آنزیم-چربی-سوز

تزریق آنزیم چربی سوز

تزریق آنزیم چربی سوز

آنزیم-چربی-سوز

با توجه به سلیقه و تمایلات زندگی امروزی، داشتن اضافه وزن آفتی برای سبک زندگی مدرن محسوب می‌شود. اضافه وزن به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که از جمله آن می‌توان به مواردی مثل عدم فعالیت بدنی و بی تحرکی، سوء تغذیه، داشتن استرس همیشگی و… اشاره کرد.

چربی‌‌های اضافی، به همراه دارنده بسیاری از مشکلات و معضلات برای بدن هستند. این چربی ها ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و همچنین مفصلی را افزایش می‌دهند، بر سیستم اسکلتی عضلانی تأثیرات بد و منفی می‌گذارند، باعث بروز اختلالات متابولیک می‌شوند و به ایجاد دیابت و آترواسکلروز کمک می‌کنند.

داشتم رژیم غذایی سالم و ورزش کردن برای عدم بروز این مشکلات راه حلی منطقی است، اما همیشه موثر و یا قابل اجرا نیست. درنتیجه روشی تاثیرگزار به جهت مبارزه با رسوبات چربی موضعی و سلولیت ارائه شده که آنزیم چربی سوز نام دارد. قیمت این تزریق بیشتر به ناحیه و هدف مورد نظر تزریق آنزیم بستگی خواهد داشت. این روش به عنوان فرصتی بسیار عالی به منظور دستیابی به نتایج قابل مشاهده و بدون جراحی می‌باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

تزریق چربی سوز چیست؟

تزریق چربی سوز، در دنیای امروز به عنوان موثرترین و ایمن‌ترین راه به جهت از بین بردن چربی اضافی در هر ناحیه از بدن در نظر گرفته می‌شود. اثربخشی داروهای چربی سوز غیرقابل انکار بوده و به اثبات رسیده است، به علاوه این چربی سوزها برای بدن کاملا بی خطر هستند، زیراکه طبیعی می‌باشند.

فرآیندهای تجزیه و سنتز لیپیدها درون بدن انسان به شکل مداوم در حال رخ دادن است. به شکل معمول، باید میان آن‌ها تعادل وجود داشته باشد، اما عموما اتفاق می‌افتد که یک فرآیند شروع به غلبه بر دیگری بکند. برای مثال، به سبب وجود عادات بد، سبک زندگی ناسالم و بی تحرک و تغذیه نامناسب، فرآیند سنتز لیپید شروع به تسلط بر فرآیند پوسیدگی کرده و منجربه اضافه وزن خواهد شد.

در این باره، لیپولیتیک‌ها کمک کننده خواهند بود. این مواد توانایی آن را دارند که رسوبات چربی را از روی صورت و بدن تجزیه سازند و از آنزیم‌های طبیعی ساخته شده‌اند و به اصلاح فرم و بهبود وضعیت پوست در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک خواهند نمود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

آنزیم چربی سوز چیست؟

آنزیم-چربی-سوز

ترکیب اسید هیالورونیک و پپتید شگفتی دیگری را به ارمغان آورده است که آنزیم چربی سوز نام دارد. این دو ماده همزمان باهم موجب تحریک لیپولیز طبیعی یا همان چربی سوزی شده و جوان سازی و تقویت پوست را سبب می‌شوند. با استفاده از این آنزیم چربی سوز سلول‌‌های چربی به شکل طبیعی کاهش پیدا کرده و از بدن دفع خواهند شد. همچنین اسید هیالورونیک به کلاژن سازی پوست کمک نموده تا احتمال شل شدگی و افتادگی پوست نیز کمتر بشود.

خواص پپتیدهای موجود در آنزیم چربی سوز چیست؟

در آنزیم چربی سوز چهار پپتید وجود دارد که عملکردشان به شکل زیر است:

  • جوانسازی: این پپتیدها ترکیبات فعالی هستند که سلول‌‌های چربی را تخریب نموده و کیفیت پوست را بهبود خواهند بخشید. درنتیجه به همراه رفع چربی‌‌های موضعی، جوانسازی صورت نیز بدست خواهد آمد.
  • بهبود حالت کشسانی پوست: محصول Inner B فیبروبلاست‌‌ها را تحریک نموده تا کلاژن بیشتری را تولید کنند. افزایش کلاژن خاصیت کشسانی پوست را بهبود داده و شدت چین و چروک‌‌ها کاهش پیدا خواهد کرد. افتادگی پوست، خطوط ایجاد شده و وجود غبغب ظاهر فرد را تکیده و مسن نشان خواهد داد. برطرف نمودن این موارد جوانی و شادابی را به چهره فرد باز خواهند گرداند.
  • چربی سوزی: پس از تزریق آنزیم چربی سوز به ناحیه مد نظر، تقسیم سلولی چربی‌‌ها رفته رفته کمتر و کمتر خواهد شد. به همین دلیل اندازه و سایز غبغب به حالت نرمال خود درمی آید. علاوه بر صورت و غبغب روش تزریق آنزیم چربی سوز، تاثیر مثبتی بر روی لاغری موضعی نواحی دیگر بدن مثل شکم، پهلو، بازو، باسن، ران و زانو خواهد گذاشت. تزریق آنزیم چربی سوز به این نواحی با افزایش تولید کلاژن و کاهش سلول‌‌های چربی باعث بهبود سلولیت‌‌ها نیز خواهد شد.

عملکرد چهار پپتید موجود در محصول Inner B چگونه است؟

  1. نونا پپتید 32 (Nonapeptide-32): فرآیندهای متابولیکی مثل گلوکونوژنز و گلیکولیز را تحریک می‌نماید که موجب رفع سطح ناهموار پوست ناشی از سلولیت خواهد شد.
  2. پنتا پپتید 43 (Pentapeptide-43): تولید چربی را متوقف کرده و چربی سوزی را فعال می‌کند. درنهایت چربی انباشته شده از بین خواهد رفت.
  3. تری پپتید 41 (Tripeptide-41): به بازسازی مجدد بافت کمک کرده و باعث سفت شدن پوست خواهد شد.
  4. اکتا پپتید 11 (Octapeptide-11): کیفیت پوست را افزایش خواهد داد.

کاربرد آنزیم چربی سوز چیست؟

آنزیم-چربی-سوز

تزریق آنزیم چربی سوز برای مبارزه با چربی‌‌های اضافی به کار گرفته می‌شود و عملکرد اصلی آن به این شکل است که به طرز فعالی چربی‌های زیرجلدی اضافی را بلافاصله بعد از تزریق از بدن تجزیه نموده و خارج می‌سازد. بسته به هدف تزریق، استفاده از آنزیم چربی سوز در هر بخشی از بدن امکان‌پذیر خواهد بود. تزریق آنزیم چربی سوز علاوه بر شکافتن لایه چربی، به خلاص شدن از شر مشکلات زیر نیز کمک خواهد نمود:

  • شلی پوست
  • کمبود مواد مغذی
  • چین و چروک‌های پیری
  • نقض کانتور بدن و صورت
  • از دست دادن جوانی پوست
  • از دست دادن خاصیت کشسانی

همچنین، تزریق آنزیم چربی سوز با کمک داروهای بی‌حسی انجام خواهد گرفت، بر این اساس آسیب زا نبوده و موجب ناراحتی نخواهد شد. مواد آنزیم چربی سوز، کاملا جذب بدن می‌گردند و از همان روز نخست استفاده، در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک خواهد نمود و بعد از چند جلسه تضمین می‌شود که از شر چربی‌‌های اضافی رهایی پیدا کنید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

تزریق آنزیم چربی سوز چگونه انجام می‌ شود؟

نخستین گام در تزریق آنزیم چربی سوز، مشاوره و ملاقات با پزشک و متخصصی می‌باشد که ناحیه مورد تزریق را تعیین نموده و تعداد جلسات را محاسبه کند. مواد آنزیم چربی سوز به شکل متوالی با استفاده از سوزن‌های انعطاف پذیر مخصوص به چربی بدن تزریق می‌گردند. در طول انجام تزریق آنزیم چربی سوز، به درخواست بیمار، یک کرم بی حس کننده بر روی پوست اعمال می‌شود که سبب بدون درد بودن تزریق برای بیمار به منظور کاهش وزن خواهد شد. پس از تزریق آنزیم چربی سوز، بیمار باید چیزی در حدود نیم ساعت استراحت نماید. همچنین، یک جلسه تزریق آنزیم چربی سوز به طور میانگین ​​30 الی 35 دقیقه به طول خواهد انجامید.

مزایای آنزیم چربی سوز چیست؟

آنزیم-چربی-سوز

تزریق آنزیم چربی سوز تکنیکی به منظور تصحیح رسوبات چربی موضعی با استفاده از تزریق داروهای خاص در نواحی مشکل می‌باشد. این روش مزایای بسیار زیادی دارد که ازجمله آنها به موارد زیر می‌توان اشاره داشت:

  • دوره توانبخشی در این روش وجود ندارد.
  • داروها برای بدن غیر سمی و بی خطر می‌باشند.
  • پس از مدتی داروها به شکل کامل از بدن دفع خواهند شد.
  • نتایج این عمل پس از نخستین استفاده قابل مشاهده خواهند بود.
  • یک جایگزین ایمن به جای لیپوساکشن و سایر روش‌های جراحی فرم دهی بدن خواهد بود.
  • تجویز یکنواخت و دوز صحیح این اجازه را می‌دهد تا کانتور پوست صاف و فرم‌‌های اغوا کننده را برگرداند.
  • به علت ساختار ژل، لیپولیتیک‌ها بدون آسیب رساندن به پوست و ماهیچه‌ها تنها بر روی بافت چربی اثر خواهند گذاشت.
  • حداقل میزان درد در این روش را احساس خواهید کرد. درواقع به هنگام استفاده از کرم بی حس کننده، هیچگونه احساس دردی وجود نخواهد داشت.

دوره نقاهت آنزیم چربی سوز چقدر است؟

ساعات نخست پس از تزریق آنزیم چربی سوز امکان دارد خارش، تورم و قرمزی در ناحیه تزریق وجود داشته باشد که اینها واکنش‌هایی طبیعی بدن پس از تزریق دارو می‌باشند. اما قرمزی سریعا فروکش خواهد کرد و تورم احتمال دارد 2 تا 3 هفته ادامه پیدا کند. بر این اساس، نتیجه نهایی را نمی‌توان بلافاصله بعد از تزریق ارزیابی نمود. در روزهای نخست پس از عمل توصیه می‌گردد که آب بیشتری نوشیده شود. در دو هفته نخست شما نباید به سونا و جکوزی بروید، حمام آفتاب بگیرید و یا در استخر شنا کنید. بهتر است از قرارگیری طولانی مدت در معرض نور مستقیم آفتاب اجتناب کنید و فعالیت‌‌های شدید بدنی مثل ورزش کردن را متوقف سازید.

عوارض جانبی احتمالی تزریق آنزیم چربی سوز چیست؟

در مواردی بسیار نادر احتمال وقوع عوارض جانبی زیر وجود خواهد داشت:

  • اختلالات گوارشی
  • تشکیل رنگدانه در نواحی تزریق
  • واکنش‌های آلرژیک به مواد تزریقی

اگر چنانچه از دستورالعمل‌‌ها و توصیه‌‌های پزشک پیروی داشته باشید، می‌توان به آسانی می‌توانید از تمامی عواقب منفی احتمالی این متد جلوگیری کنید.

آنزیم-چربی-سوز

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق آنزیم چربی سوز و هزینه آن و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 117

دیدگاهتان را بنویسید