تزریق-چربی-به-باسن

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن

تزریق-چربی-به-باسن

بسیاری از بانوان در پی راهی به منظور افزایش سایز باسن خود می‌باشند. داشتن اندام و باسن خوش‌فرم برای خیلی از افراد مهم است. تزریق چربی به باسن راه حلی عالی به جهت بزرگ کردن، توپر کردن و خوش‌فرم کردن باسن می‌باشد. با این تکنیک، باسن حجیم‌تر شده و انحنای بدن بیشتر خواهد شد.

تزریق چربی به باسن به زبان علمی «Buttock fat injection» نام دارد. اگر می‌خواهید عمل تزریق چربی به باسن انجام دهید، حتما باید با یک جراح پلاستیک حرفه‌ای و باتجربه مشاوره داشته باشید. پزشک جراح، شما را از مزایا و معایب تکنیک تزریق چربی به بدن آگاه خواهد ساخت. انتخاب کردن بهترین جراح پلاستیک برای عمل تزریق چربی به باسن، عوارض ناشی از عمل جراحی را به حداقل خواهد رساند.

عمل زیبایی باسن

به صورت کلی عمل جراحی زیبایی باسن را می‌توان به سه دسته تقسیم بندی کرد:

  • کوچک کردن باسن: این عمل برای کسانی خوب است که چربی زیادی در ناحیه باسن دارند، به طوری که از داشتن آن حجم از چربی رنج می‌برند.
  • بزرگ کردن باسن: این عمل برای کسانی مناسب است که بخواهند باسن خودشان را بزرگ‌تر و حجیم‌تر کنند.
  • لیفت باسن: این عمل برای کسانی مفید است که به علت کاهش وزن ناگهانی دچار افتادگی و یا شل شدن پوست در ناحیه باسن شده باشند. روش این عمل، درست همانند لیفت صورت انجام می‌گیرد.

تزریق چربی به باسن جزو دسته بزرگ کردن باسن قرار می‌گیرد. این تزریق چربی به باسن که به منظور فرم دهی باسن انجام می‌شود، عموما در ۳ مرحله اجرا می‌گردد:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215
  1. برداشتن چربی از برخی نواحی بدن مانند شکم، پهلوها و ران
  2. خالص و یکدست نمودن این چربی و آماده سازی آن برای انتقال و تزریق
  3. شروع عملیات جراحی و انتقال چربی به برخی از نواحی مشخص شده باسن

تزریق چربی به باسن چیست؟

تزریق چربی به باسن از جمله عملیات جراحی زیبایی است که طرفداران بسیاری هم دارد. در این تکنیک از طریق لیپوساکشن، چربی از نواحی اطراف شکم و یا بخش‌های بالایی ران شخص برداشته شده و پس از تصویه به قسمت‌های مورد نیاز فرد تزریق می‌شود. بنابراین باسن بیمار تا حد دلخواه و بسیار مطلوبی بزرگ و برجسته شده که این حجم از چربی افزوده شده موجب خوش فرم شدن باسن و به طور کلی اندام فرد و همچنین جذاب‌تر شدن شخص می‌شود.

تزریق-چربی-به-باسن

تزریق چربی به باسن چگونه انجام میشود؟

برای تزریق چربی به باسن در ابتدا میبایست بخشی را که می‌خواهند از آن چربی بردارند را بی‌حس کنند. فرد بسته به شرایط یا از طریق نخاع بیهوش شده و یا تزریق بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. سپس جراح برش‌های کوچکی را در بخش‌هایی از شکم، پهلو و یا بالای ران ایجاد کرده و لوله‌های توخالی که کانول نام دارد، وارد بافت چربی می‌کند.

البته ناگفته نماند برش‌های ایجاد شده توسط جراح بسیار کوچک هستند و تا حد زیادی اصلا دیده نمی‌شود. پس از آن لوله وارد شده را با حرکات کنترل شده جلو و عقب کرده تا چربی‌ها را جدا کنند و به وسیله یک خلا جراحی یا سرنگ متصل به کانول، لوله را خارج می‏‏‌کنند. عموما میزان چربی که استخراج می‌کنند سه برابر میزانی است که قرار است هنگام جراحی تزریق چربی به باسن استفاده گردد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

بافت چربی که در این مرحله خارج می‌شود، خون زیادی را با خود به همراه دارد. در این بخش چربی را پردازش می‌کنند تا سلول‌های چربی خالص جهت تزریق چربی به باسن به دست بیاید. سپس این چربی خالص را با استفاده از سرنگی که به لوله کانول مخصوص تزریق، متصل شده را با تزریق‌های کوچک وارد باسن می‌کنند تا سرتاسر ناحیه باسن را پوشش داده و برجستگی هماهنگ و یکدستی به دست بیاید. عمل جراحی تزریق چربی به باسن عموما چیزی در حدود 90 دقیقه تا 4 ساعت زمان خواهد برد و در گاهی اوقات احتمال دارد نیاز باشد که برای دست یابی به نتایج بهتر، تزریق چربی به باسن تکرار شود.

هرچند که نتایج تزریق چربی به باسن بلافاصله پس از آن آشکار می‌شود، اما نتیجه نهایی آن یک سال بعد از عمل تزریق چربی به باسن قابل مشاهده خواهد بود. با این حال که بزرگ کردن باسن از طریق تزریق چربی به باسن، نسبت به پروتز باسن ظاهر طبیعی‌تری به همراه دارد، اما به این علت که مقداری چربی بعد از عمل جذب می‌شود، به مرور زمان از برجستگی باسن کاسته می‌گردد. اما به طور کلی ۶۰ الی ۸۰ درصد چربی محفوظ خواهد ماند. این نکته را در نظر داشته باشید که چربی‌های انتقال یافته به باسن متناسب با افزایش یا کاهش وزن، احتمال دارد تغییر کنند.

تزریق-چربی-به-باسن

مزایای جراحی تزریق چربی به باسن

  • جای برش‌ها قابل رویت باقی نمی‌مانند.
  • احتمال بروز واکنش آلرژیک بسیار پایین بوده و به نوعی می‌توان گفت غیر ممکن است.
  • تزریق چربی به باسن بسیار ایمن و راحت است و مدت زمان بهبودی آن کوتاه و سریع است.
  • نتایج به دست آمده از عمل تزریق چربی به باسن بسیار طبیعی بوده و تا چند سال ماندگار خواهد بود.
  • اگر عمل تزریق چربی به باسن را به همراه سایر عمل‌های زیبایی انجام بدهید، بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

خطرات و عوارض تزریق چربی به باسن

  • عموما تا ۳ هفته بعد از تزریق، باسن دچار تورم شده که این میزان تورم به محل تزریق چربی به باسن وابسته است.
  • امکان دارد بعد از تزریق چربی به باسن مقداری عفونت و خونریزی ایجاد بشود.
  • تقریبا ۳۰ درصد از افرادی که روش تزریق چربی به باسن را انجام می‌دهند، چربی به طور کامل جذب بدنشان می‌شود. اما دست کم ۳ ماه زمان لازم است تا نتایج نهایی تزریق چربی به باسن مشاهده شود.
  • پس از تزریق چربی به باسن امکان دارد قسمت‌هایی که چربی از آن نواحی برداشته شده، دچار کبودی شود.
  • بعد از برداشت بافت چربی امکان دارد فرد دچار نکروز چربی بشود، یعنی بافت چربی عمیق در پوست به طور کامل از بین برود.
  • پس از تزریق چربی به باسن امکان دارد شاهد سلولیت و یا حتی ترک خوردگی در قسمت پوست باسن باشید.
  • یکی از بدترین اتفاقاتی که احتمال دارد بیفتد، نامتقارن شدن باسن‌ها به دلیل حرفه‌ای نبودن جراح است.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی به باسن

  • پس از تزریق چربی به باسن نیاز است تا دو روز کامل را به خوبی استراحت کرده و بعد از آن می‌شود از نو فعالیت‌های خود را از سر گرفت و به روال روزانه خود بازگشت. اگرچه توصیه می‌شود از ۱ هفته تا ۱۰ روز پس از تزریق چربی، استراحت ادامه یابد و پس از آن فعالیت‌های روزمره از سر گرفته شود.
  • به طور میانگین تا دو هفته پس از تزریق، بر روی باسن خود ننشینید. اگر چه که امکان دارد جراح شما توصیه کند این مدت را طولانی‌تر کنید تا چربی‌های تزریقی دچار تغییر نشوند. در طی این مدت می‌توانید برای استراحت بر روی شکم یا پهلو بخوابید.
  • آنتی بیوتیک‌ها و مسکن‌هایی که پزشک به شما تجویز می‌کند را به طور منظم مصرف کنید.
  • فعالیت‌های ورزشی خود را باید تا مدت ۸ هفته متوقف کنید و در این مدت زمان امکان دارد پزشک به شما توصیه کند که از یک ماساژور حرفه‌ای به جهت ماساژ نواحی لنفاوی استفاده کنید.
  • امکان دارد به منظور تخلیه مایعات اضافی، لوله‌ای به شکل موقت در ناحیه تزریق شده تعبیه شود.
  • بسته به شرایط بیمار، استفاده از گن هم تا مدتی توصیه می‌شود.

تزریق-چربی-به-باسن

کاندیدای مناسب تزریق چربی به باسن

فرم‌دهی به باسن و بزرگتر کردن باسن با استفاده از تزریق چربی، امروزه یکی از بهترین متدهای فرم‌دهی بدنی است. پزشکان متخصص عموما برای آن دسته از بیمارانی که تمایلی به استفاده از پروتزهای باسن ندارند، تزریق چربی به باسن را پیشنهاد می‌کنند. در زیر کاندیدای مناسب تزریق چربی به باسن را برایتان شرح می‌دهیم:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092
  • کسانی که دارای اضافه‌وزن زیاد هستند و از بدفرمی بدن خود رنج می‌برند. این افراد به دلیل داشتن ذخیره چربی مناسب، گزینه مناسبی برای لیپوساکشن و انتقال چربی به باسن می‌باشند.
  • افراد باید چربی لازم به منظور تزریق به قسمت‌های دیگر را در بدن خود داشته باشند.
  • کسانی که پوست باسنشان کاملا سالم و ارتجاعی است، می‌توانند از این روش کمک بگیرند.
  • اشخاصی که سن آن‌ها مابین ۲۵ تا ۶۰ سال باشد، می‌توانند از این روش درمانی و زیبایی استفاده کنند.

هزینه تزریق چربی به باسن

هزینه تزریق چربی به باسن، به عوامل و فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و به‌هیچ عنوان تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت. درنتیجه تمامی هزینه‌های این جراحی باید توسط خود شخص پرداخت بشود.

هزینه تزریق چربی به باسن، بر اساس میزان چربی‌هایی که از بدن خارج می‌شود، اعتبار کلینیک انتخابی، میزان دستمزد پزشک زیبایی و همچنین تکنیک‌های به‌کاررفته در تزریق چربی افزایش خواهد یافت.

تزریق چربی به باسن از جمله عمل‌های رایج جراحی زیبایی است که حتما باید توسط متخصصان حرفه‌ای و کاربلد انجام گیرد. برداشت چربی از بدن و تزریق آن به نواحی دیگر بدن، نیاز به مهارت، تجربه و علم کافی دارد. پس اگر قصد انجام این عمل زیبایی را دارید، بهتر است به دنبال یک جراح ماهر و متخصص حرفه‌ای باشید. عموما جراحان ماهر، عکسی از قبل و بعد از جراحی مراجعه‌کننده تهیه می‌کنند تا نتیجه‌ی عمل بهتر مشخص باشد. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین جراح زیبایی، از تجربیات اطرافیان خود نیز استفاده نمایید.

تزریق-چربی-به-باسن

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌‌های عمل زیبایی باسن، و همچنین به منظور دریافت مشاوره و پیدا کردن بهترین جراحان عمل زیبایی باسن در تهران، با ما تماس برقرار کنید.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید