تزریق-چربی-به-صورت

تزریق چربی به صورت و پرکردن و جوانسازی پوست صورت

تزریق چربی به صورت و پرکردن و جوانسازی پوست صورت

تزریق-چربی-به-صورت

تزریق چربی به صورت به‌منظور جوانسازی و حج دهی صورت انجام میگیرد. تزریق چربی عبارت است از انتقال سلول‌های چربی از بخش‌هایی از بدن که چربی بیشتری دارند مانند شکم و کناره ران و انتقال آنها به صورت جهت اصلاح ایراداتی که در صورت وجود دارد.

تزریق چربی به صورت، روشی است که در مدت زمان حدود ۳۰دقیقه کامل می‌شود و امکان ترخیص در همان روز برای بیمار وجود دارد.

تزریق چربی به صورت تنها فرورفتگی‌های صورت را پرنمی‌کند، بلکه با تحریک تولید کلاژن به ایجاد تنش در پوست صورت و جوان‌سازی صورت و ترمیم آن می‌پردازد. در صورت ارائه کاربردهای صحیح، نتایج کاملا طبیعی و خوشایند خواهند بود.

مدت زمان تزریق چربی به میزان سن و ساختار جسمی افراد بستگی دارد. به‌طور متوسط ​​۳۰درصد از بافت چربی به طور دائم در بخش صورت باقی می‌ماند. در اکثر مواقع ترجیح بر آن است که چربی استخراج شده از بدن خود فرد به صورت او تزریق شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

تزریق چربی به صورت و جوانسازی آن

با زیادتر شدن سن، تغییراتی در بافت صورت اتفاق می‌افتد که از مهمترین آنها آتروفی و کاهش حجم بافت نرم صورت می‌باشد که باعث تغییر شکل پوست صورت می‌شود.

مثل گودی پای چشم، فرورفتگی ناحیه گونه‌ها، فرورفتگی ناحیه گیجگاهی و ناحیه ابرو‌ها و چین‌وچروک اطراف لب و چانه. اگر که این کمبود بافت نرم را با تزریق چربی به صورت جبران کنیم، میتوانیم شادابی و جوانی قابل ملاحظه‌ای را به صورت برگردانیم.

تزریق چربی به صورت و حجم دادن به آن

در برخی افراد حتی در دوران جوانی فرورفتگی و لاغری‌های موضعی در صورت، به‌شکل لاغری در قسمت گونه یا در ناحیه میانی صورت یا در ناحیه لپ‌ها ممکن است به‌طرز یک‌طرفه یا دوطرفه وجود داشته باشد.

این افراد اگر تزریق چربی به صورت را انجام بدهند، میتوانند نقایص صورتشان تا حد بسیار زیادی اصلاح کنند.

اصلاح اسکار فرو رفته با تزریق چربی به صورت

اسکارهایی که بر اثر جوش‌ها ایجاد شده باشند و یا بر اثر زخم یا اسکار سالک بوجود آمده باشند، تا حد قابل توجهی با تزریق چربی به صورت به‌شکل زیر جلدی قابل اصلاح هستند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

ماندگاری لیفت صورت با تزریق چربی

تزریق چربی به صورت و لیفت کردن آن، می‌تواند ماندگاری متفاوتی داشته باشد. پرکردن چربی صورت را هم می‌شود یک روش دائمی و هم غیردائمی دانست.

برای مثال در هر جلسه از دوره درمان، ۱۰ تا ۴۰ واحد از چربی‌های انتقال یافته زنده می‌مانند و مابقی سلول‌ها خواهند مرد. این فرایند درنهایت یک انتقال سلولی است که در آن سلول‌های چربی ممکن است آسیب ببینند.

تعدادی از سلول‌های زنده مانده هم اگر نتوانند جهت تغذیه، مویرگی را در جایگاه جدید خود پیدا کنند، خواهند مرد. درنتیجه تقریبا ۲واحد از ۱۰واحد بافت چربی تزریقی زنده می‌ماند و این ۲واحد باقیمانده مانند سایر بافت‌های بدن شما عمر می‌کند و پیر می‌شود.

تزریق-چربی-به-صورت

کاندیدای مناسب تزریق چربی به صورت

جهت بازیابی حجم کم شده از صورت می‌شود از روش‌های متفاوتی استفاده کرد. جوانسازی صورت به واسطه تزریق چربی، پیشنهادی عالی در این‌باره می‌باشد.

تزریق چربی به صورت، حجم صورت را افزایش می‌دهد تا چهره شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. گاها به‌علت کاهش حجم صورت، خطوط و چین‌وچروک‌هایی در قسمت‌های گوناگون صورت به‌وجود می‌آید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

باید اذعان داشت که تزریق چربی در این راستا می‌تواند راه حل بسیار مفیدی باشد. در واقع چربی تزریقی به صورت بر خط خنده عمیق، خط گوشه دهان، خط پایین چشم و خط گونه اثرگذار است.

به عبارتی دیگر تزریق چربی به صورت با کارایی خود، اثرات ناشی از افزایش سن و پیری را از میان میبرد. برای چنی کاری باید به یک پزشک متخصص و یا جراح پلاستیک مراجعه و با او به صحبت و مشاوره بپردازید.

پزشک با ارزیابی موارد موجود در سابقه پزشکی به تعیین روش مناسب جوان‌سازی برای شما می‌پردازد و همچنین شما را از عوارض انجام این روش زیبایی آگاه خواهد ساخت.

پزشک علاوه بر آن درباره تغییرات پس از انجام این متد زیبایی مطابق با معیار و سلیقه شما هم توضیحات لازم را ارائه خواهد داد و نگرانی‌های احتمالی را برطرف خواهد کرد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

وضعیت جسمی فرد ازجمله فشار خون بالا، دیابت، عوارض کلیوی، مشکلات قلبی و سایر بیماری‌های زمینه‌ای هم باید بررسی شوند و عادت‌های روزمره مثل استعمال سیگار و موارد مشابه هم حتما باید به اطلاع پزشک مربوطه برسند.

افراد با شرایط زیر می‌توانند از مزایای تزریق چربی به صورت بهره‌مند شوند:

  • کسانی‌که خواهان حجیم شدن نواحی خاص صورت مثل لب‌ها، گونه و یا چانه هستند.
  • افرادی که خط خنده عمیقی دارند.
  • آنهایی که می‌خواهند اثرات افزایش سن مثل افتادگی یا شل شدن پوست‌شان برطرف شود.
  • اشخاصی که از تورفتگی و گودی زیر چشم خود رنج می‌برند.
  • کسانی که به‌دنبال جوان‌سازی پوست خود هستند.

به‌طورکلی افرادی که خواهان انجام تزریق چربی به صورت هستند باید موارد زیر را رعایت کنند:

  • افرادی که از لحاظ بدنی در سلامت کامل باشند.
  • کسانی‌که سیگار و دخانیات مصرف نکنند.
  • اشخاصی‌که انتظارات منطقی و واقع بینانه‌ای از نتایج تزریق داشته باشند.
  • آنهایی‌که به سلامت پوست‌شان اهمیت دهند.

روند تزریق چربی به صورت

تزریق چربی که به‌عنوان گرافت چربی هم شناخته می‌شود، روش ثابت شده‌ای است که از اوایل قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفته و فرایندی است که با استفاده از چربی‌های خود شخص و با هدف برطرف کردن تورفتگی‌ها و ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌گیرد.

از جمله دلایل انجام تزریق چربی به صورت، تورفتگی گونه‌ها، ناپدید شدن چربی از استخوان گونه، خطوط عمقی از بینی تا کناره‌های لب‌ها و در برخی موارد خطوط مابین پلک تحتانی و گونه‌ها می‌باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

تزریق چربی به صورت، شایع‌ترین تکنیک مورد استفاده در حجم دهی لب‌ها است و علاوه بر آن، از این متد در رفع نقایص ناشی از لیپوساکشن نامناسب و یا آسیب‌ها هم استفاده می‌شود.

مراحل تزریق چربی به صورت یا دست

مرحله برداشت چربی: چربی مورد نیاز با ایجاد یک برش به اندازه سه تا پنج میلی‌متر به‌دست می‌آید. این چربی عمدتا از نقاطی مثل شکم و قسمت داخلی ران گرفته می‌شود. به این روش اصطلاحا لیپوساکشن میگویند.

مرحله آماده‌سازی چربی: چربی، درون سانتریفوژ تصفیه و شستوشو داده می‌شود و بافت چربی مایع و خالص، آماده‌ی تزریق خواهد بود. خالص نبودن چربی می‌تواند بر روی نتایج تزریق تاثیرگذار باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

مرحله تزریق: چربی به نقاط موردنیاز در صورت تزریق خواهد شد. این چربی به‌شکل یکنواخت و به‌میزان دقیق تزریق می‌شود تا چربی توسط بافت سالم احاطه شود.

در این شرایط باید اطمینان حاصل شود که بافت چربی تزریقی، اکسیژن و مواد مغذی را به میزان کافی دریافت کند.

باتوجه به اندازه و وسعت ناحیه درمان، تزریق چربی به صورت چیزی درحدود یک ساعت به طول خواهد انجامید. منطقه‌ای که چربی گرفته می‌شود و نقطه‌ای که تزریق چربی به آن انجام می‌شود، هر دو بی‌حس خواهند شد.

تزریق-چربی-به-صورت

شما همراهان عزیز همچنین میتوانید اطلاعات تکمیلی را در قسمت اخبار و مقالات سایت راز زیبایی دنبال کنید.

Views: 4

دیدگاهتان را بنویسید