مشاوره-زیبایی

مشاوره زیبایی پوست و صورت

مشاوره زیبایی پوست و صورت

مشاوره-زیبایی

زیبایی صورت به مجموعه صفاتی گفته می‌شود که موجب جذابیت فرد به خصوص برای جنس مخالف می‌شود. برخی از این زیبایی‌ها را افراد از والدین خود به ارث می‌برند، اما بخش مهمی از زیبایی در دست خود فرد است که می‌تواند با افزودن زیبایی اکتسابی به زیبایی ارثی، حداکثر میزان جذابیت را برای خود به وجود بیاورد.

ویژگی‌های گفته شده معمولا ذاتی بوده و ایجاد تغییر در آنها بسته به نوع صفت از کم تا متوسط امکان پذیر است. اما مسئله اصلی مورد بحث ما، عوارض بیماری‌ها و همچنین صفات اکتسابی است که قابلیت برگرداندن و تغییر آنها بسیار بالا است و در واقع بخش اعظم کارهای زیبایی در این بخش انجام می‌گیرد.

مشاوره زیبایی به معنی مشاوره درباره تکنیک‌ها و محصولاتی است که برای بهبود ظاهر و افزایش جذابیت فرد مورد استفاده قرار میگیرد. این شامل موضوعاتی مثل پوست، مو، آرایش، لباس و همچنین سبک زندگی است. در این مشاوره زیبایی، فرد با یک کارشناس زیبایی در ارتباط بوده تا راهکارهای مناسبی را برای بهتر شدن ظاهر خود پیدا کند. هدف اصلی از مشاوره زیبایی، به دست آوردن ظاهری جذاب و محبوب است که موجب خرسندی و رضایت فرد از خودش بشود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

ویژگی‌های صورت زیبا

  • پوست شفاف و هموار
  • وجود تقارن در اجزای صورت
  • عدم وجود بیماری‌هایی مثل ضایعات پوستی، آکنه، کیست، تومور، زگیل و موی زائد
  • چانه کوتاه و باریک، لب‌های پر با لبه‌های کاملا مشخص، چشم‌های درشت و ابروهای پر. البته این مشخصات صورت جذاب زنانه است و ملاک‌های صورت مردانه متفاوت است. در بین این ویژگی‌ها چشم‌های درشت از امتیاز بالاتری برخوردار است.

وظیفه مشاور زیبایی پوست و مو

مشاور زیبایی پوست و مو، کسی است که دارای تجربه و مطالعه بسیار زیادی در زمینه مشکلات پوستی باشد. او دارای تخصص پوست بوده و از این لحاظ می‌تواند نوع درمان مناسب شما را تشخیص بدهد. این تشخیص بر اساس میزان شدت بیماری، ناحیه بروز علائم، نوع علائم، سابقه پزشکی بیمار و یا سایر موارد دیگر تعیین می‌شود. گاهی اوقات امکان دارد فاز تشخیصی به بعد از انجام آزمایشات تجویز شده مثل آزمایشات هورمونی، ژنتیکی و… موکول شود.

مشاوره-زیبایی

تفاوت مشاوره زیبایی و پوست با متخصص پوست

متخصصان پوست و زیبایی کاملا با مشاوران مراقبت پوستی تفاوت دارند. متخصصان پوست، پزشک هستند. پروسه‌های درمانی مربوط به آنها به صورت جراحی و تهاجمی است تا به وسیله آن بتوانند مشکلات پوستی را درمان کنند. آنها از درمان آکنه و جوش گرفته تا سرطان پوست، همه چیز را درمان میکنند. اگر بخواهید یک متخصص پوست شوید، بدین صورت باید حتما به دانشگاه پزشکی رفته و یک دوره کارآموزی را تکمیل کنید تا درنهایت به یک پزشک متخصص پوست تبدیل شوید.

ولی مشاور زیبایی بر روی انواع مختلفی از پروسه‌های زیباسازی تمرکز داشته که ازجمله آنها میتوان به لیزر موهای زائد، ترمیم ناخن و  یا میکرودرم ابریژن اشاره کرد. این پروسه‌های درمانی نیازی به داشتن مدرک پزشکی ندارند، اما همگی شیمیایی هستند. بنابراین در برخی از کشورها و نواحی مختلف، کسانی که میخواهند در زمینه زیبایی کار کنند، ملزم به قبولی در یک آزمون استاندارد هستند تا بتوانند با کسب مجوز فعالیت خود را شروع کنند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

حال دیگر باورهای اشتباه در رابطه با مشاوره زیبایی مراقبت از پوست را شناخته‌ایم و با مفهوم آن آشنا شدیم. اکنون می‌خواهیم بر روی همین مفهوم تمرکز کنیم.

مشاوره زیبایی و پوست در مجموعه بیوتی سکرت

مشاوره زیبایی و پوست مجموعه بیوتی سکرت به روی نیاز مراجعه کنندگان متمرکز است. به‌جای آن‌که بخواهیم در پشت صحنه مشغول ساخت فرمول‌های مخصوص مراقبت پوستی باشیم، به شکل اختصاصی بر روی نیاز افراد متمرکز هستیم.

سرویسی را که ارائه می‌دهیم برای هر مراجعه کننده سفارشی و شخصی سازی شده و مخصوص خودش است. سپس وضعیت پوست آنها را ارزیابی کرده، درباره نگرانی آنها پیرامون پوستشان بحث میکنیم و یک برنامه مراقبت پوستی منحصر به فرد و اختصاصی به هر بیمار تحویل خواهیم داد.

درحین ارزیابی وضعیت پوستی یک مراجعه کننده، باید مشکلات پوستی او و همچنین علت‌های اصلی بروز آنها را نیز مشخص کنیم. کم آبی بدن، جوش‌های سر سیاه و یا تغییر در رنگ پوست ازجمله نمونه‌هایی در این حوزه است که به شکل رایج با آنها مواجه میشویم.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

با این حال وظیفه تشخیص و درمان بیماری‌های پوستی مراجعه کنندگان بر عهده ما نیست. چنین کاری را باید یک پزشک متخصص پوست انجام بدهد. همچنین بیوتی سکرت از هیچ‌گونه ماده شیمیایی که به ابزارها و یا مجوز خاصی نیاز دارند، استفاده نمیکند.

بعد از ارائه مشاوره زیبایی پوستی به مراجعه کننده، ارزیابی خودمان از وضعیت پوست بیمار را با سبک زندگی که دارد و همچنین بودجه مدنظرش تطبیق داده و راه‌حلی مناسب که جوابگوی نیازهایش باشد را مشخص خواهیم کرد.

مشاوره-زیبایی

چه زمانی مشاوره زیبایی پوست و مو انجام دهیم؟

پیشنهاد می‌شود چکاپ دوره‌ای پوست و مو را همانند سایر موارد در برنامه سلامتی خودتان قرار بدهید. ولی به شکل کلی اولین قدم برای درمان هر مشکلی که شامل اختلالات پوستی و مو شود، مراجعه به مشاوره زیبایی پوست و مو می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تفاوت مشاور پوست و مو با مشاور پوست و زیبایی

مشاور پوست و زیبایی بر خلاف مشاور پوست و مو، عموما تحصیلات آکادمیک و تخصصی پوست ندارد، ولی در زمینه روش‌های جوانسازی پوست تجربه و ماهارت کافی داشته و آموزش‌های لازم را گذرانده است. مشاور پوست و زیبایی، آزمایشات هورمونی تجویز نمیکند و اجازه تجویز دارو ندارد و فقط می‌تواند برخی روش‌های جوانسازی پوست را به شما پیشنهاد کند.

تحصیلات آکادمیک مشاور زیبایی

بدون گذراندن یک دوره آموزشی و یادگیری مناسب، شما قادر به انجام مشاوره زیبایی نخواهید بود. کسب یک گواهی حرفه‌ای و رسمی مراقبت از پوست، پایه اصلی از اطلاعات مربوط به پوست را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین زمانی که وارد بازار کار شوید، توانایی بالا بردن حقوق خود را در مراکز مختلف خواهید داشت. ولی این موضوع که دوره آموزشی و آمادگی خود را در یک مدرسه تخصصی بگذارنید یا در خانه، به خودتان بستگی دارد. اگر در پی انعطاف پذیری بالاتر در تقویم کاری و هفتگی خودتان هستید، بهتر است به سراغ دوره‌های مشاوره زیبایی آنلاین بروید.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره زیبایی و سلامت و همچنین دریافت خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

مشاوره-زیبایی

Views: 17

دیدگاهتان را بنویسید