لیفتر-بینی

تزریق لیفتر برای بینی دفرمه شده

تزریق لیفتر برای بینی دفرمه شده

بینی عضوی از بدن است که در مرکزیت صورت قرار دارد. به همین دلیل تغییرات جزئی در آن می‌تواند تفاوت بسیار زیادی را در چهره شما ایجاد کند.

بسیاری از افراد هستند که از مشکلات بسیاری که پس از جراحی زیبایی بینی رخ داده، ناراحت و ناراضی میباشند. این مشکلات شامل کج شدن بینی، بالا یا پایین شدن پره‌‌های بینی، پیدایش چسبندگی بینی و یا مشکلات دیگر می‌شود.

اگر شما هم جراحی بینی انجام داده اید، اما بینی‌تان شکل و فرم خود را از دست داده یا به اصطلاح دفرمه شده است، برای مثال بینی بالا پایین شده یا سوراخ‌‌های بینی تابه‌تا شده و یا هر مشکل دیگری به وجود آمده باشد، دیگر نیاز نیست نگران باشید، یا آنکه مجبور نیستید دوباره زیر تیغ جراحی بروید. چون میدانیم که چنین کاری بسیار برایتان ناراحت کننده خواهد بود.

خبر خوب بیوتی سکرت برای شما این است که ما به راحتی با تزریق لیفتر میتوانیم تمام ایرادات بینی شما را برطرف سازیم.

تزریق لیفتر بینی چیست؟

تکنیک تزریق لیفتر، یک روش انحصاری مجموعه راز زیبایی (بیوتی سکرت) می‌باشد و تکنیکی است که توسط پزشک کلینیک راز زیبایی اختراع شده است. با کمک تزریق لیفتر که یک روش ابداعی است، میتوان پره‌‌های بینی را جمع کرد، نوک بینی را به سمت بالا هدایت کرد، اصلاح تیغه بینی انجام داد، و از همه مهمتر، اگر پس از عمل بینی قوس دلخواه بینی را پیدا نکرده باشید، قوس بینی جذاب به صورت اضافه کرد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

پس از تزریق لیفتر بینی میتوانید دوباره از زیبایی بینی خود لذت ببرید و بینی زیبای خودتان را به رخ همه بکشید.

تزریق لیفتر بینی یک روش غیرجراحی است که با استفاده از مواد پرکننده به منظور اصلاح فرم و یا افزایش حجم بینی انجام می‌گیرد. در این تکنیک، عموما مواد پرکننده مثل هیدروکسی آپاتیت کلسیم (CaHA) یا اسید هیالورونیک (HA) به شکل تزریق در ناحیه بینی قرار داده می‌شود.

لیفتر-بینی

مزایای تزریق لیفتر به بینی

تزریق لیفتر به بینی به دلایل زیادی که در زیر به چند مورد از آنها اشاره میکنیم، مورد توجه قرار گرفته است:

  • این روش قابل تعديل و تغيير میباشد
  • این روش بدون نیاز به جراحی و بستری شدن است
  • ناراحت کنندگی و احساس درد در این روش وجود ندارد
  • زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره سرعت بخشیده ميشود
  • نتایج بسیار طبيعي و ظاهري خوب به دنبال خود خواهد داشت

مشکلاتی که پس از جراحی زیبایی بینی ممکن است رخ بدهند

همیشه که همه چیز بر طبق خواسته بیمار پیش نخواهد رفت. در صورتی که فرد به پزشک غیرمتخصص مراجعه کند، احتمال دارد پس از انجام عمل بینی خود، رضایت کافی از نتیجه عمل نداشته باشد. ازجمله مشکلاتی که ممکن است رخ بدهند را در زیر برایتان توضیح خواهیم داد:

1. کج شدن بینی

لیفتر-بینی

کج شدن بینی پس از عمل و یا به اصطلاح پزشکی Crooked Nose یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که متاسفانه زیباجویان ممکن است با آن مواجه شوند. علت‌‌های مختلفی به تنهایی یا با هم دست به دست هم خواهند داد تا موجب بروز چنین عارضه‌ای پس از عمل شوند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

در حالت طبیعی، بینی فرمی صاف و هرمی دارد. هرگونه ناهماهنگی و یا بزرگی و کوچکی در نوک یا اطراف این هرم، موجب نافرمی بینی خواهد شد. در کجی بینی قاعده این هرم از یک خط صاف و مستقیم پیروی نکرده و به سمت چپ یا راست متمایل است.

درجه کجی بینی امکان دارد بسیار نامحسوس و یا حتی چشمگیر باشد که به علت آن وابستگی دارد. درصورتیکه میزان کجی از میزان استاندارد بیشتر باشد، علاوه بر تاثیر در زیبایی، احتمال دارد در تنفس فرد هم اثر منفی بگذارد.

کج شدن بینی گاهی هم ارثی بوده و گاهی نیز ممکن است بر اثر تصادف، شکستگی یا عمل جراحی به وجود بیاید. اما نکته مهم این است که برخلاف تصور عموم، انحراف بینی با کجی بینی یکی نیستند و تفاوت دارند. هر نوع کجی به معنای انحراف نمیباشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

انحراف بینی به معنی کج بودن تیغه وسط بینی یا همان سپتوم (Nasal Septum) است. ولی منظور از کج شدن بینی پس از عمل، کجی ظاهری بینی می‌باشد. در واقع کجی بینی، به نوعی زیرمجموعه انحراف بینی است، اما با هم یکی نیستند.

2. عدم تقارن پره‌‌های بینی

لیفتر-بینی

عدم تقارن پره‌‌های بینی ازجمله مشکلاتی است که ممکن است پس از عمل بینی رخ بدهد. این نامتقارنی پره‌‌های بینی، به دو مورد عمده تقسیم می‌شود که عبارتند است از بالا پایین بودن پره‌‌ها در نمای رخ و یا تفاوت ضخامت پوست ناحیه پره که هرکدام به دلیل خاصی ممکن است ایجاد شود.

اگر پس از جراحی زیبایی بینی مشاهده کردید که پره‌‌های بینی بالا و پایین هستند و این مورد در شما به شکل مادرزادی وجود نداشت، باید چند ماهی صبر کنید و اطمینان حاصل کنید که این مورد به خاطر ورم‌های بینی نیست. اگر تا یکسال پس از جراحی این مورد برطرف نشد، می‌توانید با تماس با ما در بیوتی سکرت، تزریق لیفتر بینی انجام دهید و این مشکل را به راحتی برطرف کنید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

3. چسبندگی بینی

لیفتر-بینی

چسبندگی بینی بعد از عمل جراحی یا Nasal Adhesions که در اصطلاح پزشکی به آن سینیکا (Synechiae) نیز گفته می‌شود، عارضه‌ای جزئی و معمول در جراحی زیبایی بینی یا همان رینوپلاستی به شمار می‌آید. در حقیقت این عارضه نقطه مقابل شل شدن بینی بعد از عمل راینوپلاستی است.

در چسبندگی بینی همانگونه که از نامش پیداست، کناره‌های بینی به تیغه‌ی وسط آن می‌چسبند. این چسبیدگی باعث می‌شود که جریان هوا به درستی برقرار نشده و فرد دچار مشکلات تنفسی گردد. این موضوع امکان دارد به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم:

  • عدم بهبود زخم‌های داخل بینی
  • ایجاد گوشت اضافه داخل بینی
  • عفونت پس از عمل به دلیل عدم مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک
  • آسیب به سلول‌های مخاط بینی به علت عدم دقت کافی متخصص گوش و حلق و بینی
  • اصرار شدید بیمار برای کوچک کردن بینی در نتیجه برداشتن بیش از اندازه غضروف توسط جراح پلاستیک

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق لیفتر به بینی و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

تزریق-لیفتر

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید