تزریق-چربی

تزریق چربی به بدن یا عمل پیوند چربی

تزریق چربی به بدن یا عمل پیوند چربی

تزریق-چربی

امروزه پزشکان متدها و موارد مختلفی را جهت بازگردانی شادابی و جوانی به ظاهر شما پیشنهاد می‌کنند. روش‌های تزریقی یکی از رایج‌ترین متدها، و چربی یکی از شایع‌ترین موادی است که جهت این کار استفاده میگردد.

تزریق چربی به بدن یا همان انتقال چربی، به روشی گفته می‌شود که در آن چربی از شکم و یا سایر نواحی بدن فرد گرفته شده و به صورت یا به دیگر نواحی مورد نظر فرد، تزریق می‌شود.

هدف از این تکنیک، اضافه کردن حجم صورت، باسن، لب‌ها و یا دست‌ها است که موجب پرتر شدن و جوانتر شدن نمای آن می‌شود. تزریق چربی به بدن می‌تواند فرورفتگی‌های صورت و بعضی از انواع اسکار را پر کرده و موجب بهتر شدن ظاهر آن‌ها بشود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

تزریق چربی صورت، با پرکردن و برآمدگی، سبب درجاتی از لیفت در بافت صورت نیز می‌شود. تزریق چربی امکان دارد به تنهایی و یا به همراه سایر روش‌هایی مثل لیفت صورت یا ابرو انجام گیرد.

همانند سایر متدهای تزریق، چربی نیز موجب کاهش یا برطرف شدن چین و چروک‌ها در بن می‌شود. چربی را می‌شود در حجم بالاتر درمقایسه با سایر فیلرها استفاده نمود.

این بدان معناست که تزریق چربی می‌تواند علاوه بر برطرف سازی خطوط ناشی از پیری، خطوط اطراف چشم‌ها، صورتی پرتر و جوانتر و همچنین نمایی بهتر و پوستی صافتر را ایجاد کند.

تزریق چربی به لایه‌های عمیق بافت صورت، ظاهر لاغر و استخوانی صورت را که عموما بر اثر ازدیاد سن ایجاد می‌شود را از بین می‌برد.

عمل پیوند چربی

برای این عمل، چربی از یکی از اندام‌ها استخراج شده، شسته شده و پالایش می‌شود و سپس توسط سوزن‌های مخصوص زیبایی به نواحی مدنظر تزریق می‌شود. امکان دارد نیاز باشد برای رسیدن به نتایج دلخواه، نیاز به تکرار چندباره این عمل باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تزریق چربی به بدن را می‌توان در سه مرحله توضیح داد:

استخراج چربی

پزشک با مشورت شما یک ناحیه را جهت استخراج چربی انتخاب کرده و آن ناحیه را بی‌حس می‌کند. بعد یک برش کوچک در آن بخش ایجاد می‌کند، از یک روش استریل سازی استفاده کرده و سپس از یک مکنده جهت استخراج چربی استفاده می‌کند.

پالایش و انتقال چربی

هنگامی‌که جراح، مقدار موردنظر چربی را از ناحیه انتخاب شده استخراج کرد، آن را پالایش می‌کند و سلول‌های چربی را به منظور انتقال با سرنگ‌های کوچک آماده می‌کند. خالص سازی چربی امکان دارد با سانتریفیوژ کردن آن و حذف ناخالصی‌ها انجام گیرد.

قراردادن چربی در محل موردنظر

قسمت موردنظر برای پیوند آماده خواهد شد. بدین منظور جراح یک سوزن یا لوله را به محل مورد نظر و قسمت برش داده شده وارد می‌کند. سوزن عموما برای چند مرتبه به ناحیه‌ی مورد نظر وارد شده و خارج می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

هر دفعه که سوزن خارج شود، مقداری از چربی طبیعی با دقت و ظرافت به روی بافت قبلی اضافه خواهد شد. این عمل چندین مرتبه و تا بدست آوردن نتایج دلخواه و همچنین به وجود آمدن بافت چربی موردنظر تکرار خواهد شد.

برخی از پزشکان توصیه می‌کنند تا ناحیه‌ی پیوند جهت نتایج رضایت بخش‌تر، ماساژ داده شود. برخی دیگر از جراحان توصیه می‌کنند برای بدست آوردن خطوط مناسب از روش جایگذاری استفاده کنند. امکان دارد پزشک ناحیه پیوند را با باند بپوشاند.

هدف پزشک زیبایی شما آن است که شما را به طبیعی‌ترین و زیباترین نتایج دلخواهتان برساند، و همچنین عمل جراحی آسان و راحتی را تا حد امکان تجربه کنید.

تزریق-چربی

کاربردهای تزریق چربی

اصلی‌ترین کاربرد روش تزریق چربی به بدن، پرکردن قسمت‌هایی از بدن است که به علت کاهش ناگهانی وزن با افزایش سن دچار افتادگی، خطوط یا چین و چروک شده اند. درنتیجه می‌توان مهمترین کاربردهای این روش زیبایی را به موارد زیر بیان کرد:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • رفع خط خنده و اخم
  • حجیم کردن لب‌ها
  • حجیم کردن گونه‌ها
  • رفع مشکلات چانه و فرم دهی آن
  • از میان بردن چین و چروک صورت
  • جوان سازی دست و کاهش ظاهری عروق زیر پوست
  • حجیم ساختن سینه‌ها و رفع عدم تقارن در آن‌ها
  • حجیم سازی باسن
  • حجیم کردن ساق پا
  • رفع چین خوردگی‌‌های بدن
  • جوان سازی واژن
  • اصلاح وضعیت ظاهری بدن و متقارن سازی بخش‌های مختلف آن
  • اصلاح جای زخم، فرو رفتگی‌ها و پرکردن بخش‌های مختلف بدن
  • تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به منظور برطرف کردن چین و چروک‌های صورت مثل خطوط خنده، خط اخم، خطوط افقی پیشانی و یا خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم بسیار مناسب است.

در چنین حالتی، چربی از شکم، ران و یا سایر نواحی بدن شما عموما به کمک روش لیپوساکشن استخراج شده و پس از آماده‌سازی به قسمت‌های موردنظر تزریق می‌شود.

فرورفتگی‌های ناشی از بالارفتن سن یا چاله‌های ناشی از جوش یا آکنه هم به خوبی با این تکنیک قابل درمان است. زیاد شدن حجم لب‌ها، کانتور خط فک، رفع عقب رفتگی چانه و موارد این چنینی نیز با تزریق چربی درمان می‌شوند.

برخی از انواع تزریق چربی به نواحی مختلف بدن:

  • تزریق چربی به صورت
  • تزریق چربی به پستان‌ها
  • تزریق چربی به باسن
  • تزریق چربی به واژن
  • تزریق چربی به دست

ماندگاری تزریق چربی

تزریق چربی به بدن در بخش‌هایی که کمتر تحریک می‌شوند و خون رسانی بیشتری دارند، ماندگاری طولانی‌تری خواهد داشت. بیشترین ماندگاری تزریق چربی به صورت در نواحی زیرچشم، زیرپیشانی، گونه و پشت دست است و کمترین ماندگاری نیز در ناحیه خط اخم و لب مشاهده می‌شود.

البته نتیجه‌های ناشی از تزریق چربی به بدن و ماندگاری آن به عوامل مختلفی مثل مهارت جراح، نحوه برداشتن چربی و تصفیه آن، روش اجرا و محل تزریق بستگی دارد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

استفاده از یک روند به نام پیوند سلول‌های کوچک چربی یا میکرو چربی، هر چند عملی تهاجمی‌تر نسبت به حالت عادی تزریق چربی است، اما به شما این اطمینان را می‌دهد که درصد بالایی از چربی‌های تزریق شده توسط بدن انسان پذیرفته می‌شوند.

پس از تزریق، سلول‌های چربی مسیر تازه‌ای برای تغذیه‌ی خود در بدن ایجاد کرده و به ترتیب با خون رسانی به خود در بدن ماندگار می‌شوند. وقتی چنین شرایطی مهیا شود می‌توان گفت که نتایج این فرایند تقریبا طولانی و ماندگار است.

اما در هر صورت این احتمال وجود دارد که درصدی از چربی تزریق شده توسط بدن پس زده شود. به همین علت گاهی نیاز به تزریق ترمیمی می‌باشد.

عموما نتایج حاصل از تزریق چربی به بدن، از چند ماه تا دو سال متغیر است. اما گاهی هم با ایجاد شرایطی که در بالاتر گفته شد، نتایج حاصل از تزریق، همیشگی می‌شود.

تزریق-چربی

شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با ما در مرکز راز زیبایی تماس برقرار کنید.

Views: 8

دیدگاهتان را بنویسید