تخلیه-چربی

تخلیه چربی صورت و بدن

تخلیه چربی صورت و بدن

تخلیه-چربی

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که در زیبایی چهره و بدن شما تاثیرگذار هستند. چربی‌های اضافی همواره ذهنیت بسیاری از انسان‌ها را خراب کرده و عموما مردم در فکر از بین بردن این چربی‌ها هستند. چربی‌هایی که به دلایل ژنتیکی، سبک زندگی نادرست، تغذیه نامتناسب و یا عدم تحرک در طولانی مدت پدیدار شده‌اند. متاسفانه در برخی موارد، مراجعه به مشاور تغذیه، رعایت رژیم‌های پیشرفته غذایی و حتی انجام ورزش‌ها و تحرکات سنگین، باز هم کارساز نیستند.

در این مواقع، تکنیک‌های چربی‌زدایی موضعی و یا عمل تخلیه چربی بهترین راه حل برای خلاصی از شر چربی‌های به‌دردنخور و اضافی است. با تخلیه چربی از نواحی مختلف صورت و بدن می‌توان ظاهری دلخواه برای خود ساخت تا احساس خوبی نسبت به بدن پیدا شود. اما این‌که اصلا تخلیه چربی صورت و بدن چیست و چه کاربردی دارد، مسئله‌ای است که در این مطلب به بررسی کامل این عمل تخلیه چربی خواهیم پرداخت. اگر شما هم به دنبال انجام این عمل زیبایی هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در اختیارتان قرار گیرد.

تخلیه چربی چیست و چگونه انجام میگیرد؟

به طور کلی تخلیه چربی یک تکنیک زیبایی است که به منظور از میان بردن چربی‌هایی که از طریق ورزش یا رژیم غذایی از بین نمی‌روند، کاربردی می‌باشد. هدف از تخلیه چربی، نازک کردن نواحی مختلف بدنی مثل گونه‌ها است. هرچند که صورتی که به‌شکل طبیعی حالت پر و نرمی دارد، جوان‌تر به نظر می‌رسد، ولی برخی افراد از صورت بیش از اندازه تپل و پر خود راضی نیستند و در فکر عمل تخلیه چربی صورت می‌باشند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک معمولا این عمل را بر روی شکم، باسن، ران، کمر، بازوها، زیر چانه، پهلوها و یا صورت اجرا می‌کند تا فرم آن‌ها را بهتر کند. تخلیه چربی صورت و بدن را می‌توان با سایر عمل‌های زیبایی مثل لیفت صورت و یا ماموپلاستی کاهشی انجام داد. تخلیه چربی حتما باید درون مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست و مویی که دارای اعتبار و استانداردهای لازم باشد، انجام بگیرد.

پیش از شروع عمل، پزشک نواحی تحت‌درمان را نشانه‌گذاری کرده و از بی‌حسی موضعی یا بی‌هوشی عمومی استفاده می‌کند. چندین روش گوناگون به منظور برداشت چربی از صورت و بدن وجود دارد. اما در همه این متدها از یک لوله نازک به نام کانول استفاده می‌گردد که چربی را از درون بدن به بیرون می‌کشد. در شیوه‌های دیگر، خارج کردن چربی با استفاده از لیزر یا اشعه اولتراسوند به منظور پاره کردن دیواره سلولی چربی و مایع کردن آن انجام می‌گیردد.

موارد کاربرد تخلیه چربی

عمل تخلیه چربی برای بخش‌های مختلف بدنی قابل اجراست. افرادی که وزنی نزدیک به وزن ایده‌آل داشته باشند، می‌توانند از این عمل به جهت بهبود ظاهری خود بهره ببرند. البته برای انجام این عمل باید انتظارات واقع‌بینانه و منطقی داشت. برای مثال، تخلیه چربی موجب از بین رفتن سلولیت نخواهد شد. درنتیجه پیش از انجام عمل حتما باید با پزشک مشورت کرد و درمورد هدف و انگیزه خود از انجام این عمل، صحبت کرد. به‌شکل کلی، کاربردهای تخلیه چربی به موارد زیر دسته بندی می‌شود:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تخلیه چربی صورت

عمل تخلیه چربی صورت با هدف بهبود انحناها یا انحرافات صورت، نمایان ساختن برجستگی‌های گونه، کم کردن حجم لپ و به صورت کلی زیباسازی و جوان‌سازی چهره انجام می‌گیرد. افرادی که صورت و لپ‌های پری دارند، بیشتر از سایرین از این تکنیک زیبایی استفاده می‌کنند. با کمک این عمل می‌توان به گونه، فک و چانه شکل داد و آن‌ها را ظریف‌تر کرد.

