راز-زیبایی-مو

راز زیبایی مو و راه‌‌های رسیدن به راز زیبایی مو چیست؟

راز زیبایی مو و راه‌‌های رسیدن به راز زیبایی مو چیست؟

راز-زیبایی-مو

داشتن موی جذاب و زیبا چه در میان بانوان و چه در میان آقایان، از اهمیت بسیار بالایی برای داشتن اعتماد به نفس هرچه بیشتر برخوردار است. موی درخشان و درعین حال سالم، زیبایی را در فرد دوچندان خواهد کرد. نکته بسیار مهمی که برای رسیدن به این منظور مطرح است، رسیدگی و نگهداری از موها به شیوه‌ای هرچه بهتر و بیشتر می‌باشد.

داشتن موهایی سالم، بلند و براق رویای مشترک همه به خصوص بانوان است. به گونه‌ای که در بین بسیاری از افراد به یک آرزو تبدیل شده است. قرار گرفتن در معرض آلودگی‌ها، آفتاب، گرد و غبار و خاک موجب می‌گردد که رسیدن به این رویا گاهی دست نیافتنی شود.

اگرچه نگهداری درست و مراقبت از موها برای داشتن موهایی پرپشت بسیار نکته مهمی است، اما گاهی نیز برای دستیابی به موهای بیشتر و بهتر باید دست به دامان پزشکان و متخصصان پوست و مو شد تا بشود به این مهم رسید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

مرکز راز زیبایی در این مقاله به شکل اختصاصی راه‌های رسیدن به موی جذاب و رسیدن به راز زیبایی مو را مورد بررسی قرار خواهد داد.

راز زیبایی مو با استفاده از فیلر مو

فیلر-مو

فیلر مو ژلی است که توسط سوزن‌‌های بسیار ریز به زیر پوست سر تزریق می‌شوند. پس از اینکار مواد سازنده آن آزاد شده و از مرگ سلولی پیشگیری می‌نمایند و با این روش ریزش غیرطبیعی مو را متوقف می‌سازند و شادابی و سلامت بیشتر موها را به ارمغان خواهند آورد. همچنین با احیای سلول‌‌های پوست سر، گردش خون را در آن ناحیه افزایش داده و رشد مو را سریعتر می‌کنند که نتیجه آن پس از مدت حدود 2 هفته قابل مشاهده می‌باشد.

فیلر یا ژل مو در ترکیبات خود مواد معدنی، ویتامین‌‌ها و آنزیم‌های مختلفی دارد که موجب تقویت فولیکول‌های مو خواهند شد. درنتیجه به رشد سریعتر موهای سر کمک خواهند نمود. به طور کلی اگر جزو آن دسته از افرادی می‌باشید که تار موی شکننده و ضعیف دارید، فیلر مو از بهترین راهکارهای تقویت مو برای شما محسوب می‌شود.

استفاده از فیلر مو یک راز زیبایی مو است.

راز زیبایی مو با کمک مزوتراپی مو

مزو-مو

مزو مو یا همان مزوتراپی مو، یکی از روش‌های بسیار محبوب برای کنترل و درمان مشکل ریزش مو شناخته می‌شود. مزو مو یکی از انواع مزوتراپی است که موجب تحریک رشد موها شده و ریزش مو را متوقف می‌کند.

مزو مو به منظور تقویت رشد موها بر پایه‌ی تزریق فاکتورهای رشد و ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، دارو، عصاره‌ی گیاهی و هورمون انجام می‌شود که نوع مواد تزریقی به بیمار، به وضعیت ریزش مو و تشخیص دکتر مزوتراپی بستگی دارد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

به بیانی دیگر، مزو مو یک راه درمانی است که با تزریق در قسمت میانی پوست سر انجام می‌گیرد. در مزو مو همه‌ی ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و… با سوزن‌هایی بسیار ریز و نازک به سر تزریق می‌شوند.

این تکنیک، یک متد اضافی جهت درمان و کنترل ریزش مو می‌باشد. این تزریق عموما در دوز کم انجام می‌شود تا نتیجه‌ی مورد انتظار، به خوبی انجام گیرد.

از آنجا که مواد مزوتراپی در دوزهای پایین و کم به ریشه‌ی مو تزریق می‌شوند، هیچ‌گونه خطری بیمار را تهدید نمی‌کند و نتیجه‌ی عمل به‌سرعت قابل مشاهده می‌باشد.

مزو مو یکی از روش‌های شناخته شده و کاربردی بالینی است و اگر چنانچه با ترموتراپی مو و ماساژ مخصوص سر همراه بشود، نتیجه‌ی بسیار بهتری نمایان می‌شود.

هدف اصلی از مزو مو، رساندن مواد مغذی به سلول‌های پوستی و فولیکول‌های مو می‌باشد تا آنها مجددا احیا و تقویت شوند و موهای آسیب دیده رشد خود را از سر بگیرند.

استفاده از مزو مو یک راز زیبایی مو است.

راز زیبایی مو با عمل کاشت مو

کاشت-مو-ابرو-ریش-سیبیل

به یکی از تکنیک‌های جراحی که با برداشتن فولیکول‌های مو از یک قسمت بدن به قسمتی دیگر انجام می‌شود، کاشت مو میگویند. بطورکلی ناحیه‌ای که مو از آن برداشته می‌شود به‌عنوان اهدا‌کننده و ناحیه‌ای که مو را دریافت می‌کند به‌عنوان محل دریافت‌کننده شناخته می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

عموما روش کاشت به‌منظور درمان طاسی و کچلی در مردان مورد استفاده قرار میگیرد. بطور کلی در این روش، فولیکول‌های مو که از لحاظ ژنتیکی در برابر طاسی از مقاومت مناسبی برخوردارند مانند قسمت پشت سر به پوست سر دریافت‌کننده پیوند داده می‌شوند.

روش کاشت برای ترمیم موی سر، مژه‌، ابرو‌، ریش، سیبیل، مو‌های سینه، مو‌های ناحیه تناسلی و همچنین برای پر کردن و از بین بردن جا‌های زخم ناشی از حوادث یا جراحی‌هایی مانند لیفت صورت و کاشت موی قبلی استفاده می‌شود.

عمل کاشت مو روشی است که در آن پزشک متخصص مو و یا جراح پلاستیک یا پوست، مو‌های قسمت‌هایی از پوست سر را به ناحیه طاس سر انتقال می‌دهد. درواقع جراح با استفاده از مو‌های قسمت‌هایی از سر مانند پشت یا کنار سر به‌علت داشتن فولیکول‌های مقاوم در برابر طاسی و انتقال به قسمت جلو یا بالای سر، کاشت مو طبیعی را انجام می‌دهد.
اغلب انجام کاشت مو در مردان دارای طاسی و یا زنان با مو‌های نازک و کسانی که در اثر سوختگی یا آسیب دیدگی دچار ریزش مو شده‌اند، کاربرد دارد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

داشتن موی جذاب راز زیبایی است.

راز زیبایی مو با عمل کاشت ابرو

کاشت-ابرو

ابرو‌هایتان یکی از مواردی هستند که در کادربندی صورت و زیباتر دیده شدن شما نقش بسزایی دارند. ابرو‌ها بر اساس ژنتیک می‌توانند ظاهری پرپشت داشته باشند. اما برخی افراد هم هستند که مو‌های نازک و کمی در بالای چشم‌هایشان وجود دارد. که افراد جهت پر کردن قسمت‌های خالی از انواع محصولات آرایشی استفاده می‌کنند.

علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در افراد، ابروها نقش محافظت از چشمان را در برابر رطوبت و عرق نیز برعهده دارند. ریزش در ابرو‌ها می‌تواند وابسته به عوامل بسیاری مانند استفاده از دارو‌های خاص، استفاده از برخی ویتامین‌ها و یا جراحت و جراحی باشد.

کاشت مو بر روی ابرو یکی از مدل‌های جراحی زیبایی پیوند مو یا همان کاشت مو است که در این روش جراح، موی پیوندی را همراه با ریشه فولیکول گرفته و به قسمت دریافت‌کننده که همان ابرو است منتقل می‌کند. این بانک مو معمولاً از ناحیه پشت گردن یا اطراف گوش فرد گرفته شده و پیوند‌ زده می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

عمل کاشت ابرو یک راز زیبایی مو است.

راز زیبایی مو با عمل کاشت ریش و سیبیل

کاشت-سیبیل

ریش در بین مردان می‌تواند نماد مردانگی و خوش تیپ بودن به حساب بیاید. در برخی از مردان با توجه به عوامل ژنتیکی، ریش پرپشت و مناسبی وجود ندارد. کاشت مو بر روی صورت، روشی نوین است که ترمیم ریش با کمک پیوند از موی سر را برای افراد فراهم نموده است.

ترمیم موی صورت علاوه بر پر نمودن نواحی دارای مو‌های نازک و کم، می‌تواند به‌منظور پوشاندن نواحی زخمی یا سوختگی با هدف بازسازی و ایجاد ظاهری زیبا در مردان انجام شود.

در روش کاشت ریش و سیبیل و ترمیم آن، ممکن است مو‌های سر برای صورت افراد مناسب نباشد. همچنین این احتمال وجود دارد که ظاهری غیرطبیعی را برای فرد ایجاد نماید.

برای همین منظور می‌توان از مو‌های سایر بخش‌های بدن، مثل زیرچانه و قسمت بالایی گردن که همان ناحیه پنهان است، به‌عنوان ناحیه اهدا‌کننده استفاده نمود. در کاشت مو بر روی صورت غالبا از مو‌های تک‌مویی استفاده می‌کنند.

داشتن ریش و سیبیل پرپشت و جذاب در آقایان یک راز زیبایی مو است.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راز زیبایی مو و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

راز-زیبایی-مو

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید