لیفت-سینه

لیفت سینه و انواع لیفت سینه

لیفت سینه و انواع لیفت سینه

لیفت-سینه

پستان‌ها از بافت چربی و بافت غددی تشکیل شده‌اند که با پوست احاطه شده و روی عضله جدار قفسه سینه قرار میگیرند.

گاهی افتادگی سینه در تعدادی از خانم‌ها مشاهده می‌شود که برای حل این مشکل میبایست از لیفت سینه به منظور بالاکشیدن پستان استفاده کرد.

لیفت سینه چیست؟

جراحی لیفت سینه یا همان Mastopexy یک روش جراحی پلاستیکی می‌باشد که برای اصلاح فرم و سایز سینه‌ها انجام می‌شود. در این تکنیک، با برش دادن پوست اضافی و بازسازی بافت‌های سینه، آن‌ها را به فرم مطلوب و جذاب‌تر تغییر می‌دهند. این جراحی برای کسانی مناسب است که به دلایل مختلف مثل بارداری، پیر شدن، کمبود کلاژن و… شکل و حجم سینه‌های خود را از دست داده‌اند.

از لیفت سینه به منظور بالابردن سینه‌های افتاده استفاده می‌شود. این روش کم‌تهاجم بوده که برای رفع افتادگی سینه و سفت شدن پوست در این ناحیه کاربرد دارد. نتیجه لیفتینگ سینه، سینه‌هایی با فرم و شکل مطلوب است. لیفت سینه از طریق روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است و هرساله تقاضا برای این عمل جراحی زیبایی افزایش می‌یابد.

با استفاده از عمل لیفتینگ سینه می‌توان افتادگی سینه‌ها را کاهش داد تا نوک سینه در موقعیت بالاتری قرار بگیرد. حتی برخی افراد تمایل دارند در حین عمل لیفت سینه اندازه آرئول‌ها (هاله سینه) را کاهش داده تا با فرم جدید سینه‌ها متناسب شوند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

برای این مدل جراحی می‌توان چربی را از نواحی دیگر بدن به سینه تزریق کرد و یا یک روش رایج‌تر آن است که ازطریق جراحی، پروتز یا کاشت را برای سینه انجام داد.

عموما کسانی این جراحی زیبایی را انجام می‌دهند که افتادگی سینه داشته یا به دلایل مختلفی مثل کاهش وزن، بارداری و شیردهی حجم سینه خود را از دست داده‌ باشند.

بعضی افراد هم که سینه‌های کوچک‌تر و یا لگن پهنی دارند نیز ممکن است بخواهند با بزرگ‌تر کردن سینه‌هایشان، تناسب اعضا را به بدن خود برگردانند.

همچنین کسانی که سینه‌های نامتقارنی دارند هم ازطریق لیفت سینه می‌توانند اندازه پستان‌‌‌های خود را هماهنگ کنند. حتما این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که برای این کار شخص باید از سن رشد خود گذر کرده باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

لیفت سینه چگونه انجام می‌شود؟

لیفت سینه به دو روش جراحی و غیرجراحی انجام می‌گیرد. لیفت سینه به روش جراحی  که به آن ماستوپکسی می‌گویند، پوست اضافی را از بین برده و با رفع افتادگی سینه موجب سفت شدن سینه می‌گردد. البته بسیاری از بیماران روش‌های غیرجراحی را به علت کمتر بودن عوارض و دوره نقاهت انتخاب می‌کنند.

در روش‌های لیفت سینه بدون جراحی هیچ برشی روی سینه ایجاد نشده و هیچ نیازی به بیهوشی نمی‌باشد. بدون شک روش‌های غیرجراحی ایمن‌تر بوده و عوارض بسیار پایین‌تری دارند. برای انتخاب بهترین روش لیفت سینه باید حتما با متخصص پوست حرفه‌ای مشاوره داشته و انتظارات خود از عمل زیبایی را با او در میان بگذارید.

جراحی لیفت سینه تنها اهداف زیبایی ندارد. در برخی موارد افتادگی و شل شدگی سینه‌ها به قدری زیاد است که به گردن و شانه‌های افراد فشار می‌آورد. علاوه بر آن این مورد امکان دارد موجب عرق‌سوز شدن یا پیدایش مشکلات پوستی در زیر سینه‌های بانوان شود. با لیفت سینه می‌توان این مشکلات را رفع کرد و علاوه بر زیبایی، سلامت را هم به خانم‌های عزیز هدیه داد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

باید به این نکته توجه داشت که لیفت سینه همان روشی که برای پروتز سینه به کار می‌رود نمیباشد. همانگونه که گفته شد، لیفت برای افتادگی پستان‌ها کاربرد دارد.

لیفت-سینه

انواع روش‌های لیفت سینه

  • لیفت سینه با نخ
  • لیفت سینه به روش Caci
  • لیفت سینه با لیزر درمانی
  • لیفت سینه با ترماژ
  • لیفت سینه با پلاسما
  • لیفت سینه به روش VBL
  • لیفت سینه با تزریق بوتاکس
  • لیفت سینه با تزریق ژل
  • لیفت سینه با طب سوزنی
  • لیفت سینه با جراحی (ماستوپکسی)

انواع روش جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه با تکنیک‌های گوناگونی انجام می‌گیرد. جراح با توجه به انتظارات متقاضی و نوع سینه بیمار، محل و میزان برش را مشخص می‌کند. روش‌های مختلف جراحی لیفتینگ سینه برش‌های مختلفی هم داشته که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. در زیر به برخی از روش‌های پرکاربرد در جراحی اشاره می‌کنیم.

لیفت هلالی

برای بانوانی که افتادگی سینه کمی دارند و تنها به کمی اصلاحات جزئی نیاز است، لیفت هلالی کاربردی است. در این روش یک برش کوچک در بخش بالایی آرئول ایجاد می‌گردد. عموما هنگامی که جراحی لیفت با جراحی بزرگ کردن سینه همراه باشد، از این تکنیک استفاده می‌شود.

لیفت پری آرئولار

بانوانی که افتادگی خفیف سینه داشته باشند، می‌توانند با این متد جراحی شوند. این تکنیک نیز مثل لیفت هلالی به شکل ترکیبی با جراحی بزرگ کردن سینه کاربرد دارد. در روش لیفت پری آرئولار، برش دایره‌ای در اطراف ناحیه آرئول ایجاد می‌گردد. از این لیفت می‌توان به منظور کاهش اندازه آرئول هم استفاده نمود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

لیفت عمودی

روش جراحی لیفت عمودی سینه بیشتر از سایر روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جراح در این تکنیک، پوست اضافی را برداشته و کل سینه را تغییر فرم می‌دهد. افتادگی‌های متوسط با روش لیفت عمودی برطرف می‌شود. در لیفت عمودی جراح دو برش در ناحیه سینه ایجاد می‌کند. یک برش در اطراف آرئول و دیگری به صورت عمودی از لبه پایینی آرئول است که تا زیرسینه ادامه دارد. به دلیل شکل برش، به این روش لیفت آب‌نبات چوبی هم گفته می‌شود.

لیفت T وارونه

جراح زیبایی برای بانوانی که با افتادگی شدید سینه مواجه هستند، از این روش لیفت استفاه می‌کند. در این جراحی، مقدار زیادی از پوست اضافی و بافت‌های افتاده سینه برداشته می‌شود. بهترین نتایج لیفت سینه، با تکنیک لیفت T وارونه ایجاد می‌شود. این متد شامل 3 برش است. یک برش در اطراف آرئول، برش دیگر به صورت عمودی از لبه پایینی آرئول تا زیرسینه و برش آخر که در امتداد ناحیه زیر سینه ایجاد می‌گردد.

در صورتی که تمایل داشته باشید همراه با جراحی لیفت سینه از جراحی کاهش سایز سینه هم استفاده کنید، احتمالا جراح این روش را برای شما به کار بگیرد. عموما زخم‌ها در این تکنیک قابل مشاهده است ولی می‌توان با مراقبت‌های مناسب به بهبود آن‌ها کمک کرد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

لیفت-سینه

مزایای لیفت سینه

اصلی‌ترین مزیت لیفت سینه‌ها، زیبا شدن شکل سینه و جوان‌تر شدن بافت سینه می‌باشد. این موضوعی است که موجب افزایش اعتماد به نفس در شما شده و شما را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. با استفاده از لیفت سینه می‌شود عوارض ایجاد شده بر اثر بارداری، شیردهی و یا کاهش وزن شدید را جبران نمود. عوارضی که عموما موجب شل شدن و افتادگی سینه‌ها شده و آن‌ها را بدشکل و بدفرم می‌کنند.

علاوه بر زیباسازی فرم و بافت سینه، با این تکنیک می‌توان چین و چروک‌های پوست سینه را هم برطرف نمود. درنتیجه ظاهر سینه‌های شما نیز جوان و زیبا خواهد شد.

بهتر است که پیش از تصمیم درباره لیفت سینه حتما هدف خود را از این عمل جراحی مشخص کرده و با پزشک یا متخصص در این زمینه مشورت کنید تا خواسته‌های واقع بینانه‌ای از این عمل جراحی زیبایی داشته باشید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

معایب لیفت سینه

لیفت سینه هم مثل هر عمل زیبایی دیگری احتمال دارد جنبه‌های منفی و عوارض خاصی مثل خونریزی، عفونت و واکنش بدن نسبت به بیهوشی را به همراه داشته باشد که شخص باید پیش از تصمیم درمورد انجام عمل ماستوپکسی، نسبت به آن‌ها کاملا آگاه باشد.

این ریسک‌‌ها و عوارض احتمالی عبارت از موارد زیر هستند:

  • جای زخم: جای زخم و بخیه بعد از لیفت باقی خواهد ماند. بعد از یک تا دوسال جای زخم‌ها کمرنگ شده و کمی نرم می‌شوند. اما به طور کامل از بین نخواهند رفت. البته به هنگام استفاده از سوتین یا لباس شنا این زخم‌ها قابل مشاهده نیستند.
  • بی‌حس شدن نوک سینه: بی‌حسی در سینه‌ها بعد از چند هفته رفع خواهد شد. اما در برخی افراد امکان دارد دائمی باشد. عموما جراحی لیفت سینه، احساس شهوانی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.
  • عدم تقارن در فرم و سایز سینه‌ها: درنتیجه تغییرات در روند بهبودی امکان دارد این حالت ایجاد بشود. گاهی عدم تقارن از قبل وجود داشته و جراح نمی‌تواند آن را رفع کند. به همین علت انتخاب جراح ماهر بسیار حائز اهمیت است.
  • از دست دادن بخشی از آرئول‌ها یا کل آرئول: معمولا این عارضه بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد. به علت قطع خونرسانی به نوک سینه‌ها در حین لیفت، بافت سینه در آن قسمت آسیب دیده و موجب از بین رفتن بافت خواهد شد.
  • مشکل در شیردهی: عموما بعد از انجام لیفت می‌توان شیردهی را از سر گرفت. اما در برخی از بانوان احتمال دارد که در تولید شیر کافی با مشکل مواجه بشوند.

اصلاح کردن هر کدام از این عوارض احتمالی، نیازمند انجام جراحی دوباره است. پس باید در انتخاب بهترین جراح لیفت سینه دقت کافی به خرج دهید تا از احتمال بروز چنین عوارضی کاسته شود.

با این همه بهتر است بدانید که بسیاری از این عوارض در موارد بسیار نادری رخ می‌دهند و بیان این احتمالات صرفا جهت آگاهی شماست.

لیفت سینه با پروتز

لیفت سینه با پروتز که به آن پروتز ماستوپکسی هم میگویند، یکی از تکنیک‌های بالا کشیدن پستان توسط پروتز است. در این متد برای اصلاح افتادگی و بزرگ ساختن سینه از پروتز سینه استفاده می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

در تکنیک پروتز ماستوپکسی، برش‌های لازم جهت انجام عمل تنها در ناحیه‌ی آرئول و زیر پستان انجام می‌شود. در این تکنیک پستان‌های کوچک که به افزایش حجم نیازمند هستند و پستان‌هایی که به لحاظ ظاهر و اندازه تقارن ندارند را می‌توان اصلاح کرد.

در واقع این تکنیک ترکیبی از لیفت سینه و پروتز پستان می‌باشد که در آن از لیفت داخلی به منظور بالا بردن پستان‌ها استفاده می‌گردد.

برخلاف عمل لیفت سینه، هیچ نیازی به ایجاد برش‌های عمودی وجود ندارد. باید به این نکته هم توجه داشت که پروتز و لیفت پستان با این متد برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر نیست. بهتر است در این خصوص از یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید.

لیفت-سینه

اقدامات پیش از لیفتینگ سینه

  • به منظور آماده‌شدن برای این عمل حتما دستورالعمل‌های پزشک خود را به‌درستی دنبال کنید. عموما به شما توصیه خواهد شد که از نیمه‌شب پیش از عمل، خوردن و آشامیدن خود را متوقف سازید.
  • معمولا از هفته‌های پیش از عمل لیفت سینه، پزشک از شما می‌خواهد چنانچه اعتیاد به سیگار یا دخانیات دیگر دارید، آن را ترک کنید. چراکه استعمال دخانیات خطر ابتلا به عوارض پس از عمل را بالا برده و جریان خون در بدن را محدود می‌کند. همچنین سیگارکشیدن و هرگونه استعمال دخانیات ایمنی بدنی شما را تضعیف کرده و درنتیجه خطر عفونت پس از جراحی را بالا خواهد برد.
  • اگر بیماری خاصی دارید یا از داروی خاصی استفاده می‌کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • هرگز در دوران شیردهی یا بارداری برای لیفت سینه‌ها اقدام نکنید. چون در این دوران شکل سینه‌ها دچار تغییر شده و اثرات لیفتینگ سینه به طور کامل از بین خواهد رفت.
  • چنانچه از قبل لیفت سینه انجام داده‌اید یا جراحی خاصی داشته‌اید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • دست کم از دو هفته پیش از عمل لیفت سینه، از مصرف مواد غذایی یا داورهای رقیق‌کننده خون اجتناب کنید.
  • حتما پیش از لیفت سینه، ماموگرافی و سایر آزمایشات تجویز شده توسط پزشک را انجام بدهید. با این کار سلامت شما کاملا بررسی شده و پزشک روش بهتر و مناسب‌تری را برای لیفت سینه انتخاب می‌کند.

اقدامات پس از لیفتینگ سینه

  • پس از جراحی لیفتینگ سینه بهتر است از لباس زیرهای نرم و راحت مثل لباس ورزشی استفاده کنید. همچنین احتمالا جراح برای کاهش دردهایتان داروهای مسکن برای شما تجویز خواهد کرد.
  • حتما از جراح خود برنامه‌ای برای بازگشت به کار، فعالیت‌های روزانه و روتین زندگی خود دریافت کرده و تمامی توصیه‌ها را جدی بگیرید و رعایت کنید.
  • اگر شاغل هستید پس از گذشتن چند روز احتمال دارد بتوانید به کار خود بازگردید، ولی برخی افراد به یک هفته مرخصی جهت طی‌کردن دوره‌ی نقاهت نیاز دارند. دست کم تا دو هفته زمان برای بازگشت به فعالیت‌های شدید بدنی مثل ورزش نیاز دارید.
  • پس از جراحی از کارها و فعالیت‌هایی که ضربان قلب و فشار خون شما را بالا میبرند و همچنین فعالیت‌هایی که تحرک سینه‌ها را بیشتر می‌کنند تا چندین هفته باید اجتناب کنید.
  • اگر استراحت را جدی نگیرید و فعالیت سنگین داشته باشید که باعث حرکت پستان‌ها شود، می‌تواند برایتان بسیار دردناک باشد. پس تا مدتی انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی را کنار بگذارید.
  • تا حد امکان تا چند روز بعد از لیفتینگ سینه از سوتین استفاده نکنید. اما اگر مجبور به استفاده از آن هستید، حتما از سوتین‌های طبی استفاده کنید.
  • از فشاردادن یا ماساژ سینه‌ها خودداری کنید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر وقت استفاده کنید.
  • رژیم غذایی و سبک زندگی خود را سالم‌تر کنید.
  • حتما بعد از انجام عمل لیفتینگ سینه، تا مدتی به شکل طاق‌باز بخوابید. چون خوابیدن بر روی سینه‌ها به آن‌ها فشار آورده و اثرات لیفت سینه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

هرچند که نتایج جراحی لیفت سینه میبایست طولانی‌مدت باشد، اما هیچ تضمینی برای اینکه دائمی باشد وجود ندارد.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی میتوانید جهت اطلاع از آخرین قیمت لیفتینگ سینه و همچنین پیدا کردن بهترین متخصصین جراحی لیفت سینه از ما مشورت بگیرید.

لیفت-سینه

Views: 7

دیدگاهتان را بنویسید