زیبایی-بازو

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی

زیبایی-بازو

هنگامی که بیماران از سایز و اندازه بازوهای خود ناراحت و ناراضی هستند، عموما دو موضوع را بیان می‌کنند، اول این‌که پوست و چربی اضافی بازویشان بدحالت و آویزان است و دیگر این‌که بازویشان بسیار بزرگ است.

خیلی از بانوان اظهار دارند که پوشیدن بلوزهای بدون آستین در جمع برایشان بسیار ناراحت کننده بوده و پیدا کردن لباسی مناسب به علت بزرگ بودن بازوهایشان سخت است. به همین علت معمولا آن‌ها مجبورند لباسی بزرگ‌تر از سایز خود بخرند.

اگر تصمیم دارید بازوهای‌تان را از حالت افتاده و شل خارج کنید و به نوعی آن‌ها را فرم بدهید، بهتر است جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی را انتخاب کنید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

دلایل مختلف شل شدن بازو

عوامل مختلفی می‌توانند موجب از بین رفتن استحکام پوست و عضلات بازو بشوند.

بسیاری از افراد به دلیل شرایط مختلفی مثل بالا رفتن سن و یا نوسانات وزنی، پوست و عضلاتشان شل شده و حالت کشسانی خود را از می‌دهد و ظاهری نه‌چندان زیبا را برای بخش‌های مختلف صورت و بدن به وجود می‌آورد.

بازوها نیز ممکن است تحت تاثیر این موارد قرار بگیرند. عمل زیبایی بازو یا براکیوپلاستی یکی از جراحی‌های زیبایی است که با انجام آن می‌توان پوست و چربی‌های اضافه‌ی بازو را بر طرف کرد و به آن زیبایی بخشید.

درنتیجه‌ی این عمل، میزان قابل توجهی از چربی و پوست اضافی قسمت بالایی بازو حذف می‌شود که این عمل از سمت آرنج گسترش پیدا کرده و به داخل زیر بغل نیز ادامه می‌یابد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

مکانیزم جراحی زیبایی بازو

چنانچه که علاوه بر مشکل شل بودن بیش از اندازه پوست بازو، چربی اضافی نیز در این قسمت وجود داشته باشد، می‌توان عمل لیپوماتیک بازو را همزمان با براکیوپلاستی انجام داد و علاوه بر پوست شل بازو، از چربی اضافی این بخش هم خلاص شد.

عموما این روند با بیهوشی عمومی بیمار همراه خواهد بود. پزشک پیش از انجام عمل، نقاطی را که قرار است تحت لیپوساکشن و حذف پوست اضافه قرار بگیرد را مشخص می‌کند.

در هنگامی که شما بیهوش هستید، پزشک جراح زیبایی بازو در ابتدا عمل لیپوساکشن را به جهت کاهش حجم بازو و تسهیل در حذف پوست اضافی‌تان در مرحله بعد انجام می‌دهد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

سپس به حذف پوست اضافی و چربی متصل به آن خواهد پرداخت. وی همچنین توجه ویژه‌ای به میزان حذف چربی و پوست اضافی از بازوها خواهد داشت، چراکه در غیر این صورت، پوست بازو امکان دارد تنگ‌تر و یا گشادتر از حالت نرمال بشود.

بعد از آن، محل برش بخیه زده شده و پانسمان می‌شود. مشابه این عمل بلافاصله بر روی بازوی دیگر نیز انجام شده و درنهایت پس از پایان این اعمال و ریکاوری پس از عمل، شما به هوش خواهید آمد.

زیبایی-بازو

برش‌‌های جراحی زیبایی بازو

همان‌گونه که پیشتر گفته شد، در عمل زیبایی بازو یک برش جراحی از ناحیه زیربغل شروع شده و تا ناحیه آرنج پیش می‌رود. این اسکار همچنین می‌تواند بر روی سمت داخلی بازو و یا سطح پشت بازو هم قرار بگیرد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

در جلسه مشاوره، پزشک جراح زیبایی بازو، مکان این اسکار را به متقاضی نشان داده و این اجازه را می‌دهد که با توجه به مزایا و معایب این عمل، تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

برش دیگری به اندازه 2 تا 3 میلیمتر در ناحیه بالا و در قسمت پشت بازو به منظور لیپوساکشن و خروج چربی اضافی این ناحیه انجام داده می‌شود. در برخی از متقاضیان، پزشک جراح زیبایی بازو ممکن است از تکنیک اسکار کوچک بازو بهره ببرد.

