فیلر-هایومکس

فیلر هایومکس و انواع آن (Hyamax)

فیلر هایومکس و انواع آن (Hyamax)

فیلر-هایومکس

فیلر هایومکس (Hyamax) همانند سایر فیلرها، یک ماده پرکننده پوستی است که به منظور جوانسازی، رفع چین و چروک و همینطور شادابی پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلر هایومکس حاوی ژل هیالورونیک اسید شفاف 100% غیرحیوانی می‌باشد که با استفاده از فرایند اتصال متقابل ساخته شده است. این فرایند، ژل ضخیم‌تر و با دوام بیشتری را تولید می‌کند که استفاده از آن بی‌خطر بوده و توانایی درمان خطوط برجسته و عمیق را دارد.

اسید هیالورونیک با صاف کردن خطوط ناخواسته و بازگردانی خطوط طبیعی صورت و گردن، هیدراته شدن بدن را حفظ کرده و موجب شادابی پوست می‌گردد. پرکننده‌های صورت هیالورونیک اسید می‌توانند به شکل طبیعی، تولید کلاژن را در پوست تحریک کنند.

مزایای فیلر هایومکس

  • تزریق ایمن: این محصول از ریشه‌های غیرحیوانی استخراج شده و پس از تجزیه در بدن به شکل طبیعی جذب خود بدن میگردد.
  • اثرات بادوام: غلظت بالای هیالورونیک اسید و نوع پیوند خالص آن باعث می‌شود که عملکرد و اثرات پایدار و بادوامی را به همراه داشته باشد.
  • تزریق ساده و فوری: این محصول به دلیل فرمولاسیون خاص خود، به وسیله سرنگ‌‌های BD به آسانی تزریق خواهد شد که موجب کاهش احساس درد در بیماران خواهد شد.
  • مشاهده نتایج آنی: پس از تزریق، تغییرات به وجود آمده به سرعت قابل مشاهده خواهد بود.
  • دوره نقاهت کوتاه: بیمار می‌تواند پس از تزریق بلافاصله روال روزانه خود را بدون هیچ مشکلی دوباره از سر بگیرد.

انواع فیلر هایومکس (Hyamax)

1. فیلر هایومکس لیپس (Hyamax Lips)

فیلر-هایومکس

این ژل اسید هیالورونیک، شفاف، غیرحیوانی، قابل تجزیه و با ذرات بزرگ است که به آن توانایی حجم دهی میدهد. پرکننده یا فیلر هایومکس لیپس دوام بالایی دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌های متوسط و حتی ریز مثل چین‌های کوچک بینی قابل استفاده است. کاربرد اصلی فیلر هایومکس Lips برای پرکردن کامل لب‌ها است. افزایش حجم طبیعی و ماندگارتر، از مزایای این فیلر به نسبت پرکننده‌های دیگر است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

فیلر هایومکس لیپس، موثر، ایمن و ایده‌آل برای نرم کردن پوست و رفع چروک‌های عمیق است. فیلر هایومکس لیپس پس از گذشت حدود ۹ تا ۱۲ ماه به شکل طبیعی شکسته شده و بدون عوارض جانبی مضر دفع می‌شود. این ژل با داشتن ترکیبات خاص پس از تزریق به سیستم و کانال‌های فشرده و متحرک رگ‌های خونی درون لب‌ها متصل میگردد. فیلر هایومکس لیپز به جهت حجم دهی و برجسته کردن و همچنین فرم دهی خط لب کاربرد دارد و مدت زمان ماندگاری ژل هایومکس لیپز ۹ تا ۱۲ ماه خواهد بود.

2. فیلر هایومکس دیپ (Hyamax Deep)

فیلر-هایومکس

این نوع ژل به منظور برطرف کردن چین و چروک‌های ظریف و سطحی و حتی شدید پوست صورت استفاده می‌شود. به شکل کلی از فیلر هایومکس Deep به جهت از بین بردن خطوط خنده، خطوط ریز و سطحی گونه، چانه، پیشانی و خطوط ریز اطراف چشم استفاده می‌شود. پایداری و دوام فیلر هایومکس دیپ ۹ تا ۱۲ ماه به طول خواهد انجامید.

3. فیلر هایومکس اکسترا دیپ (Hyamax Extra Deep)

فیلر-هایومکس

ژل هایومکس اکسترا دیپ یک پرکننده پوستی با ویسکوزیته کاملا قابل جذب با بزرگترین ذرات به منظور تزریق‌های زیرجلدی و با هدف ایجاد و شکل دهی خطوط صورت می‌باشد. نتایج طولانی مدت برای ایجاد یا بازگردانی حجم از دست رفته در بخش‌هایی مثل گونه‌ها و چانه‌ها از ویژگی‌های فیلر هایومکس Extra Deep است.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

فیلر هایومکس اکسترا دیپ همانند سایر پرکننده‌های پوستی معروف که در حال حاضر در بازار موجود است، تزریق بسیار عمیقی به همراه دارد. انتظار می‌رود که نتایج ماندگار آن درحدود ۱۸ ماه طول بکشد. تزریق فیلر هایومکس اکسترا دیپ با استفاده از سوزن‌‌های تیز ۲۷گرمی صورت میپذیرد و نسبتا آسان است.

تاثیرات طولانی مدت این ژل، آن را جهت تجدید و جبران حجم از دست رفته گونه‌ها، چانه، تیغه بینی و پرکردن خطوط خنده، مطلوب و قابل قبول ساخته است. همچنین با تزریق این فیلر در لایه‌های زیرین پوست، چین و چروک‌‌های عمیق و شدید صورت، صاف و یکدست و پر می‌شود. مدت زمان ماندگاری فیلر هایومکس اکسترا دیپ بین ۱۲ تا ۱۸ ماه خواهد بود.

4. فیلر هایومکس کانتور (Hyamax Contour)

فیلر-هایومکس

فیلر هایومکس کانتور برای شکل دهی در حجم، درست کردن خطوط صورت، گسترش حجم گونه‌ها، چانه، ترمیم و تغییر کانتور بینی طراحی شده و بدین منظور به کار برده می‌شود. این فیلر همچنین برای جبران کاهش حجم به هنگام پیری پوست مورد استفاده قرار میگیرد. توصیه می‌شود که پس از انجام عمل، محل تزریق به مدت ۱۰دقیقه خنک نگه داشته شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

اندازه سوزن توصیه شده برای هایومکس کانتور ۲۳گرم و مدت زمان مورد انتظار برای اثرگزاری فیلر هایومکس Contour بین ۱۳ تا ۱۶ ماه خواهد بود.

5. فیلر هایومکس پیور (Hyamax Pure)

فیلر-هایومکس

فیلر هایومکس پیور یک ژل اسید هیالورونیک شفاف غیرحیوانی و تجزیه پذیر با کوچکترین ذرات می‌باشد. بهتر است فیلر هایومکس Pure به منظور پرکردن نواقص سطحی در درم مثل خطوط ریز، چین و چروک‌های پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، خطوط ماریونت و خطوط دور دهان استفاده شود. خانواده هایومکس از اسید هیالورونیک فوق بسیار صاف بیفازیک (Biphasic Hyaluronic Acid Gel) استفاده میکند. تزریق فیلر هایومکس پیور بسیار آسان بوده و پس از گذشت حدود ۶ ماه، بدون هیچ گونه عوارض جانبی مضر، به شکل طبیعی تجزیه و دفع میگردد.

درباره شرکت هایومکس (HYAMAX)

شرکت هایومکس در کشور چین قرار گرفته و تحت لیسانس مراکز علمی معتبر Teoxane جنوا در کشور سوئیس فعالیت می‌کند. تمرکز هایومکس در تولید انواع مرطوب کننده، ضد چروک و ترمیم کننده پوستی بوده و راه حل‌هایی را برای انواع روش‌های درمانی ارائه میدهد. محصولات شرکت هایومکس به پوست شما کمک می‌کند تا زاویه دار، براق، درخشان و جوان شود.

ژل هایومکس یک پرکننده هیالورونیک اسیدی است که فناوری آن توسط پژوهشگرانی از کشورهای مختلف ساخته شده و پیشرفت داشته است. ژل هایومکس دارای لیبل سوئیس و تولید کشور چین می‌باشد. این فیلر یک ژل هیالورونیک اسید قدیمی در میان متخصصان حوزه زیبایی و پوستی محسوب می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تزریق فیلر Hyamax نتایجی را ارائه می‌دهد که بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. تاثیرات مرطوب کننده ژل هایومکس، به شما در بازیابی انعطاف پذیری، کشش و رنگ طبیعی پوست کمک خواهد کرد.

تزریق ژل Hyamax یک درمان غیرجراحی است که به شکل کلی در یک جلسه و در کمتر از 60دقیقه و با حداقل از کار افتادگی انجام می‌گیرد.

این روش درمانی قابل برگشت است. یعنی اگر نتایج را دوست نداشته باشید، می‌توانید به ظاهر قبلی خودتان بازگردید. فیلرهای حاوی ژل هیالورونیک اسید همگی قابل تجزیه هستند، و این به این معنی است که ژل با گذشت زمان از بین می‌رود و بدون آنکه متوجه شوید از بدن شما محو و ناپدید می‌شود.

فیلر-هایومکس

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلر هایومکس و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 136

دیدگاهتان را بنویسید