لیفت-شقیقه

لیفت شقیقه | لیفت تمپورال

لیفت شقیقه | لیفت تمپورال

لیفت-شقیقه

با افزایش سن، بافت‌های صورت رفته رفته خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند. این موضوع ممکن است موجب افتادگی صورت و شقیقه بشود. در صورت افتادگی شقیقه، افتادگی گوشه ابروها و چشم‌ها نیز به وجود آمده و درنتیجه تاثیر ناخوشایندی بر زیبایی صورت فرد خواهد گذاشت. زیراکه افتادگی در ناحیه شقیقه (تمپورال) باعث خسته و بی‌حال به‌نظر رسیدن چهره خواهد شد. امروزه تکنیک‌های انتخابی گوناگونی وجود دارد که می‌تواند بسته به ناحیه مورد نظر، پوست را سفت‌تر کند که یکی از این روش‌ها لیفت شقیقه می‌باشد.

لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال (Temporal Lift) عملی است که به‌جهت بالابردن دُم ابروها و درنتیجه زیباترکردن حالت آن‌ها انجام می‌گیرد. با این عمل می‌توان به چشم‌ها و ابروها فرم بخشید و جذابیت آن‌ها را دوچندان کرد. درحقیقت با استفاده از لیفت شقیقه، چشم‌های شما درشت‌تر به نظر خواهد رسید و فاصله آن‌ها با ابروها هم متناسب می‌شود.

علاوه بر لیفت ابروها، با استفاده از این روش می‌توان چروک‌های پنجه کلاغی را هم از میان برد و فرم چشم‌ها را زیباتر کرد. درنتیجه می‌توان گفت که لیفت شقیقه فقط برای زیباسازی جوانان کاربرد ندارد و افرادی هم که از چین و چروک‌های به وجود آمده در گوشه‌های چشم خود ناراحت هستند و یا به دلیل کهولت سن، ابروهای آن‌ها دچار افتادگی شده است، می‌توانند این عمل را به‌عنوان روشی کم‌دردسر و مناسب به‌منظور جوان‌سازی صورت خود درنظر بگیرند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

دلایل افتادگی شقیقه

همراه با افزایش سن، ناحیه شقیقه به فرم استخوانی شده و بخش زیادی از چربی خود را از دست می‌دهد. به شکل طبیعی، پوست سالانه میزان کلاژن خود چیزی درحدود 1درصد از دست می‌دهد. کلاژن پروتئینی الزامی برای بدن است که به محکم نگه داشته شدن پوست کمک می‌کند. ولی همزمان با تحلیل رفتن استخوان، چربی و کلاژن، پوست هم به تدریج شل می‌شود و همین موضوع سبب افتادگی پوست می‌شود. هنگامی که این اتفاق در شقیقه‌ها رخ می‌دهد، خطر رویش مو و گونه‌ها و فرورفتگی بین ابروها اتفاق افتاده و یک شکل غارمانند را بوجود می‌آورد. افتادگی پوست در ناحیه اطراف شقیقه‌ها ممکن است موجب تشدید خطوط پنجه کلاغی شده و شکل گردصورت را تحت تاثیر قرار بدهد.

روش‌های انجام لیفت شقیقه

برای انجام لیفت شقیقه یا می‌توان از متدهای جراحی و یا روش‌های بدون جراحی استفاده کرد. این تکنیک‌ها عموما ماندگاری مطلوبی داشته و نتایج راضی کننده‌ای را برای شما به وجود می‌آورند. متدهای بدون جراحی لیفت شقیقه معمولا نیازی به دوره نقاهت ندارند و شما بلافاصله بعد از عمل می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را دوباره از سر بگیرید.

در این روش‌ها نتایج عمل بلافاصله بعد از پایان عمل نمایان خواهد بود. البته چه در متدهای بدون جراحی و چه در تکنیک‌های جراحی باید مدتی صبر کرد تا عوارض به‌طور کامل از بین برود. آن‌گاه می‌توانید از نتایج شگفت‌انگیز و جذاب لیفت شقیقه در صورت خود لذت ببرید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

لیفت-شقیقه

انواع روش‌های جراحی لیفت شقیقه

فقط بالاکشیدن پوست: این تکنیک برای بیمارانی که فقط مشکل افتادگی پوست دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیفت شقیقه SMAS: در این تکنیک، لایه‌های پایه پوست کشیده شده و همین موضوع موجب لیفت بهتر و ماندگارتر می‌گردد. در حقیقت در این مدل جراحی، ماهیچه لایه سطحی در زیر پوست کشیده می‌شود.

لیفت MACS: در این تکنیک، لایه‌های پایه پوست کشیده شده و نتیجه لیفت، ماندگارتر بوده و موقعیت پوست و همچنین کشش پوست صورت، طبیعی‌تر خواهد شد.

انواع روش‌های غیرجراحی لیفت شقیقه

لیفت شقیقه با نخ

این شیوه که یکی از متدهای بدون جراحی می‌باشد، با استفاده از نخ‌های PDO انجام می‌گیرد. این نخ‌ها از مدل نخ‌های بخیه قابل‌جذب هستند که بعد از حدود 2 تا 3 سال جذب پوست خواهند شد. درنتیجه می‌توان گفت که اثرات لیفت شقیقه با نخ مابین 2 الی 3 سال ماندگار است. در این شیوه، پزشک محل‌های ورود و خروج نخ را به‌شکل دقیق در جلسات مشاوره مشخص می‌کند. بعد از آن در روز مشخص شده برای انجام لیفت شقیقه، ناحیه عمل با کمک کرم‌های بی‌حسی موضعی، کاملا بی‌حس می‌گردد.

بعد از انجام بی‌حسی، پزشک نخ‌ها را به کمک سوزن‌های باریک و ظریفی وارد پوست شما کرده و آن‌ها را به‌آرامی به سمت بالا می‌کشد. بعد از آن‌که کشیدگی دلخواه رخ داد، سوزن از ناحیه تعیین شده خارج می‌گردد. زخم‌های این روش عموما تا چندروز قابل تشخیص هستند. درنتیجه بهتر است یک تا دو روز نخست پس از عمل، از منزل خارج نشوید تا اثرات زخم‌ها به‌شکل کامل از بین برود. البته اگر امکان گرفتن مرخصی از محل کار وجود نداشت، انجام کار سبک بلافاصله بعد از لیفت شقیقه با نخ هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

لیفت شقیقه با پلکسر

در این تکنیک که با کمک دستگاه پلاسما جت انجام می‌گیرد، حرارت مشخصی را به بافت پوست وارد کرده و سلول‌های سطحی پوست را از حالت جامد به گاز تبدیل می‌کنند. این امر موجب بالارفتن پوست شده و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. این شیوه آن‌گونه که به‌نظر می‌رسد سوزناک یا دردآور نیست. در این تکنیک با استفاده از دستگاه پلاسما جت، یک‌سری نقاط ریز در پوست ایجاد شده و لایه سطحی پوست سوزانده می‌شود. بعد از لیفت شقیقه با پلکسر، هیچ جای زخمی بر روی چهره شما باقی نخواهد ماند. نتایج لیفت با این روش چیزی در حدود یک هفته بعد از عمل نمایان می‌گردد.

عموما لیفت شقیقه با پلکسر طی یک جلسه تمام نمی‌شود. پزشک به منظور اثرگذاری نتایج، بسته به نوع پوست بیمار و میزان افتادگی پوست او، ۳ الی ۴ جلسه را برای او تجویز خواهد کرد. این جلسات عموما با فاصله‌های یک یا دو ماهه انجام می‌گیرند. بنابراین این تکرار جلسات شما را ناراحت نخواهد کرد. نتایج لیفت با پلکسر درحدود ۵سال باقی خواهد ماند. البته باتوجه به نوع پوست، سن بیمار و مدل سبک زندگی او، ماندگاری این متد و یا سایر متدهای لیفت شقیقه متفاوت خواهد بود.

لیفت-شقیقه

مهم‌ترین مزایای لیفت شقیقه

  • مخفی ماندن جای برش‌ها
  • ایجاد چهره‌ای شاداب‌تر
  • بازتر شدن چشم‌ها
  • دوره نقاهت کوتاه
  • نتایج ماندگار

معایب و عوارض لیفت شقیقه

معمولا رایج‌ترین عوارضی که بعد از انجام عمل لیفت شقیقه با هریک از روش‌های معرفی شده ممکن است رخ بدهد، تورم، قرمزی، التهاب و کبودی می‌باشد. اما عموما این علائم پس از مدت کوتاهی بعد از عمل لیفت شقیقه از میان رفته و زیاد نگران‌کننده نیستند. در طولانی‌ترین حالت، علائم تا دو هفته بعد از جراحی باقی خواهند ماند. اما اگر برای مدت طولانی‌تری آن‌ها را همچنان مشاهده کردید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

البته در موارد نادری کبودی‌های جزئی حتی تا دو ماه بعد از عمل جراحی لیفت شقیقه بازهم دیده شده است. همچنین امکان دارد تا چندساعت و یا تا یکی دو روز بعد از لیفت، در شقیقه‌های خودتان احساس بی‌حسی داشته باشید که این احساس موقتی بوده و با برطرف شدن اثر داروی بی‌حسی، برطرف خواهد شد.

در مواردی امکان دارد در نواحی برش جراحی یا در محل ورود و خروج نخ‌ها کمی احساس خارش داشته باشد. این خارش عموما قابل‌تحمل بوده ولی اگر از آستانه تحمل شما خارج شده باشد، بهتر است به منظور دریافت پماد ضدخارش با پزشک خودتان مشورت کنید. اصولا لیفت شقیقه در موهای شما مشکلی ایجاد نکرده و با ریزش مو و یا خونریزی همراه نیست. ازجمله علائم شدیدتر لیفت شقیقه می‌توان به سردرد یا سرگیجه اشاره کرد. درصورت رخ دادن هریک از این علائم، توصیه می‌شود فورا با پزشک خودتان تماس بگیرید.

توصیه‌های پیش از عمل لیفت شقیقه

  • در جلسات مشاوره با پزشک خودتان رودربایستی نداشته باشید. تمامی انتظارات خودتان را با او در میان گذاشته و از بیماری‌هایی که دارید و یا داروهای خاصی که مصرف می‌کنید با او صحبت کنید.
  • از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده‌ی خون مثل آسپیرین، وارفارین، ویتامینE، زعفران و… اجتناب کنید.
  • دست‌کم از دو هفته پیش از عمل لیفت شقیقه، از مصرف سیگار و قلیان و یا استعمال سایر دخانیات دوری کنید.

مراقبت‌های پس از عمل لیفت شقیقه

  • مسکن‌ها و یا سایر داروهای تجویز شده توسط پزشک را به‌موقع استفاده کنید.
  • چنانچه از روش جراحی برای لیفت شقیقه‌ها استفاده کردید، باید ۱۰روز پس از عمل، برای کشیدن بخیه‌ها به پزشک مراجعه کنید.
  • تا چندروز بر روی صورت خود نخوابید و تا حد امکان سر را بالاتر از حد معمول خود قرار دهید.
  • تا چندروز از انجام تحرکات شدید بدنی و ورزشی یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.
  • تا یکی دو روز پس از عمل لیفت شقیقه به حمام نروید. ترجیحا پس از این مدت هم از پاشیدن آب با فشار زیاد بر روی شقیقه‌های خود اجتناب کرده و در زیر آب داغ قرار نگیرید. همچنین از ماساژ دادن یا فشار دادن شقیقه‌ها هم پرهیز کنید.
  • تا مدتی که پزشک مشخص می‌کند از رفتن به سونا، جکوزی و استخر دوری کنید.
  • به منظور کاهش عوارض از کمپرس سرد استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که یخ را نباید مستقیما بر روی محل لیفت قرار دهید.
  • اگر تورم، کبودی و قرمزی حداکثر تا دوهفته بعد از عمل لیفت برطرف نشد، حتما پزشک خود را مطلع سازید.
  • تا حد امکان از قرارگرفتن در معرض نورمستقیم خورشید اجتناب کرده و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

هزینه‌های لیفت شقیقه

بسته به اینکه از کدام تکنیک برای انجام لیفت شقیقه استفاده کنید، هزینه‌هایتان تفاوت خواهد داشت. عموما قیمت لیفت شقیقه با نخ و همچنین لیفت شقیقه با جراحی، دارای بالاترین نرخ در میان روش‌های جراحی می‌باشد. توجه داشته باشید که عمل لیفت شقیقه، عملی بسیار تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد. درنتیجه به هیچ عنوان گول ارزان بودن قیمت برخی از کلینیک‌ها را نخورید و بدون انجام تحقیقات کافی، عمل لیفت شقیقه را انجام ندهید. علاوه بر شیوه انجام عمل، نوع پوست بیمار، سن شخص و میزان افتادگی پوست فرد هم می‌تواند در هزینه‌های لیفت شقیقه تاثیرگذار باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال و همچنین دریافت مشاوره تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت تماس برقرار کنید.

لیفت-شقیقه

Views: 1

دیدگاهتان را بنویسید