نخ-نوبل

نخ نوبل (Noble)

نخ نوبل (Noble)

نخ-نوبل

نخ نوبل یک نخ لیفت ساخت کشور کره جنوبی است که از بهترین و پرطرفدارترین محصولات لیفیتینگ اجزای صورت در سراسر دنیا می‌باشد. ماندگاری و امنیت اثر محصولات برند نوبل سبب شده که این برند همواره از جایگاه بسیار خوبی در بازار برخوردار باشد. این برند کره‌ای، نزدیک به 20 سال است که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، مشغول طراحی، تولید و عرضه انواع گوناگون نخ لیفتینگ و کلاژن‌ساز شبکه‌ای برای پوست بوده است. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و متناسب با همه نیازهای جوانسازی در صورت و بدن، محصولات مختلفی را به بازار عرضه نموده است.

از نخ نوبل، علاوه بر کشیدن، نگه‌داشتن و بالابردن شل‌شدگی‌های پوستی، به‌منظور کلاژن‌سازی ساختاری در لایه‌های فوقانی پوست نیز استفاده می‌گردد. استفاده از محصولات نوبل کره به منظور جوانسازی صورت، روشی بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیرتهاجمی می‌باشد.

نخ نوبل باتوجه به استریل بودن مواد و ترکیبات ساختاری، قابلیت جذب درون بدن را به همراه داشته و کمترین میزان التهاب را به دنبال خواهد داشت. نخ نوبل در زیر پوست قابل دیده شدن نیست. هنگامی که نخ‌ها در جایگاه خود قرار گرفتند، فرایند کلاژن‌سازی طبیعی پوست و سلول‌سازی با اثر جذب شدن نخ در بدن فعال‌تر خواهد شد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

تکنولوژی ساخت نخ نوبل

در طراحی و تولید نخ نوبل از متدها و استانداردهای نوین و بروز جهان استفاده شده است. ترکیبات شیمیایی به کار رفته در نخ نوبل به گونه‌ای مورد تست و بررسی قرار گرفته که امروزه به جرات می‌توان گفت که این محصول هیچ‌گونه ضرری برای انسان نداشته و ریسک و خطرات استفاده از محصولات نوبل، تقریبا نزدیک به صفر است. نخ نوبل به منظور لیفت و بالاکشیدن اجزای مختلف صورت، به 3 دسته تقسیم می‌شود:

  1. پلی دی اکسان (PDO)
  2. پلی ال لاکتیک اسید (PLLA) که بعضا با نام نخ لیفت سیلوئت هم شناخته میشود
  3. پلی کاپرولاکتون (PCL)

بیشتر برندهای بزرگ دنیا به پیروی از همین سه فرمت، محصولات خود را طراحی و تولید می‌کنند. پر استفاده‌ترین فرمت در میان همه برندها خصوصا نوبل، جنس نخ PDO یا همان پلی دی اکسان است که باتوجه به جنس ماده سازنده‌اش، بسیار کم خطر بوده و در جذب سریع می‌باشد. همچنین می‌شود بیشتر این نخ‌ها را به هم پیوند زد و شبکه یا مش‌های کلاژن ساز تشکیل داد. لازم به گفتن است که امنیت بالای نخ نوبل، سبب شده تا این نخ به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین محصولات لیفت در جهان شناخته شود.

در نخ نوبل سوزن‌ها با طول و گیج مختلفی هستند که بیشتر آنها از نوع ال میباشند. این سوزن‌ها در سفت شدن پوست نقش بسیار بسزایی می‌توانند داشته باشند.

کاربردهای نخ نوبل

نخ-نوبل

پیش از خرید نخ نوبل از یک مرکز و کلینیک معتمد، بهتر است با کاربرد این نخ لیفت هم آشنا بشوید. استفاده‌هایی که این محصول می‌تواند داشته باشد باید ملاک خرید شما باشد. درنتیجه دقت داشته باشید که یک نخ لیفت ایده آل باید کاربردهای زیادی داشته باشد. برای مثال نخ لیفت نوبل از قابلیت‌های زیر برخوردار میباشد:

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • منافذ پوست را ریزتر و باریک‌تر می‌کند
  • به کشیده‌تر شدن پوست صورت کمک خواهد نمود
  • چین و چروک‌های صورت را با قدرت بالا صاف خواهد کرد
  • نواحی افتاده پوست را به حد قابل قبولی استحکام می‌بخشد
  • پوست را شفاف کرده و ناهمواری‌های پوست را برطرف خواهد نمود
  • جوان‌سازی پوست را پس از استفاده از نخ نوبل احساس خواهید کرد
  • پس از استفاده از نخ لیفت نوبل، زیبایی چشم‌گیری را در صورت خود احساس خواهید نمود
  • پس از استفاده از نخ نوبل، پوست رشته‌های جوان‌سازی تولید می‌کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری خواهد کرد

فواید استفاده از نخ نوبل

اگر پیش خودتان احساس کردید که قیمت نخ نوبل بسیار بیشتر از حد انتظارتان است، بهتر است کیفیت و فواید این محصول را بهتر بشناسید. به طبع کیفیت هر محصول بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. پس از آنکه از اصالت محصول اطمینان پیدا کردید، پس از استفاده از آن متوجه تغییرات شگفت انگیز در صورت خودتان میشوید و نخ نوبل به شما زیبایی خاصی خواهد بخشید. ازجمله فواید و مزایای نخ نوبل می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش بسیار بی‌خطر و بدون ریسک بوده و سلامت شما در این متد تضمینی است و هیچگونه آسیبی شما را تهدید نمیکند.
  • پس از اینکه از نخ نوبل استفاده کردید به هیچ عنوان هیچ‌گونه جای زخم و جراحی بر روی صورت باقی نخواهد ماند.
  • برخلاف بسیاری از متدهای درمانی پوست، پس از استفاده سریعا تغییرات را در صورتتان احساس خواهید نمود.
  • نخ‌ها توسط پوست جذب می‌شوند و به همین ترتیب به پوست فرم می‌دهند.
  • نخ‌های لیفت نوبل به هیچ وجه پس از استفاده قابل لمس و یا رویت نیستند.
  • پیش از استفاده نخ نوبل نیاز به آمادگی خاصی نخواهید داشت.

نحوه استفاده از نخ نوبل

نخ-نوبل

عملیات لیفت صورت با نخ نوبل به این شکل است که در ابتدا نخ‌ها وارد پوست شده و پس از ورود به پوست موجب کلاژن‌سازی و الاستین در پوست خواهند شد. اگر استرس دارید که آیا نخ لیفت برای پوست ضرر دارد یا نه، باید به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که هیچ‌گونه ترسی نداشته باشید. پیش از استفاده از نخ لیفت، نیازی به انجام هیچ کار خاصی نیست.

اگر میخواهید بدانید که این کار تا چه میزان می‌تواند در زیباسازی پوست به شما کمک کننده باشد، می‌توانید با مشاهده قبل و بعد صورت افرادی که از این نخ استفاده نموده‌اند، از این موضوع مطلع شوید و تفاوت را با چشمان خودتان احساس کنید. استفاده از این نخ، یکی از بهترین متدهای درمان و جوان‌سازی پوست به حساب می‌آید.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

مراقب‌های پس از لیفت صورت با نخ نوبل

پس از آنکه از نخ نوبل استفاده کردید، دیگر قیمت آن به چشم شما نخواهد آمد، زیراکه زیباسازی که این نخ برای شما انجام می‌دهد دیگر جای فکر برای شما باقی نمیگذارد. اما اگر می‌خواهید که این زیبایی برای شما همیشگی باشد، ضروری است که مراقبت‌هایی را برای پوست خود انجام دهید تا زحمات شما از بین نرود. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر میشود:

  • پس از استفاده از نخ نوبل، شخص باید سر خود را تا 3 شب اول در زاویه 30 درجه قرار بدهد.
  • توجه داشته باشید به هیچ عنوان بر روی صورت خودتان تا 3 هفته نخوابید و هیچ‌گونه فشاری بر روی صورت وارد نکنید.
  • اگر می‌خواهید نتیجه مطلوبی بگیرید باید تا 3 هفته از خندیدن وسیع خودداری نمایید تا استحکام در صورت شکل بگیرد.
  • اگر پس از استفاده از نخ نوبل دچار التهاب در صورت شدید از حوله سرد و یا کمپرس یخ به مدت حدود 20 دقیقه استفاده کنید.
  • لازم به گفتن است هزینه یک شخص برای لیفت با نخ به مواردی مثل نوع نخ لیفت، تعداد جلسات، دستمزد متخصص، کلینیک مراجعه شده و… بستگی خواهد داشت.

ماندگاری نخ نوبل

نخ‌های لیفت ساخته شده توسط برند نوبل، از نظر ماندگاری تقریبا بی‌رقیب هستند. البته ماندگاری هر محصول عموما به مواد سازنده آن، نحوه جذب شوندگی و همچنین کاربرد و ناحیه استفاده آن محصول بستگی خواهد داشت. در مجموع می‌شود گفت که اگر محصولات نوبل درست و اصولی توسط پزشکی متبحر مورد استفاده قرار بگیرند، می‌توانند نتایج بسیار شگفت انگیزی را با ماندگاری بالا تا حدود 3 سال را به دنبال داشته باشد.

باتوجه به این نکته که نخ‌های لیفت در سه فرمت اصلی تولید می‌گردند، جنس این نخ‌ها در ماندگاری آنها تاثیرگزار است. لازم به گفتن است که میزان ماندگاری هر محصول با زمان باقی ماندن این محصولات در بدن وابسته نیست. این بدین معناست که شبکه کلاژن‌ساز به جا مانده از محصولات، می‌تواند تا 3 سال هم دوام داشته باشد.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخ نوبل و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

نخ-نوبل

Views: 1

دیدگاهتان را بنویسید