رفع-سیاهی-زیر-چشم

رفع سیاهی زیر چشم

رفع سیاهی زیر چشم

رفع-سیاهی-زیر-چشم

سیاهی زیر چشم به دلایل بسیار مختلفی ممکن است به وجود بیاید. احتمال دارد به دلیل کم خوابی باشد و یا به شکل ارثی این مشکل پدیدار شود. سیاه شدن و تیرگی دور چشم، به خصوص در زیر آن، مشکل رایجی است که موجب خسته به نظر رسیدن صورت و چشم‌‌ها خواهد شد. همچنین این مشکل می‌تواند نشانه‌ای از پیر شدن صورت باشد. این مشکل چه در بانوان و چه در آقایان به شکل متعدد و در هر رده سنی بنا به دلایل مختلفی به وجود می‌آید.

به منظور برطرف کردن یا رفع سیاهی زیر چشم می‌شود از روش‌هایی مثل کرم دور چشم، آی پی ال (بهبود با نور پالسی شدید)، جوانسازی پوست و تزریق چربی و ژل استفاده کرد، البته برای انتخاب روش مناسب درمان، باید ابتدا دلیل سیاهی زیر چشم مشخص بشود.

رفع سیاهی زیر چشم یکی از دغدغه‌هایی است که افرادی که مشکل سیاهی و تیرگی زیر چشم پیدا کرده‌اند، به دنبال آن هستند. عموما عوامل ژنتیکی می‌تواند شما را در معرض ابتلا به این مشکل قرار بدهد، به خصوص که اگر پوست روشن و نازکی داشته باشید. گودی و سیاهی اطراف چشم به دلیل تجمع خون در زیر چشم می‌باشد و در میان افرادی که پوست روشنی دارند بیشتر رخ می‌دهد. حساسیت‌‌های فصلی، مشکلات عروقی، کاهش کلاژن، عدم تعادل هورمونی و همچنین رژیم غذایی نادرست موجب پف بیش از اندازه و تجمع خون خواهد شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

مشخص نمودن بهترین روش درمانی، پس از تشخیص علت سیاهی و کبودی اطرف چشم در بیماران، توسط پزشک انتخاب می‌گردد.

دلایل ایجاد تیرگی دور چشم

ازجمله عواملی که موجب سیاهی دور چشم خواهند شد می‌توان به فشار خون بالا، دیابت، جدا شدن پرده شبکیه، بیماری آب سیاه و مشکلات تیروئید مانند بیماری گرویو و پرکاری غده تیروئید اشاره کرد. چنانچه که هر کادم از مشکلات و بیماری‌‌های گفته شده را داشته باشید، بینایی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، درنتیجه پیش از هرگونه اقدامی بهتر است به چشم پزشک مراجعه داشته باشید.

از دیگر علل سیاهی و سیاهی دور چشم می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد :

  • کم خوابی
  • خستگی مزمن
  • اختلالات کلیوی
  • مصرف مواد مخدر و الکل
  • مشکلات قلبی و عروقی
  • مالش بیش از اندازه چشم ها
  • آسیب دیدگی ناشی از آفتاب سوختگی
  • حساسیت غذایی به خصوص به محصولات لبنی
  • کاهش چربی محافظ در زیر چشم همزمان با افزایش سن

روش‌‌های رفع سیاهی زیر چشم

رفع-سیاهی-زیر-چشم

آسان‌ترین روش رفع سیاهی زیر چشم و تیرگی آن، آرایش کردن است، به این صورت که با آرایش کردن می‌توان این مشکل را پنهان کرد. کرم‌‌های مرطوب کننده پوست به منظور رفع سیاهی زیر چشم بسیار مفید هستند، به خصوص برندهایی که حاوی ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین کا و رتینول هستند.

روش‌‌های خانگی برای رفع سیاهی زیر چشم و رفع سیاهی دور چشم تا حد بسیار زیادی تجمع خون را برطرف خواهند نمود و به پنهان ساختن نواحی تیره کمک خواهند کرد. متخصصین پوست و زیبایی اغلب مواد پرکننده پوستی را به منظور پر کردن نواحی گود افتاده زیر چشم و در ناحیه‌ای که خون جمع شده است، توصیه می‌کنند. تزریق چربی برای رفع سیاهی زیر چشم، از چربی بدن خود فرد گرفته می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

ازجمله روش‌‌های درمانی دیگر به منظور رفع سیاهی زیر چشم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

رفع سیاهی زیر چشم با لیزر پالسی پر قدرت

در این روش ملانین که مسئولیت تغییر رنگ پوست را به عهده دارد، از بین برده شده و بهبود سیاهی و تیرگی دور چشم فراهم می‌شود.

رفع سیاهی زیر چشم با جراحی پلاستیک پلک

در روش جراحی سیاهی زیر چشم، پوست ناحیه پلک سفت شده و بدین ترتیب فضای کمتری برای تجمع خون فراهم می‌شود. این روش جراحی همچنین پلک‌‌های پژمرده را نیز ترمیم نموده و از قرارگیری سفیدی چشم در زیر عنبیه پیشگیری خواهد کرد و موجب رفع تیرگی زیر چشم خواهد شد.

رفع سیاهی زیر چشم با جراحی لیفت پوست

در این تکنیک، نقاطی که محل تجمع خون در زیر چشم است را از بین می‌برند تا گردش خون در این نواحی بهتر صورت بگیرد. اگر چنانچه که در زیر چشم‌‌های خود تجمع خون زیادی دارید، جراحی زیبایی پلک، لیفتینگ صورت یا مینی لیفت از بهترین روش‌‌ها به منظور رفع سیاهی زیر چشم می‌باشد.

رفع سیاهی زیر چشم با سفید کردن و تراشیدن پوست

محصولات زیبایی بسیار گوناگونی در بازار موجود هستند که به کمک آنها می‌توانید پوست را لایه برداری نمایید. آن‌‌ها برای رفع چین و چروک صورت هم موثر می‌باشند. با استفاده از آنها می‌توانید سلول‌‌های مرده، نقاط تیره و همچنین آلودگی‌‌های پوستی را از بین ببرید. درنتیجه پوست درخشان‌تر و سالم‌تر و با گردش خون بهتر خواهد شد و به رفع سیاهی زیر چشم کمک بسیار زیادی می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

رفع سیاهی زیر چشم با لیزر

دراین تکنیک، سیاهی پوست و تیرگی زیر چشم کاهش پیدا می‌کند، چروک دور چشم و جای زخم‌‌ها از میان می‌رود و رشد پوست سالم جدید زیاد می‌گردد. این روش راه حلی موثر به منظور رفع سیاهی زیر چشم می‌باشد.

رفع سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

در این متد درمانی، انباشت چربی در زیر چشم ها کاهش پیدا کرده، تیرگی‌‌ها رفع شده و رنگ پوست روشن می‌گردد. این روش رفع سیاهی زیر چشم چیزی در حدود 4 تا 6 جلسه به طول خواهد انجامید.

رفع سیاهی زیر چشم با هیالورونیک اسید

استفاده از اسید هیالورنیک در نواحی گود افتاده گونه و زیر چشم موجب کاهش تورم و از بین بردن نقاط تیره خواهد شد. این تکنیک برای رفع سیاهی زیر چشم، روشی بسیار موثر می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

رفع-سیاهی-زیر-چشم

رفع سیاهی زیر چشم با ویتامین کا

ازجمله راهکارهای دیگر برطرف نمودن سیاهی زیر چشم، استفاده از ویتامین کا می‌باشد. ویتامین کا پوست سالم‌تر و شفاف‌تری را برای شما ارائه می‌نماید، پف و التهاب زیر چشم را کاهش می‌دهد و موجب گردش خون بهتر خواهد شد. درنتیجه رفع سیاهی زیر چشم حاصل می‌گردد. ویتامین کا به شکل قرص یا مکمل یا در غذاهایی مانند سبزیجات برگ دار، بامیه، مارچوبه، آلو، آوکادو، اسفناج و همچنین در کرم چشم قابل استفاده می‌باشد. ویتامین کا به لخته شدن خون کمک می‌نماید تا عروق پاره شده دور چشم موجب تجمع خون نگردند و بدین شکل به رفع سیاهی زیر چشم کمک می‌نماید.

رفع سیاهی زیر چشم با لایه برداری شیمیایی

یک متد رفع سیاهی زیر چشم، استفاده از لایه‌بردارهای شیمایی و بالینی می‌باشد. لایه‌بردارهای شیمیایی ملانین پوست را کاهش می‌دهند، به پوست طراوت می‌دهند و پوست را روشن‌تر می‌کنند. بدین ترتیب به رفع سیاهی زیر چشم کمک بسیار زیادی می‌نمایند.

اگرچه این لایه بردارها به شکل مستقیم سیاهی دور چشم را رفع نمی‌کنند، اما به بهبود رنگ، بافت و ورقه ورقه شدن پوست کمک می‌کنند. با درخشان‌تر شدن ظاهر پوست، احتمال کمرنگ‌تر شدن سیاهی زیر پوست افزایش پیدا خواهد کرد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

لایه‌بردارهای شیمایی کل پوست مرده زیر پوست چشم را از میان برده و به ضخیم‌تر شدن پوست پلک شما کمک خواهند کرد. این دو اثر موجب کمرنگ‌تر شدن سیاهی دور چشم خواهند شد.

رفع سیاهی زیر چشم با لیزر درمانی

افرادی که دچار سیاهی زیر چشم می‌شوند که این مشکل ناشی از تغییر رنگ پوست است، می‌توانند از لیزر پالسی پر قدرت استفاده کنند. این تکنیک به منظور کمک به بهبود مشکلات رنگدانه‌ای بخوبی قابل تنظیم می‌باشد. روش لیزر درمانی دیگری که به منظور رفع سیاهی زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیزر درمانی ورید می‌باشد. این متد به خصوص برای کسانی که سیاهی دور چشم آنها به رنگ آبی شده که ناشی از نمایان شدن وریدها است، بسیار مناسب می‌باشد. این تکنیک لیزر درمانی را می‌توان برای کمک به کوچک ساختن وریدها و در عین حال ثابت نگه داشتن آنها، با دقت تنظیم نمود.

ازجمله روش‌‌های درمانی دیگری که برای رفع سیاهی زیر چشم از آن استفاده می‌شود، جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال است. این تکنیک نه تنها برای رفع سیاهی زیر چشم، بلکه برای رفع چین و چروک‌‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متد همچنین تولید کلاژن را تحریک می‌نماید. کسانی که پوست زیر چشم آنها بسیار نازک و یا بسیار ضخیم است می‌توانند از این تکنیک بهره‌مند شوند.

این روش عموما به منظور درمان چین و چروک‌‌های زیر چشم استفاده می‌شود. به منظور رفع سریع سیاهی دور چشم بهتر است از روش‌‌های لیزردرمانی استفاده داشته باشید. فن‌آوری‌‌های لیزر درمانی بسیار زیادی مخصوص رفع سیاهی زیر چشم وجود دارند که بسته به نوع مشکل شما، کاربردی هستند.

رفع سیاهی زیر چشم با تزریق ژل

تکنیک درمانی دیگری که به منظور رفع سیاهی زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تزریق ژل و چربی به زیر چشم است. همراه با افزایش پیدا کردن سن، بافت نرم زیر پوست هم رفته رفته از بین می‌رود. این مسئله در اکثر مواقع منجربه بوجود آمدن چین و چروک در پوست شده که موجب پدیدار شدن سیاهی دور چشم شما خواهد شد. به منظور رفع چنین مشکلی می‌توانید از تزریق ژل کمک بگیرید، زیرا استفاده از هر مدل روش دیگری، بدون پرکردن گودی، نتایج خوبی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

تزریق ژل به خصوص برای رفع سیاهی زیر چشم که ناشی از پدیدار شدن عروق خونی و یا نقاط آبی رنگ زیر پوست است، به کار می‌رود. تزریق ژل موجب نامرئی شدن سیاهی زیر چشم خواهد شد.

رفع-سیاهی-زیر-چشم

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفع سیاهی زیر چشم و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 4

دیدگاهتان را بنویسید