بوتاکس-چشم-گربه-ای

بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس-چشم-گربه-ای

چشم‌‌ها از اصلی‌ترین عوامل زیبایی چهره انسان می‌باشند. بر اساس گزارشات ثبت شده، کسانی که چشمان بزرگ و کشیده دارند، به نسبت افرادی که چشم‌‌های افتاده و کوچک دارند از جذابیت بالاتری برخوردارند. به همین دلیل اقدامات زیبایی توسط افرادی که از فرم چشم خود ناراضی هستند صورت می‌گیرد تا به وسیله آن بتوانند حالت چشمان خودشان را عوض کنند. در این میان یکی از پرطرفدارترین فرم چشم ها، حالت چشم گربه ای است که در دنیای امروز همزمان با پیشرفت علم، می‌توان به تزریق بوتاکس چشم گربه ای پرداخت.

حالت چشم گربه ای، به لبه فوقانی و بیرونی چشم اشاره دارد که کمی به سوی بالا کشیده و متمایل شده باشد. این حالت شبیه به چشمان گربه است. این نگاه گربه ای، شکل بادامی بیشتری در چشم به وجود آورده و معمولا نشان دهنده زیبایی فریبنده‌تری است. جالب است بدانید که این نوع فرم چشم به دوران مصر باستان بازمی گردد. زیراکه نگاه گربه‌ای کلئوپاترا متمایزترین و به یادماندنی‌ترین ظاهری است که در طول سال‌‌ها هنوز هم به جا مانده است. تزریق بوتاکس چشم گربه ای می‌تواند حالت چشم‌‌ها را به شکل موقت کشیده‌تر کند و شبیه به چشم گربه بسازد.

در خیلی از مراکز زیبایی عمل جراحی چشم گربه ای انجام می‌شود. اما از جایی که این روش با عوارضی می‌تواند همراه باشد، بسیاری از افراد از انجام آن هراس دارند. یکی از خدمات بسیار خوبی که مرکز راز زیبایی به آن می‌پردازد، تزریق بوتاکس چشم گربه ای است. این تکنیک به نسبت روش جراحی عوارض و هزینه کمتری به همراه دارد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بوتاکس چشم گربه‌ای چیست؟

بوتاکس چشم گربه ای یکی از متدهای زیبایی چشم می‌باشد که در طول آن با استفاده از تزریق بوتاکس، چشم‌‌ها تغییر شکل پیدا کرده و با کشیده شدن انتهای آنها به سووی بالا، حالت چشم گربه ای ایجاد خواهد شد. در اطراف چشم عضلاتی موجود هستند که ناحیه ابرو را به سوی پایین می‌کشند. اگر که عملکرد این عضلات اختلال پیدا کند، سایر عضلاتی که مسئولیت بالاکشیدن ابروها را دارند عملکرد بهتری نشان داده و قسمت ابرو به سوی بالا رفته و فرم چشم گربه ای ایجاد می‌گردد.

با بوتاکس می‌توان عملکرد عضلاتی که ناحیه ابرو را به سمت پایین میکشند مختل کرد. چون که بوتاکس به عنوان ماده‌ای سمی شناخته شده است که می‌تواند منجربه فلج موقت عضلات بشود و همین ویژگی بوتاکس در پزشکی زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است. بوتاکس چشم گربه ای علاوه بر تغییر حالت چشم ها، می‌تواند صاف شدن پوست و رفع افتادگی ابرو را نیز باعث شود و جوانی و شادابی را در ناحیه اطراف چشم به وجود آورد.

بوتاکس چشم گربه ای یک متد زیبایی به جهت تغییر فرم موقت چشم است که برخلاف عمل جراحی چشم گربه ای که تاثیرات دائمی به همراه دارد، تاثیر این تزریق پس از مدت چند ماه از بین خواهد رفت و چشم‌‌ها به فرم قبلی خود برمیگردند. تزریق بوتاکس چشم گربه ای علاوه بر تغییر فرم چشم ها، به بهبود وضعیت چین و چروک اطراف ناحیه چشم نیز می‌پردازد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای چگونه انجام می‌شود؟

بوتاکس-چشم-گربه-ای

برای آنکه تزریق بوتاکس چشم گربه ای انجام بدهید، نخست بهتر است پزشکی متبحر و باتجربه را پیدا کنید و یا به کلینیک‌‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. در آنجا ابتدا باید هدفتان از تزریق بوتاکس را برای پزشک شرح دهید و با پزشک به مشورت و گفتگو بپردازید. بعد از انجام گفتگوها باید یک سری اقدامات آماده سازی انجام دهید. پیش از مراجعه به مرکز زیبایی حتما دوش گرفته و صورت خودتان را تمیز کنید. از هیچ مدل لوازم آرایشی استفاده نکنید و اگر که داروی خاصی استفاده می‌کنید، حتما در مورد آن به پزشک خود بگویید.

پس از ورود به مرکز، کمی بوتاکس به شکل تستی به شما تزریق خواهد شد تا واکنش بدنتان نسبت به این ماده مورد سنجش قرار بگیرد. در جلسه تزریق پس از مراجعه، پزشک ناحیه اطراف چشم‌‌ها را ضدعفونی نموده و بی حسی تزریق خواهد کرد که البته برخی از انواع بوتاکس خود دارای ماده بی حسی هستند. سپس به وسیله یک سوزن تزریق، ماده بوتاکس تزریق می‌شود. تزریق به گونه‌ای است که چشم‌‌ها به سمت بالا کشیده شوند و چین و چروک‌‌ها از میان بروند.

مزایای بوتاکس چشم گربه‌ای چیست؟

بوتاکس چشم گربه ای دارای مزایای گوناگونی است که زیر به توضیح آنها می‌پردازیم:

  • نتیجه تزریق بوتاکس چشم گربه ای بسیار سریع بوده و فرد پس از 7 تا 10 روز شاهد بهبود وضعیت پوست خود خواهد بود.
  • این روش دوران نقاهتی به دنبال نداشته و بلافاصله پس از خروج از مرکز زیبایی میتوان روال زندگی را از سر گرفت.
  • این روش به این علت که تهاجمی نیست و برش پوست در آن اتفاق نمی‌افتد، عوارض بسیار محدودی به دنبال دارد.
  • خطر ایحاد عفونت در این روش بسیار کم است.
  • موقتی بودن اثرگزاری این تکنیک باعث می‌شود تا بدون نیاز به جراحی تکمیلی و تنها با گذشت چند ماه، پوست به حالت نرمال خود برگردد.
  • این متد علاوه بر ایجاد حالت چشم گربه‌ای در چشم ها، منجربه جوانسازی پوست و رفع افتادگی و چین و چروک اطراف چشم نیز خواهد شد.
  • این روش باعث ایجاد فرم جذاب در چشم ها، بدون ایجاد جای اسکار و زخم خواهد شد.
  • رفع افتادگی پلک بالا همزمان با سایر تاثیرات از دیگر مزایای این روش است.

عوارض تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای چیست؟

هر تکنیک زیبایی به تناسب مزایای خود، عوارضی را هم به همراه خواهد داشت. هرچند که تزریق بوتاکس چشم گربه ای بسیار ایمن و کم خطر است، اما در برخی موارد امکان دارد عوارضی را هم برای بیمار به دنبال داشته باشد. از رایج‌ترین عوارض تزریق بوتاکس می‌توان به کبودی، تورم، سوزش، درد و التهاب اشاره کرد. در صورت مراجعه به مرکز نامعتبر و فردی غیرمتخصص گاهی اوقات با عوارض شدیدتری مثل حالت سرگیجه، تهوع، تیک عصبی، افتادگی پلک، لوچی چشم، عفونت و خونریزی روبرو خواهید شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

توصیه می‌شود به این منظور که عمل تزریق بوتاکس بهتری داشته باشید و دچار عوارض کمتری شوید، حتما به مراکز معتبر و یا پزشکان متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

مراقبت‌‌های پس از تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای چیست؟

بوتاکس-چشم-گربه-ای

بعد از تزریق بوتاکس لازم است تا برخی مراقب‌‌ها را انجام دهید و از انجام برخی کارها خودداری کنید تا اثربخشی تزریق بیشتر شود و عوارض کمتری را دچار شوید. این اقدامات مراقبتی پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای شامل موارد زیر می‌گردد:

  • تا 48 ساعت پس از تزریق بوتاکس از استحمام خودداری کنید.
  • از انجام ورزش‌‌ها و تحرکات سنگین اجتناب کنید.
  • تا 4 الی 5 ساعت بعد از تزریق نخوابید.
  • از مصرف دخانیات و الکل دست کم تا 1 هفته دوری کنید.
  • نرمش‌هایی که پزشک توصیه نموده را انجام بدهید.
  • در صورت احساس درد با مشورت پزشک از مسکن و کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • از لمس بی مورد ناحیه تزریق اجتناب داشته باشید.
  • تا 24 ساعت فقط رو به پشت بخوابید و زیر سر خود دو عدد بالش قرار دهید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

احساس سوزش پس از تزریق از عوارض طبیعی و جانبی تزریق بوتاکس می‌باشد که می‌توان با استفاده از کمپرس سرد از آن پیشگیری نمود. لازم به گفتن است که هرگونه عوارضی مثل تورم، سوزش، کبودی و درد در ناحیه تزریق اگر که اندک و خفیف باشد، طبیعی بوده و به مرور زمان از بین خواهد رفت.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تزریق بوتاکس معمولا در طول 1 جلسه 30 الی 60 دقیقه‌ای انجام شده که توصیه می‌گردد تا 4 ساعت پس از تزریق بوتاکس از دراز کشیدن پرهیز کنید و به هیچ عنوان به نواحی تزریق فشار نیاورید. همچنین باید آگاهی داشته باشید که با وجود آنکه در انجام فعالیت‌‌های روزمره هیچ منعی وجود ندارد، اما تا مدت زمان 1 هفته نباید فعالیت شدید بدنی داشته باشید تا آسیبی به شما وارد نشود.

ماندگاری بوتاکس چشم گربه‌ای چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای در میان افراد گوناگون، مختلف است. به شکل میانگین انتظار می‌رود بوتاکس چشم گربه ای چیزی درحدود 12 تا 18 ماه ماندگاری داشته باشد. پس از گذشت این مدت زمان، بوتاکس توسط بدن تخریب گردیده و فرم چشم به حالت نرمال خود برمیگردد. ماندگاری تزریق بوتاکس در موارد دیگری مثل تزریق بوتاکس شقیقه و تزریق بوتاکس پیشانی، کمتر و چیزی حدود 4 الی 6 ماه خواهد بود. همچنین تاثیر تزریق بوتاکس بر چین و چروک‌‌های اطراف چشم نیز پس از 4 تا 6 ماه از بین خواهد رفت.

کسانی که تزریق بوتاکس چشم گربه ای انجام داده اند، لازم است که علاوه بر ماندگاری کلی، پیش از اینکه تاثیر تزریق بوتاکس به طور کامل از بین برود، مجددا به پزشک مراجعه نمایند تا تزریق بوتاکس آنها تکرار بشود. عموما توصیه می‌گردد تا تزریق بوتاکس هر 3 الی 4 ماه یکبار انجام بگیرد تا خطوط و چین و چروک اطراف چشم، خودشان را نمایان نسازند و تاثیرات بوتاکس از بین نرود. این موضوع از آسیب بیشتر پوست هم پیشگیری کرده و مانع از ایجاد چین و چروک جدید در پوست خواهد شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

هزینه بوتاکس چشم گربه‌ای چقدر است؟

هزینه بوتاکس چشم گربه ای به عوامل گوناگونی بستگی خواهد داشت. مقدار بوتاکس تزریقی، تجربه پزشک، هزینه‌‌های مرکز زیبایی و… از جمله عواملی می‌باشند که در تعیین قیمت بوتاکس چشم گربه ای تاثیرگزار هستند. به منظور اطلاع از هزینه دقیق بوتاکس چشم گربه ای بهتر است تا با پزشک متخصص یا مراکز درمانی معتبر مشورت نمایید یا با ما در مرکز راز زیبایی تماس بگیرید.

بوتاکس-چشم-گربه-ای

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس چشم گربه ای قیمت آن و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 8

دیدگاهتان را بنویسید