هایفو

هایفوتراپی معجزه لیفت صورت با هایفو

هایفوتراپی معجزه لیفت صورت با هایفو

هایفو

هایفوتراپی که به‌اختصار به آن هایفو (HIFU) میگویند، یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی پوست صورت است که جهت افزایش استحکام و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار میگیرد.

این روش یکی از اصلی‌ترین روش‌‌های غیرتهاجمی و غیرجرایحی لیفت صورت است که می‌تواند جایگزینی برای راهکارهای جراحی باشد.

هایفوتراپی چیست؟

تا به امروز بیشتر از هایفو به‌منظور از بین بردن تومورها استفاده میشد. اما محققان دریافتند که از روش درمانی هم میتوان به‌منظور جوانسازی و لاغری بهره برد.

از این جهت امروزه یکی از کاربردهای مهم هایفو در زمینه لیفت صورت می‌باشد که در آن با استفاده از امواجی که به لایه‌‌های عمیق‌تر پوست فرستاده می‌شود، کلاژن‌سازی تحریک شده و باعث می‌شود فرد شادابی و جوانی خود را بازیابد.

جهت لیفت صورت با هایفو، امواج اولتراسوند با شدت بالا به لایه‌‌های عمیق پوست فرستاده می‌شوند و انرژی گرمایی مستقیمی را در قسمت تحت درمان به‌وجود می‌آورند. به موجب این انرژی گرمایی، کلاژن‌سازی توسط سلول‌های زیرپوست تحریک می‌شود.

بدین ترتیب از افتادگی و شل‌شدگی پوست در این بخش‌ها از بین می‌روند و پوست صورت سفت می‌شود و فرد جوانی و شادابی خود را باز می‌یابد.

آیا هایفو روش مناسبی برای لیفت صورت است؟

در لیفت صورت با هایفو هیچ مدل جراحی و ایجاد برش یا زخمی صورت نمیگیرد. همچنین هیچ‌گونه تزریقی هم بر روی پوست انجام نخواهد شد.

به‌همین علت افرادی‌که نمی‌توانند تحت عمل‌های جراحی زیبایی قرار بگیرند، لیفت صورت با هایفو می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد.

از آنجایی که در لیفت صورت ازطریق هایفو با دستگاهی مانند دستگاه سونوگرافی کار می‌شود، به‌راحتی می‌توان منطقه موردنظر را شناسایی کرد و درمان را دقیقا بر روی همان ناحیه انجام داد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

به این ترتیب اطمینان داشت که انرژی دقیقا در همان بخش مورد نظر ذخیره شده است.

از دیگر مزایای این تکنیک این است که هیچ نوع نتیجه منفی را با خود به‌همراه نخواهد داشت. به این معنی که شما یا به نتیجه مورد دلخواه خود خواهید رسید و یا در بدترین حالت ممکن، نتیجه‌ی خاصی را مشاهده نمی‌کنید.

اما به هیچ وجه امکان ندارد که نتیجه منفی و یا غیر قابل انتظاری را در این متد درمانی مشاهده کنید.

از هایفو نه تنها برای لیفت صورت و جلوگیری از افتادگی صورت استفاده می‌شود، بلکه می‌توان از آن به‌عنوان روشی جهت از بین بردن زخم و یا جوش صورت هم استفاده کرد.

از آنجایی که در این تکنیک درمانی با ایجاد حرارت و گرما، کلاژن سازی تحریک می‌شود، می‌تواند در بهبود جوش و زخم نیز موثر باشد.

همچنین هایفو علاوه بر اینکه یک روش کارآمد و موثر جهت از بین لیفت صورت است، بلکه میتوان از آن برای لیفت سایر نقاط بدن مثل گردن و بخش فوقانی قفسه سینه هم استفاده کرد و نتیجه مطلوبی را نیز مشاهده کرد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

هایفوتراپی

بخش‌های مناسب جهت انجام هایفوتراپی

همان طور که اشاره شد، اصلی‌ترین محل مورد هدف برای انجام هایفوتراپی، صورت می‌باشد. به‌شکل کلی، هایفوتراپی جهت بهبود مشکلات پوستی در نواحی زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • لیفت صورت
  • لیفت غبغب
  • لیفت گونه
  • لیفت پلک‌ها
  • خطوط آرواره‎‌ها
  • اصلاح طرح لبخند
  • رفع شلی پوست
  • رفع منافذ باز پوست
  • خطوط ریز و چین‌وچروک
  • افتادگی ابرو با لیفت ابرو
  • از بین بردن خطوط روی گردن
  • صاف و سفت کردن پوست صورت
  • از بین بردن چین‌وچروک‌های پیشانی
  • خطوط مبهم فک یا ایجاد شکل V صورت
  • بهبود کشسانی و رفع ناهمواری بافت پوست
  • خطوط پنجه کلاغی یا همان خطوط ریز و دور چشم
  • خطوط نازولابیال که همان چین‌وچروک‌های دور دهان است

مزایای هایفوتراپی

تکنیک درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های غیرتهاجمی و بدون جراحی لیفت صورت است که مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • ۱ تا ۳ جلسه درمانی تا رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
  • نتایج هایفوتراپی چیزی در حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارند.
  • جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد.
  • روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری است.
  • بدون استفاده از تزریق و برش‌ انجام می‌شود.
  • بدون درد، خون‌ریزی و پانسمان است.
  • می‌تواند دلیل افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌های زیبایی شود.
  • می‌تواند همراه با روش‌های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام بشود.
  • هزینه‌ی بسیار پایینی نسبت به جراحی دارد.

هزینه درمان لیفت صورت با هایفو

هایفوتراپی-صورت

به علت اینکه هایفوتراپی یک روش غیرجراحی محسوب می‌شود، هزینه درمان و لیفت صورت ازطریق این تکنیک، بسیار کمتر از عمل‌های جراحی است. اما با این حال هزینه لیفت صورت با هایفو به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یکی از این عوامل مربوط به شرایط فیزیکی خود بیمار می‌باشد و با توجه به انتظاری که متقاضی از نتیجه کار دارد، به چند جلسه هایفوتراپی نیاز است.

طبیعتا هرچقدر میزان افتادگی پوست بیشتر باشد جهت برطرف کردن آن به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهد بود. و هرچه تعداد این جلسات بیشتر باشد قطعا هزینه درمان هم بیشتر می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

علاوه بر آن نوع دستگاه استفاده شده در لیفت صورت هم می‌تواند بر روی هزینه درمانی تاثیرگذار باشد. امروزه دستگاه‌های جدیدتری با کارایی‌های بیشتر وارد بازار شده است که استفاده از آن‌ها هزینه بیشتری به‌دنبال دارد.

عوارض جانبی هایفوتراپی

بزرگ‌ترین افتخار تکنولوژی هایفو (HIFU) آن است که بدون آن‌که هیچ آسیب و عارضه‌ای مثل زخم، لک و… در سطح پوست ایجاد کند، تنها بر روی لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد و باعث لیفت صورت و جوان‌سازی و افزایش قوام پوست می‌گردد.

اما درهر حال این روش عوارض بسیار ناچیزی نیز با خود دارد. مثلا پوست شما ممکن است کمی پس از درمان، قرمز به‌نظر برسد، ولی هرگونه آثار قرمزی عموما در عرض چند ساعت ناپدید می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

ایجاد تورم خفیف برای چند روز پس از عمل و یا گزگز و حساسیت به لمس برای چند روز تا چند هفته پس از عمل، به‌عنوان عوارض این روش چندان دور از انتظار نیست، ولی این حالات هم معمولا موقتی و ملایم هستند.

زمان ریکاوری در هایفو

متد هایفو دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری ندارد. بلافاصله بعد از درمان می‌توانید به روال عادی خود برگردید. پس از درمان هیچ نیازی به استفاده از دارو، پماد یا موارد مشابه نیست و می‌توانید با پوست خود مانند گذشته رفتار کنید.

در سوی مقابل لیفت صورت، یک عمل جراحی نسبتا طولانی است که بین ۲ تا ۴ ساعت زمان خواهد برد. دوره‌ی نقاهت جراحی لیفتینگ هم بین ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بعد از جراحی پانسمانی روی سر شما قرار داده می‌شود، تخلیه‌ی مایعات از محل جراحی تا چند روز ادامه خواهد داشت و عموما یک هفته بعد بخیه‌ها کشیده می‌شوند.

درد، التهاب، تورم، کبودی و… از رخدادهای معمول پس از جراحی هستند که می‌توانند تا چند هفته یا حتی چند ماه هم باقی‌ بمانند.

مراحل انجام هایفوتراپی

قبل از اجرای هایفو‌تراپی نیازی به آماده‌سازی خاصی وجود ندارد. فقط اگر آرایش دارید یا از محصولات مراقبت پوست مثل کرم ضدآفتاب استفاده کرده‌اید، باید آن‌ها را پاک کنید.

در طول انجام این درمان، مراحل زیر طی می‌شوند:

  1. تکنسین یا پزشک محل هدف درمان را تمیز می‌کند.
  2. امکان دارد از کرم بی‌حسی موضعی در محل هدف درمان استفاده شود.
  3. تکنسین یا پزشک ژل مخصوصی را روی پوست شما قرار می‌دهد. این ژل مانند ژل لوبریکانت در سونوگرافی است.
  4. دستگاه هایفوتراپی بر روی پوست شما قرار گرفته و روند درمانی آغاز می‌شود.
  5. با استفاده از مانیتور دستگاه، تکنسین یا پزشک امواج فراصوت را تنظیم می‌کند.
  6. امواج فراصوت با پالس‌های کوتاهی به نقطه هدف فرستاده می‌شوند. جلسه‌ی درمانی تقریبا ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.
  7. دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود.

به‌هنگام ارسال امواج فراصوت امکان دارد سوزن سوزن شدن یا گرمای خفیفی را احساس کنید. جهت حل این مشکل می‌توانید قبل از جلسه از داروهای مسکن استفاده کنید. البته پیش از انجام این کار حتما با پزشک خود مشورت کنید.

هایفو-صورت

پس از اتمام جلسه درمانی می‌توانید بلافاصله به خانه یا محل کار رفته و روال عادی خود را از سر بگیرید.

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید