نخ-لیفت-تایم-ماشین

نخ لیفت تایم ماشین (Time Machine)

نخ لیفت تایم ماشین (Time Machine)

نخ-لیفت-تایم-ماشین

امروزه لیفت بینی یکی از مورد پسندترین تکنیک‌های زیباسازی بینی به شمار می‌رود. به گونه‌ای که روز به روز بر علاقه‌مندان به انجام این متد زیبایی اضافه می‌شود، زیراکه پزشکان و متخصصان توانسته‌اند با استفاده از تکنیکی به غیر از جراحی، بینی افراد را بدون کوچکترین درد و زخم، به شکل و فرم دلخواه مشتری درآورند.

اگر مشکلات جزئی در بینی وجود داشته باشد که بیشتر به بافت گوشتی و پوستی آن مربوط شود، با استفاده از نخ لیفت تایم ماشین میتوان آن را برطرف ساخت.

دقت داشته باشید که در این روش نمی‌شود بینی را کوچک نمود، زیراکه نخ لیفت تنها برخی از نواقص بینی را برطرف می‌کند و نمی‌شود به منظور رفع بزرگی و شکستگی بینی بر روی آن حسابی باز کرد. به طور کلی افراد می‌توانند در موارد زیر از لیفت بینی با نخ و اثرات درمانی آن استفاده کنند:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215
  • کسانی که میخواهند کمی تغییر موضعی در بینی خود به وجود بیاورند.
  • کسانی که دوست دارند اندازه بینی خود را به شکل موضعی افزایش بدهند.
  • کسانی که بخواهند به شکل موضعی اندازه بینی خود را کاهش دهند.

نخ لیفت تایم ماشین چیست؟

نخ لیفت تایم ماشین یکی از انواع نخ‌های لیفتینگ است که توسط شرکت تایم ماشین کره جنوبی تولید می‌گردد. این محصول لیفت، یکی از استانداردترین و معتبرترین محصولات این شرکت بشمار رفته و به دلیل ایمنی بالا و اثرگذاری خوبی که از خود نشان داده، توانسته استاندارد‌های مطرحی را در سطح جهانی بدست آورد.

اگر متخصص به منظور بازسازی و ترمیم نواقص بینی، به شما نخ لیفت تایم ماشین را توصیه کرد، می‌توانید آسوده خاطر باشید که نتیجه‌ای کاملا طبیعی و خوشایند در انتظار شما خواهد بود. با این روش میتوانید با کمترین سطح تجربه درد و کمترین میزان تهاجم، به چیزی که می‌خواهید برسید و زیبایی را تجربه کنید.

نخ لیفت تایم ماشین، یک سوزن دارای دو نخ با اَشکال مختلف خار در یک سوزن است، یعنی دو نخ در یک شات برای به حداقل رساندن آسیب بافت به پوست وارد می‌شود. رزوه‌‌های بالابر در کانولا به شکل 360 4X در جهت دوطرفه خار با فاصله نزدیک طراحی شده‌اند و اثر بالابری قدرتمندی را ارائه می‌دهند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

نخ لیفت بیرون کانولا با جهت یک‌طرفه به شکل 360 طراحی شده و می‌توان آن‌را به آرامی و بدون آسیب به خار وارد پوست نمود. خار جهت معکوس در انتهای محصول با ایده خلاقانه ماشین زمان طراحی شده و باعث می‌شود که پس از قرار دادن نخ، آن را محکم ثابت کرده تا نخ در پوست حرکت نکند.

خار با کشش و فشار آوردن نزدیک بافت‌های موجود در پوست، عوارض جانبی فرورفتگی را از بین خواهد برد و اثر لیفتینگ قطعی ایجاد می‌نماید.

کاربرد نخ لیفت تایم ماشین در زیبایی بینی

نخ-لیفت-تایم-ماشین

نخ لیفت تایم ماشین عموما به منظور لیفت بینی کاربردی است. بسیاری از پزشکان ماهر برای عمل‌های زیبایی، این محصول را به منظور بازسازی و ترمیم بینی توصیه می‌کنند و استفاده از این تکنیک را به نسبت جراحی با تیغ بهتر و کم‌خطرتر می‌دانند. بیشتر مراجعه کنندگان و افرادی که از این محصول برای لیفت بینی و برطرف نمودن نواقص بینی خود استفاده نموده‌اند، کاملا راضی می‌باشند و اثربخشی آن را همانند عمل بینی، مثبت اعلام می‌دارند.

امروزه که تعداد پزشکان و متخصصان جراحی بینی بسیار زیاد شده، پیدا کردن پزشکی که واقعا بتواند مشکلات اصلی بینی را تشخیص دهد و جوری که لازم است بینی را جراحی کند، کار چندان آسانی نیست، به همین دلیل بسیاری از مردم برای عمل جراحی بینی ترس زیادی دارند و مدت‌ها زمان صرف پیدا کردن بهترین پزشک جراح بینی می‌کنند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

ولی با تولید نخ‌های لیفت بینی باکیفیت مثل نخ لیفت تایم ماشین، دیگر نیازی نیست که حتما جراحی بینی انجام دهید. اگر مشکلات بینی شما چندان زیاد نیست، بهتر است که این روش کم تهاجمی‌تر را انتخاب کنید و از نتایج شگفت‌انگیز آن بر زیبایی و ایجاد توازن در صورت لذت ببرید.

عمل‌های زیبایی بسیار گوناگون هستند و تنوع زیادی دارند. در این میان لیفت بینی هم به علت کارایی و اثرگزاری ‌ویژه خود، امروزه یکی از محبوب‌ترین روش‌های عمل زیبایی به حساب می‌آید.

به ویژه نخ لیفت تایم ماشین برای رده‌های سنی جوان و نوجوانانی که استخوان بینی‌شان به اندازه کافی رشد کرده، یک روش ایدآل‌تر می‌باشد.

شاید شنیده باشید که هرچقدر سن افزایش پیدا کند، بینی و گوش‌ها هم بزرگ‌تر خواهند شد. البته ممکن است که این فقط یک تصور باشد و چون شخص وارد دوران کهولت سن می‌شود، اینگونه دیده شود. ولی به هر حالت، اگر از جراحی بینی جهت تغییر فرم بینی خود استفاده کنید، باید در آینده‌ای نزدیک مجددا جهت ترمیم به پزشک خود مراجعه کنید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

اصلی‌ترین مزیت استفاده از نخ لیفت تایم ماشین همین است که هیچگونه تغییرات غیرطبیعی را پس از پایان دوره اثربخشی در بینی مشاهده نخواهید کرد و فقط باید جهت تمدید مجدد مراجعه داشته باشید.

داشتن بینی زیبا و بدون نقص خواست قلبی هر فردی است، زیراکه یک بینی بی‌نقص و متناسب با اندازه و فرم صورت، می‌تواند چهره را بسیار جذاب نماید.

کاربردهای نخ لیفت تایم ماشین چیست؟

به شکل کلی اگر بخواهیم کاربرد نخ لیفت تایم ماشین را بگوییم، به این شکل است که نخ لیفت تایم ماشین در عمل زیبایی لیفت بینی به منظور تثبیت بافت‌ها و لایه‌های زیرپوستی و یا زیرجلدی در موقعیت بالا استفاده می‌شود. عمده مصرف و کاربرد نخ لیفت تایم ماشین، در جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی می‌باشد.

در لیفت بینی با نخ لیفت تایم ماشین از بخیه پلی دیاکسانون استفاده می‌گردد. بهتر است بدانید که این بخیه به نسبت سایر انواع بخیه قابل جذب که مصنوعی هستند، اثربخشی و کارایی بیشتری از خود برجای خواهد گذاشت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

این مدل بخیه مدت زمان بسیار طولانی‌تری در قیاس با سایر بخیه‌های مصنوعی قابل جذب، از زخم حمایت خواهد کرد.

مزیت دیگر نخ لیفت تایم ماشین که یکی از اصلی‌ترین دلایل توصیه و تجویز آن نیز می‌باشد، تاثیر مثبت و عملکرد خوب آن بر روی ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها است. چراکه این محصول قابلیت تحریک کنندگی بسیار بالایی داشته و می‌تواند تاثیرات مثبت درمان لیفت بینی را چندین برابر کند. درنتیجه شما بسیار دیرتر از حد معمول، مجددا نیاز به لیفت بینی پیدا خواهید کرد.

نخ-لیفت-تایم-ماشین

اقدامات لازم پیش از استفاده نخ لیفت تایم ماشین

  • قبل از اینکه نخ لیفت به بیمار تجویز شود، حتما باید شرایط عمومی و سلامت بیمار مورد بررسی قرار بگیرد. بیمار باید شرایط خوب و پایداری داشته باشد و پس از آن عمل جراحی آغاز شود.
  • پنبه‌های الکلی که در حین لیفت و پس از آن استفاده می‌شوند، آماده سازی شوند.
  • برای استفاده از پلی دیوکسا قابل جذب استریل بخیه بدون سوزن بسته بندی شده، آماده باشید.
  • مدل مناسب محصول را مورد بررسی قرار دهید.
  • انقضای محصول یا مدت زمان اعتبار محصول را مورد بررسی قرار دهید.
  • بسته‌بندی محصول را از نظر آسیب دیدگی و یا عدم آسیب دیدگی مورد بررسی قرار دهید.
  • بروشور محصول را به خوبی مطالعه کنید و هنگامی که کاملا طریقه مصرف را یاد گرفتید، فرآیند لیفت بینی را برای بیمار انجام دهید.

اقدامات لازم پس از استفاده نخ لیفت تایم ماشین

  •  بسته بندی باز شده و محصول مصرف شده‌ای که برای لیفت بینی مورد استفاده قرار گرفته را دور بریزید.
  • این محصول لیفت بینی تنها قابلیت یکبار مصرف بودن دارد و به هیچ عنوان نمی‌شود از آن مجددا استفاده کرد.
  • روی بسته‌بندی را با دقت کافی مطالعه کنید و به گونه‌ای که در دستورالعمل نوشته شده، آن را به درون سطل زباله بی‌اندازید.

اقدامات احتیاطی درباره نخ بینی تایم ماشین

  • محصولی که تاریخ انقضایش تمام شده، به هیچ وجه نباید مورد استفاده قرار گیرد.
  • اگر بسته بندی محصول آسیب دیده بود، از آن استفاده نکنید.
  • نخ لیفت فقط باید توسط پزشک متخصص مورد استفاده قرار بگیرد.
  • از این نخ لیفت نمی‌توانید برای سایر اعمال زیبایی استفاده کنید.
  • اگر ناحیه انجام لیفت پیش از انجام عمل دچار عفونت و التهاب شده بود، باید زمان دهید تا التهاب به کلی برطرف شود و سپس لیفت بینی انجام گیرد.

چه افرادی نمی‌توانند از نخ لیفت تایم ماشین استفاده کنند؟

به طور کلی لیفت بینی با نخ برای هیچ کسی ممنوعیت استفاده ندارد، مگر در مواردی که فرد دارای شرایط ویژه و منحصر به فردی باشد. در این صورت پزشک به این دسته افراد توصیه خواهد کرد که پس از درمان مشکل و یا گذراندن طول درمان، مجددا برای لیفت بینی مراجعه کنند. البته برخی افراد هم هستند که اصلا نمی‌توانند از این تکنیک استفاده کنند، آنها عبارتند از:

  • افرادی که اختلالات قلبی عروقی در سابقه پزشکی خود داشته باشند.
  • افرادی که از بیماری‌هایی مثل فشارخون بالا رنج میبرند.
  • کسانی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت هستند.
  • کسانی که دچار اختلال هراس و یا سایر فوبیاهایی که منجربه اختلال در روند عمل می‌شود، باشند.

ماندگاری اثرات نخ لیفت تایم ماشین

نتایج و اثرات درمانی و مثبت حاصل از لیفت بینی با نخ لیفت تایم ماشین، عموما چیزی درحدود ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهد داشت. بسته به نیاز بینی و آنچه که متقاضی انتظار دارد، امکان دارد سالی یکبار و یا هر دوسال یکبار نیاز به لیفت مجدد باشد.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زیبایی و سلامت و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

نخ-لیفت-تایم-ماشین

Views: 167

دیدگاهتان را بنویسید