تزریق-بوتاکس-دیسپورت

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

تزریق-بوتاکس-دیسپورت

با زیادتر شدن سن و سال، چین و چروک‌های روی پوست در تمامی بدن و بخصوص در ناحیه صورت قابل مشاهده است. کسانی هستند که این مسئله برایشان از اهمیت چندانی برخوردار نیست، یعنی به این مسئله به عنوان رخدادی طبیعی نگاه می‌کنند و هیچ مشکلی با آن ندارند.

اما در این بین، کسانی هم هستند که به هنگام وقوع این دسته مشکلات، اعتماد به نفس خودشان را از دست می‌دهند. برای اینگونه افراد پیشنهادات گوناگونی وجود دارد که بتوانند چین و چروک‌های پوستی خودشان را رفع کنند و بدین ترتیب اعتماد به نفس از دست رفته خودشان را از نو پیدا کنند. یکی از این پیشنهادات، تزریق بوتاکس دیسپورت است که در حال حاضر بسیار رایج شده و حتی اگر کسی این روش را انجام نداده باشد، احتمالا دست کم اسم آن را شنیده است.

دیسپورت یکی از انواع بوتاکس است که با بی‌حسی عضلانی موجب کاهش انقباض عضلات خواهد شد. زمانی‌که دیسپورت به یک عضله تزریق شود، انقباض عضله را کاهش خواهد داد تا پوست بالای آن را صاف و بدون چین و چروک کند. اکثر بیماران عموما پس از ۵ روز و یا بیشتر متوجه نتایج دیسپورت خواهند شد و این نتایج معمولا تا مدت حدود ۶ ماه ماندگار خواهند بود. اثرگزاری و ماندگاری بوتاکس دیسپورت بسیار بالا است. این مسئله سبب شده که این نوع بوتاکس محبوبیت زیادی را در میان پزشکان به همراه داشته باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت ماده‌ای تزریقی است که حاوی سم بوتولینوم نوع A می‌باشد. این سم از باکتری‌هایی به وجود می‌آید که موجب بوتولیسم خواهد شد. این سم، فعالیت عصبی در عضلات را مسدود کرده و سبب کاهش موقت فعالیت عضله می‌گردد.

اجزای تشکیل دهنده دیسپورت باعث شل شدن پوست خواهند شد و خطوط اخم و چین و چروک دور چشم را موقتا از بین می‌برند. بوتاکس دیسپورت نسبت به سایر انواع بوتاکس، محبوبیت بیشتری در بین عموم دارد. این نوع بوتاکس قابلیت پخش بسیار زیادی در نواحی تزریق دارد و همین امر موجب ویژه بودن آن شده است.

دیسپورت با این ویژگی شناخته شده که از ناحیه تزریق منتشر می‌شود. این بدین معنی است که در مقایسه با سایر محصولات مثل بوتاکس، به تزریقات کمتری برای نتایج مشابه نیاز خواهد بود. متقاضیان با استفاده از دیسپورت میتوانند از درمان‌های طولانی‌تر و شدیدتر پرهیز کنند. نتایج حاصل استفاده از دیسپورت بسیار عالی است و برای یک دوره ۳ تا ۶ ماهه بر روی صورت باقی خواهد ماند. در این تکنیک، هیچ نیازی به بیهوشی یا انجام عمل جراحی نبوده و بیمار بستری نمی‌گردد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

روش تزریق بوتاکس دیسپورت

آماده‌سازی خاصی برای داروی دیسپورت نیاز نیست. سه روز پیش از تزریق، باید الکل، آنتی بیوتیک‌ها و منعقدکننده‌هایی را که می‌توانند موجب هماتوم شوند و همچنین اقداماتی که می‌توانند جریان خون را در صورت افزایش دهند، اجتناب شود. همچنین ماساژ و لایه برداری نیز باید کنار گذاشته شود. توصیه می‌شود به هنگام خوابیدن، کمتر متمایل شوید و در شب پیش از عمل، روی شکم نخوابید. مشاوره با پزشک، پیش از انجام این عمل ضروری است.

مزایای بوتاکس دیسپورت

بوتاکس Dysport به علت کیفیت بالایی که دارد، توانسته مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. ازجمله این مزایا به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • کیفیت بالا
  • ماندگاری زیاد
  • عوارض جانبی بسیار کم
  • ایجاد حالت طبیعی در صورت
  • عدم بروز حساسیت در اکثر افراد

تفاوت دیسپورت و بوتاکس

بوتاکس-دیسپورت

دیسپورت یک سم بوتولینوم ساخته شده توسط کشور انگلیس است و تفاوت‌های به خصوصی با بوتاکس که توسط شرکت آمریکایی آلرگان تولید می‌شود، دارد. ماده اصلی دیسپورت همانند بوتاکس، سم باکتری OnabotulinumtoxinA می‌باشد. ویال‌های دیسپورت به شکل پودر تولید می‌گردند و برخلاف بوتاکس که در حرارت زیرصفر نگهداری می‌شود، باید در حرارت ۲ الی ۸ درجه سانتی‌گراد نگهداری و جابه‌جا شود.

ویال‌های دیسپورت به صورت ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی موجود هستند، درحالیکه ویال‌های بوتاکس به صورت ۵۰ و ۱۰۰ واحدی موجود می‌باشد. ازجاییکه در تهیه دیسپورت از لاکتوز استفاده می‌شود، کسانیکه به شیر آلرژی دارند، از این محصول نباید استفاده کنند. متد تزریق در دیسپورت و بوتاکس شبیه به هم بوده و تنها تفاوت میان آنها در میزان نسبت تزریق آن است که دیسپورت 2.5 تا 3 برابر بوتاکس تزریق می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

برای مثال اگر در یک ناحیه به تزریق ۵ واحد بوتاکس احتیاج باشد، معادل دیسپورت برای تزریق در همان ناحیه، ۱۲٫۵ تا ۱۵ واحد خواهد بود. نرخ دیسپورت نیز به ازای هر واحد، حدود یک سوم بوتاکس است. اما از جایی که مصرف دیسپورت 3 برابر بیشتر از بوتاکس است، بهای تمام شده ديسپورت و بوتاکس، تقریبا با هم برابر خواهد شد.

تفاوت تزریق دیسپورت و بوتاکس در زمان تاثیر آن

تفاوت دیگر میان دیسپورت و بوتاکس به هنگام شروع تاثیرات آنهاست. به شکل معمول، مدت زمان تاثیر بوتاکس ۴۸ساعت پس از تزریق بوده و پس از 2هفته به نتیجه می‌رسد، درحالیکه شروع اثر دیسپورت ۲۴ساعت پس از تزریق بوده و بعد از 2هفته به حداکثر نتیجه خود می‌رسد. به عبارتی دیگر شروع تاثیر Dysport زودتر از Botox بوده و ماندگاری آن نیز از بوتاکس بیشتر است. آخرین تفاوت میان این دو، در میزان درد حین تزریق و پس از آن است که در تزریق Dysport احساس درد، بسیار کمتر از Botox بوده و بسیار تحمل‌پذیرتر است.

بوتاکس درمقابل دیسپورت

اینکه کدام مدل از بوتاکس‌ها مناسب‌تر است به مواردی بستگی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. Botox و Dysport هرکدام ویژگی‌هایی دارند که این دو را از یکدیگر متمایز میکند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

هر دوی این تزریق‌ها نسخه‌هایی از نوروتوکسین‌ها هستند که به منظور پیشگیری از انقباضات ماهیچه‌ای طراحی شده‌اند. درحالیکه هر دو آنها می‌توانند برای درمان اسپاسم ناشی از شرایط پزشکی مثل اختلالات عصبی استفاده شوند. این تزریق‌ها عمدتا برای درمان و پیشگیری از چین و چروک مورد استفاده قرار میگیرند.

هر دوی این تزریق‌ها از سموم بوتولینوم می‌آیند و در مقادیر کم، بدون خطر هستند و سرعت بهبودی سریعی هم دارند. هیچ کدام از این درمان‌ها شما را برای همیشه از شر چین‌ و چروک‌ها خلاص نمی‌کنند، اما هردو سبب خواهند شد که چین و چروک‌ها کمتر دیده شوند، به‌ خصوص وقتیکه سرم‌ها و کرم‌ها در خانه کار نمی‌کنند.

هر دو درمان دارای یک ماده اصلی مشابه پروتئین کمیاب هستند، اما میزان این پروتئین می‌تواند بین Dysport و Botox تفاوت داشته باشد.

کدام برند بوتاکس موثرتر است؟

برخلاف شیوه‌های جراحی سنتی، نتایج این تزریقات زیبایی را تنها چند روز پس از درمان مشاهده خواهید نمود. نه دیسپورت و نه بوتاکس هیچ نیازی به زمان ریکاوری ندارند و شما می‌توانید بلافاصله پس از پایان عمل به خانه بازگردید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

کاندیدای مناسب تزریق دیسپورت

تزریق بوتاکس Dysport برای بزرگسالانی که از سلامت کافی برخوردارند، به سن ۱۸ سال رسیده‌اند و در عین حال، خطوط صورت متوسط ​​تا عمیق دارند، درنظر گرفته شده است. به منظور تزریق، پزشک سابقه پزشکی شما را مورد بررسی قرار داده و از شما سوالاتی خواهد پرسید تا مشخص شود که آیا کاندیدای مناسبی برای این عمل هستید و یا خیر.

به شکل کلی، اگر دارای شرایط زیر هستید، امکان دارد کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس نباشید:

  • دوران بارداری
  • سن بالای ۶۵
  • اختلالات پوستی
  • حساسیت به شیر
  • داشتن پوست ضخیم
  • مصرف داروهای خاصی
  • سابقه حساسیت به سم بوتولینوم

این تزریق‌ها همچنین امکان دارد با داروهای خاصی که بر روی عضلات شما اثرگزارند، مثل آنتی‌کولینرژیک‌هایی که برای درمان بیماری پارکینسون مورد استفاده قرار میگیرند، تداخل داشته باشند.

پیش از قطع مصرف داروهایی که مصرف میکنید، حتما با پزشک خود مشورت کنید. همچنین بسیار حائز اهمیت است که پزشک خود را در مورد تمام مکمل‌ها و داروهایی که مصرف میکنید، آگاه سازید، حتی اگر آن داروها بدون نسخه باشند.

بوتاکس-دیسپورت

عوارض جانبی تزریق دیسپورت

اگرچه عوارض جانبی شدید Dysport یا Botox به ندرت اتفاق می‌افتد، ولی عوارض جانبی جزئی امکان وقوع خواهد داشت. عموما این عوارض بدون مشکل بیشتر و خود به خود برطرف خواهند شد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

پیش از شروع هر درمانی با پزشک خود در مورد تمامی عوارض جانبی و خطرات احتمالی مشورت کنید تا بدانید چه انتظاراتی دارید.

Dysport به شکل کلی درمانی بی‌خطر محسوب می‌شود، اما عوارض جانبی جزئی احتمالی به شرح زیر است:

  • درد جزئی در ناحیه تزریق
  • تورم در اطراف پلک‌ها
  • بثورات و تحریک
  • سردرد

این عوارض عموما پس از چند روز برطرف خواهند شد.

عوارض جانبی جدی‌تری نیز احتمال رخ دادن دارد که شامل حالت تهوع، سینوزیت و عفونت دستگاه تنفسی فوقانی می‌شود. در صورت بروز هر کدام از این عوارض جانبی و یا اگر عوارض جانبی دیگری که ادمه یافته و یا بدتر شده، با پزشک خود تماس بگیرید.

نتایج تزریق بوتاکس دیسپورت

Dysport می‌تواند پس از مدت چند روز اثر خود را شروع کند. نتایج می‌توانند تا مدت زمان 5 ماه هم دوام داشته باشند. به منظور حفظ اثرات درمانی، میبایست برای تزریقات بیشتر اقدام نمایید.

امکان دارد در عرض یک هفته نتایج بوتاکس را مشاهده کنید، اما نتایج کامل امکان دارد تا یک ماه به طول بی‌انجامد. تزریق بوتاکس نیز چند ماه در یک زمان دوام می‌آورد که برخی از آن‌ها تا ۶ ماه هم ادامه خواهند داشت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

قیمت بوتاکس دیسپورت اصل

قیمت تزریق بوتاکس دیسپورت اصل علاوه بر میزان تزریق مواد مصرفی، به دستمزد پزشک نیز بستگی خواهد داشت. بدیهی است که پزشکان و متخصصان با مهارت بیشتر، دستمزد بیشتری هم دریافت میکنند.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس دیسپورت و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

بوتاکس-دیسپورت

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید