت، با پرکردن و برآمدگی، سبب درجاتی از لیفت در بافت صورت نیز می‌شود. تزریق چربی امکان دارد به تنهایی و یا به همراه سایر روش‌هایی مثل لیفت صورت یا ابرو انجام گیرد.

همانند سایر متدهای تزریق، چربی نیز موجب کاهش یا برطرف شدن چین و چروک‌ها در بن می‌شود. چربی را می‌شود در حجم بالاتر درمقایسه با سایر فیلرها استفاده نمود.

این بدان معناست که تزریق چربی می‌تواند علاوه بر برطرف سازی خطوط ناشی از پیری، خطوط اطراف چشم‌ها، صورتی پرتر و جوانتر و همچنین نمایی بهتر و پوستی صافتر را ایجاد کند.

تزریق چربی به لایه‌های عمیق بافت صورت، ظاهر لاغر و استخوانی صورت را که عموما بر اثر ازدیاد سن ایجاد می‌شود را از بین می‌برد.

پس پیوند چربی یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی که در زبان انگلیسی به آن Abdominoplasty گفته می‌شود، به عمل جراحی تامی تاک بک نیز مشهور است.

این عمل جراحی زیبایی در واقع یک نوع عمل جراحی پلاستیک می‌باشد که در آن پوست و چربی‌های انباشته شده منطقه شکم و پهلو که حالت الاستیته یا کشسانی خود را به دلایل مختلف در طول سالیان سال از دست داده‌اند از آن منطقه جدا و شکم و پهلوهای فرد جمع شده و به فرمی زیباتر از حالت طبیعی تبدیل می‌شوند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

در عمل ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty)، مقداری از چربی اضافی در ناحیه شکم فرد برداشته می‌شود، عضلات شکم که فاصله دارند؛ ترمیم شده و پوست شل و افتاده و یا به احتمال زیاد ترک خورده آن هم برش داده می‌شود.

عمل ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یک عمل جراحی پلاستیک برای زیبایی است و با حذف چربی و پوست اضافی از ناحیه شکم، عضلات قسمت شکم را تنگ و صاف می‌کند

اگرچه ممکن است عملهای جراجی مثل لیپوساکشن را همراه با این جراحی برای از بین بردن چاقی شکم انتخاب کنید، اما ابدومینوپلاستی مانند لیپوساکشن نیست و با آن تفاوت دارد. چرا که هدف از لیپوساکشن فقط از بین بردن چربی است و در طی آن پوست شل یا عضلات شکمی ترمیم نمی‌شوند.

پس ابدومینوپلاستی یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی (در زبان انگلیسی Blepharoplasty) در واقع یک نوع جراحی زیبایی پلک (جراحی پلک) بشمار می‌رود که در آن پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پلک پایین اصلاح شده و یا برطرف می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

از دیدگاه زیبایی‌شناسی معمولا چشم‌ها یکی از محبوبترین و پراهمیت‌ترین اجزاء صورت هستند که سن افراد را منعکس نموده و حالات هیجانی همچنین خلق و خوی اشخاص را نیز مشخص می‌نماید.

البته متاسفانه چشمها و همچنین پلک‌ها خیلی سریعتر از سایر اجزای بدن نشانه‌های افزایش سن و کهولت را مشخص میکنند. به همین جهت و در ارتباط با این سبک از حساسیت که اتفاقا حساسیت به جا و مهمی هم هست، به طور مداوم و روزانه افراد مختلفی با بهره‌گیری از خدمات جراحی پلاستیک مثل جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی (جراحی افتادگی پلک) اعتماد بنفس بیشتری یافته و طبعا در این حالت از زندگی خود لذت فراوان‌تری خواهند برد.

پس بلفاروپلاستی یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با سانترال لب یا عمل جراحی لیفت لب

سانترال-لب

لب‌ یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عضو زیبایی صورت است که با افزایش سن، تغییراتی مثل افتادگی، افزایش فاصله تا بینی و کاهش زاویه بین لب‌ها در صورت ظاهر می‌شود.

لیفت مرکزی لب یا همان سانترال لب، یک روند ساده جراحی سرپایی جهت بالا کشیدن لب‌ها جهت جوانسازی لب‌های بالایی است. این روش برخلاف فیلرهای لب، روشی دائمی است.

لیفتینگ لب، به‌منظور کاهش فاصله لب بالا از بینی و افزایش وسعت ناحیه قرمز رنگ لب که در حالت طبیعی بسیار نازک است، قابل اجرا می‌باشد.

پس سانترال لب یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی

زیبایی-بازو

هنگامی که بیماران از سایز و اندازه بازوهای خود ناراحت و ناراضی هستند، عموما دو موضوع را بیان می‌کنند، اول این‌که پوست و چربی اضافی بازویشان بدحالت و آویزان است و دیگر این‌که بازویشان بسیار بزرگ است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

خیلی از بانوان اظهار دارند که پوشیدن بلوزهای بدون آستین در جمع برایشان بسیار ناراحت کننده بوده و پیدا کردن لباسی مناسب به علت بزرگ بودن بازوهایشان سخت است. به همین علت معمولا آن‌ها مجبورند لباسی بزرگ‌تر از سایز خود بخرند.

اگر تصمیم دارید بازوهای‌تان را از حالت افتاده و شل خارج کنید و به نوعی آن‌ها را فرم بدهید، بهتر است جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی را انتخاب کنید.

پس براکیوپلاستی یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با لیفت و پروتز سینه

پروتز-سینه

پستان‌ها از بافت چربی و بافت غددی تشکیل شده‌اند که با پوست احاطه شده و روی عضله جدار قفسه سینه قرار میگیرند.

گاهی کمبود بافت سینه باعث کوچک بودن سایز آن می‌شود که در برخی بانوان امکان دارد احساس بدی ایجاد کند. در این موارد با افزایش سایز سینه به‌واسطه پروتز پستان یا همان پروتز سینه، احساس اعتماد به نفس و رضایت بیشتری در شخص ایجاد می‌شود.

همچنین گاهی نیز افتادگی سینه در تعدادی از خانم‌ها مشاهده می‌شود که برای حل این مشکل میبایست از لیفت سینه به منظور بالاکشیدن پستان استفاده کرد.

پروتز سینه یا همان شکل دهی سینه که در زبان علمی به آن ماموپلاستی (Mammoplasty) میگویند، یک مدل جراحی زیبایی است که به منظور بزرگ کردن یا تقارن سینه طراحی شده است.

پس پروتز سینه یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی

کوچک-کردن-سینه

کوچک کردن سینه یا کاهش سایز سینه که به بیان علمی به آن ماموپلاستی کاهشی گویند، یک نوع جراحی پلاستیک زیبایی می‌باشد. این روش در برخی افراد جنبه درمانی دارد، یعنی درواقع به منظور کاهش درد و رفع مشکلات حرکتی انجام می‌گردد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

بزرگ شدن سایز سینه‌ها در بانوان به دلایل مختلفی ممکن است رخ بدهد. این افزایش سایز از یک حد و اندازه طبیعی که بگذرد و خارج شود، مشکلاتی را به وجود آورده و غیر قابل تحمل می‌شود.

در عمل ماموپلاستی کاهشی، با برداشتن بافت اضافی سینه، غدد، چربی و همچنین پوست اضافی، سایز سینه را کاهش می‌دهند.

درواقع پزشک جراح متخصص پلاستیک با انجام چند برش خاص و جدا سازی بخش‌های اضافی، هم سینه را کوچک می‌کند و هم با تغییر جای نوک و هاله سینه، شکل و فرم پستان‌ها را به حالت نرمال برمی‌گرداند.

بنابراین عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی، یک نوع جراحی جهت ترمیم پستان است که به منظور کاهش سایز و متناسب ساختن فرم سینه انجام می‌گیرد.

پس ماموپلاستی یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با پروتز باسن یا بزرگ کردن و سفت کردن نواحی سرینی

پروتز-باسن

بسیاری از بانوان در پی راهی به منظور افزایش سایز باسن خود می‌باشند. داشتن اندام و باسن خوش‌فرم برای خیلی از افراد مهم است. پروتز باسن راه حلی عالی به جهت بزرگ کردن، سفت کردن و خوش‌فرم کردن باسن می‌باشد. با این تکنیک، باسن حجیم‌تر شده و انحنای بدن بیشتر خواهد شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

پروتز باسن به زبان علمی «Buttock Implants» نام دارد. اگر می‌خواهید عمل پروتز باسن انجام دهید، حتما باید با یک جراح پلاستیک حرفه‌ای و باتجربه مشاوره داشته باشید. پزشک جراح، شما را از مزایا و معایب این تکنیک آگاه خواهد ساخت. انتخاب کردن بهترین جراح پلاستیک برای عمل پروتز باسن، عوارض ناشی از عمل جراحی را به حداقل خواهد رساند.

پس پروتز باسن یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با جوانسازی واژن

جوانسازی-واژن

جوانسازی واژن یکی از روش‌های زیبایی زنان می‌باشد که به جهت رفع مشکلات ناحیه واژینال مورد استفاده قرار میگیرد. این متد زیبایی امروزه در سراسر جهان طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. در دوران بارداری، زایمان و به خصوص پس از زایمان‌های مکرر و همچنین چندقلو زایی، به این دلیل که هورمون‌های بدنی زنان دچار تغییرات میگردد، باعث می‌شود که لبه‌های داخلی و خارجی واژن نیز حالت قبلی خودشان را از دست بدهند.

جوانسازی واژن عبارت جامعی است که دربرگیرنده فرایندهای ترمیمی زیادی در ناحیه واژن می‌باشد. این عملیات، مشکلات ناشی از زایمان و افزایش سن را برطرف میکنند. جوانسازی واژن در واقع عملی است که باعث می‌شود وضعیت جسمی ناحیه تناسلی شما به عقب بازگردد و بدن برخی فرایندهای دوران جوانی را از سر بگیرد.
کاهش میل جنسی ازجمله مشکلاتی است که تقریبا تمامی زنان پس از شلی واژن به آن دچار میشوند. جوانسازی واژن به تنگ کردن واژن کمک کرده و به شکل مستقیم بر روی بهبود زندگی جنسی فرد تاثیرگذار خواهد بود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

پس جوانسازی واژن یک راز زیبایی اندام است.

رسیدن به راز زیبایی اندام با زاویه سازی صورت یا مدلینگ چهره

زاویه-سازی-صورت

این مسئله که تمامی افراد این کره خاکی دوست دارند چهره‌ای زیبا و جذاب داشته باشند، به هیچ عنوان قابل انکار نیست. زیراکه موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد شده و از طرف دیگر وجود هرگونه عیب و نقص در صورت موجب کم شدن اعتماد به نفس افراد خواهد شد. به همین علت اعمال زیبایی صورت از محبوبیت بالایی در میان بانوان و آقایان برخوردار است.

اگر از میزان و اندازه چانه خود راضی نیستید و یا حس میکنید که فک شما تقارن ندارد، می‌توانید با این عمل عیب و نقص‌های صورت خود را برطرف کنید. درحقیقت زاویه سازی صورت یا همان مدلینگ چهره یکی از عمل‌های زیبایی در جهت برطرف کردن عیب‌های چانه و حالت دادن به صورت می‌باشد که بوسیله متخصصان پوست و زیبایی انجام می‌گیرد. عمل زاویه سازی صورت باعث زیبایی چهره، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و حالت دادن به چانه خواهد شد.

در زاویه سازی صورت نواحی چهره‌ای مثل زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه که نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند، برجسته‌تر یا کوچکتر می‌شوند تا تناسب آن‌ها با بقیه اجزای صورت بیشتر شود. همچنین این عمل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی هم دارد و می‌تواند برای افرادی که بر اثر سانحه و یا به شکل مادرزادی در ناحیه فک دچار اشکال هستند مناسب باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

امروزه عمل‌های زیبایی مانند همین زاویه سازی صورت (مدلینگ چهره) در بین خانم‌ها و آقایان بسیار پرطرفدار و محبوب است. عمل زاویه سازی صورت علاوه بر فرم دهی به صورت و چانه، موجب زیبایی و جوانسازی پوست هم خواهد شد. عمل زاویه سازی صورت با روش‌‌های گوناگونی انجام پذیر است که هر یک مزایا و معایبی دارند.

در عمل زاویه سازی صورت، حالت چهره بعد از عمل به شکل V می‌شود. درحقیقت زاویه سازی صورت عملی است که تغییراتی بر روی فک انجام گیرد، طوری‌که فک کشیده‌تر شده و فرم و حالتی مثل V پیدا کند. درنتیجه زاویه سازی صورت با کوچک کردن فک، لاغر سازی صورت و برجسته کردن گونه و چانه انجام می‌گیرد.

پس زاویه سازی صورت یک راز زیبایی اندام است.

راز-زیبایی-بدن

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راز زیبایی اندام و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید