بوتاکس-نابوتا

بوتاکس نابوتا (Nabota)

بوتاکس نابوتا (Nabota)

بوتاکس-نابوتا

باتوجه به افزایش نیاز مردم به داشتن زیبایی بیشتر و درنتیجه افزایش میزان اعتماد به نفس، امروزه ترفندهای گوناگونی برای جوانسازی پوست و صورت به وجود آمده است. یکی از این دسته ترفندها، تزریق بوتاکس می‌باشد که چندین سال است طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

به شکل کلی بوتاکس یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های جوانسازی پوست صورت، به خصوص در نواحی پیشانی و دور چشم است که در سراسر دنیا ازجمله آمریکا و اروپا و خاورمیانه مورد استفاده قرار میگیرد. تزریق بوتاکس در زیر پوست سبب ایجاد ظاهری جوان‌تر برای شما خواهد شد.

در دنیای نوین امروز که همه به نوعی به دنبال زیباسازی و جوان‌تر کردن خودشان هستند، بوتاکس جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است. کارکرد بوتاکس به این شکل است که با تزریق مقداری سم بوتولینوم که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم به فلج سازی موقت عضلات نواحی مورد نظر میپردازد. با کاهش انقباض عضلات پایین‌تر، امکان صاف‌تر جلوه دادن ظاهر پوست صورت برای فرد فراهم می‌گردد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بوتاکس نابوتا چیست؟

بوتاکس-نابوتا

بوتاکس نابوتا نوعی روش زیبایی و درمانی می‌باشد که به منظور کاهش چین و چروک و خطوط صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول نیز همانند سایر بوتاکس ها از سمی به نام بوتولینوم توکسین A تشکیل گردیده است که با تزریق کردن آن به عضلات صورت، آنها را ضعیف و مسدود کرده و درنتیجه چین و چروک‌‌های صورت را کاهش خواهد داد. به علت وجود سم در این محصول باید به این نکته توجه داشت که تعداد دفعات استفاده از محصول و دوز آن نباید بیشتر از حد تعیین شده توسط پزشک باشد.

نابوتا نامی تجاری برای بوتاکس است که از بوتولینوم تایپ A تولید می‌گردد. بوتولینوم تایپ A سمی است که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم استخراج شده و به منظور بهبود برخی بیماری‌های عضلانی و همچنین پیشگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بوتاکس نابوتا توسط شرکت داروسازی داتون (Daewoong Pharmaceutical Co. Ltd) در کشور کره جنوبی تولید می‌شود و به شکل ژل بوتاکس عرضه می‌گردد. این محصول به لحاظ شیمیایی مشابه با سایر محصولات بوتولینوم تایپ A بوده و به منظور رفع خطوط چشم، خطوط جمجمه، رعشه، ریزش براون و برخی بیماری‌های عضلانی استفاده می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

نابوتا با تزریق به ناحیه خاص پوست، عضلات را آرام نموده و خطوط جشم و صورت را بهبود خواهد بخشید. همچنین، این بوتاکس می‌تواند به عنوان روشی درمانی به منظور بهبود برخی بیماری‌های عضلانی مثل رعشه چشم، سر، گردن و لب مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع بوتاکس نابوتا چیست؟

بوتاکس-نابوتا

بوتاکس نابوتا در حال حاضر در 2 مدل متفاوت عرضه شده و به فروش می‌رسد:

  1. بوتاکس نابوتا کومپانیون (Nabota Companion): این نوع بوتاکس حاوی پروتئین بوتولینوم تیپ A با خلوص بالا بوده که به شکل پودری به فروش می‌رسد. این محصول به منظور استفاده و تزریق در کلینیک‌های زیبایی و درمانی تولید می‌گردد.
  2. بوتاکس نابوتا (Nabota): این نوع بوتاکس نیز حاوی پروتئین بوتولینوم تیپ A با خلوص بالا می‌باشد، اما به منظور تزریق درمانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بوتاکس نابوتا در 4 یونیت 50، 100، 150 و 200 میلی گرمی عرضه می‌گردد.

مزایای استفاده از بوتاکس نابوتا چیست؟

بوتاکس نابوتا مزایای بسیاری به همراه خود دارد. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش چین و چروک صورت: نابوتا عموما به منظور کاهش چین و چروک‌‌های عمیق، خطوط چشم و خطوط پیشانی استفاده می‌گردد.
  • تزریق سریع و آسان: این روش به شکل معمول فقط چند دقیقه به طول خواهد انجامید و هیچ نیازی به زمان بازیابی نخواهد داشت.
  • نتایج طولانی مدت: تاثیرات بوتاکس نابوتا عموما تا چند ماه دوام خواهد داشت که می‌توان برای حفظ نتایج، درمان را تکرار نمود.

بوتاکس-نابوتا

معایب استفاده از بوتاکس نابوتا چیست؟

با این همه، نابوتا معایبی نیز به همراه خود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • امکان دارد عوارض جانبی داشته باشد: برخی از عوارض جانبی مثل سردرد، قرمزی، تورم و خارش در ناحیه تزریق شده، احتمال وقوع دارد.
  • نتایج غیر قابل پیش بینی: این امکان وجود دارد که برخی از افراد به شکل متفاوتی به تزریق پاسخ بدهند و نتایج عمل قابل پیش بینی نباشد.
  • هزینه: به شکل کلی بوتاکس روشی هزینه بر می‌باشد و امکان دارد هزینه‌‌های مکرری به منظور حفظ نتایج نیاز باشد.

استفاده از نابوتا نیازمند اقدامات و مراقبت‌هایی در پیش و پس از استفاده خود خواهد بود. این اقدامات شامل عملکرد درست رژیم غذایی، پیشگیری از مصرف داروهای خاص و همچنین اجتناب از تماس مستقیم با نور خورشید می‌باشد که در زیر بیشتر به توضیح این مراقبت‌‌ها پرداخته ایم.

اقدامات پیش از تزریق بوتاکس نابوتا چیست؟

پیش از استفاده از بوتاکس نابوتا، بهتر است با پزشکی متخصص مشورت داشته باشید تا بتوانید روش درمانی مناسبی را برای خود برگزینید. پزشک امکان دارد پیش از تزریق بوتاکس، شما را از مصرف داروهای خاصی منع کند. همچنین پیش از تزریق، پزشک شاید رژیم غذایی خاصی را برای شما مشخص کند که باید آن را انجام دهید، زیراکه بعضی از مواد غذایی مثل سیر، زنجبیل و تخمه آفتابگردان امکان دارد تاثیرات بدی به دنبال خود داشته باشند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

مراقبت‌‌های پس از استفاده از بوتاکس نابوتا چیست؟

بوتاکس-نابوتا

پس از تزریق بوتاکس نابوتا، امکان دارد پزشک شما را به عدم لمس ناحیه تزریقی، پیشگیری از ورزش شدید و اجتناب از تماس مستقیم با نور آفتاب توصیه کند. در صورت بروز عوارض جانبی مثل سردرد شدید و تورم یا قرمزی غیرطبیعی، فورا به پزشک خود اطلاع بدهید.

باتوجه به آنکه هر فرد امکان دارد به شکل متفاوتی به تزریق Botox Nabota پاسخ بدهد، این نکته بسیار مهم است که با پزشک خود در مورد نتایج و عوارض احتمالی جانبی صحبت داشته باشید. همچنین، هزینه‌‌های مربوط به درمان را هم در نظر بگیرید و تمامی اطلاعات لازم را از پزشک خود در مورد هزینه‌‌های مکرر به منظور حفظ نتایج به دست بیاورید.

کاندیدای نامناسب تزریق بوتاکس نابوتا چه کسانی هستند؟

به شکل کلی افرادی که دارای شرایط زیر باشند برای تزریق بوتاکس نابوتا مناسب نیستند:

  • کسانی که به مواد تشکیل دهنده محصول حساسیت داشته باشند
  • بیمارانی که به اختلال شدید تنفسی مبتلا باشند
  • بانوانی که باردار و یا شیرده باشند
  • بیماران که به عفونت‌‌های حاد دستگاه ادرار دچار باشند

نگهداری از بوتاکس نابوتا به چه شکل است؟

نابوتا در حالت باز نشده می‌بایست درون یخچال با دمای بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری شود. داروی محلول را می‌توان به مدت 24 ساعت در یخچال با دمای ذکر شده نگهداری نمود. تمام ویال ها، ازجمله ویال‌هایی که تاریخ انقضا آنها گذشته باشند، باید به عنوان زباله‌‌های پزشکی دور انداخته شوند. در صورت نیاز به غیرفعالسازی سم، توصیه می‌گردد از هیپوکلریت رقیق شده 0.5 یا 1٪ پیش از دفع در زباله‌‌های پزشکی استفاده شود.

بوتاکس-نابوتا

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق بوتاکس نابوتا و قیمت آن و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 1

دیدگاهتان را بنویسید