پروتز-سینه

لیفت و پروتز سینه

لیفت و پروتز سینه

پروتز-سینه

پستان‌ها از بافت چربی و بافت غددی تشکیل شده‌اند که با پوست احاطه شده و روی عضله جدار قفسه سینه قرار میگیرند.

گاهی کمبود بافت سینه باعث کوچک بودن سایز آن می‌شود که در برخی بانوان امکان دارد احساس بدی ایجاد کند. در این موارد با افزایش سایز سینه به‌واسطه پروتز پستان یا همان پروتز سینه، احساس اعتماد به نفس و رضایت بیشتری در شخص ایجاد می‌شود.

همچنین گاهی نیز افتادگی سینه در تعدادی از خانم‌ها مشاهده می‌شود که برای حل این مشکل میبایست از لیفت سینه به منظور بالاکشیدن پستان استفاده کرد.

پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه یا همان شکل دهی سینه که در زبان علمی به آن ماموپلاستی (Mammoplasty) میگویند، یک مدل جراحی زیبایی است که به منظور بزرگ کردن یا تقارن سینه طراحی شده است.

پروتز سینه یا همان ایمپلنت سینه، درحقیقت یک دستگاه پزشکی می‌باشد که به‌منظور جایگزینی سینه‌های طبیعی درصورت نقص و یا از دست دادن آن‌ها به کار می‌رود. این پروتزها معمولا از جنس سیلیکون، نمونه‌های شل و پرشده با جامدات، ژل‌های سالین و غیره تشکیل شده‌اند. پروتز سینه معمولا توسط جراح پلاستیک برای بهبود ظاهر و خود اعتمادی بیشتر در بسیاری از زنان استفاده می‌گردد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

برای این مدل جراحی می‌توان چربی را از نواحی دیگر بدن به سینه تزریق کرد و یا یک روش رایج‌تر آن است که ازطریق جراحی، پروتز یا کاشت را برای سینه انجام داد.

عموما کسانی این جراحی زیبایی را انجام می‌دهند که حجم سینه کمی داشته یا به دلایل مختلفی مثل کاهش وزن، بارداری و شیردهی حجم سینه خود را از دست داده‌ باشند.

بعضی افراد هم که سینه‌های کوچک‌تر و یا لگن پهنی دارند نیز ممکن است بخواهند با بزرگ‌تر کردن سینه‌هایشان، تناسب اعضا را به بدن خود برگردانند.

همچنین کسانی که سینه‌های نامتقارنی دارند هم ازطریق پروتز سینه می‌توانند اندازه پستان‌‌‌های خود را هماهنگ کنند. حتما این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که برای این کار شخص باید از سن رشد خود گذر کرده باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

پروتز سینه چگونه انجام می‌شود؟

در جراحی پروتز سینه، یک کاشت و یا چربی در پشت هر کدام از پستان‌ها قرار می‌گیرد. درواقع ایمپلنت‌ها، یا در پشت ماهیچه‌های قفسه سینه یا در پشت بافت پستان‌‌‌های شما قرار گرفته و می‌توانند حتی‌الامکان به اندازه یک فنجان سایز آن‌ها را تغییر دهند.

باید به این نکته توجه داشت که پروتز سینه همان روشی که برای لیفت سینه به کار می‌رود نمیباشد. همانگونه که گفته شد، لیفت برای افتادگی پستان‌ها کاربرد دارد.

ایمپلنت‌ها از پوسته‌های انعطاف‌پذیر و نرم سیلیکون ساخته شده‌اند که با ژل سیلیکون یا نمک پر می‌شوند.

هرچند که در مورد پروتزهای سیلیکونی اختلاف نظرهای متفاوتی وجود دارد، اما هنوز هم در بین کسانی که جراحی‌های زیبایی برای افزایش سایز پستان انجام می‌دهند، این کار بسیار محبوب است.

پروتز-سینه

مزایای جراحی پروتز سینه

عمل جراحی قراردادن پروتز سینه می‌تواند به شخص کمک کند تا اندازه سینه‌های خود را که یا به شکل مادرزادی و یا به مروز زمان و در اثر عوامل مختلف کوچک شده‌اند به حالت نرمال و طبیعی و متعادل برگرداند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

علاوه بر این، تعدادی از افراد در نتیجه‌ی انجام جراحی‌هایی مثل ماستکتومی یا همان درمان سرطان سینه، سینه‌هایی نامتقارن دارند که عمل ماموپلاستی افزایشی می‌تواند به آن‌ها در بازگرداندن اعتماد به نفس و زیبایی کمک کند.

بهتر است که پیش از تصمیم درباره گذاشتن پروتز سینه حتما هدف خود را از این عمل جراحی مشخص کرده و با افراد پزشک یا متخصص این زمینه مشورت کنید تا خواسته‌های واقع بینانه‌ای از این عمل جراحی داشته باشید.

معایب جراحی پروتز سینه

پروتز سینه هم مثل هر عمل زیبایی دیگری احتمال دارد جنبه‌های منفی و عوارض خاصی را به همراه داشته باشد که شخص باید پیش از تصمیم درمورد انجام عمل ماموپلاستی افزایشی، نسبت به آن‌ها کاملا آگاه باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

این ریسک‌‌ها و عوارض احتمالی عبارت از موارد زیر هستند:

  • ایجاد بافت یا کپسول در پروتز سینه
  • درد سینه
  • عفونت یا ماستیت سینه
  • تغییرات در حساسیت سینه و نوک آن
  • تغییر جای ایمپلنت پستان
  • ترشح یا پارگی پروتز سینه

اصلاح کردن هر کدام از این عوارض احتمالی، نیازمند انجام جراحی دوباره است. پس باید در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت کافی به خرج دهید تا از احتمال بروز چنین عوارضی کاسته شود.

با این همه بهتر است بدانید که بسیاری از این عوارض در موارد بسیار نادری رخ می‌دهند و بیان این احتمالات صرفا جهت آگاهی شماست.

لیفت پستان با پروتز

پروتز-سینه

لیفت پستان با پروتز که به آن پروتز ماستوپکسی هم میگویند، یکی از تکنیک‌های بالا کشیدن پستان توسط پروتز است. در این متد برای اصلاح افتادگی و بزرگ ساختن سینه از پروتز سینه استفاده می‌شود.

در تکنیک پروتز ماستوپکسی، برش‌های لازم جهت انجام عمل تنها در ناحیه‌ی آرئول و زیر پستان انجام می‌شود. در این تکنیک پستان‌های کوچک که به افزایش حجم نیازمند هستند و پستان‌هایی که به لحاظ ظاهر و اندازه تقارن ندارند را می‌توان اصلاح کرد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

در واقع این تکنیک ترکیبی از لیفت سینه و پروتز پستان می‌باشد که در آن از لیفت داخلی به منظور بالا بردن پستان‌ها استفاده می‌گردد.

برخلاف عمل لیفت سینه، هیچ نیازی به ایجاد برش‌های عمودی وجود ندارد. باید به این نکته هم توجه داشت که پروتز و لیفت پستان با این متد برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر نیست. بهتر است در این خصوص از یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید.

اقدامات پیش از جراحی پروتز سینه

به منظور آماده‌شدن برای این عمل حتما دستورالعمل‌های پزشک خود را به‌درستی دنبال کنید. عموما به شما توصیه خواهد شد که از نیمه‌شب پیش از عمل، خوردن و آشامیدن خود را متوقف سازید.

معمولا از هفته‌های پیش از عمل پروتر سینه، پزشک از شما می‌خواهد چنانچه اعتیاد به سیگار یا دخانیات دیگر دارید، آن را ترک کنید. چراکه استعمال دخانیات خطر ابتلا به عوارض پس از عمل را بالا برده و جریان خون در بدن را محدود می‌کند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

همچنین سیگارکشیدن و هرگونه استعمال دخانیات ایمنی بدنی شما را تضعیف کرده و درنتیجه خطر عفونت پس از جراحی را بالا خواهد برد.

اقدامات پس از پروتز سینه

پس از جراحی پروتز سینه بهتر است از لباس زیرهای نرم و راحت مثل لباس ورزشی استفاده کنید. همچنین احتمالا جراح برای کاهش دردهایتان داروهای مسکن برای شما تجویز خواهد کرد.

حتما از جراح خود برنامه‌ای برای بازگشت به کار، فعالیت‌های روزانه و روتین زندگی خود دریافت کرده و تمامی توصیه‌ها را جدی بگیرید و رعایت کنید.

اگر شاغل هستید پس از گذشتن چند روز احتمال دارد بتوانید به کار خود بازگردید، ولی برخی افراد به یک هفته مرخصی جهت طی‌کردن دوره‌ی نقاهت نیاز دارند. دست کم تا دو هفته زمان برای بازگشت به فعالیت‌های شدید بدنی مثل ورزش نیاز دارید.

پس از جراحی از کارها و فعالیت‌هایی که ضربان قلب و فشار خون شما را بالا میبرند و همچنین فعالیت‌هایی که تحرک سینه‌ها را بیشتر می‌کنند تا چندین هفته باید اجتناب کنید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

اگر استراحت را جدی نگیرید و فعالیت سنگین داشته باشید که باعث حرکت پستان‌ها شود، می‌تواند برایتان بسیار دردناک باشد.

عموما در ملاقات بعدی که با جراح خود دارید بخیه‌ها را کشیده و اگر لوله‌های تخلیه هم داشته باشید آن‌ها نیز برداشته می‌شوند. هرچند که جراحی پروتز سینه میبایست طولانی‌مدت باشد، اما هیچ تضمینی برای اینکه دائمی باشد وجود ندارد.

امکان دارد که در آینده نیاز به جایگزینی برای ایمپلنت انجام داده داشته باشید. بعد از جراحی باید یک سبک زندگی سالم را برای خود انتخاب کنید. اگر سیگار می‌کشید، بهتر است آن را ترک کنید، چون کشیدن سیگار می‌تواند بهبودی شما را بسیار به تأخیر بیندازد.

پروتز-سینه

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی میتوانید جهت اطلاع از آخرین قیمت پروتز سینه و همچنین پیدا کردن بهترین متخصصین جراحی پروتز سینه از ما مشورت بگیرید.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید