فیلر-بیوس

فیلر بیوس و انواع ژل بیوس (Beauvous)

فیلر بیوس و انواع ژل بیوس (Beauvous)

ژل-بیوس

فیلر یا ژل بیوس، یک پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید با منشا غیرحیوانی ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد. نتایج حاصل از تزریق این ژل کاملا طبیعی بوده و عموما عوارضی به دنبال ندارد. این فیلر طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و کیفت و ایمنی بسیار بالایی داشته و همچنین دارای گواهینامه CE می‌باشد. بنابراین شما میتوانید با خیالی آسوده از این ژل استفاده کنید و نتایج بی‌نظیر آن را مشاهده کنید. برند بیوس یا بیووس (Beauvous) یکی از معتبرترین برندهای تولید فیلر در کره جنوبی و کشورهای آسیایی می‌باشد.

انواع فیلر بیوس

این فیلر دارای 4 مدل مختلف می‌باشد که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه فردی هستند و در زیر به توضیح مفصل هر یک از این فیلرها خواهیک پرداخت:

1. فیلر بیوس دیپ (Deep)

فیلر-بیوس

همراه با زیادتر شدن سن و سال و انجام یکسری از عادات اشتباه در زندگی، میزان چربی در زیر پوست کاهش پیدا خواهد کرد و همین موضوع سبب شده که عضلات و ماهیچه‌های صورت به سطح پوست نزدیک‌تر شود و بنابراین چین و چروک‌ها و خطوط آزار دهنده بر روی پوست ظاهر بشوند. همچنین بسیاری از افراد هم هستند که به شکل مادرزادی حجم صورتشان کم است. تزریق فیلر بیوس دیپ یکی از بهترین تکنیک‌ها به منظور حجم دهی به لب‌ها و بهبود چین و چروک در نواحی مختلف صورت می‌باشد.

ویژگی‌های فیلر بیوس دیپ

ژل بیوس مدل دیپ، یک نوع فیلر بر پایه هیالورونیک اسید غیرحیوانی بوده که در کشور کره تولید می‌شود و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی می‌باشد. این محصول در بسته بندی 1 سی سی عرضه شده و دارای جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد و فرمولاسیون آن طوری طراحی شده که تجزیه فیلر درون پوست تا ماه‌ها زمان می‌برد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بدین ترتیب، ماندگاری فیلر بیوس دیپ نسبت به سایر محصولات مشابه، بیشتر است. این فیلر بافت بسیار نرمی دارد و می‌توانید به آسانی آن را در بخش‌های مختلف صورت، بجز زیرچشم تزریق کنید و به حجم دلخواه خود دست پیدا کنید.

هیالورونیک اسید استفاده شده در تولید این محصول، منشا غیرحیوانی داشته و هیچگونه مواد شیمیایی مضری برای بدن ندارد. به همین دلیل، نه تنها عارضه‌ای برای بیماران به دنبال ندارد، بلکه نتایج حاصل از تزریق آن هم کاملا طبیعی می‌باشد.

کاربردهای فیلر بیوس دیپ

همانگونه که گفته شد، فیلر بیوس دیپ جزو فیلرهای هیالورونیک اسید می‌باشد که توانایی حجم دهی متوسطی را به همراه دارد. به همین علت، می‌شود از آن به منظور بهبود چین و چروک‌های پوست، حجم دهی به لب‌ها، رفع خطوط لبخند، پیشانی و… استفاده نمود. هیالورونیک اسید موجود در آن، به شکل طبیعی در بدن انسان وجود دارد که وظیفه اصلی آن، حفظ رطوبت و ساختار پوست می‌باشد. به همین خاطر، تزریق آن تو رفتگی‌های صورت را پر می‌کند و رطوبت قابل توجهی را به پوست اضافه می‌نماید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

همچنین این محصول در تحریک سنتزهای کلاژن ساز پوست نیز می‌تواند موثر واقع شود و موجب افزایش تولید کلاژن در سطح پوست خواهد شد. درنتیجه پوست متقاضی روشن‌تر از پیش خواهد شد و بروز علائم پیری زودرس هم به تعویق خواهد افتاد. در زیر به کاربردهای این محصول، به شکل خلاصه اشاره خواهیم کرد:

  • حجم دهی به لب‌ها
  • افزایش آبرسانی پوست
  • پیشگیری از بروز علائم پیری
  • بهبود چین چروک‌های پوستی
  • رفع خطوط مختلف بر روی صورت

2. فیلر بیوس سافت (Soft)

فیلر-بیوس

پیدایش چین و چروک‌ها و همینطور خطوط اذیت کننده در بخش‌های مختلف پوست و صورت، برای هر فردی ناراحت کننده است و متاسفانه راه خاصی به منظور پیشگیری از بروز آن وجود ندارد. ولی از طرفی دیگر، تکنیک‌های بسیار زیادی برای بهبود این مشکل مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از بهترین این روش‌ها، تزریق ژل بیوس سافت است. این ژل کره‌ای، با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، می‌تواند این مشکلات پوستی را از میان ببرد و نتایج کاملا طبیعی و شگفت انگیزی را برای فرد به همراه داشته باشد.

ویژگی‌های فیلر بیوس سافت

فیلر بیوس سافت، نوعی پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید با منشا غیرحیوانی می‌باشد که با اضافه کردن حجم قابل توجهی به پوست، می‌تواند چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت را از میان ببرد. همانگونه که از نام این محصول پیداست، دارای بافت بسیار نرمی بوده و به همین خاطر از آن می‌شود در تمامی نواحی حساس صورت مثل زیر چشم، استفاده نمود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

فیلر سافت بیوس، هیالورونیک اسید با غلظت 20 میلی‌گرم در میلی‌لیتر داشته و فرمولاسیون آن به شکلی طراحی شده که بتواند ماندگاری بسیار بالایی به همراه داشته باشد. بر طبق تحقیقات صورت گرفته توسط مجموعه بیوس، ماندگاری این فیلر چیزی در حدود 12 ماه بوده و بروز نتایج در این مدت کاملا طبیعی خواهد بود.

کاربردهای فیلر بیوس سافت

این ژل بعد از تزریق درون پوست، مکانیزمی را به منظور حمل مواد ضروری و مغذی به سلول‌های پوست فراهم کرده و باتوجه به داشتن هیالورونیک اسید، میزان آبرسانی و رطوبت پوست را نیز می‌تواند افزایش بدهد. درنهایت یک لایه محافظتی را برای سلول‌های پوست ایجاد خواهد نمود تا دچار آسیب‌های دیگری نشود. بدین ترتیب بروز مجدد چین و چروک‌ها و یا علائم پیری پوست به عقب خواهد افتاد.

از این ژل می‌شود در تمامی نواحی پوست مثل زیر چشم، پیشانی، دور لب و… استفاده نمود و چین و چروک‌ها و خطوط صورت را از میان برد. کاربردهای این محصول را در زیر برای شما لیست نموده‌ایم:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • رفع خطوط اخم
  • رفع خطوط گلابلا
  • رفع خطوط پیشانی
  • رفع خطوط پنجه کلاغی
  • رفع چین و چروک‌های اطراف دهان
  • پیشگیری از بروز علائم پیری زودرس پوست و…

3. فیلر بیوس اولترا بوست (Ultra Boost)

فیلر-بیوس

یکی از بهترین تکنیک‌ها به منظور حجم دهی به بخش‌های مختلف صورت، به خصوص ناحیه فک و گونه، تزریق فیلرهایی مثل فیلر بیوس اولترا بوست می‌باشد. این محصول نیز با استفاده از هیالورونیک اسید با منشا غیرحیوانی تولید گردیده و دارای ویژگی‌های خاصی است که می‌تواند در جهت بهبود مشکلات پوستی مختلف و همچنین حجم‌دهی طبیعی به پوست صورت موثر واقع شود.

ویژگی‌های فیلر بیوس اولترا بوست

فیلر اولترا بوست بیوس، یکی دیگر از محصولات مجموعه کره‌ای بیوس می‌باشد که با استفاده از هیالورونیک اسید با منشا غیرحیوانی تولید گردیده است. فیلرهای مجموعه بیوس دارای فرمولاسیون خاصی بوده که می‌شود از آن‌ها به منظور حجم‌دهی به نواحی مختلف صورت استفاده نمود.

فیلر بیوس اولترا بوست یکی از فیلرهای 10 سی سی شرکت بیوس است که خواص حجم دهی بسیار بالایی به همراه دارد و می‌توان از آن به منظور حجم دهی به نواحی مختلف صورت مثل فک، گونه و… استفاده نمود. این فیلر با استفاده از روش‌های منحصربه‌فردی تولید گردیده که میزان درد حاصل از تزریق آن، بسیار کمتر از سایر نمونه‌های مشابه موجود درون بازار می‌باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

مواد به کار گرفته شده در فرمولاسیون این محصول، طوری طراحی شده‌اند که از تجزیه فیلر درون پوست جلوگیری خواهد نمود و به همین علت، نتایج حاصل از تزریق این فیلر تا مدت‌ها درون پوست باقی می‌ماند. هیالورونیک اسید به کار رفته در این فیلر، دارای منشا غیرحیوانی بوده و این موضوع سبب می‌گردد تا نه تنها نتایج حاصل از تزریق آن طبیعی باشد، بلکه هیچگونه عوارضی را هم به همراه نداشته باشد.

کاربردهای فیلر اولترا بوست

فیلر بیوس اولترا بوست، باتوجه به ترکیبات و خواص حجم‌دهی بالایی که به همراه دارد، یکی از بهترین محصولات به منظور فرم دهی و کانتورینگ صورت شناخته می‌شود. البته تنها کاربرد این محصول به حجم‌دهی ختم نمی‌شود، بلکه از آن می‌شود برای بهبود چین و چروک‌های عمیق پوستی هم استفاده نمود.

به علاوه، هیالورونیک اسید موجود در این فیلر که به شکل طبیعی هم در بدن انسان وجود دارد و وظیفه اصلی آن حفظ رطوبت و حجم پوست می‌باشد، سبب میگردد تا پس از تزریق این محصول، رطوب پوست به شکل قابل توجه‌ای افزایش پیدا کند و پوست شادابی و جوانی بی‌نظیری را به دست آورد. در زیر به اصلی‌ترین کاربردهای این محصول اشاره میکنیم:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • افزایش آبرسانی پوست
  • حجم دهی به فک و گونه
  • افزایش خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست
  • رفع چین و چروک‌ها و خطوط عمیق موجود روی صورت و…

4. فیلر بیوس سافت بوست (Soft Boost)

فیلر-بیوس

امروزه داشتن لب‌های کانتور شده و حجیم، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زیبایی است. بسیاری از افراد که به زیبایی چهره خودشان اهمیت زیادی می‌دهند، با استفاده از متدهای گوناگون، میخواهند که به چنین چیزی دست پیدا کنند. یکی از بهترین تکنیک‌ها در این حوزه، تزریق فیلرهای هیالورونیک اسیدی می‌باشد. این نوع ژلها در انواع مختلفی تولید می‌گردند، اما عموما کاربرد بیشترشان یکسان است. یکی از بهترین انواع ژل‌ها در این حوزه، فیلر بیوس سافت بوست است که در کشور کره تولید می‌شود و کیفیت و نتایج بی‌نظیری را به همراه خود دارد.

ویژگی‌های فیلر بیوس سافت بوست

ژل بیوس سافت بوست، یک فیلر 10 سی سی است که بر پایه هیالورونیک اسید با منشا غیرحیوانی تولید شده و مجموعه بیوس نیز به منظور تولید این محصول از ترکیباتی استفاده نموده که ماندگاری آن را بسیار افزایش داده است.

هیالورونیک اسید به کار رفته در تولید این محصول، یک ماده طبیعی بوده که در بدن تمامی انسان‌ها هم موجود است و وظیفه اصلی آن، حفظ ساختار پوست و رطوبت در لایه‌های عمیق پوستی می‌باشد. رفته رفته با گذشت زمان، ممکن است که این ماده در بدن کاهش پیدا کند و همین موضوع باعث کاهش حجم پوست و به دنبال آن، بروز چین و چروک‌های مختلف بر روی صورت بشود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

فیلر سافت بوست، خواص بی‌نظیری را به همراه دارد و می‌تواند به عنوان یک عامل حجم دهنده و کانتورینگ برای لب‌ها به کار برده شود. استفاده از ترکیبات با منشا غیرحیوانی در این فیلر، سبب شده که نتایج نهایی آن کاملا طبیعی باشد و بافت پوست زیبا و نرم باقی بماند.

این ژل، بافت بسیار نرم‌تری به نسبت فیلر مشابه خود یعنی اولترا بوست داشته و به همین خاطر، گزینه ایده آل‌تری برای لب‌ها و نواحی نرم‌تر پوست صورت شناخته می‌شود. البته گفتن این نکته هم ضروری است که این مدل فیلر در ناحیه زیرچشم نباید استفاده شود.

هیالورونیک اسید به کار رفته در این ژل، دارای غلظت 20 میلی‌گرم در میلی‌لیتر بوده و طبق ادعای شرکت بیوس، این محصول تا 12 ماه ماندگاری می‌تواند داشته باشد.

کاربردهای فیلر سافت بوست

همانگونه که گفته شد، ژل بیوس سافت بوست یک فیلر تولید شده بر پایه هیالورونیک اسید غیرحیوانی بوده که خاصیت حجم‌دهی به نسبت بالایی به همراه دارد. از این محصول می‌توان به منظور حجم‌دهی به لب‌ها استفاده نمود و به هر میزان دلخواه، لب‌ها را کانتور نمود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

البته تنها کاربرد این ژل در حجم‌دهی به لب‌ها نمیباشد و می‌توان از آن به منظور بهبود چین و چروک‌ها و خطوط اذیت کننده بخش‌های مختلف صورت مثل خط لبخند، خطوط پیشانی، چین و چروک‌های گونه و… استفاده نمود.

همچنین ناگفته نماند که به دلیل دارا بودن هیالورونیک اسید، این فیلر می‌تواند به شکل غیرمستقیم برای رطوبت رسانی به پوست هم موثر باشد و ساختار پوست افراد را شاداب‌تر، نرم‌تر و زیباتر نماید.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلر بیوس و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 125

دیدگاهتان را بنویسید