تخلیه چربی شکم

شکم مکان بسیار مناسبی برای ذخیره چربی‌ها است. آب کردن چربی‌های شکم به رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش‌های منظم نیازمند است. با این حال چربی‌هایی در شکم وجود دارند که به راحتی از میان نمی‌روند. تخلیه چربی شکمی راه‌حل این معضل است. افرادی که بیشتر از ۳۰درصد اضافه وزن نداشته باشند، می‌توانند بهترین نتیجه‌ها را از این عمل تخلیه چربی شکم داشته باشند.

تخلیه چربی اعضای بدن

هرچند که تخلیه چربی صورت و شکم از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی به شمار می‌روند، اما چربی سایر نواحی بدن را هم می‌توان با کمک این روش، از بین برد. پهلوها، بازوها، ران‌ها و زیر چشم‌ها ازجمله بخش‌های مختلف بدن هستند که قابلیت تخلیه چربی را دارند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

تخلیه چربی تزریق شده

تزریق چربی یکی از متدهای زیبایی محسوب می‌شود که به منظور جوان‌سازی صورت کاربردی است. برخی افراد به جهت از بین بردن گودی و تیرگی زیرچشم، فرم‌دهی به گونه‌ها و چانه و به طور کلی جوان‌سازی صورت، از تزریق چربی استفاده می‌کنند. هنگامی‌که شخص از نتیجه عمل تزریق چربی خود راضی نباشد، می‌تواند با مراجعه به پزشک برای تخلیه چربی تزریقی اقدام نماید.

تخلیه-چربی

مزایای تخلیه چربی در صورت و بدن

تخلیه چربی از صورت و بدن را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و موثرترین متدهای زیبایی برای اصلاح فرم صورت و بدن دانست. دلیل این محبوبیت، بیشتر از هرچیز دیگری، در مزایای از بین بردن چربی‌ها با روش تخلیه نهفته است. ازجمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای تخلیه چربی صورت و بدن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم برجای ماندن اسکار یا جای زخم
  • کوتاه مدت بودن دوران نقاهت
  • رخ دادن نتایج کاملا طبیعی
  • انجام عمل در مدت زمانی کوتاه
  • عدم دارا بودن عوارض جانبی خطرناک

البته همگی موارد در صورتی امکان پذیر است که اجرای عمل توسط پزشک ماهر انجام بگیرد.

عوارض تخلیه چربی چیست؟

تصمیم‌گیری نهایی برای انجام جراحی از بین بردن چربی، کاملا به خودتان وابسته است. با درنظرگیری مزایا و معایب احتمالی ناشی از تخلیه چربی و همچنین مشورت با پزشکی ماهر، می‌توان بهترین تصمیم‌گیری را برای ظاهر انجام داد. درنتیجه اطلاع از عوارض احتمالی تخلیه چربی پیش از عمل، امری بسیار لازم و ضروری است. پیشگیری از بروز چنین عوارضی تا حد بسیار زیادی به مهارت و تخصص پزشک مرتبط است. به همین دلیل، انتخاب پزشک مناسب و یک کلینیک تخصصی خوب، اهمیت بسیار زیادی در سلامت شما خواهد داشت. از موارد زیر به‌عنوان برخی از عوارض تخلیه چربی می‌توان یاد کرد:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • عفونت
  • خون‌ریزی
  • بی‌حسی
  • درد مداوم
  • عدم تقارن
  • تورم طولانی‌مدت
  • خطرات بی‌هوشی
  • ترومبوز ورید عمقی
  • عوارض قلبی و ریوی
  • آسیب به شاخه‌های عصبی
  • تجمع مایعات در ناحیه تحت‌درمان

پیش از انجام عمل، پزشک به‌شکل کامل شما را در جریان عوارض احتمالی این عمل قرار داده و شما می‌توانید همه سوالات خود را با او در میان بگذارید. کبودی، تورم و احساس درد خفیف در هفته‌های نخست پس از عمل، کاملا طبیعی بوده و با انجام مراقبت‌های لازم، قابل کنترل می‌باشد.

تخلیه-چربی

مراقبت‌های پیش از عمل تخلیه چربی

تخلیه کردن چربی یک تکنیک جراحی است و همانند سایر عمل‌ها، شما باید از قبل برای انجام آن آماده‌سازی لازم را انجام داده باشید. مهم‌ترین کار پیش از انجام این عمل، مشورت کردن با پزشک است. اگر قصد شما برای انجام این عمل جدی باشد، پزشک دستورالعمل‌هایی را به شما ارائه خواهد داد که برخی از آن‌ها در زیر لیست شده‌اند:

  • آزمایشات لازم و تجویزشده توسط پزشک را حتما انجام دهید.
  • داروهایی تجویزی پزشک را به شکل منظم مصرف کنید.
  • از مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهابی و مکمل‌های گیاهی اجتناب کنید. زیرا این داروها موجب افزایش خونریزی می‌شوند.
  • چند هفته پیش از عمل، از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید.
  • انجام مراقبت‌های پیش از عمل احتمال بروز برخی عوارض را کاهش خواهد داد و دوره نقاهت آسان‌تری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

مراقبت‌های پس از عمل تخلیه چربی

  • داروهای تجویزی پزشک را برای بهبودی سریع‌تر و یا جلوگیری از عفونت به‌شکل مرتب استفاده کنید.
  • چند روز پس از تخلیه، مصرف نمک و روغن را به حداقل میزان ممکن و اگر می‌توانید به صفر برسانید.
  • از غذاهای سالم مثل میوه و سبزیجات تازه و همچنین یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید.
  • دو هفته پس از عمل از انجام ورزش‌ها، تحرکات شدید و فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  • دست‌کم دو هفته پس از عمل، از مصرف دخانیات و الکل پرهیز کنید.
  • تا چند روز پس از عمل، از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده نکنید.
  • تا مدتی پس از انجام این عمل، از گن مخصوص استفاده کنید.

هزینه عمل زیبایی تخلیه چربی

هزینه این عمل زیبایی تخلیه کردن چربی، با توجه به عوامل گوناگونی مثل تجربه و مهارت پزشک و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک تعیین می‌گردد. به طور کلی عموما هزینه تخلیه چربی شامل موارد زیر می‌شود:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215
  • کارمزد پزشک
  • نسخه‌های دارویی
  • هزینه‌های بی‌هوشی
  • آزمایشات پس از عمل
  • نرخ بیمارستان یا کلینیک محل جراحی

البته به دلیل اینکه هزینه تخلیه کردن چربی برای همه افراد یکسان نیست، توصیه می‌شود پیش از انجام عمل در مورد هزینه نهایی با پزشک خود صحبت کنید.

ماندگاری نتایج تخلیه چربی

در طول عمل، تخلیه سلول‌های چربی به‌طور کامل برداشته می‌شوند، اما بدن در طول زمان می‌تواند از نو سلول‌های چربی جدیدی برای خود بسازد و نواحی مختلف بدن را تحت‌تاثیر قرار بدهد. برای ماندگارتر ساختن نتیجه این عمل، باید از یک رژیم غذایی حاوی مقادیر زیاد پروتئین بدون چربی، میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل و همچنین لبنیات کم‌چرب استفاده کرد. ورزش کردن هم تاثیر بسزایی در حفظ شکل جدید بدن خواهد داشت.

ماندگاری نتیجه عمل به عوامل گوناگونی مثل مهارت پزشک، ناحیه تحت‌درمان، شرایط بدنی بیمار، مدل تغذیه و همچنین سبک زندگی  شخص بستگی دارد. درنتیجه هیچ زمان دقیقی را نمی‌توان برای ماندگاری این عمل در نظر گرفت.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تخلیه چربی و همچنین دریافت مشاوره تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

تخلیه-چربی

Views: 6

دیدگاهتان را بنویسید