سانترال-لب

سانترال لب یا عمل جراحی لیفت لب

سانترال لب یا عمل جراحی لیفت لب

سانترال-لب

لب‌ یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عضو زیبایی صورت است که با افزایش سن، تغییراتی مثل افتادگی، افزایش فاصله تا بینی و کاهش زاویه بین لب‌ها در صورت ظاهر می‌شود.

لیفت مرکزی لب یا همان سانترال لب، یک روند ساده جراحی سرپایی جهت بالا کشیدن لب‌ها جهت جوانسازی لب‌های بالایی است. این روش برخلاف فیلرهای لب، روشی دائمی است.

لیفتینگ لب، به‌منظور کاهش فاصله لب بالا از بینی و افزایش وسعت ناحیه قرمز رنگ لب که در حالت طبیعی بسیار نازک است، قابل اجرا می‌باشد.

سانترال لب چیست؟

سانترال لب یا همان لیفت لب یک متد جراحی زیبایی صورت است که هدف آن کاهش فاصله بین کلوملا یا پایه بینی، و مرز خط بالای لب می‌باشد. این فاصله با زیادتر شدن سن بیشتر می‌شود، حتی گاها ممکن است در افراد جوان به‌شکل مادرزادی زیاد باشد.

کاهش ارتفاع فیتروم یا ارتفاع عمودی لب بالایی، می‌تواند منجربه نسبت متعادل‌تری در قسمت آناتومیک بین قاعده بینی و چانه شود و به‌طور کلی می‌تواند زیبایی چهره را افزایش دهد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

همچنین سبب برجسته‌تر شدن و پرتر شدن لب‌ها می‌شود. این یک روش خوب برای کسانی است که می‌خواهند به‌جای حجم دادن به لب‌های خود، ارتفاع لب خود را افزایش دهند.

مزایای جراحی سانترال لب

جراحی سانترال لب، درصورت اجرای صحیح، دارای مزایای بسیاری است. با افزایش سن، تحت تاثیر تاثیر نیروی جاذبه، قسمت‌هایی از صورت کشیده شده و طول آن‌ها بیشتر می‌شود. که یکی از این قسمت‌ها، لب است.

این امر معمولا سبب می‌شود تا بخش قرمز رنگ لب‌ها به سمت داخل کشیده شده و شکل ظاهری نازکی را در لب‌ها ایجاد کند. به‌علاوه، لب بالا به سمت داخل کشیده شده و دندان‌های بالا را پوشش میدهد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

چنین چیزی باعث پیرتر نشان داده شدن دهان خواهد شد. با عمل سانترال لب، این تغییرات به کنترل در آورده شده و بخش میانی صورت هم بالا کشیده شده و شکل ظاهری جوان‌تری را به خود میگیرد.

نشان داده شدن بیشتر بخش قرمز رنگ لب‌ها، باعث برجسته‌تر دیده شدن آن‌ها شده و تاثیر مثبتی را بر روی چهره فرد برجای میگذارد.

تکنیک‌های مورد استفاده در عمل سانترال لب

روش‌های مختلفی در طی دهه‌های اخیر، جهت لیفت لب مورد استفاده قرار گرفته است. تکنیک اصلی، بالا کشیدن لب از طریق برداشتن بخشی از پوستی است که درست در بالای لب قرار گرفته است و فاصله میان لب بالا و بینی را تشکیل میدهد.

تکنیک برداشتن بخشی از پوست بین لب بالا و بینی را میتوان درعرض بخش مرکزی لب (cupids bow) و یا در گوشه‌های لب، بسته به تغییرات موردنیاز در روند لیفت لب، انجام داد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

در تکنیک‌های مدرن‌تر، درست زیر بینی برش داده می‌شود. هدف از این‌کار، پیشگیری از برجای ماندن جای زخم یا اسکار می‌باشد. نوار کوچکی از پوست در این بخش برداشته می‌شود و سپس بخیه‌ها با دقت بسته میشوند.

لیفت لب مادیفاید (modified) از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های تا به حال بوده و توسط آن بخش قرمز رنگ بیشتری از لب نمایان می‌شود و نتیجه به‌دست آمده از آن ماندگارتر و طبیعی‌تر می‌باشد.

سانترال-لب

کاندیدای مناسب برای جراحی سانترال لب

لیفت لب یا همان سانترال لب می‌تواند گزینه خوبی برای افراد مسنی باشد که میخواهند فاصله ی بین لب و بینی یا همان فیتروم را کاهش دهند.

با زیاد شدن سن و سال، این فاصله عموما افزایش یافته و می‌تواند لب‌ها را نازک‌تر نشان بدهد. همچنین برای افرادی‌که به‌شکل مادرزادی فاصله‌ی بین لب و بینی آن‌ها زیاد است، مناسب می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

افراد جوان‌تری هم که ظاهر مورد نظرشان را که ازطریق تزریق فیلر به لب می‌خواهند به دست نیاورده‌اند، یا اگر فیلرها، لب‌هایشان را به‌شکل غیرطبیعی حجیم و یا اردک مانند درآورده، ممکن است لیفت لب را انتخاب کنند.

جراحی سانترال لب، یک راه‌حل دائمی است، درنتیجه می‌تواند برای افرادی که از فیلرهای لب‌های لب خسته شده اند، مفید باشد.

ویژگی‌های فردی و اندازه‌گیری‌های صورت همراه با ظاهری که بیمار مد نظر دارد، میزان لیفت مورد نیاز را تعیین می‌کند.

اگر یکی از موارد زیر در شما وجود داشته باشد، شما کاندیدای مناسبی برای این فرایند نیستید:

  • فاصله زیادی مابین پایه بینی و بالای لب خود ندارید (چیزی در حدود 1.5 سانتی‌متر)
  • شما سیگاری هستید و نمیخواهید و یا نمیتوانید برای دوره بهبودی پس از جراحی که حدود 2 تا 4 هفته است، آن را ترک کنید.
  • چنانچه دیابت یا هر نوع بیماری دیگری که بر توانایی لخته شدن خون شما تأثیر بگذارد، و یا اگر تبخال درون دهان دارید، بهتر است که با پزشک جراح خود مشورت کنید.

اقدامات پیش از جراحی سانترال لب

  • 6ساعت پیش از جراحی سانترال لب از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.
  • امکان دارد پزشک از شما بخواهد که سیگار را در هفته‌های قبل و بعد از عمل ترک کنید، چون استعمال سیگار می‌تواند بر بیهوشی تأثیر بگذارد و روال بهبودی را کند کند.
  • از 48ساعت پیش از عمل، از مصرف الکل که می‌تواند در بیهوشی اختلال ایجاد کند، خودداری کنید.
  • تا 2هفته قبل از عمل، از مصرف آسپرین و داروهای رقیق کننده‌ی خون و ویتامین E و امگا3 خودداری کنید.
  • آزمایشات و مشاوره‌های لازم را به‌شکل کامل و به‌موقع انجام دهید و نتیجه را به پزشک خود گزارش کنید.

مراقبت‌های پس از عمل سانترال لب

در چند روز نخست بعد از عمل، ناحیه لب و گونه متورم خواهد شد. درد و تورم می‌تواند کم تا متوسط ​​باشد و عموما درد با مسکن‌های ساده کنترل خواهد شد. بیماران به‌ندرت به مسکن‌های قوی‌تری نیاز پیدا خواهند کرد.

  • 24ساعت پس از عمل سانترال لب، استراحت کامل داشته باشید.
  • در هفته‌‌های نخست پس از عمل از ورزش شدید و سیگار کشیدن خودداری کنید.
  • از خوابیدن روی صورت یا باز کردن بیش از حد دهان خود اجتناب کنید.
  • با دقت مسواک بزنید و از مسواک نرم و کوچک استفاده کنید.
  • لب‌های خود را همواره مرطوب نگه‌دارید.
  • برش‌ها را باتوجه به توصیه‌های پزشک تمیز کنید.

عوارض سانترال لب

عارضه اصلی پس از لیفتینگ لب، جای زخم قابل توجه است. که جای نگرانی وجود ندارد و به تدریج محو می‌شود.

عوارض دیگری نیز ممکن است رخ دهد، چنانچه که این جراحی را نزد متخصص جراحی پلاستیک انجام ندهید و یا مراقبت‌های پیش و پس از عمل را رعایت نکنید. این عوارض شامل موارد زیر میشوند:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215
  • ماندگاری جای زخم
  • بهبود کم و خفیف زخم یا اسکار
  • از دست دادن خون در طول جراحی یا پس از آن
  • آسیب عصبی
  • واکنش‌های آلرژیک به بیهوشی
  • عفونت جای زخم
  • عدم تقارن

سانترال-لب

اگرچه سانترال لب یک روش سریع است که همراه با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، اما اگر جراح شما به‌خوبی آموزش ندیده باشد و یا اصلا متخصص این‌کار نباشد، می‌تواند بسیار خطرناک هم باشد.

هزینه عمل سانترال لب

از آنجا که لیفت لب یک عمل زیبایی انتخابی است، تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرد. هزینه‌ی سانترال لب، بسته به اینکه کدام پزشک این عمل را انجام بدهد و اینکه محل زندگی شما کجا باشد، متفاوت است.

همچنین اگر بخواهید همراه با سایر عمل‌های زیبایی صورت مثل لیفت صورت انجام بشود، هزینه متفاوت خواهد بود.

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید