بوتاکس-درماتوکس

بوتاکس درماتوکس (Dermatox)

بوتاکس درماتوکس (Dermatox)

بوتاکس-درماتوکس

عموما بانوان به صورت خودشان اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. به همین خاطر اصلا دوست ندارند که چین و چروک بر روی صورت خود ببینند. امروزه یکی از راهکارهای خوب به منظور جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس می‌باشد که یکی از انواع آن، بوتاکس درماتوکس بوده که مزایای بسیار ویژه‌ای نیز به همراه خود دارد.

تزریقات ضدچروک که عموما آنها را با نام بوتاکس می‌شناسند، به جهت از میان بردن خطوط چین و چروک مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که اشاره شد، خانم‌ها در صدد دستیابی به ظاهری جوان‌تر، به تزریق بوتاکس روی می‌آورند. در حقیقت بوتاکس یک تکنیک درمانی آرایشی به حساب می‌آید.

بوتاکس روشی غیرتهاجمی به منظور جوانسازی پوست بوده که عموما نتایج بسیار خوبی را با خود به وجود خواهد آورد. برند بوتاکس، به خودی خود تا چندین سال تنها روش موجود به منظور از بین بردن چین و چروک پویایی صورت بود. لازم به ذکر است که بوتاکس درحقیقت نام اولین شرکتی است که اقدام به تولید سم بوتولینوم نمود و امروزه ما برندهای متفاوت این سم را با نام بوتاکس میشناسیم.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

امروزه هنوز هم تعداد بسیاری از افراد برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت خود مانند خط اخم و خطوط پنجه کلاغی از همان بوتاکس اصلی استفاده می‌‌کنند، اما روش‌های درمانی بسیار گوناگونی نیز به وجود آمده است. یکی از محصولاتی که با هدف از میان بردن چین و چروک صورت استفاده می‌شود، درماتوکس است که مکانیسم عملکردی یکسانی نیز با بوتاکس دارد. شناخت مزایا و معایب هر کدام از این محصولات، برای دستیابی به نتایج دلخواه به بیمار کمک خواهد نمود.

بوتاکس درماتوکس چیست؟

بوتاکس درماتوکس یک روش درمانی و آرایشی جدید و مبتکرانه است که به جهت بهبود منافذ باز پوست، جای زخم، آکنه، قرمزی صورت، گرگرفتگی، خطوط ریز و رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می‌­گیرد.

درماتوکس ساخت کشور کانادا بوده و شامل تزریق مقدار بسیار کمی از سم رقیق شده بوتولینوم به لایه­‌های سطحی پوست و ایجاد کلاژن تازه می‌باشد که در ویال‌های 100 و 500 واحدی عرضه می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

سم بوتولینوم یک ماده شیمیایی می‌باشد که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می‌شود. بوتاکس یک ماده مشتق پروتئین از سم بوده که با تزریق در عضله موجب ضعف یا غیرفعال شدن آن خواهد شد. این ماده با انسداد انتقال عصبی عضلانی، عملکرد عضله را متوقف ساخته و پیام‌­های شیمیایی را از عصب به ماهیچه قطع می­کند.

همراه با گذشت زمان، علاوه بر عوامل خارجی مثل نیروی جاذبه، استفاده از عضلات نیز در طول زندگی باعث می‌شود که در مناطقی از صورت و بدن پوست دچار چین و چروک بشود، به خصوص که اگر به شکل مکرر از یک عضله استفاده شود. پیری موجب کند شدن تولید کلاژن و الاستین در پوست خواهد شد، به گونه‌ای که هرچقدر پیرتر ­شویم، پوست در برخی نواحی مثل صورت، بیش از اندازه دچار آسیب شده و دارای خطوط دائمی می­گردد. با کاهش حرکت ماهیچه­‌ها در این نواحی، چین و چروک پوست متوقف شده و اجازه بهبودی پیدا خواهد کرد و موجب کمتر شدن خطوط و یا حتی از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

یکی از تفاوت‌های بزرگ درماتوکس با بوتاکس در روال تاثیرگزاری آن‌ها است. درماتوکس به شل شدن عضلات منجر نمی‌گردد. این موضوع تنها به علت غلظت رقیق شده درماتوکس اتفاق خواهد افتاد. درمان با بوتاکس درماتوکس، بسته به شدت بیماری پوستی شما در دفعات متعدد انجام خواهد گرفت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

لازم به گفتن است که بوتاکس Dermatox نسبت به سرمای هوا بسیار حساس می‌باشد. درنتیجه بهتر است پیش از استفاده آن، از پزشک درخواست کنید تا ویال مخصوص بوتاکس درماتوکس را در مقابل خود شما باز کند.

مزایای بوتاکس درماتوکس چیست؟

بوتاکس-درماتوکس

بوتاکس درماتوکس همانند سایر انواع بوتاکس تنها برای رفع چین و چروک پوست تزریق نمی‌گردد. این ماده تاثیرات بسیار شگفت انگیزی بر پوست خواهد گذاشت و در موارد درمانی بسیار گوناگونی مثل رفع علائم پیری و مشکلات پوستی از آن استفاده می‌کنند.

استفاده از بوتاکس درماتوکس مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوتاکس درماتوکس حاوی ویتامین­‌ها، مواد معدنی و اسید هیالورونیک بوده و به منظور پیشگیری طولانی مدت از چین و چروک بسیار موثر می‌باشد.
  • با تضعیف عملکرد غدد عرق اکرین در پوست، اندازه منافذ را کاهش داده و بدین صورت در بهبود هایپر هیدروز مفید می‌باشد.
  • تولید سبوم یا همان چربی را کاهش می­دهد که به کنترل آکنه و کاهش منافذ مسدود شده کمک خواهد کرد.
  • بوتاکس درماتوکس، الاستین و کلاژن سازی کرده و به این شکل به زیبایی پوست کمک خواهد نمود.
  • بوتاکس درماتوکس اسکار ناشی از جوش و آکنه و قرمزی ناشی از آنها را بهبود خواهد بخشید.
  • بوتاکس درماتوکس اثرگزاری قوری در استحکام بخشیدن به پوست دارد.
  • منافذ پوست را منقبض کرده و بافت پوست را بهبود خواهد بخشید.
  • اثرات ناشی از آفتاب سوختگی پوست را کاهش خواهد داد.
  • خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را حفظ می­‌کند.
  • قرمزی و گرگرفتگی صورت را کم می‌­کند.
  • باعث کاهش چربی پوست می‌شود.

اقدامات لازم پس از تزریق بوتاکس درماتوکس چیست؟

  • پس از بوتاکس امکان دارد کمی قرمزی و تورم بر روی پوست ایجاد گردد. اولین و مهمترین قانون آن است که از دست زدن به نواحی تزریق پرهیز شود.
  • درصورت احساس درد باید از داروهای مورد تایید پزشک استفاده کرد. استفاده خودسرانه از داروهای مسکن و یا نوشیدنی­‌های الکلی روش صحیحی نمی­باشد.
  • پس از بوتاکس درماتوکس، پوست نسبت به آفتاب حساس­‌تر خواهد شد. درنتیجه لازم است به هنگام قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید، از کرم­ ضدآفتاب استفاده گردد.
  • امکان دارد که تحرکات شدید بدنی مثل ورزش کردن در شخص ایجاد ناراحتی نماید. درنتیجه بهتر است پس از تزریق بوتاکس درماتوکس، تا مدت ۲۴ ساعت از فعالیت‌های سنگین دوری شود.

عوارض جانبی بوتاکس درماتوکس چیست؟

از جایی که بوتاکس درماتوکس در دوزهای بسیار کم در زیبایی درمانی استفاده می­شود، از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

به شکل کلی عوارض جانبی استفاده از بوتاکس درماتوکس بسیار نادر است. بیشتر افراد به هنگام تزریق، تنها ناراحتی خفیفی را تجربه خواهند نمود. بلافاصله پس از تزریق احتمال دارد تورم خفیفی در منطقه تزریق به وجود بیاید که عموما ظرف مدت زمان ۴۸ ساعت فروکش خواهد کرد. در هر حالت اگر چنانچه تزریق بوتاکس توسط فردی غیرمتخصص انجام بگیرد، امکان بروز عوارض زیر بالا خواهد بود:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • بروز سردرد و خستگی
  • ایجاد صدای خشن در فرد
  • افزایش تعریق در نقاطی به غیر از زیربغل
  • ضعف عضلات در نزدیکی ناحیه تزریق دارو
  • افتادگی پلک، تورم پلک و مشکلات بینایی
  • بروز مشکل در تنفس، بلع و همچنین صحبت کردن
  • سفتی عضلات، درد در نواحی گردن، بازوها و یا پاها
  • درد یا سوزش به هنگام ادرار کردن و مشکل در تخلیه مثانه
  • گلو درد، خشکی دهان، گرفتگی سینه، سرفه، تنگی نفس
  • کبودی، درد، خونریزی، التهاب، قرمزی و یا تورم در ناحیه تزریق
  • درد قفسه سینه یا فشار، درد در شانه یا فک، ضربان قلب نامنظم
  • ضعف عضلانی شدید و غیرعادی، به خصوص در نواحی تزریق نشده از بدن
  • درد چشم، تغییر دید، خشکی چشم و یا حساس شدن چشم به نور آفتاب

بوتاکس-درماتوکس

ماندگاری بوتاکس درماتوکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس درماتوکس بسته به مواردی همچون ناحیه تزریق، سن شخص تحت درمان، میزان چین و چروک‌های پوستی و همچنین دفعات تزریق متغیر خواهد بود.

به شکل معمول، انواع بوتاکس بسته به این پارامترها چیزی در حدود سه تا نه ماه ماندگار خواهند بود. پس از گذشت این مدت زمان، لازم است همراه با مشورت پزشک درمان با دوز و میزانی که پزشک معالج تشخیص می­دهد تکرار بشود.

عموما ماندگاری بوتاکس درماتوکس حدود ۳ الی ۴ ماه بوده که پزشک از شما می‌خواهد به محض متوجه شدن اینکه اثر درمان از بین رفته است، به منظور تزریق مجدد اقدام نمایید. تزریق منظم بوتاکس درماتوکس درون عضلات و در زیر سطح پوست موجب افزایش طول عمر این متد درمانی خواهد شد.

تفاوت بوتاکس درماتوکس اصلی و تقلبی چیست؟

پیش از آنکه متوجه تفاوت بین بوتاکس تقلبی درماتوکس و بوتاکس اصلی درماتوکس شوید، باید یک نکته بسیار مهم را به شما بگوییم، و آن نکته این است که استفاده از بوتاکس درماتوکس تقلبی می‌تواند عوارض احتمالی بسیار زیادی را برای فرد به دنبال داشته باشد. در بوتاکس‌های تقلبی مواد ناخالص بسیار زیادی به کار رفته که خالص‌سازی آن به علت هزینه زیاد، توسط برخی از شرکت‌ها و کشورها همچون کشور چین انجام نمی‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بوتاکس درماتوکس کانادایی اصلی بوده و دارای گواهی اورجینال FDA و یا همان استاندارد اروپا می‌باشد. لازم به گفتن است که این حق طبیعی افراد است که از نوع جلد، تاریخ مصرف و همینطور گواهی مورد نظر اطلاع داشته باشند. درنتیجه از پرسیدن چنین مواردی از پزشک معالج خود احساس شرم نداشته باشید.

هزینه تزریق بوتاکس درماتوکس چه قیمت است؟

هزینه تزریق بوتاکس درماتوکس به تعداد جلسات مراجعه، کیفیت محصولات استفاده شده، وسعت نواحی تحت درمان و همچنین موقعیت فیزیکی مطب پزشک بستگی خواهد داشت. امروزه باتوجه به اینکه تکنیک‌های بسیار زیادی به منظور درمان چین و چروک صورت وجود دارد، هزینه درمان کمتر شده است.

بوتاکس‌های زیادی به منظور جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند که شما باید از میانشان با دقت به انتخاب بپردازید. توجه داشته باشید هنگامی ‌که برای تزریق هر یک این محصولات به پزشک موردنظر مراجعه می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که پزشک شما سابقه خوبی در حوزه جوانسازی پوست و تزریق اینگونه محصولات در رزومه خود دارد. از مراجعه نمودن به مراکز غیرمعتبری که به تزریق بوتاکس و محصولات مشابه می‌‌پردازند اکیدا خودداری کنید. همچنین به هنگام تهیه محصول موردنظر خود کاملا دقت کافی داشته باشید و از خرید بوتاکس درماتوکس از مراکز غیرمعتبر به شدت اجتناب نمایید.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس درماتوکس و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

بوتاکس-درماتوکس

Views: 3

دیدگاهتان را بنویسید