تزریق-فیلر

تزریق فیلر به صورت و انواع فیلر

تزریق فیلر به صورت و انواع فیلر

تزریق-فیلر

یکی از دغدغه‌های مهم برای اکثر افراد، داشتن پوست زیبا و زیبایی صورت است. درحقیقت داشتن صورت زیبا اهمیت بسیار زیادی در ظاهر افراد دارد. با گذشت زمان و به دنبال تغییراتی که در سلول‌های بدن رخ می‌دهد، پوست صورت شادابی و جوانی خود را از دست داده و چین و چروک‌های صورت پدیدار می‌شوند.

همچنین برطرف ساختن اشکالات صورت و رفع ایرادات پوست نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که ظاهری جوان و پوستی سالم یکی از خواسته‌های اصلی همه افراد است، مردم همواره تلاش می‌کنند تا راهکاری جهت مقابله با این مشکلات پیدا کنند تا بتوانند از هرچه بیشتر از پیری خود جلوگیری کنند. همچنین در بسیاری موارد حتی افراد جوان هم تمایل به داشتن صورتی جذاب‌تر و زیباتر دارند. چون این راهکارها به افزایش اعتماد به نفس افراد کمک خواهد کرد.

تزریق فیلر و ژل یکی از نوین‌ترین متدهایی است که امروزه از آن استفاده می‌شود. تزریق فیلر در از بین بردن چین و چروک‌ها و همچنین جوانسازی پوست بسیار کمک کننده خواهد بود. همچنین تزریق فیلر در اصلاح ایرادات صورت هم بسیار کاربردی است. عموما از تزریق فیلر برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، زاویه فک و چانه استفاده می‌گردد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

فیلر چیست؟

فیلر به پرکننده پوستی گفته می‌شود که به روش تزریق به شکل موضعی به زیرپوست منتقل شده و باعث رفع نقصانات و زیباسازی نواحی مختلفی مثل لب، چانه، گونه، زیر چشم و… خواهد شد. فیلرها یا چربی‌هایی هستند که از بدن خود بیمار برداشته شده و به قسمتی که نیاز به افزایش حجم دارد تزریق می‌گردد و یا به شکل آماده قابل تهیه است و به آسانی توسط پزشک متخصص تزریق می‌گردد. با این حال در باور عموم فیلر همان ژل است و معمولا مردم چربی را فیلر تصور نمی‌کنند.

البته بهتر است بدانید که یکی از بهترین و ماندگارترین فیلرها، همان چربی برداشت شده از بدن می‌باشد که هم عوارضی مثل آلرژی را به دنبال ندارد و هم درصورت مهارت پزشک در برداشت، آماده‌سازی و تزریق چربی می‌تواند نتایج ماندگاری را به همراه داشته باشد.

کاربرد فیلرها به چه صورت است؟

به شکل کلی فیلرها دارای 4کاربرد اساسی هستند که در زیر به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • یکی از کاربردهای تزریق فیلر جوانسازی چهره و از بین بردن چین و چروک‌‌های صورت می‌باشد. از آنجایی که فیلر دارای خاصیت پرکنندگی است، می‌تواند خطوط عمیقی مثل خط اخم، خط خنده و پیشانی را از بین ببرد.
  • کاربرد دیگر تزریق فیلر به منظور از بین بردن جای اسکار و جوش در صورت است. این روش می‌تواند در کنار روش دیگری مثل سابسیين به کار گرفته شده و بسیار موثر باشد.
  • یکی دیگر از کاربردهای اساسی تزریق فیلر، قرینه سازی اجزای مختلف صورت است. در بسیاری از افراد که لب‌ها، گونه‌ها یا شقیقه آن‌ها به هر دلیلی قرینه نیست، تزریق فیلر می‌تواند یکی از اصول زیبایی را که همان حفظ قرینگی و تعادل است، برقرار سازد.
  • بیشترین کاربرد تزریق فیلر برای کسانی است که بخواهند در یک ناحیه از صورت یا بدن خود حجم بیشتر و فرم بهتری داشته باشند. که این کاهش حجم یا به صورت مادرزادی و ژنتیکی وجود داشته و یا با گذشت زمان و در اثر افزایش سن، کاهش وزن ناگهانی و غیراصولی، سبک زندگی ناسالم و… ایجاد شده است. به هر حال، تزریق فیلر برای این موارد با نتایج خوبی همراه می‌باشد.

تزریق-فیلر

فیلرها به چه مناطقی تزریق می‌شوند؟

فیلرها اصولا در بخش‌های از بدن مثل سینه، باسن و پشت دست‌ها و به منظور جوانسازی پوست تزریق می‌شوند. از رایج‌ترین نواحی صورت که با تزریق فیلر جوانسازی می‌شود و افزایش حجم را به دنبال دارد، عبارت است از:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • تزریق فیلر به لب
  • تزریق فیلر به فک
  • تزریق فیلر به گونه
  • تزریق فیلر به چانه
  • تزریق فیلر خط خنده
  • تزریق فیلر زیر چشم
  • تزریق فیلر خط اخم و خطوط افقی پیشانی
  • تزریق فیلر به خطوط پاکلاغی در کنار چشم

تقسیم بندی انواع فیلر از نظر ماندگاری

فیلرها به لحاظ میزان ماندگاری به 3دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  1. فیلرهای دائمی: همانگونه که از نام این جنس از فیلرها مشخص است، موادی غیرقابل تجزیه توسط بدن هستند و به شکل همیشگی در بافت بدن باقی خواهند ماند. یکی از این جنس از فیلرها، خانواده پلی‌اکریل‌آمید است. تزریق چربی هم اگر به خوبی تزریق شود و پزشک مهارت‌های لازم را برای انجام این عمل داشته باشد، می‌تواند به عنوان یک فیلر طبیعی تا سال‌ها در بدن فرد باقی مانده و بدون عوارض جانبی باشد.
  2. فیلرهای نیمه دائمی: این مدل از فیلرها شامل چند خانواده می‌باشند، ازجمله پلی کاپرولاکتون، پلی لاکتیک اسید، کلسیم هیدروکسی آپاتیت و… که مدت زمانی در حدود 2 تا 4 سال ماندگاری خواهند داشت. تزریق این فیلرها نکات مراقبتی و ملاحظات خاص خود را به دنبال خواهد داشت، درنتیجه باید توسط پزشکی مجرب و کاربلد تزریق بشوند.
  3. فیلرهای موقتی: فیلرهای موقت هم انواع گوناگونی دارند. یکی از انواع این جنس از فیلرها، فیلرهایی بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد که ازجمله پرکاربردترین و کم عارضه‌ترین انواع فیلر است. این مدل از فیلرها علاوه بر نقش پرکنندگی پوست و جبران حجم از دست رفته بافت بدن، به تحریک سنتز کلاژن هم می‌پردازد و از این طریق به پوست قوام بیشتری خواهند بخشید.

تزریق-فیلر

مزایای تزریق فیلر

این روش به نسبت سایر متدهای درمانی و زیبایی مزایای زیادی به همراه دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از فیلرها، کم‌تر تهاجمی بودن آن است. عموما تزریق فیلر هیچ گونه آثار زخم یا بخیه‌ای بر روی بدن به جا باقی نمی‌گذارد. همچنین عوارض بسیار کمی هم به همراه دارد. هیچ نیازی به دوران نقاهت و یا استراحت ندارد و متقاضی می‌تواند بعد از تزریق به فعالیت‌های روزانه خود ادامه بدهد.

از دیگر مزایای تزریق فیلر، دیدن نتیجه عمل به شکل عینی است و هنگامی که ایرادی مشاهده شود، پزشک می‌تواند آن را برطرف کند. لازم به ذکر می‌باشد که تزریق فیلر همراه با ورم در ناحیه مورد عمل است و نتیجه‌ی دقیق پس از بین رفتن ورم قابل مشاهده می‌باشد. بعضی از فیلرها به بازسازی پوست و پیشگیری از افتادگی و شل شدن آن هم کمک کننده هستند.

معایب تزریق فیلر

همانند هر روش درمانی و زیبایی دیگری، تزریق فیلر هم امکان دارد با معایبی و عوارضی همراه باشد. عوارض طبیعی فیلر به صورت موقتی و موضعی بوده که شامل ورم، قرمزی و سوزش خفیف در ناحیه پس از تزریق می‌باشد که به سرعت و در عرض چند روز از بین خواهد رفت. اما در حالتی که به پزشک ماهر و کاربلد مراجعه نکنید، امکان دارد عوارضی که نادرتر و جدی‌تر است رخ بدهد. این عوارض شامل موارد زیر می‌شود:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092
  • ایجاد عفونت در محل تزریق
  • خون مردگی و آسیب به بافت
  • خارج شدن فیلر از ناحیه تزریق
  • وارد شدن آسیب به عروق خونی
  • ایجاد ناهمواری و بافت گلوله گلوله

قیمت تزریق فیلر

هزینه تزریق فیلر به نسبت سایر تکنیک‌های درمانی پایین‌تر است و انتخاب مناسب‌تری می‌باشد. عامل اصلی تعیین قیمت تزریق فیلر به دو فاکتور مهم یعنی نوع برند فیلر و پزشک مربوطه وابسته است. بدیهی است که هرچقدر که برند معتبرتر باشد و پزشک مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد، هزینه تزریق هم به همان نسبت بالاتر خواهد بود.

شما همراهان عزیز در مرکز راز زیبایی میتوانید به منظور اطلاع از آخرین قیمت عمل تزریق فیلر و همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمان‌های نوشته شده در صفحه‌ی تماس با ما ارتباط داشته باشید. مجموعه بیوتی سکرت همواره می‌کوشد تا شما را به زیباترین فرم خودتان نزدیک کند.

تزریق-فیلر

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید