بوتاکس-کنیتوکس

بوتاکس کنیتوکس (Canitox)

بوتاکس کنیتوکس (Canitox)

بوتاکس-کنیتوکس

بوتاکس کنیتوکس یک برند از سم بوتولینیوم ساخت کشور کانادا می‌باشد. سم بوتولینیوم از یک نوع باکتری میله‌ای شکل به اسم کلوستریدیوم بوتولینوم به دست می‌آید که به منظور فلج ساختن موقت عضلات، بسیار کاربردی است. بوتاکس کنیتوکس عموما در ویال‌های 50 و 100 واحدی عرضه می‌شود.

اصولا تزریق بوتاکس علاوه بر اینکه خاصیت کشسانی پوست شما را بازیابی می‌نماید، بلکه به منظور بهبود سایر مشکلات دیگر نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. درنتیجه، خلوص و کیفیت مواد به کار رفته برای تزریق بوتاکس، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امروزه برندهای گوناگونی از بوتاکس در جهان وجود دارد. یکی از این برندهای محبوب بوتاکس کنیتوکس (Canitox) می‌باشد که توسط یک شرکت داروسازی معتبر در کانادا تولید و عرضه می‌گردد. اخیرا به علت وجود تحریم‌های گسترده، بوتاکس کنیتوکس در بازار بسیار کمیاب گردیده است، به دنبال این مسئله بسیاری از دلالان دارو اقدام به زدن برچسب بوتاکس‌های بی‌کیفیت چینی با همین عنوان کرده‌اند. یقینا مراجعه به کلینیکی معتبر، مانع از برخورد با چنین محصولاتی خواهد شد. کلینیک راز زیبایی به شما این اطمینان را خواهد داد که محصولات عرضه شده در مجموعه بیوتی سکرت، همه جانبه مورد ارزیابی قرار میگیرند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بعد از تزریق بوتاکس درون عضلات، امکان مهار سیگنال‌های عصبی منتقل شده به عضلات فراهم می‌گردد و به مدت ۳ تا ۴ ماه شدت انقباض این عضلات به حداقل میزان خود خواهد رسید. در این شرایط، بافت پوست کمتر دچار تنش و چین‌وچروک خواهد شد.

همچنین از تزریق بوتاکس، به منظور متوقف ساختن انتقال پیام عصبی به غدد تعریق برای کنترل ترشح بیش از حد عرق استفاده می‌گردد. اخیرا سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) امکان تزریق بوتاکس را به منظور پیشگیری از حملات میگرنی تایید نموده است.

کیفیت بوتاکس کنیتوکس

تحقیقات صورت گرفته بر روی بوتاکس کنیتوکس، نشان داده است که میزان ناخالصی موجود در این برند، در مقایسه با برندهای چینی بسیار کمتر می‌باشد. به همین علت، به طبع قیمت بالاتری هم دارد. ناخالصی‌ها پس از ورود به بدن با پروتئین‌هاى موجود در بافت‌هاى گوناگون ترکیب شده و مولکول جدیدى می‌سازند که از نظر سیستم ایمنی بیگانه است. بنابراین سیستم دفاعی واکنش نشان داده و زمینه بروز حساسیت، التهاب موضعی و یا حتی بیماری خودایمنی در آینده فراهم می‌گردد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

از طرفی دیگر، نبود ناخالصی تاثیر بسیار زیادی در میزان اثرگزاری یک ترکیب دارویی خواهد داشت. به همین خاطر، پس از تزریق بوتاکس کنیتوکس می‌توان انتظار کاهش طولانی مدت تاثیرات زیبایی و درمانی را با بهترین کیفیت داشت.

اصول نگهداری از بوتاکس کنیتوکس

اکثر برندهای معتبر بوتاکس میبایست در دمایی پایین‌تر از ۴ درجه سانتی‌گراد نگهداری و حمل بشوند. برای مثال ضروری است که بوتاکس کنیتوکس در دمای زیر صفر درجه نگهداری بشود. یقینا اگر که این نکته رعایت نشود، عوارض جانبی مثل واکنش آلرژیک، تنگی نفس و غیره به دنبال خود خواهد داشت.

متاسفانه چون بوتاکس‌های چینی به شکل قاچاق و بدون نظارت مراجع پزشکی وارد کشور می‌شوند، احتمال اینکه این اصول زنجیره سرد برایشان رعایت شود، بسیار کم می‌باشد.

بوتاکس-کنیتوکس

نواحی کاربرد و مزایای تزریق بوتاکس کنیتوکس

کیفیت بالای بوتاکس کنیتوکس موجب شده که پزشکان به منظور رفع چین و چروک در نواحی زیر از آن بهره ببرند:

  • دور بینی
  • اطراف لب
  • گوشه بیرونی و اطراف چشم
  • خطوط اخم بین ابروها و روی پیشانی

همچنین این بوتاکس خواص پزشکی هم به همراه خود دارد که در زیر به بهبود برخی از مشکلات اشاره کرده‌ایم:

  • اختلال مثانه بیش‌فعال که موجب بی‌اختیاری و تکرر ادرار خواهد شد.
  • بیماری دیستونی گردن که موجب انقباضات غیرطبیعی عضلات گردن می‌شود.
  • میگرن مزمن که در برخی از بیماران به علت فعالیت غیرطبیعی عضلات سر بروز می‌کند.
  • اختلال استرابیسم یا انحراف چشم که عموما بر اثر اختلال در عملکرد عضلات چشم ایجاد می‌گردد.
  • الگوهای غیرطبیعی ضربان قلب در شرایطی مثل فیبریلاسیون دهلیزی که امکان دارد پس از جراحی قلب باز بروز کنند.

اخیرا از بوتاکس کنیتوکس به منظور بهبود ظاهر اسکار یا جای زخم ناشی از جراحی شکاف لب برای کودکان استفاده می‌شود. زیراکه شل شدن عضلات در زیرپوست موجب صاف‌تر شدن ظاهر آن خواهد شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

تحقیقات جدید صورت گرفته، ثابت نموده که تزریق صحیح بوتاکس به دنبال کاهش علائم پیری و همچنین افزایش اعتمادبه‌نفس در فرد، می‌تواند علائم افسردگی را هم کاهش بدهد. البته جالب است بدانید که تزریق بوتاکس کنیتوکس تاثیر بسزایی در رفع خطوط ایجاد شده بر اثر جاذبه و نور خورشید نخواهد داشت.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس کنیتوکس

همانگونه که احتمالا بدانید، تمامی بوتاکس‌ها اعم از بوتاکس دیسپورت، مصپورت، زئومین و… همگی اثراتی موقت با خود دارند. به همین خاطر بسیاری از زیباجویان امکان دارد که نیاز به تزریق مکرر بوتاکس داشته باشند. ماندگاری بوتاکس کنیتوکس نیز همانند سایر محصولات بوتاکس، محدودیت دارد. البته به شکل کلی برخی از فاکتورها در افزایش تاثیر طولانی‌مدت آن نقش دارند. ازجمله این موارد می‌شود به سن متقاضی، میزان دوز تزریقی، نحوه تزریق و همچنین تعداد دفعات تزریق اشاره نمود.

به این نکته دقت داشته باشید که تزریق مکرر بوتاکس، به هیچ عنوان عوارض جانبی برای شما در پی نخواهد داشت، زیرا مکانیزم بوتاکس به شکل موقتی بوده و با توجه به اینکه بدن با این ماده مقابله کرده و به دنبال راهی برای ترمیم ناحیه تحت تاثیر می‌باشد، اثر آن را رفته رفته از بین می‌برد، لذا نیاز به تزریق مجدد خواهید داشت.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس کنیتوکس

پس از تزریق بوتاکس کنیتوکس امکان دارد که با عوارض محدودی مثل قرمزی، تورم، درد و یا خستگی مواجه شوید. عموما همه این عوارض نهایتا طی ۷۲ ساعت رفع خواهند شد. شما هنگامی باید نگران باشید که بر اثر انجام یک تزریق غیرحرفه‌ای با علائم زیر روبرو شوید:

  • بلع دشوار
  • تنگی نفس
  • افتادگی پلک
  • خشکی دهان
  • مشکلات گفتاری
  • سردرد و گردن‌درد
  • ضعف عضلات صورت

این علائم امکان دارد که زندگی را مورد تهدید جدی قرار دهند، به همین علت باید فورا توسط پزشک مورد معاینه و بررسی قرار بگیرند. عموما در زمان انتشار سم بوتاکس به سایر نواحی بدن، عوارض جدی گفته شده ظاهر می‌گردند. به همین خاطر، توصیه می‌شود به یک پزشک ماهر و باتجربه مراجعه شود.

بوتاکس-کنیتوکس

اقدامات لازم پیش از تزریق بوتاکس کنیتوکس

  • شواهد علمی نشان داده‌اند که احتمال تداخل دارویی بوتاکس کنیتوکس با برخی از انواع آرام‌بخش‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای ضد اسپاسم عضلات و… وجود دارد. به همین علت، توصیه می‌شود که پیش از انجام هرگونه اقدامی حتما با پزشک مشورت نمایید و درصورت مصرف داروهای مختلف، آن را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • عموما توصیه می‌گردد که به مدت ۱۰ الی ۱۴ روز پیش از تزریق، از مصرف روغن ماهی، ویتامین E، آسپیرین و ایبوپروفن پرهیز شود.
  • چنانچه سابقه حساسیت به سم بوتولینوم دارید، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید. اگر به شیر و یا مواد لبنی آلرژی دارید، از تزریق بوتاکس کنیتوکس خودداری کنید. زیراکه در ترکیبات آن ماده لاکتوز وجود دارد.
  • اگر که مبتلا به بیماری‌های مرتبط با عضلات و اعصاب مثل ام ‌اس و یا اسکلروز جانبی آمیوتروفیک هستید، حتما به پزشک خود اطلاع بدهید. چون که پس از تزریق عضلانی بوتاکس کنیتوکس، احتمال تشدید ضعف عضلات و یا اعصاب وجود خواهد داشت.
  • تزریق بوتاکس در شرایط شیردهی و بارداری به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد. زیرا امکان دارد خطرات جدی جنین را تهدید کند.
  • همچنین اگر که به شکل ژنتیکی، پوست خیلی چرب و ضخیم، ضعف عضلانی و یا افتادگی پوست دارید، بهتر است به سراغ تزریق بوتاکس نروید.

اقدامات لازم پس از تزریق بوتاکس کنیتوکس

به صورت کلی، روند تزریق بوتاکس چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و هیچگونه نیازی به بستری شدن متقاضی در بیمارستان نیست. ازآنجاکه پزشک از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند، در حین تزریق، تنها احساس درد یا سوزش اندکی خواهید داشت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

پس از تزریق هم می‌شود به سرعت به فعالیت‌های معمول زندگی بازگشت. اما به شکل کلی علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های پزشک، توصیه می‌شود که به موارد زیر نیز توجه داشته باشید:

  • بهتر است تا مدت زمان ۴ ساعت پس از تزریق، دراز نکشید.
  • تا ۱ روز از لوازم آرایشی و کرم‌های مراقب پوستی استفاده نکنید.
  • به دلیل احتمال بروز تاری دید موقت و یا ضعف عضلانی، تا چندین ساعت رانندگی نکنید.
  • دست کم ۲۴ ساعت پس از تزریق، تحرکات شدید و فعالیت سنگین مثل ورزش نداشته باشید.
  • به مدت چند روز سیگار نکشید و الکل استفاده نکنید و یا از استعمال هرگونه دخانیات دیگر بپرهیزید.
  • صورت خود را به مدت دست کم ۶ ساعت شستشو ندهید. زیرا هیچ‌گونه فشاری نباید بر روی پوست اعمال شود.
  • از قرارگیری در معرض نور مستقیم آفتاب دوری کنید و پس از گذشت ۲۴ ساعت شروع به استفاده از ضد آفتاب کنید.

به شکل معمول، پس از گذشت ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از تزریق بوتاکس کنیتوکس، نتایج اولیه در زمینه بهبود ظاهر چین‌وچروک‌های صورت مشاهده خواهند شد. اما به منظور مشاهده نتایج نهایی بهتر است به مدت ۱۰ تا ۱۴ روز صبر داشته باشید. سم بوتولینوم در طول چندین روز و یا حتی چند هفته بر اعصاب اثر خواهد گذاشت.

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس کنیتوکس

به شکل کلی افراد جوان‌تر که در رنج سنی 18 تا 30 سال هستند، بهترین کاندیدای تزریق بوتاکس کنیتوکس ازلحاظ سنی خواهند بود. البته افراد مسن‌تر نیز بنا به تشخیص پزشک می‌توانند از آن استفاده نمایند. زیرا عموما با افزایش سن، چروک‌های پیشانی و دور چشم پدیدار خواهند شد.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس کنیتوکس و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

بوتاکس-کنیتوکس

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید