تزریق-فیلر-خط-خنده

تزریق فیلر خط خنده و مزایا و معایب آن

تزریق فیلر خط خنده و مزایا و معایب آن

تزریق-فیلر-خط-خنده

امروزه استفاده از انواع فیلر به منظور اصلاح اجزای صورت و همینطور برطرف کردن چین و چروک پوست، بسیار رایج و محبوب شده است. تزریق فیلر یکی از این روش‌هاست که به از بین رفتن چین و چروک‌ها کمک می‌کند و ظاهری جوان را به اشخاص می‌بخشد. یکی از مشکلاتی که بر روی شکل ظاهری افراد بسیار تاثیر میگزارد، خط خنده است.

به مرور زمان و با زیادتر شدن سن، در کنار نواحی دهان و بینی، خطوطی عمیق پیدا می‌شوند که به آنها خط لبخند گفته می‌گویند. این خطوط موجب جدا شدن سطوح لب‌ها و گونه‌ها می‌شود و باعث می‌شود که افراد ظاهر پیرتری پیدا کنند. به همین علت، بسیاری از مردم می‌خواهند که این خطوط خنده را برطرف و محو کنند. عموما خط خنده محدودیت سنی خاصی ندارد و همه افرادی که از ظاهر آن ناراضی باشند می‌توانند نسبت به از بین بردن آن اقدام کنند.

فیلر خط خنده که به منظور رفع چین و چروک‌های پوست تزریق می‌شود، حاوی مواد هیالورونیک اسید است که به شکل طبیعی هم در پوست تولید می‌شود و به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند. بهترین نوع ژل هیالورونیک اسید، به جهت از بین بردن خط خنده و از میان بردن چروک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل ژل با پرکردن چروک‌های سطحی پوست، به کلاژن‌سازی و صاف شدن پوست کمک می‌کند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

علت ایجاد خط خنده

از مهم‌ترین علل ایجاد خط خنده می‌توان به زیاد شدن سن، تابش نور مستقیم خورشید و استعمال دخانیات اشاره کرد. پرتو فرابنفش موجب از بین رفتن فیبرهای الاستین و کلاژن پوست شما می‌شود. این فیبرها مسئولیت حفاظت و نرمی پوست را بر عهده دارند. سیگار کشیدن و استعمال هرگونه دخانیات دیگر نیز این فیبرها تجزیه خواهد کرد. علاوه بر این افزایش سن سبب می‌شود تا مقاومت بدن در برابر آسیب نور خورشید و سیگار، کمتر بشود.

ناگفته نماند که خط خنده در افرادی که سیگار نمی‌کشند یا در معرض نور شدید خورشید قرار ندارند نیز ممکن است ایجاد شود. علت اصلی ایجاد خط خنده، افزایش سن است که به چند دلیل ممکن است رخ دهد. ازجمله مهم‌ترین آنها می‌توان به کاهش تولید کلاژن و الاستین اشاره کرد. همچنین با افزایش سن، فرم گونه صاف‌تر می‌شود. نیروی جاذبه نیز در تغییر شکل پیدا کردن اجزای صورت و پوست بسیار تاثیرگزار است.

علاوه بر موارد گفته شده، افزایش و کاهش ناگهانی و غیراصولی وزن نیز می‌تواند باعث ایجاد خط خنده شود. کاهش وزن شدید موجب شلی پوست خواهد شد که عموما در ناحیه صورت و گردن اتفاق می‌افتد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

تزریق-فیلر-خط-خنده

درمان خط خنده

روش‌های گوناگونی به منظور درمان خط خنده وجود دارند که ازجمله آنها می‌توان تزریق چربی، تزریق فیلر، تزریق کلاژن، بوتاکس و… را نام برد. در بین تمام تکنیک‌های گفته شده، تزریق فیلر خط خنده یکی از بهترین و کم عارضه‌ترین روش‌های درمان خط خنده می‌باشد. بوتاکس نمی‌تواند خط خنده را به شکل کامل از بین ببرد. همچنین تزریق چربی نیز با عوارضی همراه است. تزریق فیلر خط خنده موجب پرشدن چروک‌ها شده و درنتیجه سطح پوست را هموار خواهد ساخت. فیلرها موجب افزایش تولید کلاژن می‌شوند. کلاژن یک پروتئین است که به شکل طبیعی در بدن تولید شده و سبب بازسازی پوست خواهد شد. تولید این ماده با گذشت زمان و افزایش سن، کاهش پیدا می‌کند.

یکی از پرطرفدارترین انواع فیلرها، فیلر هیالورونیک اسید است. این ماده به شکل طبیعی در بدن وجود دارد و موجب آبرسانی و سفتی پوست خواهد شد. از آنجایی که این ماده به شکل طبیعی در بدن پیدا می‌شود، احتمال واکنش‌های آلرژیک را به حداقل خواهد رساند. پزشک تزریق فیلر شما احتمال دارد برای تزریق فیلر خط خنده، انواع دیگری از فیلر مثل کلسیم هیدورکسیل آپاتیت را هم به شما پیشنهاد کند که تفاوت‌هایی جزیی با هیالورونیک اسید دارند.

مزایای تزریق فیلر خط خنده

این متد درمانی نسبت به سایر تکنیک‌های رفع چین و چروک، مزایای بسیار زیادی دارد. تزریق فیلر خط خنده تهاجمی نیست و نیازی به استراحت بعد از تزریق ندارد و مراجعه کننده می‌تواند به روال روزمره خود ادامه دهد. همچنین این روش درمانی موجب ایجاد پوستی صاف‌تر و نرم‌تر خواهد شد. همانگونه که گفته شد، فیلر تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و همچنین باعث ایجاد یک لیفت کلی در صورت هم می‌شود. عوارض و احتمال ایجاد حساسیت نیز در این روش به میزان حداقل است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

معایب تزریق فیلر خط خنده

همانگونه که گفتیم، تزریق فیلر خط خنده نسبت به سایر روش‌ها کمتر تهاجمی است و درنتیجه خطر عوارضی مثل خونریزی شدید، عفونت و… کمتر می‌باشد. اما مثل هر راهکار درمانی دیگری با عوارضی جزیی همراه است که بهتر است در مورد آنها بدانید و با علم به این موارد برای تزریق فیلر خط خنده تصمیم بگیرید. البته عوارض شدید تنها در حالتی رخ خواهند داد که به فردی غیرمتخصص برای اینکار مراجعه کنید. خطرات تزریق فیلر خط خنده و نتیجه ظاهری نهایی، در ابتدا به مهارت دکتر پوست شما و سپس به مواد مورد استفاده بستگی خواهد داشت. بنابراین در این خصوص باید دقت لازم را به خرج دهید.

عوارض احتمالی تزریق فیلر خط خنده به شکل معمول شامل موارد زیر خواهد بود:

  • قرمزی، کبودی و تورم در ناحیه تزریق که عموما موقتی بوده و به مرور از بین خواهد رفت.
  • خارش پوست که ممکن است در برخی افراد رخ بدهد.
  • پیدایش جوش که امکان دارد در برخی اشخاص بعد از تزریق ایجاد شود.

درصورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا مراجعه به فرد غیرمتخصص، احتمال وقوع برخی عوارض جدی‌تر بیشتر خواهد بود. عوارض تزریق فیلر خط خنده که به ندرت احتمال وقوع دارد، شامل موارد زیر است:

  • در حالتی که تزریق در جای درستی انجام نگیرد، امکان دارد منجربه آسیب دیدگی رگ‌های خونی شود.
  • عفونت در ناحیه تزریق فیلر، به علت عدم رعایت اصول بهداشتی، امکان رخ دادن دارد.
  • بافت مردگی و از میان رفتن بافت‌ها درصورت تزریق غیر اصولی در برخی مراجعه کنندگان مشاهده شده است.
  • چنانچه که از مواد باکیفیت استفاده نشود، گلوله شدن فیلر خط خنده نیز امکان رخ دادن خواهد داشت.

تزریق-فیلر-خط-خنده

مراقبت‌های پس از تزریق فیلر خط خنده

  • به منظور پیشگیری از تورم پس از تزریق فیلر خط خنده و یا کبودی پس از آن، از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • درصورت تجویز دارو توسط پزشک متخصص پوست، حتما آن‌ها را به موقع مصرف کرده و از خود درمانی اجتناب کنید.
  • تا ۲۴ ساعت پس از تزریق فیلر خط خنده، از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • از ماساژ دادن یا گرم کردن محل تزریق شده، به جهت جلوگیری از درد یا رفع ورم پس از تزریق فیلر خط خنده بپرهیزید.
  • مصرف دخانیات تا یک هفته پس از تزریق فیلر خط خنده ممنوع می‌باشد.
  • پس از تزریق فیلر خط خنده تا مدت زمان مشخص شده توسط پزشک، از استحمام و رفتن به استخر دوری کنید.

ماندگاری فیلر خط خنده

به طور کلی تزریق فیلر خط خنده چیزی درحدود ۶ تا ۱۸ ماه دوام خواهد داشت. همانگونه که گفته شد، ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید بهترین مواد برای تزریق فیلر خط خنده هستند، زیرا این ژل به ترمیم بافت پوست صورت کمک کرده و از آسیب‌های پوست و رشد پیری جلوگیری می‌کند. نکاتی همچون سن و جنس پوست شما و بسیاری نکات ضروری دیگر به هنگام تزریق فیلر خط خنده به منظور از بین بردن چین چروک، توسط متخصص پوست لحاظ خواهد شد. پزشک متخصص در مورد ماندگاری فیلر خط خنده نظر دقیق‌تری به شما خواهد داد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

هزینه تزریق فیلر خط خنده

قیمت تزریق فیلر خط خنده به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از مهم‌ترینشان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند فیلر مورد استفاده در تزریق خط خنده
  • دستمزد مورد انتظار پزشک متخصص پوست
  • کلینیک زیبایی که در آن درمان صورت میگیرد

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق فیلر خط خنده و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

تزریق-فیلر-خط-خنده

Views: 1

دیدگاهتان را بنویسید