لیفت-بینی-با-نخ

عمل لیفت بینی با نخ

عمل لیفت بینی با نخ

لیفت-بینی-با-نخ

بینی بخش مرکزی صورت شماست که فرم آن می‌تواند کلیت صورت شما را بهتر و یا بدتر کند. همچنین می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر عزت نفس و اعتماد به نفس شما داشته باشد.

اگر از فرم بینی خود راضی نیستید و از جراحی‌های تهاجمی بینی مثل جراحی بینی هراس دارید، لیفت بینی با نخ می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد.

با کمک این روش غیر تهاجمی، می‌توانید در کمتر از یک ساعت و بدون آن‌که تیغ جراحی بروید، بینی رویایی خود را داشته باشید. جای تعجبی ندارد که به آن عمل بینی هنگام ناهار نیز گفته می‌شود.

اگر میخواهید همه چیز را در مورد لیفتینگ بینی با نخ بدانید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

لیفت بینی با نخ چیست و چه کاری میکند؟

لیفتینگ بینی با نخ یک روش غیرتهاجهمی و برگشت‌پذیر جهت بهبود شکل بینی است. این مدل، بسیار کم هزینه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از عمل جراحی بینی است. اما باید بدانید که لیفت بینی با نخ دائمی نیست و نیاز به ترمیم دارد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

در این روش از نخ‌های مصنوعی و قابل حل تولید شده از قند‌های پیچیده‌ای به‌نام پلی دیوکسانون (PDO) استفاده می‌شود. این ماده غیرآلرژیک، تماما زیست تخریب پذیر و قابل جذب می‌باشد. بدان معنی که بدن نخ‌های PDO را به مرور زمان جذب می‌کند.

نخ‌های تخصصی موقتی نیز جهت لیفت بینی طراحی شده‌اند که به آنها نخ‌های MINT Tip Thread می‌گویند. اغلب این نخ‌ها خاردار هستند تا بتوانند در جای خود مقاوم بمانند و به بافت پایین بهتر بچسبند و پوست را بکشند.

به عبارتی دیگر، نخ‌ها به‌منظور یک ساختار داربست عمل می‌کنند و به فرم‌دهی دوباره بینی کمک می‌کنند تا نتایج مورد نظر وصول شود.

اثر لیفتینگ بینی با نخ آنی است. هنگامی‌که پزشک پوست، مو و زیبایی، کشیدگی نخ‌ها را منظم می‌کند، بافت پایینی را فشرده کرده و درواقع لیفت می‌کند. چنین کاری درست مانند برپایی چادر است.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

پس از این عمل، اثر احیا شدن پوست شروع می‌شود که به‌مرور و طبیعی است. همان‌گونه که نخ‌ها جذب می‌شوند، به‌عنوان محرک کلاژن نیز عمل می‌کنند و این کلاژن جدید، ساختار و لیفتینگ طولانی مدتی را برای بینی ایجاد می‌کند.

رده سنی مناسب برای لیفت بینی با نخ

عموما لیفتینگ بینی با نخ برای اشخاص زیر توصیه می‌شود:

  • بانوان و آقایان بالای ۳۰سال و یا کمتر که خواهان نتیجه‌ای طبیعی و واقعی هستند، ولی از جراحی هراس دارند.
  • همه نوع پوست به جز پوست‌های آلرژیک یا حساس به بیومواد (Biomaterials).
  • اشخاص با کیفیت پوست بالا. چنانچه بیمار دارای پوستی نازک و یا آسیب‌دیده باشد، لیفت بینی با نخ امکان دارد قابل مشاهده و یا قابل لمس باشد.

لیفت-بینی-با-نخ

موارد احتیاط در لیفت بینی با نخ

  • در متقاضیان سنین بالاتر که دچار تحلیل استخوان و یا کاهش حجم در ناحیه بینی ناشی از افزایش سن هستند، بهتر است از پرکننده‌ها به‌جای لیفت بینی با نخ استفاده کنند.
  • همچنین سابقه‌ی برخورد اشعه به بینی، التهاب و یا عفونت فعال در ناحیه بینی، و همچنین بارداری و شیردهی مانع از انجام این عمل هستند.

همانند سایر کشور‌های جهان، در ایران نیز عمل زیبایی لیفتینگ بینی با نخ در شهرهای مختلف، توسط پزشک گوش، حلق و بینی و برخی دیگر از متخصصان انجام می‌شود.

نکات مراقبتی پس از لیفت بینی با نخ

رسیدن به بهبودی معمولا بسیار زود و بدون عوارض است و بیشتر متقاضیان روز بعد به روال روزانه خود باز می‌گردند. مراقبت‌هایی که پس از لیفتینگ بینی با نخ باید صورت گیرد شامل موارد زیر میباشد:

  • عدم ورزش و تحرک شدید تا ۴۸ساعت
  • دست نزدن به بینی
  • عدم خوابیدن به روی شکم
  • عدم درمان‌های مراقبتی پوست و ماساژ صورت تا ده روز
  • آرایش نکردن به مدت دست‌کم ۱۲ساعت
  • سیگار نکشیدن و عدم استفاده از الکل به مدت یک هفته
  • عدم قرارگیری در تابش مستقیم خورشید

ماندگاری لیفت بینی با نخ

ماندگاری لیفت بینی با نخ همیشگی نیست. به بیانی دیگر چنانچه بخواهید بدانید که آیا لیفت بینی با نخ همیشگی است یا خیر، باید بگوییم که دائمی نیست.

عموما لیفت بینی با نخ می‌تواند حدود ۱ تا ۲ سال دوام داشته باشد. ولی اگر ترمیم نخ‌ها را هر نه‌ماه پس از اولین عمل برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید انتظار نتایج ماندگارتری را داشته باشید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

عوارض لیفت بینی با نخ

عارضه‌های احتمالی لیفت بینی با نخ شامل موارد زیر میشود:

  • درد و ناراحتی
  • تورم و کبودی
  • بی‌نظمی و فرورفتگی
  • نخ‌های قابل مشاهده (که عموما در افراد با پوست نازک رخ میدهد)
  • عفونت
  • بیرون زدگی و اکستروژن رزوه‌ها
  • برآورده نشدن انتظار بیمار

لیفت-بینی-با-نخ

هزینه لیفت بینی با نخ

جنس نخ لیفت بینی باتوجه به نوع پوست، بافت و اهداف زیبایی شناسی منحصربه‌فرد شما انتخاب می‌شود. تعداد نخ‌ها نیز امکان دارد برای یک بینی با یک بینی دیگر تفاوت داشته باشد. عموما هزینه‌ لیفت بینی با نخ بر اساس تعداد نخ مصرفی و با ضرب قیمت یک واحد نخ در تعداد آن حساب می‌شود.

بسیاری از مراکز لیست قیمت لیفت بینی با نخ خود را بر اساس جنس نخ مصرفی ارائه می‌دهند. با این همه، مهارت و تجربه پزشک، مرکزی که در آن لیفت بینی با نخ را انجام می‌دهید و مواردی از این دسته هم در براورد هزینه بسیار مهم هستند.

سوالات رایج در مورد لیفت بینی با نخ

آیا لیفت بینی با نخ درد دارد؟

امکان دارد به‌هنگام تزریق داروی بی‌حسی، احساس سوزش خفیفی کنید، اما بعد از آن نباید دردی را احساس کنید. سریعا پس از قرار دادن نخ‌ها، در نواحی درمان کمی احساس سفتی خواهید داشت و احتمال دارد تا چند روز درد خفیفی داشته باشید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

لیفت بینی با نخ بهتر است یا ژل؟

استفاده از پرکننده بینی، به متخصصان این اجازه را می‌دهد که بینی شما را دقیقاً مطابق با همان شکلی که می‌خواهید دربیاورید.

درحالی‌که متد لیفت بینی با نخ، برای افرادی که دوست دارند پل بینی باریک‌تر، پهنای بینی کمتر و کانتور بینی قابل مشاهده داشته باشند مناسب‌تر است.

البته توجه داشته باشید که لیفت بینی با نخ در خانه امکان‌پذیر نمیشود. پس حواستان باشد که گول مطالب زرد را نخورید.

لیفت بینی با نخ چند سال دوام دارد؟

زیبایی بینی با نخ چیزی در حدود ۱ تا ۲ سال دوام دارد. اما اگر آن را مرتبا ترمیم کنید، مدت زمان بیشتری باقی خواهد ماند.

اگر تمایل دارید فرم بینی خود را اصلاح کنید، می‌توانید از مرکز راز زیبایی مشورت بگیرید تا ما پیشنهادات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

لیفت بینی با نخ در خانه چطور انجام می‌شود؟

همان‌گونه که در بالا گفته شد، لیفتینگ بینی با نخ، نیازمند نخ‌های مخصوص، محیط کلینیک بهداشتی و یک متخصص ماهر و باتجربه دارد. پس لیفتینگ بینی با نخ در خانه چیزی نیست که ممکن باشد. در دام چنین دروغ‌هایی نیفتید.

و اما سخن پایانی درباره لیفت بینی با نخ

لیفت بینی استخوانی با نخ و لیفت بینی‌های گوشتی با نخ امکان‌پذیر است. با این وجود، هرکدام از آنها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و لازم است که پزشک بر اساس فرم بینی نتیجه‌گیری کند که لیفت با نخ به شما کمک می‌کند یا خیر.

در لیفت بینی با نخ، با وارد کردن نخ‌های قابل جذب به درون بافت‌ بینی، آن را کشیده و فرم می‌دهند.

لیفت-بینی-با-نخ

شما همراهان عزیز همچنین میتوانید درمورد اصلاح فرم بینی با فیلر در مقاله دیگری از سایت ما اطلاعات جامعی کسب کنید.

Views: 11

دیدگاهتان را بنویسید