راز-زیبایی-پوست

راز زیبایی پوست

راز زیبایی پوست

راز-زیبایی-پوست

یکي از راه‌هاي درمان زيبايي براي بازگرداني شادابي و جواني به پوست، جوانسازي پوست است. اين خدمات با روش‌هاي مختلف ازجمله جراحي يا غيرجراحي انجام ميشود که اين روش‌ها نسبت به عمق درمان پوست تعيين ميشود.

جوانسازي و زيباسازي پوست يک متد درمان زيبايي است که عمق مشخصي از ساختار پوست صورت را هدف ميگيرد و بدين ترتيب براي درمان مشکلات ايجاد شده بر روي پوست مانند چين و چروک، شل‌شدگي، تغيير رنگ‌دانه‌ها و جاي زخم و جراحت باقيمانده بر روي پوست، استفاده ميشود.

بهتر است که همه به بهترين شکل از پوست خود به خصوص پوست صورت، مراقبت کنند تا جوان و سالم بماند و مجبور به استفاده از روش‌هاي ديگر براي جواني و زيبايي نباشند.

داشتن پوستي شاداب و جوان يک راز زيبايي است.

پوست انسان یکی از مهم‌ترین قسمت‌‌های بدن است که همواره در معرض آلودگی‌های محیطی، تابش نور خورشید و سرما قرار می‌گیرد و از طرفی دیگر پوست نقش بسزایی در داشتن ظاهری زیبا را بازی می‌کند. درنتیجه مراقبت از پوست امری لازم و ضروری است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

راز زیبایی پوست با داشتن یک سبک زندگی درست و تغذیه سالم ارتباط مستقیمی دارد. زیراکه زیبایی از درون کار کرده و با یک بشقاب غذا شروع می‌گردد. با یک رژیم غذایی خوب می‌شود موها را تغذیه کرد، پوست را آبرسانی نمود و یا حتی ناخن‌‌ها را تقویت ساخت.

پوست نخستین سد محافظتی بدن در مقابل بسیاری از آسیب‌‌های خارجی و حتی تغییرات داخلی می‌باشد. کم خوابی، استرس، رژیم غذایی نادرست و عوامل بسیار زیاد دیگری وجود دارند که سلامت پوست را به مخاطره می‌اندازد.

پس از سن 40 سالگی، پوست ظاهر درخشان خود را از دست داده و علائم ترسناک پیری ازجمله چین و چروک، خطوط ریز و رنگ کدر پدیدار می‌گردد. خوشبختانه طبیعت راه حل‌‌های بسیاری را به منظور رفع این دسته مشکلات ارائه می‌دهد و یک راز زیبایی پوست حاوی ترکیبات فعال زیستی همراه با اثربخشی به اثبات رسیده می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

3 مورد اصلی راز زیبایی پوست

راز-زیبایی-پوست

هزاران فاکتور در کنار هم باید قرار بگیرند تا به راز زیبایی پوست دست پیدا کنیم که همانطور که گفته شد تغذیه درست یکی از این موارد است. برای داشتن پوستی زیبا باید یک روند زیبایی خوب، ساده و منظم را در پیش رو بگیریم. راز زیبایی پوست خوب در آن است که حرکات متناسب با پوست خودتان داشته باشید و دقت داشته باشید که این کارها را باید با پشتکار انجام بدهید. به منظور مراقبت از پوست خشک تا چرب و تا رسیدن به راز زیبایی پوست مطلوب، ما در این مطلب راهکارهایی را برای داشتن پوستی زیبا برای شما آماده کرده ایم:

1. داشتن سبک زندگی سالم یک راز زیبایی پوست است

پوست خوب یکی از بازتاب‌‌های شیوه زندگی انسان است. استرس، کمبود خواب، خستگی و یا رژیم غذایی بیش از حد چرب، از نخستین عواملی هستند که بر روی پوست صورت ما انعکاس پیدا می‌کنند. ساده‌ترین راه به منظور زیبا به نظر رسیدن و داشتن یک پوست زیبا، داشتن یک سبک زندگی سالم می‌باشد. استفاده از لوازم آرایشی مرغوب و در پیش گرفتن روال زیبایی متناسب برای پوست شما نقش اساسی خواهد داشت، اما چنانچه پوست شما از رژیم غذایی نامناسب یا خستگی رنج ببرد، در حقیقت تنها لکه‌‌ها و عیوب خود را پنهان می‌کنید و مشکلی را حل نمی‌سازید.

داشتن یک سبک زندگی اصولی و سالم شامل رژیم غذایی درست، ورزش کردن روزانه، پرهیز از مواد غذایی مضر و استفاده از خوراک سالم، و همچنین به کار بردن مراقبت‌‌های روحی و روانی مثل خواب کافی، دوری از استرس و اضطراب، داشتن شادی و نشاط، رابطه اجتماعی صحیح و سالم و… می‌باشد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

2. داشتن خوراک مناسب روزانه یک راز زیبایی پوست است

اپیدرم به شکل کلی از آب و سلول‌‌های چربی یا در اصطلاح چربی و آب تشکیل گردیده است. بنابراین داشتن یک تغذیه خوب برای آن، به منظور پیشگیری از خشک شدن پوست امری لازم و ضروری است. بدین جهت، نخستین بازتاب راز زیبایی پوست نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز می‌باشد. همچنین امگا 3 و 6، چربی‌‌های خوبی برای بدن هستند که استفاده از آنها موجب افزایش آبرسانی به پوست و انعطاف پذیری خواهد شد.

درنتیجه ما به استفاده از ماهی‌‌های چرب مثل ماهی قزل آلا و غیره، آووکادو یا کاهو نیاز داریم. همچنین مصرف دانه‌‌های روغنی مثل فندق، گردو، بادام یا یا زیتون که تا 70 درصد چربی خوب به همراه خود دارند، انتخاب‌‌های بسیار درخور و شایسته‌ای است. به همین منوال، بهتر است روغن‌‌های گیاهی مثل زیتون، کنجد، کلزا، هسته انگور و… را که مملو از مواد مغذی خوب هستند، جایگزین روغن‌‌های مصرفی روزانه کنیم.

3. استفاده از لوازم آرایشی متناسب با ظاهر یک راز زیبایی پوست است

در راه رسیدن به راز زیبایی پوست، نخستین حرکت خوب آن است که از لوازم آرایشی متناسب با پوست خود استفاده کنید و مراقبت‌‌های درست را به کار ببرید. چه دارای پوست چرب باشید، چه پوست خشک و چه پوست حساس یا مختلط داشته باشید، انتخاب روش‌هایی که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد، امری لازم و ضروری می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

برای مثال اگر پوست چربی دارید، استفاده از میسلار واتر یا لوسیون پاک کننده آرایش به منظور پاک کردن آرایش، برای شما بهتر از شیر پاکن خواهد بود. زیرا که از نظر چربی غنی‌تر می‌باشد. یا برعکس اگر پوست خشکی دارید، شیر پاک کن یا روغن به پوست حمله نخواهد کرد و از خشک شدن بیشتر آن نیز جلوگیری می‌نماید.

بر اساس همین اصل، آرایش شما یا استفاده از مرطوب کننده شما باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد. پوست چرب باید از فونداسیون‌‌های بسیار ضخیم دوری کند تا موجب خفه شدن پوست نگردد، که این کار را با چربی اضافی پاسخ خواهد داد. پوست‌‌های مستعد لک، حتما باید آرایش و مرطوب کننده غیر کمدوژنیک را انتخاب نمایند تا از ایجاد لک جلوگیری بشود. در نهایت، پوست‌‌های خشک مرطوب کننده‌‌های غنی را انتخاب خواهند کرد تا از پوست خود در مقابل آسیبات خارجی محافظت کنند و درخشندگی سالم با پوست هیدراته و نرم داشته باشند.

راز-زیبایی-پوست

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راز زیبایی پوست و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

Views: 11

دیدگاهتان را بنویسید