ژل-پروفايلو

ژل پروفایلو (Profhilo)

ژل پروفایلو (Profhilo)

ژل-پروفايلو

امروزه صنعت زیبایی به پیشرفت چشم گیری دست پیدا کرده است، به گونه‌ای که فیلرها و ژل‌های تزریقی جایگزین بسیار مناسبی برای عمل جراحی زیبایی شده‌اند. ژل‌ها، هزینه کمتر و دوره نقاهت کوتاهتری به نسبت روش‌های جراحی دارند که این امر موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها شده است.

تزریق ژل پروفایلو یکی از بروزترین تکنیک‌ها به منظور جوانسازی و یا برجسته کردن نواحی مختلف پوست و صورت می‌باشد. ترکیب اصلی مزوژل پروفایلو، هیالورونیک اسید تثبیت شده می‌باشد که توسط شرکت ایبسا (IBSA Nordic) در کشور ایتالیا تولید می‌گردد. این مزوژل بخوبی با بافت‌های پوست و چربی ادغام گردیده و اشکالات و آسیب‌های موجود در نواحی مختلف پوست را از بین خواهد برد. با استفاده از این ژل می‌توان تاثیرات بسیار زیادی در بهبود آسیب‌های پوستی نواحی مختلف و حتی حساس گذاشت. به علاوه ژل پروفایلو کاملا ایمن بوده و به شکلی کاملا زیبا و طبیعی علائم پیری را در فرد از بین خواهد برد.

از تزریق ژل پروفایلو به منظور جوانسازی کلی پوست صورت، رفع افتادگی صورت، رفع افتادگی گردن، رفع چروک گردن و جوانسازی دست استفاده میگردد. تزریق پروفایلو یک روش درمانی پیشرفته است که با اسفاده از فناوری مهندسی به جای پرکردن چروک‌ها، آنها را هم سطح پوست می‌نماید. این ژل به شکل موثر، تولید الاستین و کلان طبیعی را تحریک کرده و پوست را از درون جوان می‌سازد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

پروفایلو روشی نوین و غیرتهاجمی است که اخیرا سروصدای زیادی در دنیای زیبایی بپا کرده و جوانسازی و درخشندگی پوست را به دنبال دارد. پروفایلو نسل جدیدی از اسید هیالورونیک می‌باشد که خاصیت ضدپیری و ضدچروک داشته و آبرسانی فوق‌العاده قوی به همراه دارد.

ژل پروفایلو چیست؟

وقتی که حرف از جوانسازی پوست باشد، تزریق ژل پروفایلو نخستین اقدامی است که به منزله یک روش غیرجراحی جدید و تحول آفرین در پوست به شمار می‌آید. این تکنیک زیبایی موثر علاوه بر برطرف سازی خطوط و چروک صورت، مواردی مثل بافت، خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست را هم بهبود می‌بخشد. تزریق ژل پروفایلو برای افرادی مناسب و قابل اجراست که بر روی پوست صورت یا گردن خود چین و چروک‌‌های سطحی و یا عمیق داشته باشند.

همزمان با زیادتر شدن سن و سال، تولید الاستین و کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند. الاستین و کلاژن موادی هستند که باعث ایجاد ظاهر سالم و پرحجم پوست می‌گردند. ژل پروفایلو با استفاده از هیالورونیک اسید تولید شده و بافتی نظیر مواد طبیعی درون پوست با خود دارد. بدین شکل با تزریق پروفایلو به نواحی گوناگون پوست صورت و گردن می‌شود مشکلات ظاهری ناشی از افزایش سن را برطرف نمود.

ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی ساخت پیشرفته خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می‌نماید. این ماده به شکل بسیار موثری تولید کلاژن و الاستین طبیعی پوست را تحریک نموده و به آن زیبایی و طراوت دوباره خواهد بخشید. ژل پروفایلو به علت آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید، تولید 4 مدل مختلف الاستین و کلاژن را تحریک می‌نماید.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

این تحریک به بهبود بی‌نظیر کیفیت بافت پوست منجر خواهد شد. تا به امروز، پروفایلو تنها گزینه‌ای است که می‌تواند تولید طبیعی همه 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک نماید. این ویژگی، مزوژل پروفایلو را به محصولی بی همتا تبدیل نموده است. از جایی که نتایج تزریق ژل پروفایلو در مدت اندک 2 هفته نمایان می‌گردند، این روش یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که به مواردی نظیر افزایش سن، تیرگی یا خستگی پوست و همچنین کاهش حجم صورت دچار هستند.

نواحی مختلف تزریق ژل پروفایلو

ژل-پروفايلو

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در مورد ژل پروفایلو وجود دارد، آن است که این ژل یا فیلر برای تزریق در کدام بخش‌ها خوب است؟ پاسخ به این سوال ساده است، به شکل کلی ژل پروفایلو به منظور برطرف سازی چین و چروک‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تزریق این ژل در قسمت‌های مختلف صورت موجب از میان رفتن چین و چروک‌ها شده و فرمی طبیعی به صورت خواهد بخشید.

اگر نواحی تزریق ژل پروفایلو در صورت را به شکلی دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم، می‌بینیم که ۵ نقطه اساسی در صورت به منظور تزریق ژل پروفایلو موجود است. این نقاط با نام نقاط زیبایی زیستی شناخته شده هستند و دارای بیشترین مقادیر هیالورونیک اسید می‌باشند. درنتیجه کاهش حجم این ماده در نقاط زیبایی زیستی می‌تواند چین و چروک عمیق‌تری در آن‌ها ایجاد نماید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

ویژگی مشترک نواحی زیبایی زیستی آن است که تمامی آنها از اعصاب و رگ‌‌های مهم به دور هستند، درنتیجه تزریق در این نقاط کاملا به دور از خطر است. البته این امر نباید برای شما اینطور باشد که هیچگونه تحقیقی در مورد مرکز تزریق ژل و یا میزان تخصص پزشک متخصص نداشته باشید. هنگامی که میگوییم بدون خطر است، یعنی که اگر تزریق را در مراکز معتبر انجام بدهید، خطری شما را تهدید نخواهد کرد. پنج نقطه زیبایی زیستی در صورت شامل نواحی زیر هستند:

  • برآمدگی گونه: بخش بالای گونه در ناحیه دو سانتیمتری گوشه خارجی چشم.
  • تراگوس: این ناحیه کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش قرار گرفته است.
  • چانه: اگر از میانه چانه خطی فرضی به شکل عمودی ترسیم کنیم و از یک سوم بالایی همان خط، خط فرضی افقی بکشیم، باید از محل تقاطع دو خط ۱.۵ سانتیمتر به سمت گوشه لب حرکت کنیم تا نقطه چانه به دست بیاید.
  • پایه بینی: اگر خطی فرضی از میانه مردمک چشم به پایین و خطی هم در امتداد لاله گوش به شکل افقی به سمت پره‌های بینی در نظر بگیریم، محل تلاقی این خطوط نقطه پایه بینی است.
  • زاویه ماندیبولار: اگر از کنار گوش به سمت پایین حرکت نموده و فک پایینی خود را لمس کنید، زاویه‌ای را احساس خواهید کرد که به آن زاویه ماندیبولار گفته می‌شود.

تزریق ژل پروفایلو در نواحی مختلف صورت موجب کندتر شدن روند پیری این نواحی شده و علائم پیری را برطرف می‌نماید. به علاوه از این متد می‌توان به منظور برجسته‌تر سازی گونه‌ها به شکل طبیعی استفاده نمود. شما می‌توانید این تکنیک را به عنوان روشی مطمئن به منظور رفع چین و چروک‌های سطحی و عمیق در قسمت‌‌های مختلف صورت امتحان کرده و خیلی زود نتایج آن را مشاهده کنید. انعطاف پذیری، استحکام و شفافیت پوست هدایایی است که تزریق ژل پروفایلو در نقاط زیبایی زیستی صورت برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بجز بخش‌های مختلف صورت، می‌شود از ژل پروفایلو به منظور رفع شل شدگی، افتادگی و یا چین و چروک پوستی استفاده نمود. این قسمت‌ها شامل گردن، سینه، دست و بازو هستند. توجه داشته باشید که حساسیت تزریق ژل در بخش‌های مختلف گردن بالا است. درنتیجه باید این کار توسط پزشک متخصص و در کلینیکی معتبر انجام بگیرد. منظور از تزریق ژل سینه، تزریق در ناحیه دکلته می‌باشد. در هر صورت، تزریق ژل پروفایلو به هرکدام از این نواحی می‌تواند به پوست استحکام بیشتری بخشیده، خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ کند و موجب کوچک‌تر شدن منافذ پوستی بشود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

ژل-پروفايلو

تزریق ژل پروفایلو چیزی در حدود 10 تا 15 دقیقه به طول خواهد انجامید. پروفیلو برخلاف فیلرهای پوستی دیگر، بجای جایگزینی حجم از دست رفته، می‌تواند حجم از دست رفته را از نو احیا کرده و به خاطر توزیع پذیری بالای خودش در نواحی نیازمند حجم، قرار بگیرد. این ویژگی‌‌های فیلر پروفایلو، آن را به ابزاری ایده‌آل به جهت بهبود سفتی و حالت ارتجاعی پوست در نواحی مختلفی مثل اطراف دهان، گردن و دست‌ها بدون ایجاد ظاهری مصنوعی تبدیل نموده است.

بیشتر افراد برای رفع افتادگی و افزایش سفتی پوست، به تزریق پروفایلو در نواحی مختلف بین چانه و گونه روی می‌آورند. فیلر پروفایلو نتایج بسیار مطلوبی را در زمینه لیفت صورت برای شما به ارمغان می‌آورد و ظرف مدت تنها 8 هفته، ظاهر ناحیه بین چانه و گونه را بهبود می‌بخشد. بهتر است که این فرایند در طی 2 جلسه درمانی با فاصله 4 هفته انجام بگیرد. به شکل کلی، تزریق فیلر پروفایلو می‌تواند مزایای زیر را برای افراد به دنبال داشته باشد:

  • آبرسانی به پوست
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • احیای درخشندگی پوست صورت
  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی پوست

اقدامات لازم برای تزریق ژل پروفایلو

توجه داشته باشید که دقت در انجام مراقبت‌های پس از تزریق ژل در طبیعی بودن نتیجه و میزان اثرگزاری ژل تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. علاوه بر آن، انجام این اقدامات مراقبتی موجب می‌شود که احتمال وقوع هرگونه خطری به حد صفر برسد و عوارض کوتاه مدت ایجاد شده زود از بین بروند. چنانچه که تزریق ژل پروفایلو را انجام داده‌اید، باید حتما مراقبت‌های زیر را در نظر داشته باشید و به انجام برسانید:

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215
  • از لمس، فشار آوردن و یا ماساژ نواحی تزریق اجتناب کنید.
  • از لوازم آرایشی در نواحی تزریق تا چند روز استفاده نکنید.
  • تا حد ممکن تا چند روز بعد از تزریق بر روی صورت خود نخوابید.
  • مصرف الکل و دخانیات را تا دست کم تا 1 هفته بعد از تزریق شروع نکنید.
  • تا 3 روز بعد از تزریق از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون دوری کنید.
  • از کمپرس یخ بر روی نواحی تزریقی استفاده نمایید تا عوارض تزریق هرچه زودتر از میان بروند.
  • تا چند روز از رفتن به استخر، سونا، جکوزی، حمام بخار و یا شستوشوی نواحی تزریق با آب گرم اجتناب کنید.
  • تا چند روز بعد از انجام تزریق ژل، از انجام تحرکات و فعالیت‌های سنگین بدنی و همچنین ورزش کردن خودداری کنید.
  • تا حد امکان از نور آفتاب دوری نمایید و اگر مجبور به خروج از خانه هستید، از کرم ضد آفتاب بدون رنگ و بو با spf بالای 30 درصد استفاده نمایید.

عوارض تزریق ژل پروفایلو

ژل-پروفايلو

چنانچه که تزریق را در مرکز معتبری انجام بدهید، عوارض زیادی گریبانگیر شما نمی‌شود. رایج‌ترین عوارض پس از تزریق ژل پروفایلو، التهاب و قرمزی در نواحی تزریق است. اگر که بعد از تزریق تا چند ساعت از کمپرس سرد استفاده داشته باشید، این عوارض عموما به سرعت از بین خواهند رفت. همچنین این احتمال وجود دارد که برخی افراد احساس بی‌حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه تزریق داشته باشند. این حس کاملا طبیعی بوده و به خاطر استفاده از مواد بی‌حس کننده ایجاد گردیده است. بعد از برطرف شدن اثر داروی بی‌حسی این احساس هم از میان خواهد رفت.

در برخی افراد امکان دارد کمی تورم، کبودی و یا خون مردگی هم در ناحیه تزریق رخ بدهد. در حالتی که اقدامات مراقبتی گفته شده را بخوبی به انجام برسانید، این عوارض نهایتا تا مدت ۴۸ ساعت بعد از تزریق از بین خواهند رفت. توجه داشته باشید که عوارض تزریق اگر که آن را در مرکزی معتبر انجام دهید، کوتاه مدت می‌باشند و خیلی زود برطرف خواهند شد. اما اگر که تزریق را در محلی نامعتبر انجام دهید، احتمال بروز عوارض طولانی‌تر و جدی‌تری بیشتر خواهد بود. حتی امکان دارد برخی از این عوارض تا پایان عمر با شما باقی بمانند و هیچگاه از بین نروند.

هزینه‌ تزریق ژل پروفایلو

مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو حدود ۶ ماه می‌باشد. درنتیجه باید هر ۶ ماه یکبار برای تمدید مجدد آن اقدام کنید. به همین علت دانستن هزینه‌های تزریق ژل پروفایلو از اهمیت زیادی برخوردار است. به شکل کلی هزینه‌های تزریق ژل پروفایلو به عوامل گوناگونی بستگی دارد. یکی از این عوامل، نوع ژل تزریقی مورد استفاده است. همچنین بسته به میزان هیالورونیک اسید موجود در ژل، هزینه آن متفاوت می‌باشد. به علاوه میزان ژل مورد استفاده در هر جلسه هم بر افزایش یافتن هزینه‌های شما موثر است. زیرا که نرخ پایه انواع ژل پروفایلو بر اساس سی‌سی تعیین می‌گردد و در هر جلسه دست کم دو سی‌سی از این فیلر نیاز خواهد بود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

بسته به میزان و نوع آسیب پوست، تعداد جلسات تزریق می‌تواند متفاوت باشد. به شکل کلی برای هر دوره 6 ماهه بسته به میزان ژل مورد نیاز، امکان دارد تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. فاصله این جلسات بین 2 الی 4 هفته بوده و هزینه هر جلسه باتوجه به میزان ژل مورد استفاده تعیین می‌گردد. علاوه بر این موارد گفته شده، شهر محل زندگی شما، ناحیه و سابقه کلینیک، میزان دستمزد پزشک و هزینه داروهای مورد نیاز بعد از تزریق هم عوامل موثری بر قیمت تزریق ژل پروفایلو هستند. درنتیجه پیش از اقدام به تزریق خوب است که به اندازه کافی درباره هزینه‌های آن تحقیق داشته باشید.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زیبایی و سلامت و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

ژل-پروفايلو

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید