لیفت-صورت-با-فیلر

لیفت صورت با فیلر برای جوانسازی پوست

لیفت صورت با فیلر برای جوانسازی پوست

لیفت-صورت-با-فیلر

در علم پزشکی، برجسته سازی را با هر ماده و متریالی که باشد، فیلر می‌گویند.

فیلر در لغت به معنای پرکننده است و در علم زیبایی، هنگامی که بخشی از بدن را با ماده‌ای پر می‌کنیم و درواقع برجسته سازی انجام می‌شود، به معنای آن است که آن قسمت را فیلر کرده‌ایم.

در حقیقت ژل‌ها خود زیر مجموعه‌ای از فیلرها هستند و با توجه به نوع ماده‌ای که تزریق می‌شوند با یکدیگر متفاوت هستند.

تنها کاربرد فیلر برجسته سازی نیست و از آن برای از بین بردن چین و چروک‌‌های پوست نیز استفاده می‌شود و با تزریق این ماده در نواحی دلخواه می‌توان جوانی را به پوست بازگرداند.

بعضی از مواد استفاده شده در ساخت برخی ژل‌ها یا فیلرها، علاوه بر خاصیت پرکنندگی و از بین بردن چین و چروک‌ها، موجب می‌شود که پوست تحریک شده و اقدام به کلاژن سازی کند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

لیفت صورت با فیلر برای جوانسازی پوست

امروزه تزریق فیلر و لیفت صورت با فیلر از متدهای محبوب زیبایی هستند. انتخاب روش درمانی مناسب بین از این دو مورد، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بسیاری از مردم برای جوانسازی پوست خود به دنبال لیفت صورت با فیلر هستند. با این حال، برای هر نوع مدل پوستی، و یا سن و عمق چین و چروک پوست، مناسب نیست.

به طور کلی فیلرها در دو دسته قرار می‌گیرند. بوتاکس و دیسپورت که نوروتوکسین هستند و برای تضعیف ماهیچه‌هایی که باعث ایجاد خطوط پنجه کلاغی و خط اخم می‌شوند، به کار می‌روند.

از طرفی دیگر رستیلن، ژوویدرم و پرلن، فیلرهایی هستند که برای چین و چروک‌های سطحی پوست مناسب می‌باشند. چین‌های نازولبیال و خطوط ماریونت چین‌هایی هستند که مابین خط فک تا گوشه دهان تشکیل می‌شوند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

علاوه بر این موارد، شقیقه‌ی فرورفته و گونه‌ی افتاده هم با فیلرها درمان می‌شوند. مشکل اینجاست که فیلرها برای خطوط بسیار عمیق، مثل خطوطی که روی لب‌های بالایی بانوان مسن تشکیل می‌شوند مناسب نیستند.

در کمترین حالت این دو نوع فیلر، ضرورت عمل جراحی را از بین برده یا به بهتر شدن نتایج جراحی کمک شایانی می‌کنند.

اشخاص جوان زیر ۵۰ سال که دچار افتادگی و شلی گونه و پوست گردن نشده باشند، برای لیفت صورت کاندید مناسبی اند. اشخاص بالای ۵۰ سال هم که خط فک و پوست گردن آن‌ها شل شده، به درمان مناسب و بادوام‌تری مثل جراحی لیفت صورت نیاز دارند.

کدام روش لیفت صورت مناسب‌تر است؟

تشخیص دقیق آنکه چه روشی برای رفع افتادگی‌های صورت شما بهتر است، به پزشک متخصص بستگی دارد. پزشک عموما با توجه به شرایط سلامت و سن بیمار، میزان آسیب، ناحیه تحت درمان، نوع پوست و مواردی اینچنینی، مناسب‌ترین روش را به شما پیشنهاد می‌کند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

اما بهتر است بدانید که دردسرهای لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد بوده و طول درمان و عوارض آن به مراتب بیشتر است. چراکه در این متد، بیمار کاملا بی‌هوش شده و باید برای مدتی در بیمارستان و سپس خانه بستری شود.

همچنین مراقبت از بیمار در دوران نقاهت لیفت صورت با جراحی بسیار دشوارتر خواهد بود.

لیفت-صورت-با-فیلر

هیچ‌کدام از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی مثل لیفت صورت با فیلر، نیازی به بیهوشی ندارند. در این متدها، پزشک درصورت لزوم، از بی‌حس‌کننده‌های موضعی استفاده می‌کند که اثرات آن عموما پس از مدت کوتاهی برطرف خواهند شد.

عوارض چنین تکنیک‌هایی نظیر لیفت صورت با فیلر، بسیار پایین بوده و دوره‌ی نقاهت ندارند. درواقع در همه‌ی موارد، بیمار بعد از جلسه‌ی درمان می‌تواند به فعالیت‌ها و روال روزانه خود ادامه دهد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

به همین علت پزشکان تا جای ممکن، متدهای لیفت صورت با جراحی را توصیه نمی‌کنند. مگر آن‌که آسیب‌ها بسیار زیاد باشند که نشود با هیچ ‌یک از روش‌های بدون جراحی آن‌ها را درمان کرد.

به شکل کلی لیفت صورت را هم می‌توان با جراحی و هم می‌توان بدون جراحی انجام داد.

لیفت صورت بدون جراحی خود دارای تکنیک‌های مختلفی است که برخی از آن‌ها شامل لیفت صورت با فیلر، هایفوتراپی، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، RF فرکشنال، لیفت با نخ و کربوکسی تراپی می‌شود.

هر کدام از این روش‌ها کاربرد مخصوص به خود را داشته و برای افراد مختلفی تاثیرگذار خواهند بود. بنابراین اینکه کدام یک از تکنیک‌ها برای شما مناسب‌تر است باید توسط پزشک تشخیص داده شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

مزایای لیفت صورت با فیلر

لیفت صورت با فیلر به این علت که بدون جراحی، بیهوشی و حتی جای زخم و بخیه انجام می‌گیرد، طرفداران بسیاری دارد و این مورد سبب شده تا استفاده از آن‌ها برای رفع چین و چروک پوست بسیار محبوب باشد.

مدت زمان ماندگاری مواد یا همان فیلر و ژل‌هایی که در لیفت صورت با فیلر استفاده میشوند، در بدن چیزی در حدود ۸ تا ۱۲ ماه است و پس از این مدت نیاز به تمدید دارند.

همچنین لیفت صورت با فیلر مزایای دیگری نیز دارد که برخی از آنها را در زیر برمیشماریم:

  • سفت‌تر شدن پوست صورت
  • افزایش طراوت پوست صورت
  • شادابی و جوان‌سازی چهره
  • از بین رفتن چروک‌های سطحی صورت
  • کمتر دیده شدن غبغب
  • روشی ایمن و تقریبا بدون عوارض

معایب لیفت صورت با فیلر

برخی افراد لیفت صورت با فیلر را به عنوان جایگزینی برای اجتناب از جراحی در نظر می‌گیرند. درنتیجه بیش از اندازه‌ی نرمال فیلر تزریق کرده و ظاهری غیرطبیعی پیدا می‌کنند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

ایده‌ی استفاده از حجم بالای فیلر به جهت بهبود افتادگی پوست در عوض جراحی، در میان افرادی که جراح نیستند محبوب است.

نتایج استفاده‌ی بیش از حد از فیلر، موجب برجسته شدن غیرطبیعی گونه‌ها و اختلال در حالات چهره به علت سفتی بافت و تغییر شکل صورت می‌شود.

همچنین فیلر بسیار گران‌تر از لیفت صورت است. چرا که برای حفظ نتایج خود، به تکرار تزریق نیاز دارد و با ریسک کبودی و عفونت نیز همراه است.

حتی فیلرهای دائمی هم نمی‌توانند به شکل کامل از این مشکلات پیشگیری کنند و امکان دارد منجربه مشکلات دائمی در زیبایی بشوند.

به طور کلی هر عمل زیبایی که بر روی صورت انجام بگیرد، ازجمله لیفت صورت با فیلر، ممکن است عوارض جانبی خاصی برای افراد به همراه داشته باشد.

تزریق ژل، فیلر و هر نوع ماده‌ی دیگری برای لیفت و جوانسازی پوست، از این قاعده مستثنا نیستند، اما اگر توسط پزشک متخصص و در مرکز زیبایی معتبر و با مواد باکیفیت انجام گیرد، عوارض آن به کمترین درصد ممکن خواهد رسید.

هزینه لیفت صورت با فیلر

جهت اطلاع از نرخ دقیق و به روز لیفت صورت با فیلر، و همچنین معرفی بهترین پزشکان و متخصصان در این زمینه، میتوانید با ما در مرکز راز زیبایی و با شماره‌های درج شده در صفحه‌ی تماس، در ارتباط باشید.

لیفت-صورت-با-فیلر

Views: 14

دیدگاهتان را بنویسید