کاشت-مو-ابرو-ریش-سیبیل

خدمات کاشت مو، ابرو، ریش و سیبیل

خدمات کاشت مو، ابرو، ریش و سیبیل

کاشت-مو-ابرو-ریش-سیبیل

یکی از مهم‌ترین ملاک‌های زیباشدن چهره، داشتن موهایی پرپشت است‌.‌ برخی از آقایان و تعداد کمی از بانوان از کم‌پشتی موهایشان رنج می‌برند و دنبال راه‌حلی اساسی، یعنی کاشت مو برای حل این مشکل هستند.

عوامل زیادی مثل رژیم غذایی نامناسب، استرس، ژنتیک و تعدادی موارد دیگر، در تشدید ریزش مو و طاسی موثر هستند. بسیاری از درمان‌های دارویی هم نتیجه همیشگی ندارند و پس از قطع دارو ممکن است ریزش مو همچنان ادامه بیابد. بنابراین تنها راه ترمیم و درمان موهای ریخته شده، کاشت مو به‌شکل طبیعی است.

برای کاشت مو، در عمل پیوند مو، از موهای پشت سر فرد استفاده می‌شود، به‌طوری که تارهای مو از پشت سر فرد خارج شده و در بخش‌هایی از جلوی سر که فاقد مو هست، کاشته می‌شوند.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

امروزه خدمات کاشت مو و پیوند فولیکول‌های مو با استفاده از تکنیک‌های مختلفی در حال انجام است. عمل کاشت مو هیچگونه خطری ندارد، اما به‌هرحال رعایت نکات بهداشتی و ایمنی به‌منظور دستیابی به نتیجه مورد نظر، امری ضروری است.

کاشت مو

عوامل بسیاری مثل استفاده از رژیم‌های غذایی نادرست، استرس، فشار عصبی، بیماری، عدم تعادل در هورمون‌ها و استفاده از دارو‌ها بر روی ریزش مو در قسمت سر، نقش مهمی ایفا می‌کنند. روش‌های زیادی با هدف بازگرداندن ظاهری جوان‌تر و زیباتر برای افراد دارای ریزش مو و یا طاسی استفاده می‌گردد که کاشت مو یکی از انواع آن‌ها به‌شمار می‌رود.

عمل کاشت مو روشی است که در آن پزشک متخصص مو و یا جراح پلاستیک یا پوست، مو‌های قسمت‌هایی از پوست سر را به ناحیه طاس سر انتقال می‌دهد. درواقع جراح با استفاده از مو‌های قسمت‌هایی از سر مانند پشت یا کنار سر به‌علت داشتن فولیکول‌های مقاوم در برابر طاسی و انتقال به قسمت جلو یا بالای سر، کاشت مو طبیعی را انجام می‌دهد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

اغلب انجام کاشت مو در مردان دارای طاسی و یا زنان با مو‌های نازک و کسانی که در اثر سوختگی یا آسیب دیدگی دچار ریزش مو شده‌اند، کاربرد دارد. عموما از دو نوع روش پیوند شکافی و میکرو گرافت به‌منظور کاشت مو استفاده می‌شود.

در مدل پیوند شکافی تعداد 4 تا 10 تار مو در هر گرافت قرار داده می‌شود و این در حالی است که در میکرو گرافت‌ها بسته به‌میزان پوشش‌دهی ناحیه مشخص شده تعداد 1 تا 2 تار مو در هر گرافت به‌کار رفته می‌شود.

روش‌های کاشت مو

در تکنیک کاشت مو، جراح با استفاده از دو روش FUT (ایجاد یک برش طولی در پشت سر) و FUE (کاشت مو توسط تیغ و یا سوزن در سوراخ‌های ایجاد شده) می‌تواند کار را انجام دهد. که در شیوه FUE میتوان تنها در یک جلسه صد‌ها تا هزاران مو را پیوند زد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

انتخاب هر کدام از این روش‌‌ها و یا ترکیب هر دوی آنها به تشخیص و تصمیم دکتر بستگی دارد. در این دو روش فولیکول‌های مو را یکی‌یکی از قسمت پشت سر یا قسمت‌های دیگری از بدن برمی‌دارند. سپس با همان شکل طبیعی هر تار مو را با برش‌های یک میلی‌متری روی سر می‌کارند.

موهای کاشته شده پس از مدت 6ماه دچار ریزش خواهند شد که جای نگرانی ندارد. چون موهای کاشته شده مجدد رشد خواهند کرد و این روال باید طی شود.

کاشت-مو

مراحل کاشت مو

  • مرحله مقدماتی کاشت مو:

مرحله اول کاشت مو، همان جلسه مشاوره و معاینه و ارزیابی سر توسط پزشک متخصص یا تکنسین است. پزشک پس از معاینه تشخیص می‌دهد که کدام روش مناسب‌تر است. پس از انتخاب متد، لازم است بر اساس دستور پزشک، بیمار یک آزمایش خون انجام دهد.

  • آماده‌سازی قسمت طاس شده:

در این مرحله از کاشت مو، قسمت‌هایی را که قرار است موها برای کاشت استخراج شوند را با کمک رنگ مو به رنگ مشکی درمی‌آورند. که این مرحله در روز قبل از عمل انجام شده و مخصوص افرادی است که موی آنها سفید شده باشد. پس از طراحی منطقه کاشت توسط پزشک یا تکنسین، مو را می‌تراشند و با بی‌حسی موضعی سر را آماده برای پیوند مو میکنند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی
  • مرحله‌ی برداشت مو:

چنانچه تشخیص پزشک استفاده از روش FUT باشد، با ایجاد برش در یک ناحیه به‌شکل نوار از پشت سر، اقدام به تفیک و برداشت فولیکول‌های مو می‌نمایند و در روش FIT تنها به برداشت گرافت‌های مو از محل بانک مو اکتفا می‌کنند.

  • آماده کردن فولیکول‌های کاشت مو:

در این مرحله از کاشت مو، یک تیم جراحی که عموما متشکل از پنج یا شش نفر است، با استفاده از میکروسکوپ، تارهای مو را در دسته‌های یک‌تار، دوتار، سه‌تار و چهار‌تار مو جدا می‌کنند.‌ که این تارهای آماده شده همگی دارای فولیکول زنده مو میباشند.

  • مرحله نهایی کاشت مو:

در مرحله نهایی کاشت مو، پزشک یا تکنسین مربوطه دسته‌های آماده شده موها را در ناحیه موردنظر با برش‌های منظم یک‌میلی‌متری و بافاصله مناسب قرار می‌دهد. درواقع مهم‌ترین مرحله‌ی کاشت مو همین مرحله است که نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
09120508215

مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت مو

  • در صورت مصرف سیگار و یا دخانیات دیگر، با توصیه‌ی پزشک باید دوهفته قبل از کاشت مو از استعمال دخانیات خودداری کنید.
  • سه‌هفته قبل از عمل، باید از خوردن ویتامینE بپرهیزید.
  • اگر مبتلا به بیماری‌های قلبی، صرع و یا دیابت هستید، حتما پزشک را در جریان قرار بدهید.‌
  • یک‌روز قبل از عمل کاشت مو، به حمام بروید و موهایتان را با نرم‌کننده خوب بشویید.
  • از مصرف داروهایی مثل ایبوپروفن و ناپروکسن میبایست اجنتاب کنید.
  • اگر قرار بر این باشد که برای کاشت مو از روش FUT استفاده شود، تا سه‌هفته قبل از کاشت مو به آرایشگاه نروید.
  • از خوردن غذای سنگین پیش از عمل خودداری کنید.
  • شب قبل از عمل کاشت مو سعی کنید خواب آرام و کافی داشته باشید.
  • قبل از عمل، پزشک از شما آزمایش کلی خون درخواست می‌کند تا بیماری‌های ویروسی یا فاکتورهای انعقادی را بررسی کند. انجام این آزمایش بسیار ضروری و لازم است و میبایست آنرا انجام دهید.

کاشت ابرو

کاشت-ابرو

ابرو‌هایتان یکی از مواردی هستند که در کادربندی صورت و زیباتر دیده شدن شما نقش بسزایی دارند. ابرو‌ها بر اساس ژنتیک می‌توانند ظاهری پرپشت داشته باشند. اما برخی افراد هم هستند که مو‌های نازک و کمی در بالای چشم‌هایشان وجود دارد. که افراد جهت پر کردن قسمت‌های خالی از انواع محصولات آرایشی استفاده می‌کنند.

علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در افراد، ابروها نقش محافظت از چشمان را در برابر رطوبت و عرق نیز برعهده دارند. ریزش در ابرو‌ها می‌تواند وابسته به عوامل بسیاری مانند استفاده از دارو‌های خاص، استفاده از برخی ویتامین‌ها و یا جراحت و جراحی باشد.

کاشت مو بر روی ابرو یکی از مدل‌های جراحی زیبایی پیوند مو یا همان کاشت مو است که در این روش جراح، موی پیوندی را همراه با ریشه فولیکول گرفته و به قسمت دریافت‌کننده که همان ابرو است منتقل می‌کند. این بانک مو معمولاً از ناحیه پشت گردن یا اطراف گوش فرد گرفته شده و پیوند‌ زده می‌شود.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

کاشت ابرو‌ در کنار تمام مزایایی که می‌تواند داشته باشد، از جمله عدم نیاز به آرایش ابرو‌ها و همچنین دادن یک جلوه طبیعی به صورت، می‌تواند بسیار پر هزینه هم باشد. از طرف دیگر مدت زمانی طولانی نیاز دارد تا فولیکول‌های مو در جای جدید خود بتوانند رشد کنند و نتایج این پیوند مشاهده شود. در موارد بسیار کمی هم ممکن است فولیکول‌های کاشت شده، موی جدید از خود تولید نکنند.

کاشت مو روی ابرو باید توسط یک جراح متخصص پوست و زیبایی یا پلاستیک انجام شود. شما برطبق معاینات پزشک خود می‌توانید از دو روش کاشت ابرو استخراج واحد فولیکولی (FUE) و کاشت ابرو پیوند واحد فولیکولی (FUT) استفاده کنید. لازم به ذکر است واحد فولیکول، به گروهی از فولیکول‌های مو گفته می‌شود که از طریق پوست برش داده شده ناحیه پشت سر و یا اطراف گوش، خارج شده‌اند.

کاشت ریش و سیبیل

ریش در بین مردان می‌تواند نماد مردانگی و خوش تیپ بودن به حساب بیاید. در برخی از مردان با توجه به عوامل ژنتیکی، ریش پرپشت و مناسبی وجود ندارد. کاشت مو بر روی صورت، روشی نوین است که ترمیم ریش با کمک پیوند از موی سر را برای افراد فراهم نموده است.

همین حالا وقت مشاوره بگیر 😊😍
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی 🙋‍♀️👇
021-88690092

ترمیم موی صورت علاوه بر پر نمودن نواحی دارای مو‌های نازک و کم، می‌تواند به‌منظور پوشاندن نواحی زخمی یا سوختگی با هدف بازسازی و ایجاد ظاهری زیبا در مردان انجام شود.

در روش کاشت ریش و سیبیل و ترمیم آن، ممکن است مو‌های سر برای صورت افراد مناسب نباشد. همچنین این احتمال وجود دارد که ظاهری غیرطبیعی را برای فرد ایجاد نماید.

برای همین منظور می‌توان از مو‌های سایر بخش‌های بدن، مثل زیرچانه و قسمت بالایی گردن که همان ناحیه پنهان است، به‌عنوان ناحیه اهدا‌کننده استفاده نمود. در کاشت مو بر روی صورت غالبا از مو‌های تک‌مویی استفاده می‌کنند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ 😊😍
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر 🙋‍♀️👇
خدمات راز زیبایی

درمقابل مو‌های قسمت‌هایی از بدن مانند سینه، شکم و یا پا به‌علت داشتن بافت واقعی و سرعت رشدی غیرطبیعی به نسبت مو‌های معمولی، به هیچ عنوان برای کاشت ریش و سیبیل، قابل اعتماد نمی‌باشند. علاوه بر این، مو‌های این مناطق دارای چرخه‌ی رشد و سرعت ریزش بیشتری هستند.

کاشت-سیبیل

کاشت مو تمام اجزا صورت

یکی از روش‌های مورداستفاده در طول چند سال اخیر به‌منظور برطرف کردن طاسی و کم‌مویی افراد در نواحی مختلف سر و صورت و حتی بدن، کاشت مو است.

درواقع این تکنیک با برداشتن فولیکول‌های مو از یک ناحیه، آن‌ها را به مکان مشخص یا دریافت‌کننده انتقال می‌دهند تا پس از مراحل بهبودی، چرخه‌ی رشد طبیعی مو‌ها صورت بگیرد.

امکان دارد مدت زمان انجام این عمل جراحی برای دستیابی به نتیجه رضایت‌بخش، مطابق با نظر پزشک مربوطه تا چندین جلسه به طول بیانجامد. به این نکته هم توجه داشته باشید که فولیکول‌های اهدا‌کننده باید به روشی صحیح برش داده شوند تا زنده مانده و پس از کاشت در ناحیه مربوطه بتوانند رشد طبیعی خود را ادامه دهند.

استفاده از این روش به دو شکل برداشت نواری و استخراج واحد فولیکولی انجام میگیرد.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید