بوکال-فت

بوکال فت (Buccal Fat) یا چربی بوکال

بوکال فت (Buccal Fat) یا چربی بوکال

بوکال-فت

داشتن زیبایی ظاهری یکی از ویژگی‌هایی است که در اولین برخورد توجه افراد را به خود جلب میکند. همه افراد زیبایی را دوست دارند و زیبایی چهره موجب افزایش اعتماد بنفس و رضایت فرد می‌شود.

امروزه معیارهای زیبایی نسبت به گذشته فرق کرده است. یکی از معیارهای زیبایی و مدلینگ، داشتن یک صورت استخوانی و زاویه‌دار است.

برخی از افراد به دلایل ژنتیکی و یا اضافه وزن، دارای صورت‌های پر هستند و دوست دارند که صورت‌هایی استخوانی داشته باشند.

خبر خوب این است که امروزه تکنیک‌های پزشکی به کمک ما آمده‌اند تا بتوانیم به معیارهای موردنظر خود از زیبایی دست پیدا کنیم. یکی از این متدها، بوکال فت است.

روش بوکال فت، روشی مناسب جهت استخوانی کردن صورت و حذف چربی‌های ناحیه بوکال است. در ادامه به بررسی بیشتر این روش زیبایی میپردازیم و مزایا، معایب و هزینه‌های آن‌را بررسی میکنیم. با ما تا پایان همراه باشید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

جراحی بوکال فت یا برداشتن چربی دهان چگونه انجام میشود؟

در اشخاصی‌که صورت گردی دارند یا دچار اضافه وزن هستند و از فرم چاق صورت خود راضی نیستند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه‌‌ها یک تکنیک عالی به‌منظور خلاصی از شر چربی‌های ناخواسته صورت است.

تخلیه چربی بوکال یا همان بوکال فت بهترین روش جهت رهایی از شر این چربی‌ها خواهد بود. این عمل جراحی نسبتا سریع و ساده است که با بی‌حسی موضعی همراه است و جای زخم خارجی ندارد.

به لحاظ كلاسیك، در صورت‌های جذاب‌تر، صورت تقریبا شبیه به یك قلب و یا مثلث وارونه به نظر می‌رسد كه گونه‌ها بزرگترین بخش صورت هستند و سپس لاغر می‌شوند تا به سمت استخوان فك كاهش پیدا كنند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

زمانی‌که کسی دارای پد چربی بوکال بیش از اندازه باشد، فرم صورت امکان دارد مثلث معکوس باشد. در این چنین افرادی امتداد قسمت تحتانی صورت در مقایسه با قسمت فوقانی، پهن‌تر است.

جراحی بوکال فت چیست؟

بوکال-فت

چربی بوکال یا بوکال فت یک توده چربی است که در بین عضله بوکسیناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار گرفته است. به بیان ساده‌تر، به چربی درون دهان، چربی بوکال گفته می‌شود که نوعی چربی عمقی است و موجب چاقی کنار لب‌ها و گونه‌ها می‌شود.

برداشتن چربی‌های موجود درون گونه‌ها یک تکنیک نوین جهت از بین بردن چربی‌های ناخواسته صورت است و موجب برجستگی گونه و زاویه‌سازی فک می‌شود.

این متد، با بی‌حسی موضعی قابل اجراست و در طول آن، یک برش کوچک در درون دهان در سمت داخلی گونه‌ها ایجاد شده و بالشتک‌های چربی دهانی که در زیر استخوان گونه‌ها قرار دارند ازطریق دهان خارج می‌شود.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

در این روند، هیچ جای زخمی بر روی صورت و دهان باقی نخواهد ماند. بعد از جراحی، احتمالا به مدت یک روز ورم صورت خواهید داشت و امکان دارد برای دیدن نتیجه نهایی به چیزی در حدود سه ماه زمان نیاز داشته باشید.

مراقبتهای پس از تخلیه چربی بوکال

انجام دقیق مراقبت‌ها و توصیه‌های پزشک بعد از جراحی بوکال فت به کوتاه‌تر شدن دوره‌ی نقاهت و به حداقل رساندن عوارض و خطرات بعد از عمل کمک بسیار زیادی می‌کند. خوشبختانه، مراقبت‌های بعد از این جراحی بسیار ساده و آسان هستند.

از مهم‌ترین این موارد عبارتند از:

  • در 3 الی 4 روز نخست باید از غذاهای آبکی و نرم استفاده شود و کمترین استفاده از فک و دهان خود را داشته باشید.
  • پس از هر وعده خوردن و یا آشامیدن حتما باید فضای دهان با سرم‌های مخصوص شستشو داده شود.
  • طبق دستور پزشک تا یک هفته پس از عمل از آنتی بیوتیک‌ها استفاده کنید.
  • به‌هنگام استراحت سر خود را بالا نگه دارید تا نواحی جراحی شده تا چند روز پس از عمل که به حالت نرمال خود برمی‌گردند کمترین فشار را به شما تحمیل کنند.
  • تا هنگامی‌که محل جراحی به خوبی درمان نشده مصرف سیگار و دخانیات دیگر را متوقف کنید.
  • بخیه‌ها و محل زخم را با زبانتان لمس نکنید.
  • از انجام ورزش‌هایی که امکان دارد در طول آن به صورتتان ضربه وارد شود نظیر ورزش‌های رزمی تا درمان کامل محل زخم اجتناب کنید.
  • بهتر است تا یک هفته پس از عمل، از گِن مخصوص صورت برای کاهش تورم و فشار بر روی صورت خود استفاده کنید.

کاندیدای مناسب جراحی بوکال فت

اشخاص با ویژگی‌های زیر، کاندیدای مناسبی جهت عمل بوکال فت میباشند:

  • افراد دارای صورت‌های گرد.
  • افرادی که زاویه فک و صورتشان با چربی پرشده است و استخوان فک و گونه آن‌ها دیده نمی‌شود.
  • کسانی‌که انتظار دریافت نتایج معقول و منطقی از جراحی بوکال فت دارند.
  • افراد با گونه‌های نامتقارن.
  • افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند باید در این خصوص با پزشک مشورت کنند و امکان دارد توسط پزشک از جراحی بوکال فت منع شوند.
  • کسانی‌که علاقه به داشتن چهره مدلینگ دارند.

دوره نقاهت بوکال فت

مدت زمان دوره بهبودی می‌تواند بسته به نوع عمل جراحی شما متفاوت باشد. اما اکثر کسانی‌که این عمل را انجام داده‌اند، در عرض دو تا سه روز به کار و سایر فعالیت‌های روزانه خود بازگشته‌اند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

از مزایای جراحی بوکال فت آن است که پس از انجام آن، کبودی و تورم زیادی وجود نخواهد داشت. بیماران معمولا خونریزی ندارند و به همین علت فرد می‌تواند در ساعات کوتاهی بعد از عمل مرخص شود.

امکان دارد فرد تا چند روز پس از عمل، درد و یا ناراحتی احساس کند که با مصرف داروهای مسکن می‌توانید این درد را کمتر کنید. در مواردی نادر، امکان دارد در 1 تا 2 روز ابتدایی جای زخم و بخیه با خونریزی همراه باشد.

خوشبختانه جای بخیه در درون دهان بعد از مدتی به شکل کامل برطرف می‌شود و هیچ‌گونه جای زخم و اسکار باقی نخواهد ماند. بعد از جراحی بوکال فت، معمولا در همان روز بیمار ترخیص شده و به خانه باز میگردد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

بوکال-فت

مزایای بوکال فت

از مزایای بوکال فت، می‌شود به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهبود خطوط و زوایای فک و گونه‌ها
  • برجسته‌تر شدن گونه‌ها
  • به علت ایجاد برش در داخل دهان، در بخش خارجی پوست هیچ اثری از بخیه و زخم نخواهد بود.

هزینه جراحی بوکال فت

قیمت عمل بوکال فت برای افراد مختلف با توجه به شرایط ویژه آنها و کلینیک موردنظرشان متفاوت خواهد بود. عامل مهم دیگر در تعیین هزینه‌های بوکال فت، مقدار دستمزد پزشک است که طبعا با توجه به میزان مهارت، تجربه و شناس بودن پزشک متفاوت است.

بعضی از افراد، گول مبالغ کم پزشکان کم تجربه را می‌خورند و صورت خود را به دست آنها می‌سپارند، غافل از اینکه کوچکترین اشتباهی از جانب آنها تبعات و هزینه‌های بسیار خطرناکی را برایشان به‌دنبال خواهد داشت.

جهت مشاوره و اطلاع از نرخ روز عمل زیبایی بوکال فت با ما در راز زیبایی تماس بگیرید.

Views: 4

دیدگاهتان را بنویسید