ژل-ولوس

ژل ولوس | فیلر ولوس (Volus)

ژل ولوس | فیلر ولوس (Volus)

یقینا همه افراد از داشتن چهره زیبا لذت میبرند و دوست دارند چهره‌ای بی‌نقص و جذاب داشته باشند. در دنیای امروز، رسیدن به زیبایی و رفع ایرادات چهره کار چندان سخت و دور از دسترسی نیست. باتوجه به ورود انواع مختلف فنون پزشکی و زیبایی در سراسر جهان به منظور رفع مشکلات زیبایی بدن و چهره، افراد بسیار آسان می‌توانند به ظاهر دلخواه خود برسند. ازجمله محصولات خوب و معروفی که می‌تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد، ژل ولوس ۱۰ سی سی می‌باشد. قیمت ژل ولوس بسیار مناسب بوده و محصول کشور کره جنوبی است.

ژل ولوس (Volus) ساختاری بسیار خوب و قوی داشته و در ترکیب آن حجم بسیار زیادی از هیالورونیک اسید به کار رفته که وجود این اسید در بدن انسان به جوانسازی پوست و رفع ایرادات پوستی کمک بسیار شایانی می‌کند. ژل ولوس محصول برند درمالکس است و ازجمله بهترین نمونه ژل‌های 10 سی سی در سراسر جهان شناخته می‌شود که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته بسیار مهمی که درباره این ژل وجود دارد و این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند، این است که تاثیرات بسیار مثبتی در کمک به جوانسازی پوست داشته و در عین حال عوارض بسیار ناچیزی هم دارد. درواقع با مصرف این فیلر، بیشتر افراد از بروز هرگونه عوارض خاصی مثل تورم، قرمزی یا حساسیت در امان خواهند بود. استفاده از اسید هیالورونیک سوپرفاین در ساختار ولوس که غلظتی بالا دارد، باعث می‌شود تا پس از اعمال این ژل، هیچگونه اثری از ورم، کبودی یا التهاب بر روی پوست باقی نماند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

فیلر ولوس محصول گرید a کشور کره جنوبی است که در حجم 10سی‌سی تولید می‌شود. این محصول در شرکت درمالکس به تولید رسیده و با کیفیت و گارانتی صددرصدی، مورد مصرف کلینیک‌های مختلف قرار گرفته است.

ژل-ولوس

نواحی کاربرد ژل ولوس

از این ژل می‌توان به منظور افزایش حجم در نواحی مختلف صورت مثل لب و گونه‌ها و همینطور برای زاویه سازی صورت بهره‌مند شد. رفع چروک و خطوط موجود بر روی پوست در بخش‌های مختلف صورت و بدن، کاربرد بسیار مهم دیگر ژل یا فیلر ولوس می‌باشد.

این فیلر در نواحی مختلف بدن مثل باسن، لگن، ساق پا و قفسه سینه به منظور کاهش اسکار و همچنین رفع عدم تقارن بدن مورد استفاده قرار میگیرد. ولوس ۱۰ را میتوان در ناحیه اپیدرم، درم و زیرجلد تزریق نمود.

این ژل پیوند بیومتریال و پروتز است که به منظور حجم دهی نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که حتما باید در مصرف آن مراقبت‌های احتیاطی را صورت داد و حتما توسط پزشک به بدن تزریق شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

ژل ولوس مقام برترین ژل ۱۰ سی سی در کشور کره جنوبی را به خود اختصاص داده است. زیراکه تا به حال هیچگونه عوارض جانبی پس از تزریق آن مشاهده نشده است. نوع هیالورونیک اسید مصرفی در این ژل، سوپرفاین با غلظت بالای ۲۰میلی‌گرم می‌باشد.

مزایای استفاده از ژل ولوس

  • رطوبت دهی: فیلر ولوس به عنوان یک ماده رطوبت دهنده در پوست مورد استفاده قرار میگیرد و موجب حفظ رطوبت پوست می‌شود.
  • التیام بخشی: فیلر ولوس به عنوان یک ماده التیام بخش در پوست مورد استفاده قرار گرفته و سبب تسکین التهابات، خارش و سوزش پوست خواهد شد.
  • ضد التهاب: فیلر ولوس دارای خاصیت ضد التهابی است که موجب کاهش التهابات پوستی میگردد.
  • ضد باکتری: فیلر ولوس دارای خاصیت ضد باکتریایی است که سبب کاهش رشد باکتری‌ها در پوست خواهد شد.
  • جذب سریع: فیلر ولوس به سرعت در پوست جذب شده و به عنوان یک درمان سریع برای انواع آسیب‌های پوستی استفاده می‌شود.
  • سازگاری با انواع پوست: فیلر ولوس قابل استفاده برای انواع مدل پوستی بوده و به عنوان درمانی موثر برای پوست‌های خشک، چرب، حساس و مختلط مورد استفاده قرار میگیرد.
  • قابلیت رفع انواع مشکلات پوستی: فیلر ولوس به عنوان درمانی موثر برای انواع مشکلات پوستی مثل جوش، آکنه، خارش، التهابات و سوختگی‌های خورشیدی استفاده می‌شود.

تاثیرات درمانی ژل ولوس

ژل-ولوس

به منظور رفع چروک‌های پوستی در نواحی مختلف صورت و بدن، درمان و رفع خطوط پیشانی، خط لبخند و همچنین خط اخم، می‌توان از تاثیرات زیبایی و درمانی ژل ولوس ۱۰سی‌سی بهره‌مند شد. علاوه بر این، این ژل راه حل درمانی بسیار مناسبی به منظور رفع سستی و شلی پوست و همچنین درمان جای جوش و آکنه در نواحی مختلف پوست می‌باشد.

هرچه افراد بیشتر به سنین میانسالی و پیری نزدیک شوند، همزمان با افزایش سن، مشکلات پوستی رخ داده برای افراد نیز امکان دارد بیشتر و بیشتر شود. فیلر Volus می‌تواند به عنوان یک داروی درمانگر بسیار خوب و مناسب به منظور رفع مشکلاتی مثل خشکی پوست، مورد استفاده قرار بگیرد.

ژل Volus با تحریک کردن بدن برای تولید کلاژن و الاستین موردنیاز پوست، مشکل خشکی پوست را کاملا درمان کرده و با کمک به افزایش میزان رطوبت پوست، چروک‌های پوستی را برطرف میکند. درنتیجه، افتادگی و شل شدگی بافت‌های پوستی که بر اثر افزایش یا کاهش وزن و یا به علت افزایش سن گریبان‌گیر افراد شده‌است را به شکل کامل مورد درمان قرار داده و به رفع کلی این مشکلات، کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

ژل ولوس روند پیری پوست را می‌تواند به تعویق بیاندازد و تاثیرات بسیار قابل توجهی در جوانسازی پوست بر جای بگذارد. این ژل که یکی از بهترین انواع محصولات زیبایی در سرتاسر جهان شناخته می‌شود، علاوه بر تاثیرات زیادی که در رفع مشکلات و ایرادات پوستی و نواقص چهره و بدن افراد به دنبال دارد، عوارض بسیار ناچیزی را به همراه داشته و بسیار کم خطر و ایمن است.

ساختار ژل ولوس از مواد و ترکیباتی تشکیل شده است که با بدن انسان کاملا سازگار هستند. بنابراین استفاده از این محصول، خطر خاصی را به دنبال خود نخواهد داشت. از این ژل می‌توان برای رفع جای اسکار و زخم، پرکردن حفره‌های پوستی، حجم دهی به نواحی مختلف چهره و بدن، رفع مشکلات افزایش سن و پیری زودرس، درمان چروک صورت و خطوط ایجاد شده در بخش‌های مختلف بدن استفاده نمود. تزریق این فیلر بسیار ساده و آسان و بدون هرگونه درد یا فشار خاصی صورت میگیرد. تاثیرات این فیلر نیز بسیار ماندگار بوده و تا مدتی طولانی نیاز به ترمیم ژل ولوس نخواهید داشت.

مشخصات فنی ژل ولوس

  • غلظت هیالورونیک اسید: ۲۰میلی‌گرم در میلی‌لیتر
  • حجم سرنگ: ۱۰میلی‌لیتر
  • شرایط نگهداری: بین ۲ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • تاریخ انقضا: ۲۴ ماه

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ژل ولوس و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

ژل-ولوس

Views: 23

دیدگاهتان را بنویسید