مزو-لاغری

مزو لاغری یا مزوتراپی برای لاغری موضعی بدن

مزو لاغری یا مزوتراپی برای لاغری موضعی بدن

مزو-لاغری

سال‌ها قبل یک پزشک فرانسوی، درمانی برای بیماری‌های عروقی و عفونی، بهبود گردش خون و آسیب‌های ورزشی طراحی کرد.

در این متد درمانی مقدار کمی از داروهای گوناگون به‌شکل مستقیم به لایه‌های زیرین پوست، لایه چربی و بافت همبند زیر پوستی تزریق می‌شوند.

امروزه کاربردهای این روش که به آن مزوتراپی گویند، بسیار فراتر از درمان‌هایی است که این پزشک فرانسوی کشف کرده بود.

مزوتراپی یا به اختصار مزو، در سراسر جهان جهت جوان‌سازی پوست، از بین بردن چین‌وچروک‌ها، روشن‌تر ساختن پوست، رفع جای جوش و حتی لاغری استفاده می‌گردد.

پس از کشف فواید مزوتراپی پزشکان زیادی در فرانسه و آمریکا این تخصص را آموزش دیدند و به‌مرور زمان، درمان و زیبایی با مزوتراپی به روشی محبوب در همه‌ی جهان تبدیل شد.

اما مزوتراپی یا همان مزو لاغری چیست؟ چگونه انجام می‌شود؟ برای کدام اعضای بدن کاربرد دارد؟ و آیا مزو لاغری عوارض خاصی دارد؟

در ادامه به بررسی تخصصی مزو لاغری خواهیم پرداخت. پس با ما در مرکز راز زیبایی همراه باشید.

لاغری موضعی با روش مزوتراپی

امروزه تکنیک مزوتراپی در کنار روش‌های دیگری مثل کویتیشن، آراف، کرایولیپولیز، آراف وکیوم و… به منظور لاغری موضعی استفاده می‌شود.

جهت اثبات ایمنی و اثربخشی مزوتراپی به عنوان درمانی برای لاغری موضعی و کاهش چربی‌های موضعی بدن، میبایست مطالعات علمی دقیق‌تری صورت بگیرد.

در ابتدا از مزوتراپی برای موارد دیگری مثل ریزش مو و مدیریت درد استفاده می‌شد. برای استفاده از مزو لاغری حتما باید با متخصص تغذیه مشورت کنید.

مزو لاغری یکی از روش‌های جدید و غیرتهاجمی به منظور کاهش وزن است. این تکنیک درمانی جایگزینی مناسب برای لیپوساکشن در زنان و مردان محسوب می‌شود.

مزوتراپی لاغری با تزریق داروها و مواد مفید به لایه میانی پوست، مواد مغذی لازم را به قسمت خاصی از بدن می‌فرستد و بدین ترتیب سلولیت و چربی را در تمامی نقاط بدن کاهش می‌دهد.

حتی از مزو لاغری به منظور درمان کمردرد هم میتوان بهره برد.

طبق آمار و شواهد بدست آمده، با کمک روش مزو لاغری بسیاری از بیماران می‌توانند چیزی در حدود ۵ تا ۱۳ سانتی‌متر از چربی‌هایشان را در ناحیه درمان از بین ببرند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

البته تکنیک مزو لاغری به‌هیچ‌عنوان جایگزین رژیم‌های تناسب اندام نمی‌شود. با این حال، مزو لاغری می‌تواند به حل رسوبات اضافی در بسیاری از بخش‌های بدن کمک کرده و حتی سلولیت‌ها را از میان ببرد.

مزو-لاغری

انواع مزو لاغری

مزو لاغری انواع گوناگونی دارد و برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود. انواع مزوتراپی لاغری به شرح زیر هستند:

مزو لاغری صورت

تجمع چربی در نواحی مختلف صورت می‌تواند تناسب چهره شما را از هم بپاشد. وجود این چربی‌ها ممکن است ظاهر را ناخوشایند کرده یا حتی سن را بالاتر از مقدار واقعی آن نشان دهد.

چاقی صورت را با تمرینات ورزشی نمی‌توان به آسانی از بین برد. اما مزو لاغری صورت با تزریق مواد مغذی دقیقا به همان بخش‌هایی که قصد لاغر کردن آن‌ها را دارید، چربی‌های اضافی شما را از بین می‌برد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

مزو لاغری شکم

شاید آزاردهنده‌ترین چربی‌های بدن، همان چربی‌های ناحیه شکم باشند. بسیاری از مردم تلاش می‌کنند با گرفتن رژیم‌های گوناگون و انجام ورزش‌ها و تحرکات شدید، شکم خود را لاغرتر کنند.

اما در بسیاری مواقع امکان استفاده از رژیم و انجام ورزش برای فرد وجود ندارد و حتی این روش‌ها در برخی از افراد نتیجه‌ بخش نیست. مزو لاغری شکم یک متد درمانی لاغری جدید است که به‌سرعت چربی‌ها را آب می‌کند.

مزو لاغری بازو

بازوها یکی از اندام‌های بدن است که چربی‌های جمع‌شده در آن به سختی از بین می‌روند. حتی امکان دارد با استفاده از رژیم‌های غذایی سنگین هم چیزی از حجم بازوها کم نشود.

مزو لاغری بازو یک روش درمان غیرتهاجمی عالی جهت از بین بردن چربی‌های ناحیه بازو است. این تکنیک بدون انجام هیچ‌گونه عمل جراحی، درد و خونریزی می‌تواند به حل کردن رسوبات ذخیره‌شده در این ناحیه کمک کند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

مزو لاغری ران

ران‌ها از دیگر اندام‌های مهم بدن هستند که چربی‌های زیادی در این ناحیه تجمع می‌کنند. وجود چربی در این ناحیه در اکثر اوقات باعث ایجاد سلولیت شده و ظاهر پوست را بدفرم می‌کند.

از بین بردن این چربی‌ها تنها با انجام ورزش‌های خاص و نسبتا دشوار امکان‌پذیر است. مزو لاغری ران می‌تواند ساختار این چربی‌ها را در هم بشکند و علاوه بر ذوب کردن آن‌ها، ظاهر پوست شما را هم بهبود ببخشد.

مزوتراپی لاغری چگونه انجام می‌شود؟

مزوتراپی لاغری یک تکنیک درمانی تزریقی است. در این متد، ترکیبی از داروها مثل نووکائین، آمینوفیلین، عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و… به زیر پوست تزریق می‌شوند.

تمامی این مواد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند، اما به طور کلی هیچ ترکیب خاصی برای مزوتراپی تایید نشده است.

از آنجا که تزریقات مزوتراپی لاغری صورت و سایر نواحی بدن با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز صورت میگیرد، بیماران حین تزریق درد محسوسی احساس نمی‌کنند.

در واقع می‌توان گفت درد ناشی از این مدل تزریق بیشتر از نیش مورچه نیست. اما باز هم ممکن است پزشک پیش از تزریق، پوست را با استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی بی‌حس کند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

مراحل مزوتراپی لاغری کلا چیزی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

مواد تزریق‌شده، مولکول‌های چربی‌های ناحیه تحت‌ درمان را در هم می‌شکنند و آن‌ها را ذوب می‌کنند. چربی‌های آب‌شده پس از گذشت چند هفته از راه‌های مختلف مثل کبد و روده از بدن خارج می‌شوند.

مزو-لاغری

مزایای مزو لاغری چیست؟

همان‌طور که قبلا اشاره شد، مزوتراپی لاغری در بسیاری از موارد، می‌تواند جایگزین لیپوساکشن بشود و مزایای بسیاری را برای مراجعه‌کنندگان به ارمغان بیاورد.

به‌عنوان مثال، لیپوساکشن یک عمل جراحی و تهاجمی دردناک است که نیاز به یک تا دو هفته استراحت کامل دارد. از طرف دیگر، در صورت انجام لیپوساکشن باید به مدت دو تا چهار هفته از پانسمان‌های آزاردهنده و کمربند استفاده کرد.

اما مزو لاغری نه‌تنها هیچ‌کدام از این اذیت‌ها را ندارد، بلکه مزایای دیگری هم می‌توان برای آن برشمرد که عبارت‌اند از:

  • بی خطر، بدون جراحی و بدون پانسمان
  • دوره نقاهت کوتاه و عوارض کم
  • بدون احتیاج به استراحت‌های طولانی و بازگشت سریع به روال روزمره
  • کوتاه بودن طول درمان ( حدود ۲۰ الی ۵۰ دقیقه)
  • بهبود سلولیت‌ها
  • ذوب کردن چربی‌های بدن
  • تجزیه بافت‌های اضافی
  • بهبود جریان خون در ناحیه تزریق
  • حفظ عملکرد طبیعی بافت‌های بدن

عوارض مزو لاغری چیست؟

مزوتراپی لاغری در مقایسه با روش‌های جراحی مثل لیپوساکشن یک عمل ایمن و بدون عوارض شناخته می‌شود. هیچ‌گونه برش یا جراحی در این تکنیک انجام نمی‌شود و یک متد کاملا غیرتهاجمی است.

اما با این همه هیچ روش و درمانی در پزشکی بدون عارضه جانبی وجود ندارد. عوارض جانبی گزارش‌شده برای مزوتراپی لاغری شامل موارد زیر هستند:

  • حساسیت
  • حالت تهوع
  • درد
  • ورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • زخم
  • عفونت
  • برجستگی در ناحیه تزریق
  • بروز لکه‌های تیره روی پوست

مزو-لاغری

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت و مشاوره با ما در تماس باشید.

Views: 8

دیدگاهتان را بنویسید