با این همه متاسفانه بسیاری از افراد کاندید مناسبی برای انجام این تکنیک نیستند. اما در جلسه مشاوره این موارد بررسی خواهند شد و در صورت قابلیت اجرا، به متقاضی پیشنهاد داده می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

ملاقات با جراح پس از عمل زیبایی بازو

اولین ملاقات پس از عمل زیبایی بازو با جراح، عموما یک هفته پس از انجام براکیوپلاستی خواهد بود. پزشک در آن جلسه پانسمان بازوها را باز کرده و بخیه‌‌ها را می‌کشد. و پس از آن دوباره بازوها را پانسمان میکند.

البته این پانسمان قابل تعویض بوده و میبایست پس از هربار استحمام عوض شود. بهتر است بیمار تا چند ماه پس از انجام عمل زیبایی بازو به شکل مستمر با جراح در ارتباط باشد تا در هربار ملاقات، پزشک میزان وضعیت بهبودی زخم‌ها را بررسی کند.

افراد متقاضی جراحی زیبایی بازو

به شکل کلی، متقاضیان جراحی زیبایی بازو به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. کسانی که به دلایل مختلف ژنتیکی با بزرگی بیش از اندازه بازو مواجه هستند.
  2. کسانی که در اثر تغییرات و نوسانات وزنی دچار تغییر در شکل ظاهری بازوها شده و همچنین با شلی و افتادگی در بازوهای خود روبرو شده‌اند.

زیبایی-بازو

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی بازو

افراد برای انجام عمل جراحی زیبایی بازو، باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • بازوهایی با پوستی به شدت سست داشته باشند.
  • دارای بازوهایی بیش از حد بزرگ و عریض باشند.
  • پیش از انجام جراحی زیبایی بازو، وزن آنها تثبیت شده باشد و دچار اضافه وزن چشمگیر نباشند.
  • از وضعیت سلامت مناسبی برخوردار باشند و دچار مشکلات یا بیماری‌هایی نباشند که در درمان زخم‌ها مشکل ایجاد کند.
  • دچار شرایط خاص پزشکی نبوده یا سابقه مصرف دارویی خاصی نداشته باشند.
  • سیگار، دخانیات و الکل مصرف نکنند.
  • از جراحی زیبایی بازو، انتظار و خواسته‌های معقولانه‌ای داشته باشند.

عوارض عمل جراحی زیبایی بازو

همانند تمامی اعمال جراحی زیبایی، عمل زیبایی بازو نیز عوارض و خطرات احتمالی خود را دارد. در جراحی زیبایی بازو، خطرات نادر هستند اما وجود دارند.

یکی از مهم‌ترین نکات در جراحی زیبایی بازو، اسکار آن است که از بخش زیربغل شروع شده و تا ناحیه آرنج پیش می‌رود. معمولا یک سری محدودیت‌هایی در رابطه با منطقه‌ای که اسکار بازو در آن قرار گرفته وجود دارد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

برای مثال در هنگام پوشیدن لباس‌های بدون آستین. البته تعداد کسانی که خواهان حذف پوست اضافی بازوهایشان هستند بیشتر از کسانی است که به دنبال تغییر اسکار ناشی از حذف پوست اضافی در بازوهایشان می‌باشند.

البته میزان وضوح اسکار در میان هر فرد نسب به فردی دیگر متفاوت است و البته مشاوره پزشک با بیمارانش در ارتباط با عمل جراحی زیبایی بازو، منوط به پذیرفتن یک اسکار قابل مشاهده به هنگام پوشیدن لباس بدون آستین توسط آنهاست.

تعدادی از بیماران اسکار خود را با لوازم آرایشی و میکاپ پنهان کرده اما افرادی دیگر نیازی به این کار ندیده و به راحتی با اسکار خود کنار می‌آیند.

انتخاب بهترین جراح زیبایی بازو می‌تواند به شما در جلوگیری از باقی ماندن جای اسکار پس از انجام عمل براکیوپلاستی به میزان قابل توجهی کمک کند.

چراکه چنین پزشکی می‌داند که چگونه برش‌های جراحی زیبایی بازو را در چین‌های طبیعی بازو و زیربغل پنهان کند تا این موضوع در آینده برایتان مشکل ساز نشود.

زیبایی-بازو

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و هزینه جراحی زیبایی بازو با ما تماس بگیرید.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید