زوایه-سازی

زاویه سازی صورت و بدن و انواع روشهای انجام آن

زاویه سازی صورت و بدن و انواع روشهای انجام آن

زوایه-سازی

امروزه اعمال زیبایی بسیار زیادی در میان افراد، چه مرد و چه زن، پرطرفدار شده است. یکی از این روش‌ها زاویه سازی صورت است که به آن مادلینگ چهره نیز گفته می‌شود. عموما این زوایه سازی در ناحیه فک و چانه انجام میگیرد. این عمل موجب زیبایی و جوانسازی پوست نیر خواهد شد. عمل زاویه سازی با تکنیک‌های متنوعی قابل اجرا است که هر کدام از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود دارند.

همه انسانها دوست دارند تا هرچه زیباتر بشوند، چراکه با این کار اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و شانس موفقیت بیشتری به همراه خواهند داشت. از طرفی انسان ذاتا زیبایی را دوست دارد، و این یعنی یک فرد زیبا برای سایرین از اهمیت بیشتری برخوردار است. از سوی دیگر وجود هرگونه نقص و عیب در صورت و بدن، اعتماد به نفس را تضعیف خواهد کرد. به همین علت است که عمل‌های زیبایی زیادی به منظور زاویه سازی صورت و بدن انجام میگیرد.

اگر از زاویه فک و چانه خود ناراضی هستید و یا احساس میکنید که فک شما تقارن ندارد، میتوانید با زاویه سازی این دسته مشکلات را برطرف بنمایید. این عمل زیبایی که در جهت رفع نقصانات چانه و فک انجام میگیرد، توسط متخصصان پوست و مو انجام می‌شود. معمولا همراه با انجام عمل زیبایی زاویه سازی صورت، از آنجا که افراد به دنبال دستیابی به زیبایی بیشتر هستند، به انجام اعمال دیگری برای زیبایی نظیر فرم دهی گونه و زیباسازی لب و یا زیبایی بینی نیز ترغیب میشوند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

زاویه سازی صورت یا همان مادلینگ چهره موجب زیبایی، جوان‌سازی پوست، اصلاح فرم بینی، حالت دادن به چانه و رفع غبغب خواهد شد. پس از عمل زاویه سازی صورت، حالت صورت به شکل V خواهد شد، زیراکه اینگونه حالت صورت در سرتاسر دنیا بسیار محبوب است. این عمل به خصوص در میان بانوان و آقایان جوان بسیار پرطرفدار است.

در زاویه سازی صورت قسمت‌هایی از صورت که نقشی بسیار مهمی در زیبایی صورت افراد دارند، برجسته‌تر میگردند تا تناسب آنها با سایر اجزای صورت بیشتر و بیشتر بشود. این نواحی می‌تواند زاویه فک، خطوط فک، چانه و گونه باشد که با متدهای گوناگونی که به منظور زاویه سازی صورت به کار برده می‌شود، این اجزا متناسب با همدیگر برجسته شده و صورت را زیباتر خواهند نمود.

در حقیقت زاویه سازی صورت عملی است که موجب ایجاد تغییراتی بر روی صورت خواهد شد، به گونه‌ای که فک کشیده‌تر شده و حالت V مانند پیدا میکند. درنتیجه زاویه سازی صورت با کوچک کردن فک، لاغر نمودن صورت و برجسته سازی گونه و چانه انجام میگیرد. این عمل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز به همراه دارد و می‌تواند به منظور بهبود افرادی که توسط یک سانحه یا به شکل مادرزادی دچار مشکل در ناحیه فک هستند، به کار برده شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

انواع روشهای زاویه سازی صورت و بدن

زوایه-سازی

تکنیک‌های زاویه سازی صورت و بدن بسیار مختلف و گوناگون است. عموما متدهای به کار گرفته شده برای هر فرد به نظر پزشک معالج او بستگی خواهد داشت. پیش از انجام عمل، در ابتدا پزشک حالت و ساختار صورت و بدن بیمار را مورد بررسی قرار خواهد داد. سپس تست حساسیت و واکنش پوست نسبت به مواد مختلف مثل ژل یا نخ، از متقاضی گرفته خواهد شد. در نهایت با کمک مشورت پزشک میتوانید یکی از انواع روشهای زیر را به جهت زاویه سازی صورت و بدن انتخاب کنید.

زاویه سازی با تزریق ژل

همانگونه که احتمالا باید بدانید، تزریق ژل روشی غیرتهاجمی یا همان بدون جراحی محسوب می‌شود. در این تکنیک در ابتدا آناتومی صورت و بدن فرد توسط پزشک بررسی شده و بخش‌هایی که باید برای آنها تزریق انجام شود، مشخص میگردد.

تزریق ژل باید با دقت بالا و به میزان کافی انجام بگیرد. با توجه به مدل ژل به کار برده شده و میزان دوز مصرفی، ماندگاری این ژلها چیزی درحدود ۶ تا ۳۶ ماه خواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که به علت وجود ژلهای بی کیفیت و نامرغوب درون بازار، پیش از انجام زاویه سازی با تزریق ژل، حتما درباره سابقه پزشک مدنظر خود تحقیق کنید، چراکه در صورت استفاده از ژل‌های نامرغوب، عوارض بسیار جبران ناپذیری به صورت شما وارد خواهد شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

از میان انواع ژل‌هایی که به منظور زاویه سازی به کار برده میشوند، بهترین نوع، ژل اسید هیالورونیک می‌باشد که سازگار با بدن انسان است. زیراکه به شکل طبیعی در خود بدن نیز تولید می‌شود. اما به شکل مختصر ازجمله معایب تزریق ژل می‌شود به عدم تقارن پس از تزریق، ورم، کبودی و عفونت اشاره نمود.

زاویه سازی با تزریق چربی

این تکنیک یکی از بهترین متدهای زاویه سازی صورت و بدن می‌باشد. در این روش که به شکل سرپایی و همراه با بی‌حسی موضعی انجام میگیرد، چربی‌های اضافه از یکی از بخش‌های بدن گرفته شده و پس از آماده سازی چربی، به بخش دیگری از صورت یا بدن که مد نظر است، انتقال داده می‌شود.

عموما تزریق چربی هیچگونه عارضه جانبی به دنبال ندارد و به این علت که از بدن خود فرد گرفته می‌شود، با بدن او نیز سازگاری خواهد داشت و مشکلاتی که در تزریق ژل احتمال رخ دادن دارد، در تزریق چربی اتفاق نخواهد افتاد. چربی‌های تزریقی عموما تا چندین سال ماندگاری خواهند داشت.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

زاویه سازی با نخ

این تکنیک یکی دیگر از پرطرفدارترین تکنیک‌هایی است که به منظور زاویه سازی صورت و بدن به کار برده می‌شود. در این تکنیک در ابتدا پزشک معالج نواحی ورود و خروج نخ را بر روی صورت و بدن بیمار تعیین کرده و سپس با استفاده از سوزن‌های نازک و مخصوص این کار، نخ‌‌ها را وارد نواحی موردنظر کرده و پس از خروج، نخ‌‌ها را گره زده و آنها را در زیر پوست مخفی میکند.

استفاده از نخ موجب لیفتینگ یا همان بالا کشیدن پوست خواهد شد. نتایج حاصل از زاویه سازی صورت و بدن با نخ، عموما آنی و قابل مشاهده می‌باشد. معمولا این روش هیچ عارضه جانبی به دنبال خود ندارد و موجب ایجاد زخم یا اسکار بر روی صورت و بدن نمیگردد.

زاویه سازی با بوتاکس

در این روش که عموما در قسمت چانه به کار برده می‌شود، بوتاکس به بخش‌هایی از چانه تزریق می‌شود تا چانه کوچکتر به نظر برسد. این روش بدون جراحی انجام می‌شود و بیمار در حین اجرای آن هیچ دردی را احساس نخواهد کرد. این تکنیک برای افرادی مناسب است که دارای فک مربعی شکل باشند و یا بخواهند بخش پایینی صورتشان کشیده‌تر به نظر برسد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

زاویه سازی با تزریق فیلر

در این تکنیک، عموما فیلر به بخش پایینی صورت و ناحیه گردن تزریق می‌شود که این کار موجب خوش تراش شدن فک خواهد شد و حالتی زیبا به صورت خواهد داد. نتیجه تزریق فیلر پس از انجام عمل به شکل فوری قابل مشاهده می‌باشد. این متد هیچگونه عوارضی ندارد و بیمار پس از عمل می‌تواند به روال عادی روزانه خود بازگردد و کارهای شخصی خود را انجام بدهد.

زاویه سازی با جراحی

در این روش که کاملا تهاجمی است، بیمار در اتاق عمل بیهوش میگردد. سپس پزشک معالج صورت یا بدن را دستکاری کرده تا آن را فرم دهی کند. چنین کاری با برش دادن استخوان‌های نواحی مختلف صورت و بدن با اره و مته مخصوص انجام خواهد گرفت.

همچنین اگر قسمت مورد معالجه, عضلاتی حجیم داشته باشد، پزشک بخش‌هایی از این عضله را به بیرون کشیده و آن ناحیه را بخیه خواهد زد.

کاندیدای مناسب عمل زاویه سازی صورت و بدن

زوایه-سازی

افرادی که شرایط زیر را در صورت خود داشته باشند، میتوانند مناسب انجام این عمل زیبایی باشند:

  • فک عریض و پهن
  • فک مربعی شکل
  • عدم زاویه خط فک
  • چانه دایره‌ای شکل
  • داشتن گونه‌های لاغر
  • داشتن گونه‌های چاق
  • بانوان با فک حالت مردانه

تکنیکی وجود دارد که شما میتوانید به شکل تقریبی بفهمید که آیا به انجام عمل زاویه سازی صورت نیاز دارید و یا نه. برای فهمیدن، شما میتوانید پوست صورت خودتان را با قرار دادن انگشت شست دست، از دو طرف به سمت گوش‌ها بکشید. اگر که چنین حالت صورت را دوست داشتید، یعنی صورت شما به تزریق و زاویه سازی نیاز دارد تا حجم از دست رفته خود را بازیابی کند و صورت زیباتر بشود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

کاندیدای نامناسب عمل زاویه سازی صورت و بدن

افرادی که شرایط زیر را در صورت خود داشته باشند، مناسب انجام این عمل زیبایی نمیباشند:

  • افتادگی پوست
  • صورت گرد و چاق
  • داشتن گردن چاق
  • فک پایینی کوچک
  • داشتن بینی بزرگ
  • داشتن گونه‌های کوچک
  • داشتن چانه‌ای با حالت عقب رفته
  • داشتن صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق
  • کوچکتر و باریکتر بودن قسمت بالایی صورت نسبت به قسمت پایینی آن

اقدامات پس از عمل زاویه سازی صورت و بدن

اصولا دستورالعمل‌ها و نکات مراقبتی لازمی که باید پس از انجام این عمل انجام بگیرد، توسط خود پزشک معالج به شما داده خواهد شد. اما به شکل کلی رعایت نکاتی که در زیر برای شما برشمرده ایم، نتیجه عمل را برایتان بهتر خواهد نمود:

  • تا مدت ۴ ساعت پس از عمل از وارد آوردن هرگونه فشار بر روی ناحیه عمل خودداری کنید.
  • تا مدت ۴ ساعت پس از عمل از آرایش کردن اجتناب کنید.
  • تا مدت 1 روز پس از عمل از انجام ورزش‌ها و تحرکات سنگین دوری کنید.
  • تا مدت ۲ روز پس از عمل بر روی شکم خودتان نخوابید.
  • تا مدت 1 هفته پس از عمل از جویدن غذاهای سفت پرهیز داشته باشید.
  • تا مدت 1 هفته پس از عمل از رفتن به سونا، جکوزی، استخر آبگرم و یا سولاریوم خودداری نمایید.

عوارض زاویه سازی

عوارض عمل زاویه سازی در روش‌های مختلف با یکدیگر تفاوت خواهد داشت. اما به شکل معمول، احساس درد و تورم در ناحیه عمل شده، بین همه افراد مشترک است که عموما این مشکلات پس از گذشت مدت زمان کوتاهی برطرف خواهند شد. اما عوارض دیگری مثل عدم تقارن، خون مردگی و یا عفونت نیز در روش تزریق با ژل احتمال دارد به وجود بیاید که کمی جدی‌تر است.

زوایه-سازی

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زاویه سازی و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 1

دیدگاهتان را بنویسید